Olet sairas

Almalle armaalle

En sano tätä halveksien, vaan asian todeten. Jossain vaiheessa suhun sattui niin paljon, että sun mieli järkkyi. Elät pääsi sisällä jotain outoa draamaa, jossa minä olen paha ja petollinen pelaaja.
Ainoa mitä mä voin toivoa, on että sun pää selvenee jossain vaiheessa, eikä susta tule mulle mitään hullua stalkkeria, joka epäsuorasti vainoaa ja terrorisoi omituisilla tempauksilla.
Olet siinä rajoilla, että joko sekoat lopullisesti, ja susta tulee itsekseen höpöttävä kassialma huuhkaja, tai hermoraunio lähiömutsi, tai kireä ja lihoava toimisorotta. Olet siinä rajoilla. Tai sitten sä kokoat itsesi, palaat todellisuuteen, ja lopetat tuon järjettömän säätämisen.
Oikeastaan se on loppujen lopuksi sun geeneistä ja sun tahdosta kiinni, miten sulle käy.
Noin käy monille naisille. Ei mitään vakavaa, ellet sitten tosiaankin ole sekoamassa lopullisesti. En toivo sitä.

101

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • näin on tosi!

      Kylläpä omi rumasti kirjoitettu. Oli hän sitten kuka nainen tai mikä hyvänsä, ei mulle mutta sanon sulle, että ruma on sun sielusi.

      • Rauhotu.

        Se on vain lovesicknessiä. Rakastuminen heikentää aivojen otsalohkon toimintaa, jossa looginen päättely sijaitsee. Psykoottisia oireita voi liittyä siihen. Ihan normikeissi.


    • ctrtwc4qtcw

      Sanotaanko vaikka niin. Psykopatiaan taipuvaiset puhuvat toiselle ihmiselle noin. Sinäkin kohdistat juttusi suoraan lukijalle, etkä kenellekään suoraan. Kannattaisiko kirjoittaa hieman toisella tavalla, silloin et itse leimaannu sekopääksi...

      • Älä syytä

        On psykopaatti, jos pelkää että toisesta tulee hullu stalkkeri kassialma ja mielenterveystoimiston vakiasiakas? Psykopaatti ei uhraisi ajatustakaan naisen latvan lievähkölle oireilulle.


    • Heiskanen

      Sekoan lopullisesti. Se ei ehkä tapahdu heti mutta aion kasvaa vahvemmaksi ja vahvemmaksi...

      • Aivan oikein eli

        Kunnes olet lopulta niin vahva heikkoudessasi, ettet jaksa kättäsi nostaa


    • ei päde minuun
    • Hulluja monee junaan

      Kukahan täällä on jo pahasti seonnut ----> se selviää kun katsot peiliin!
      Melkoista analyysiä heität täällä ihmiselle jota et kenties edes tunne!

    • Menepä itseesi

      Ei mitään vakavaa, mutta olet siinä rajoilla että sekoat lopullisesti. Sanoi "asiantuntija".

      • puhu itsesi terveeks

        Miten voit välttää sekoamisen. Auttaisko jos puhuisit sille joka aiheuttaa nuo tunteet. Kyllä ihastuminen ja rakastuminen aiheuttaa kaikenlaista, mutta tärkeintä on pitää huoli omasta itsestään ja terveydestään.


      • prrroooovoooooo...
        puhu itsesi terveeks kirjoitti:

        Miten voit välttää sekoamisen. Auttaisko jos puhuisit sille joka aiheuttaa nuo tunteet. Kyllä ihastuminen ja rakastuminen aiheuttaa kaikenlaista, mutta tärkeintä on pitää huoli omasta itsestään ja terveydestään.

        Joooooo, itsekin täällä viisastelen mutta tämä oli kyllä huippu.nettijuttujen perusteellako päätelty näin nerokkaasti.


    • onko todellista ?

      Jaahah, saanen kysyä herra kaikkitietävältä, mihin hänen käsityksensä kyseisestä ihmisestä perustuu ? ;)

    • Kuuleppa hupauuno

      sinun diagnoosisi perustuu ilmeisesti sinun oman mielesi hallintaan ja hallitsemattomuuteen.
      Koita ottaa oma mielesi hallintaan, ja jos et onnistu, hae apua, sillä joskus se oman minuuden hallinta ja sen esilletuominen voi olla se niitti, mitä ei pysty kukaan avaamaan muuten kuin pitkillä hoitojaksoilla, ja sekään ei aina onnistu.
      Älä kohdista tuota alemmuutesi tunnetta keneenkään toiseen, vaan koita rämpiä siitä suosta, missä nyt olet, joko itse, tai todella apua hakien ulkopuolisilta.
      Toivon paranemista, sinullekin, kuten kaikille toisillekin joilla on ongelmia oman mielensä hallinnassa.

    • Joku vaaaaan

      Kokemusta vastaavista, mutta miespuolisista. Yllättävää, kuinka järkeään ennen kuunnelleesta tapauksea tulee täyspösilö, joka kehittelee mitä kummallisimpia draamoja. Ja kaikki totta kai haluuvat vaan pahaa ja pelaavat toisen pään menoksi. Eikä mikään järkipuhe pahimmillaan auta. Sekomeininkiä. Toivotaan et pääset omasta unelmoijastas eroon.

      • Totta tai harhaa

        Aloitukseen olisi helpompi ottaa kantaa, jos aloittaja perustelisi, mihin hänen tietonsa perustuvat ja mistä hän on saanut kyseisen käsityksen. Se voi aivan hyvin olla todellista irl.ssä tapahtuvaa mielipuolista häirintää. Toinen ääripää olisi että hän tekisi arvionsa kyseisestä henkilöstä tämän palsta perusteella.


    • 1+8

      Se seikka ettei rakkaus kohdistunut sinuun ap ei oikeuta naisen halventamista ja kutsumista sekopääksi ikäväpalstalla. Täällä ikävöidään kauniisti ja halutaan rakkaammalleen hyvää.

    • yksi alma.

      mistäköhän olet tuollaista saanut päähäsi, en ole terrorisoinut sinua mitenkään enkä tule ottamaan sinuun enää mitään yhteyttä.
      Ja toimisto rottaa minusta ei todellakaan tule ,olen sen verran eläväinen ihminen että siellä todella tulisin hulluksi ,mutta sinulla taitaa olla omassa lähipiirissäsi kokemusta sellaisesta.
      Ole kuule huoletta, minulla ei ole minkäänlaisia hulluuden oireita, enkä höpöttele itsekseni, vaikka mitäpä se sinua liikuttaa, kun en tule olemaan sinuun missään yhteydessä enää.
      Elä kuule elämäsi ihan rauhassa ja älä vaivaa sitä päänuppias tällaisella kun koskaan et voi tietää milloin se sattuu omalle kohdalle.

    • tutkittua

      Nää idiootti- ja hulluustekstit vetää nopeiten porukkaa kasaan....

      • Häänän huippu

        Tervetuloa vain joukkoomme. Kyllä tänne mahtuu :)


    • ehhehehe

      Huomaahan sen aloituksestakin, ettet ole paha ja petollinen pelaaja, vaan todennäköisesti suorastaan herran enkeli.

      • aloittajan kaltaseen

        Tavallan alotuskirjottaja oikeessa, terve nainen ei sekaannu


      • Sdp:/

        Sdp :/


      • eläi-
        aloittajan kaltaseen kirjoitti:

        Tavallan alotuskirjottaja oikeessa, terve nainen ei sekaannu

        miin..


    • Hirveää

      Esimerkki äärimmäisestä pahuudesta on aloitus. Aloittaja haluaa sairastuttaa jonkun psykoosiin.

      • Pysyykö täällä

        jonkun sairastuttamaan jollain ihmeellisellä oman mielen pahoinvoinnin kirjoituksella? Tuskin, mutta tuo ap on itse jo valmiiksi sairas. Joko mustis tai persuuksille saanut potkun.
        Vaihtoehtona sekin että on itse kärynnyt jostain, ja sekoilee sen vuoksi kun uskoi liikaa omaan itseensä ja kuvitteli ettei koskaan kärähdä.


      • Tuota ööö

        Nyt minulla meni jotain ohi :O Miten aloituksesta voi sairastua psykoosiin ? Tai liittyykö viestiisi jokin vitsi, jota en ymmärtänyt ?


      • katkeo
        Pysyykö täällä kirjoitti:

        jonkun sairastuttamaan jollain ihmeellisellä oman mielen pahoinvoinnin kirjoituksella? Tuskin, mutta tuo ap on itse jo valmiiksi sairas. Joko mustis tai persuuksille saanut potkun.
        Vaihtoehtona sekin että on itse kärynnyt jostain, ja sekoilee sen vuoksi kun uskoi liikaa omaan itseensä ja kuvitteli ettei koskaan kärähdä.

        Mustis jätetty


    • olet pipi

      oletko väärällä palstalla.........

      • Ahhahhaa

        No niin, tällaistä täällä tänään!

        Ihan sivujuttuna, ettei aloittaja todellakaan ole väärällä palstalla. Tämä paikka mielipuolinen, ja jokaisen irtautumaan kykenevän pitäisi juosta. Koko paska pitäisi ajaa alas ja äkkiä.


    • Sekaisin oon

      mutten pidä sua pahana ja petollisena miehenä vaan ihana ja upeena ja sympaattisena kaverina > ei ehkä mulle

    • täähän olikin

      pohtia mies eli oikea tosimies71 taas asialla.

    • Sinä taas

      et taida olla muuta kuin tuulenpieksämä pulkannaru ja tossukka. Tarviit kipeästi jonkun naisen joka pitää sut aisoissa, johtaa ja näyttää kaapin paikan. Eihän noista sun touhuista muuten tulis mitään :D Oli sulla sit pokkaa laittaa tämmönen viesti tänne palstalle kaikkien luettavaks :D Kun et tosielämässä uskalla kuitenkaan.

      • On tuolla ap:llä

        vaimo, senkun se vaan vauhkoo omaksi huvikseen.

        Kuunteleppa ap, tämä biisi on sulle ;o)


        http://www.youtube.com/watch?v=fqqH4W1HUis

        Niin tää on multa, naiselta kenet tunnetkin, tai no tiedät, et tunne, ja aikalailla vieraaksi jäänkin, mutta haitanneeko sekään mitään ;o)?


      • Sinä taas
        On tuolla ap:llä kirjoitti:

        vaimo, senkun se vaan vauhkoo omaksi huvikseen.

        Kuunteleppa ap, tämä biisi on sulle ;o)


        http://www.youtube.com/watch?v=fqqH4W1HUis

        Niin tää on multa, naiselta kenet tunnetkin, tai no tiedät, et tunne, ja aikalailla vieraaksi jäänkin, mutta haitanneeko sekään mitään ;o)?

        minua ei vois vähempää kiinnostaa onko tuo ap. karauttanut vihille vai ei. Mut en kyllä itse tuommosta hömppää huolisi :D


      • On tuolla ap:llä
        Sinä taas kirjoitti:

        minua ei vois vähempää kiinnostaa onko tuo ap. karauttanut vihille vai ei. Mut en kyllä itse tuommosta hömppää huolisi :D

        No se vihkimys/avosellainen ei ole mikään uusi tapahtuma, vaikka se kieltää sen kauan aikaa sitten jo tapahtuneen asian. Mieshän se on, omasta mielestään kiltti ja kiva, mutta entäs kun vaimo/vaimoke saa tietää? Kuin sitten suu menee?


    • DR.PHIL.

      Huolestuin, että tämä poloinen on mutsi, ettei vaan pahoita liikaa mieltään kirjoituksestasi kun joutuu hoitamaanlapsiakin. Miten voit kirjoittaa tuollaista txt ÄIDILLE , HÄPEÄ.

    • kassialma.ko

      Kiitos kun ajattelit lämmöllä.
      Heitin ilmaan toivomuksen sinustakin.

      Illan jatkoja.

      • Tietenkin aina

        ja ikuisesti minä sua MöMö ajattelen lämmöllä.


      • Tee palvelus
        Tietenkin aina kirjoitti:

        ja ikuisesti minä sua MöMö ajattelen lämmöllä.

        älä uhraa enää yhtään ajatusta muhun.

        Onko selvä ?


      • Hähhähhää
        Tee palvelus kirjoitti:

        älä uhraa enää yhtään ajatusta muhun.

