Hyi hitto

mikä uni!

Näin unta, että olin jossain Saudi Arabiasa, mut oli kaapannu joku ihme turbaanihippi vanha ukko.... Se ajatti mua ympäri sitä kaupunkia auton takapenkillä, ja sitte mentiin johkain syrjäsempään paikkaan, se halus esitellä mut "serkulleen", joka oli nainen, jolle se mut möis...

Se nainen oli jotenki helvetin karmivan näkönen; vähän niinkö Stoneheart (Game of Thrones), mutta sen iho oli mädänny, se ratsasti elävällä kuolleella kamelilla, jonka peräsuoli oli lumpsahtanu ulos ja sieltä valu ruskeaa mätää.... Sitte seuraavaks se eukko vei mut johkain aavikolle, ja sillä oli joku mulle outo mies mukana, jonka se oli kans ostanu. Sitte se akka vuorotellen työnsi omia mätiä sormiansa ja sen saakelin kamelin peräsuolta sen äijän suuhun...ja uhkas tehä mulle samaa :S

Sitte mää heräsin, onneks ennen sitä ;D

Comments?

6

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • univieKka

      Tääl on unien tulkitsija, hän varmasti osaa auttaa.

    • Tulkintaa

      Sisimpäsi on eksyssissä, olet vaikean elämäntilanteen edessä. Ajatukset harhailevat. Peräsuolen tunkeminen suuhun, viittaa sukupuoliyhdyntään ja suihin ottoon. Olet siis seksuaalosesti eksyksissä.

      • ootko kunnossa?

        ei kovin fiksua pelleillä toisten kustannuksella ja toisten nimimerkkien takana.


    • Unessasi on päällimmäisenä ajatuksena ja tunteena, että et halua jotain sinulle ajateltua.

      Tunnet itsesi ikäänkuin kauppatavaraksi.

      Siis, mikä uhkaus oli tässä tarjouksessa työntää sormia peräsuoleesi ja nuolettaa niitä jollain kolmannella?

      Usein kun näemme unia, esitetään meille toiveita. Nälkäisenä näemme unia ruuasta ja niin poispäin.

      Kenties olit kyseisenä yönä erityisen peräaukon ronkkimisen tarpeessa. Minullakin on ollut samanlaisia unia, kameleineen kaikkineen.

    • Tulkintaa.

      Hei,

      Jaan tämän "jännäriunen" kahteen osioon:

      a)Tilanne: Tämän unen näkijä uneksuu että hänet on kaapattu auton takapenkille jolla ajatetaan ympäri kaupunkia. Esitellään tälle "serkulle".

      Mitä tapahtuu: Eli tässä ollaan nyt vastentahtoisesti mukana ajelulla, ei itse oman auton ratissa ohjaamassa minne haluaa-- vaan takapenkillä ja toinen määrää minne mennään ja mitä tehdään.

      Tulkinta: Tulkitsisin näin, että tässä uni viestii sitä, että unennäkijä kokee että hän ei saa itse päättää tarpeeksi omista asioistaan vaan häntä viedään ja määrätään.

      b) Mitä tapahtuu : Seuraavaksi kammottavan näköinen eukko vie unennäkijän aavikolle, ja "outo mies mukana, jonka se oli kans ostanu ".
      "Akka vuorotellen työnsi omia mätiä sormiansa ja sen saakelin kamelin peräsuolta sen äijän suuhun".

      b) Esiintyvät symbolit merkityksineen:

      Aavikko = Kuvastaa ikävää, kaipuuta. Yksinäisyyttä ja pelkoa että tulee hylätyksi tai jää ihan yksin "aavikolle".

      Kammottava eukko = Unennäkijän pelko

      Outo mies = Unennäkijä "itse", outo mies edustaa unennäkijää itseään.

      Sormet= unennäkijän taidot ja lahjakkuudet
      1 sormi= 1 taito tai lahjakkuus.

      Mädät sormet = unennäkijä ei usko välillä omiin kykyihinsä, tai selviytyvänsä tai omaavansa tarpeeksi taitoja selvityäkseen vielä itsenäisesti.

      Suu = Tarve ilmaista itseään, vuorovaikutustaito.

      Suu peitetään, työnnetään suuhun jotain = Tukitaan unennäkijän suu elikkä hän ei tällöin kykene ilmaisemaan itseään.

      Peräsuoli= Patoutumat ja turhautumisen tunteet, pettymykset, inhot ja pelot joita ei ole saanut kanavoitua ulos itsestä.


      Tulkinta: Tulkitsisin näin, että joskus unennäkijää saattaa pelottaa se, että hän ei ole riittävän taitava joissain asioissa - ja tämä pelko aiheuttaa sen, että hän voi kokea itsensä niin epävarmaksi ettei saa ilmaistua itseään niin hyvin kuin haluaisi.
      Ja kun ei tule ymmärretyksi oikein , niin sitten pelottaa että mitä jos jää ihan yksin.
      Eukko vie aavikolle = pelko vie yksinäisyyteen.

      Uni kokonaisuudessaan a) b) kehottaa unennäkijää rohkaistumaan vain ilmaisemaan itseään ja tunteitaan puheella ulospäin itsestä niin eivät suotta siellä mieltä paina. Ja uskomaan myöskin omiin kykyihin ja taitoihin (pitämään "sormet" notkeina ja näppärinä) siten, että unennäkijän taidot hienosti kehittyvät ja pysyvät tuoreena eivätkä "mätäne". Näin toimiessaan unennäkijä pääsee itse oman elämänsä auton rattiin ja määrää omasta elämästään päättäen minne menee, ketä tapaa ja mitä tekee.

      Toivottavasti onnistuin edes hiukan raottamaan tämän varsin jännittävän unen arvoitusta, muitakin tulkintoja varmaan tähän uneen tulee toivotaan näin, oleppa hyvä , kaunista talven odotusta unennäkijälle -- ja kauniita unia!

    • JESSS- COMMENTS!

      Kommentteja on tullut SINULLE....!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe