ihmeellistä

************

Miten sitä voi ihastua varattuun ihmiseen jonka kanssa on keskustellut vain muutaman kerran. Heti ensitapaamisella tuntui siltä että olisimme tunteneet toisemme jo vuosia vaikka en tosiasiassa tiedä hänestä mitään. Nyt kun näen vilauksenkin hänestä niin koen saman tunteen kuin silloin kun hyppäsin ensimmäistä kertaa laskuvarjolla.

Vielä omituisempaa on että jostain sairaasta syystä päädyn lukemaan tämän palstan kirjoituksia toivoen että hän kirjoittaisi tänne vaikka tiedostan että näin ei tule käymään. Ei kai sitä voi muuta kuin ryhdistäytyä ja palata takaisin arkeen.

15

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mistä

      Tiedät että hän on varattu? Mikset voisi vaikka alkuun ystävästyä hänen kanssaan?

    • ihastunut vantaalla

      Täällä taas varattu mies, joka ihmettelee omaa käytöstään ja sitä että luulen että ihastukseni tänne jotain kirjoittelisi.
      Mahdollisuus hyvällä tuurilla promillen luokkaa, mutta jospa kuitenkin.

      Kun työskentely tilani ovi käy, niin sydän hyppää kurkkuun ja toivon että sinä tulet. Kun se olet sinä, niin en meinaa saada mitään sanottua, en edes huomenta.
      Ja minä muka olen jo täyttänyt kolmekymmentä ja minä muka olen sosiaalinen ihminen...
      Ihastukseni taannutti minusta 15-vuotiaan pikkupojan.

      • xcc

        Tunnisteita?


    • jospa...

      Kerro tunnisteita...

    • ihastunut vantaalla

      Minä vai alkuperäinen kirjoittaja?

    • Siis...

      Ap.

    • Sydänjää

      Minullakin kävi näin. Olen ihastunut mieheen, jota tunnen todella vähän. Muutaman kerran sattumalta olen nähnyt hänet ja jutellut. Ihastuminen on kestänyt jo hyvän aikaa, mutta aina nähdessäni hänet se voimistuu ja erityisesti viime tapaaminen oli käänteentekevä.

      Oma elämäntilanteeni vaan on tällä hetkellä kovin sekava ja ajatukset ja tunteet muutenkin täysin solmussa. Mutta ihastuminen on ihanaa ja saa kaiken tuntumaan niin paljon paremmalta.

    • varatulta varatulle

      tää vantaa on niin ihmeellinen paikka;D
      se on sitä sielujen yhteenkuuluvuutta se fiilis kun on vaa kiva ja hyvä olla yhes... you know, sitä vaan on jonkun kans tai ei sit tekemälläkään...tunteilleen ei voi mitään,oiskin niin helppoa jatkaa vaan elämää...

    • Sydän mukana

      Sekoitin ihastukseni pään, mitä mahtaa ajatella minusta. Onko yhä hämillään hän? Kiinnostuneina tarkkailemme toisiamme.....

    • Sama vika

      Tuntuu siltä että ihastus olisi ainakin ollut molemminpuolista, mutta ehkä ei sitten kuitenkaan ja voiko sitä ottaa edes puheeksi, kun ei muutenkaan saa enää suutaan auki. En ole oikeastaan koskaan ollut tällaisessa tilanteessa, tunnen itseni aivan idiootiksi.

    • varattu...

      tottakai voi ottaa puheeksi ja pitääkin ottaa. Kyllä minä ainakin haluaisin tietää kuka minua kaipailisi tai olisi ihastunut.

    • ;)yks vaa

      Onko aloittaja Vantaalta? Et kuitenkaan pohjoisesta?

    • ************

      Aloittaja ei ole Vantaalta.

    • tämmöst vaa

      Mää kato tinatuopi vessa seinää jos joku elukka ois kiitost kirjottanu käynnist. Ei oo viäl mut yhemren toisen huussin seinäs on ihan selkiäst skriivattu mu munan kuvat.

    • Ap:lle

      Milloin tapasitte ekan kerran?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5098
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3347
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1482
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      182
      1317
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1016
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      918
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      758
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      717
    Aihe