        Onko selvä ?

        Ei ole! Piruuttani uhraan vielä enemmän ajatuksia, ehkä jopa alan varjostaa sua...


      • Omapahan on
        Hähhähhää kirjoitti:

        Ei ole! Piruuttani uhraan vielä enemmän ajatuksia, ehkä jopa alan varjostaa sua...

        valintasi.
        Älä sitten tule katumapäälle...hähhähhäää ;)


      • Tietenkin aina
        Tee palvelus kirjoitti:

        älä uhraa enää yhtään ajatusta muhun.

        Onko selvä ?

        Voi sissus sun kanssa. Olet yhäkin sama varattu kuin se joka mulle selvisi.

        Minä olen selvä, mutta sinun kännääminen ei varmasti lopu ennen kuin sinä maaksi muutut.
        Miten se terveys muuten, kestääkö yhäkin jokailtaista kaljottelua, vai rajoittaako se tapahtunut tilanne jotenkin?


      • kellepä
        Tietenkin aina kirjoitti:

        Voi sissus sun kanssa. Olet yhäkin sama varattu kuin se joka mulle selvisi.

        Minä olen selvä, mutta sinun kännääminen ei varmasti lopu ennen kuin sinä maaksi muutut.
        Miten se terveys muuten, kestääkö yhäkin jokailtaista kaljottelua, vai rajoittaako se tapahtunut tilanne jotenkin?

        sä puhut ?? huvittavaa :-)


    • Monijakoinen

      Puhutko itsestäsi useinkin 2. persoonamuodossa ?

    • unta kaaliin

      tuo alittaja saa varmaan fudut duunista tolla kielenkäytöllä. Tai siten ei ole töissä.

      • saippuapalahan se

        Aloittajatyypit osaa esiintyä fiksusti ja filmaattisesti oikeille henkilöille, naiselle kaadetaan paskaa niskaan kun ei miehille uskalla.


      • Sillä on kuule

        aivan outo ammatti. kerto mulle mitä ammatikseen tekee, mutta ans olla kun ex tempore kysäsin hänen ammattiinsa kuuluvaa todella valtiovallankin vaativaa järjestelyä, niin ei helevetti se tienny. Oli kuin ö aapisen laidassa, vastas että mistäs minä tiedän. Ja kuitenkin hänen mulle kertomaansa ammattiin se pitää olla täysin selvää!
        Kysyin että miten on mahdollista ettei tiedä, niin jälleen puheenaihe vaihtui hänelle mieluisempaan.
        Mutta, haitanneeko se mitään, kunhan on kivaa ;o)?


    • AP.

      Lopettakaa nyt se pas kan jauhanta. :) Tarvii tehdä noin isoa numeroa yhdestä aloituksesta.

      • Käväisi mielessä

        Niin, mietin haitko vain huomiota aloituksellasi ?


      • Haki se
        Käväisi mielessä kirjoitti:

        Niin, mietin haitko vain huomiota aloituksellasi ?

        ;o))))))), ja nyt katuuuuuuuuuuuuu ,,,,,,,,,,


      • Eikö vaan?.?
        Käväisi mielessä kirjoitti:

        Niin, mietin haitko vain huomiota aloituksellasi ?

        Noinhan ne narskut toimii: kiistää tai vähättelee toimiensa ja puheidensa seurauksia.


      • Käväisi mielessä
        Eikö vaan?.? kirjoitti:

        Noinhan ne narskut toimii: kiistää tai vähättelee toimiensa ja puheidensa seurauksia.

        Kyllä. Mutta empaattiset katuvat. En osaa sanoa, mikä aloittaja on. En edes tiedä, oliko aloitus pelkkää nuorison feikkiä. Oikeasti, en osaa ottaa siihen kantaa oikein kuin ihmettelemällä. Jo hän olisi tässä vieressäni, minulla olisi hänelle useita kysymyksiä. Täällä palstalla, jos esittää kysymyksen niin vastaukseen ei voi luottaa senkään vertaa kuin irl.


    • haloo 1

      Älkääpäs nyt puhuko teidän omista asioista täälä ketä ne oikeasti edes kiinnostaa.

    • narsisti aloitus?

      Mielestäni aloituksen kaltainen teksti kertoo ap:n pahemmanlaatuisesta ilkeydestä jopa pahuudesta. Kannattaisiko ap hakea apua, jos joku aiheuttaa sinulle noin pahoja tuntemuksia. Onko sinulta viety terveys, kaikki läheiset ihmiset, työpaikka, tuhottu koko loppuelämä kun tuollaisia horiset?

      • On sen terveys

        mennyt, omilla valinnoillaan. Varma tieto!


    • lapsellista jorinaa

      varmaan voi ajatella että olet paha ja ilkeä pelaaja jos annat tahallasi sellaisia fiboja ja mielipuuhaasi on ko.toiminta mitä viestissäsi naiselle toivot.....munusta sinun kannattaisi ap nyt olla erossa siitä naisesta,lueskella elämänfilosofisia oppaita mikä tässä elämässä on tärkeää ja millainen läheisilleen olla....sillä totuushan on että ap. kuvittelee suhteen olevan olemassa niin kauan kun nainen antaa huomiota,mikä kertoo siitä että ap. on itse pahasti hyvällä tai pahalla tavalla retkussa naiseen...lapsellinen kirjotus ja ajatusmaailma kaiken kaikkiaan,ehkä todellisuus palaisi terapeutin penkillä....ap:lra voisi myös kysyä mitä tämä saavuttaisi tuolla skenaariolla lopulta...naisen itselleenkö?

      • Pöhhhh

        ap halusi taas kerran minun huomioni.
        Elikkä tuolla alussa olevalla: Kuuleppa hupauuno nikillä kirjoittamallani nikillä.
        Annetaan olla, kyllä MöMö on jo tajunnut että tuo kaikki on vain hänen päänsä tuotosta.


    • ei kassialma

      kun luet tuota omaa kirjotusta niin et varmaan yhtään ihmettele että jätin sinut rauhaan, sinähän se oletkin itse täydellisyys niinkuin kirjoituksestasikin läpi paistaa.

    • Tornipöllö

      "Noin käy monille naisille." - Heh, ai siis niille, jotka on sun kanssa tekemisissä?

      No oliskohan sun omalla käytöksellä sitten jotain tekemistä asian kanssa, jos kerran monet naiset "sekoaa" sun takias? Onkos sulla psykologiaan liittyvää koulutusta, jotta voit analysoida toisen mielenliikkeitä noin? Jos ei ole, niin parempi jättää nuo analyysit alan ammattilaisille ja miettiä sitä omaa kanssakäymistäs ihmisten kanssa.

      Jos olet muka huolissas jonkun mielenterveydestä, niin suosittelisin juttelemaan kyseisen henkilön kanssa oikeasti, niin ehkä saisit tietää mikä kyseisen ihmisen mieltä painaa.

      Minä ainakin olen jo itsekseni höpöttävä kassialma pöllö, mutta en sillä häiritse ketään, myöskään itseäni :D

    • täyspäinen, melkein

      Mä en edes vaivaudu vastaamaan tämmöisiin. Kuin te jakasatte? Nää kannattais jättää ihan omaan arvoonsa tällaiset.

    • alma armas

      joo mä oon jo tota ihan kaikkea mitä kirjoitat ap.
      Anna mun elää omaa elämääni, en sinua häiritse millään tavalla.
      Kumma että edes vaivaudut tänne tuollaista kirjoittamaan, olisit onnellinen että ei olla enää tekemisissä.

      • Tuo oli kuin

        minun lausumana ;), joten kiitos.
        Monta almaa näkyy olevan, joten jos ap vinkkais vähän kuka meistä almoista on hakusessa.


      • täyspäinen, melkein
        Tuo oli kuin kirjoitti:

        minun lausumana ;), joten kiitos.
        Monta almaa näkyy olevan, joten jos ap vinkkais vähän kuka meistä almoista on hakusessa.

        Haluatko oikeasti vinkkejä? Kuten jo kirjoitin, nää kannattais jättä ihan omaan arvoonsa.


      • Tuo oli kuin
        täyspäinen, melkein kirjoitti:

        Haluatko oikeasti vinkkejä? Kuten jo kirjoitin, nää kannattais jättä ihan omaan arvoonsa.

        Tottakai! Muutenhan tuo kulminoituu kaikille, niillekkin ketä tuo alotus ei koske!
        Turhakkeeksihan tuo ap kyllä osottautuu, istuu omassa loistoelämässään omassa kuningastuolissaan, kuvitellen olevansa pyhä kolminaisuus, se paras mahdollinen vaihtoehto.
        Tyhmyytensä tuo ap kyllä todella näytti, mutta hänenpä on ongelmansa.


      • älytöntä omia
        Tuo oli kuin kirjoitti:

        Tottakai! Muutenhan tuo kulminoituu kaikille, niillekkin ketä tuo alotus ei koske!
        Turhakkeeksihan tuo ap kyllä osottautuu, istuu omassa loistoelämässään omassa kuningastuolissaan, kuvitellen olevansa pyhä kolminaisuus, se paras mahdollinen vaihtoehto.
        Tyhmyytensä tuo ap kyllä todella näytti, mutta hänenpä on ongelmansa.

        Nimenomaanhan EI kulminoidu, ympäripyöreää tyhjää jorinaa. Tyhmä on se, joka ilman mitään kunnon varmistusta ottaa tuollaisen itselleen.

        Voihan olla sitä paitsi, että aloittaja kirjoittaa muuten vaan sinämuodossa, tai jopa trollaa.


    • alma armas

      vielä ap:lle.
      Kyllä on ollut elämässä vaikeuksia ihan riittävästi, viimeisimmät suuret ihan lähiaikoina. Silti köyhän = minun on pakko yrittää viedä omaa elämää eteenpäin vaikka viimeisillä voimilla ja vähäisillä resursseilla mitä on vielä jäljellä.

      Kiva, että sulla on kaikki asiat hyvin ja voit täällä jatkuvalla syötöllä näitä tänne heitellä. Muista nauttia omasta täydellisestä elämästäsi.

    • show jatkuu

      Mikä on kenellekin todellisuutta.. Kuivaa elämää mulla ei ainakaan tule olemaan. Se jos erehtyy jostain henkilöstä ei tarkoita että tarvisi jotenkin "järkiintyä".

    • AP.

      Se jolle oli tarkoitettu, ei varmaan edes keskustele täällä. Rauhoittukaas nyt.

      • höpötä itekses

        miksi edes kirjoittelet toisen selän takana tuollaista tekstiä, eikö ole pokkaa mennä sanomaan taikka kirjoittamaan hänelle, puskista huutelet moista soopaa, muista että se pilkka sattuu joskus omaan nilkkaan.


    • Solangewie

      Ap:lla taitaa olla se kuuluisa mielikuvitus taas valloillaan. Itse en enää ajattele mitään, enkä odota mitään. Jalat tukevasti maassa. Leuka rinnassa uusien pettymysten varalta.

    • jatkoja

      Kyllä miehellä on sanat hallussa, täytyy myöntää.

    • höpöö

      Missä pellehermanni alias pohtia miäs on ? nyt pitäs kirjottaa taas jotain ylivertaista,mitä kukaan ei käsitä .

    • Stalkkaaja Reinolle!

      Minä puolestani olen huolissani sinun mielenterveydestäsi.
      Mietin

      - Miksi muutit kaukaa, nyt jo entisen, kotini VIEREISEEN LÄHIÖÖN asumaan?

      - Miksi hankit toimiston KOTI-CAMPUKSENI kyljestä?
      - Miksi aloit käyttää samaa kirjastoa ja samoja ATK-pisteitä kuin minä?

      Mies, sinä itse olet sekoamassa: Olet muuttumassa OMITUISEKSI VAINOHARHAISEKSI ITSEKSEEN HÖPISEVÄKSI UKOKSI. Tai sitten sinusta tulee campus-alueen laidassa olevassa TOIMISTOSSASI YMPYRÄÄ PYÖRIVÄ, JUURI MAINITTAVAA AIKAAN SAAMATON TOIMISTOAPINA. Saatat myös muuttua ÄITINSÄ KANSSA ASUVAKSI KAAPPIJUOPPOPOJAKSI, joka kuolee sydäninfarktiin ollessaan vasta puolessa välissä kuudettakymmenettä. Äitisi kanssa asut jo, ja viinaakin kuluu runsaanlaisesti - kuulemani mukaan, mutta infarkti antaa vielä toistaiseksi odottaa itseään. IHASTUKSEN PUHELUIDEN SALAKUUNTELU on jo hulluuden rajamaille menevä asia. Olen todella huolissani sinusta, useamman naisen kanssa yhtä aikaa pelehtivä aikamiespoika. SUKUPUOLITAUTEJA JA LÄÄKITYKSIÄ NIIHIN, sinulla on, luotettavasta lähteestä kuulemani mukaan, jo ollutkin. Tytäryhtiönne tulos painuu jo TOISENA PERÄTTÄISENÄ VUONNA MIINUKSELLE, mutta sinä vain testaat viehätysvoimaasi pakonomaisesti nuoriin tyttöihin, jotka pakenevat luotasi inhoten, koska sopisit iältäsi heidän isäkseen. Olen huolissani sinusta, JOS LAAJENNAT STALKKAUSTASI kännykkääni häiriöitä ja kohinaa aiheuttavasta SALAKUUNTELUSTA ja tietokoneeni sivuhistorioiden vakoilusta VIELÄ ETEENPÄIN, SINUSTA SAATTAA TULLA RIKOSOIKEUDELLISESTIKIN pahemman luokan VAINOAJA. Ryhdistäydy. Puhu asioista ihmisille suoraan. Äläkä mustamaalaa heitä, heidän selkänsä takana, anonyymillä palstalla KUIN PELOKAS PIKKUKAKARA. Toivottavasti et sekoa lopullisesti kaikkine naisten vainoamisinesi.

    • Ohitettu

      Ohitin aloituksen, mutta nyt katsoin miksi tässä on liekki, miksi kiinnostus on monilla herännyt. Miksi kirjoittaa mielipiteensä kun huomiotta jättäminen ja ohittaminen on varmin kannanotto.

    • en tiedä

      Taisi aloitus osua aika moneen. Onko se epätoivo vai yksinäisyys joka saa stalkkaamaan. Onhan se totta että osa sekoaa kun ei saa haluamaansa. Täällä se on kyllä huomannut....

    • Sinä ap

      Lopeta tuo vainoharhaisuutesi, ja älä ota ja omi itsellesi täältä mitään olettamalla että ne on minun kirjoituksia!
      Tokihan kirjoitankin, sinustakin, mutta tiedät kyllä syyn, ja se selviää sinullekkin kuin katsot siihen paljon puhuttuun peiliin. Siellä se syy on miksi! Jos et muista tai ymmärrä miksi, voin ihan hyvin muistuttaa sinua niistä sinun tekemisistäsi, aina sitä 071 tullutta puhelua myöten.
      Ymmärrätkö vieläkään? Et taida, sillä sinun omahyväisyytesihän tästä aloituksestasikin jo kumpuaa.

      Puhut sairastumisesta, siis minun sairastumisesta, sekoamisesta mitä ei ole vieläkään tapahtunut minulle, mutta sinulla on sinun omahyväisyys kyllä sairastuttanut sinut psyykkisesti. Fyysisestihän sinä olet sairas, mutta kai se puoli on jotenkin hoidossa, toivon ainakin niin olevan.

      Mieti näitä minun sanojani, jos et ymmärrä niin pyydä vaimoasi lukemaan tämä ja tulkkaamaan sinulle mitä tämä kirjoitukseni pitää sisällä.

      En oleta sinun edes vastaavan, sillä tämä varmasti satuttaa sinua, mutta olethan sinäkin satuttanut minua.

    • Taitaa olla vähän

      provokatiivinen, mutta tosi ovela kirjoitus. Oletpa taitava, kyllä näin on.

      • Onhan se

        ovela, kaikin puolin.
        Vaikka oveluudestahan voidaan sano myös "sutki".


    • tämä ,.,

      aloitus, tosi tyhmä, ainakin minun mielestäni, ihmettelen, miten jaksatte vastata, luin aloituksen, en vastauksia,,aloittajalle, menisit puhumaan hänelle, jolle tarkoitettu, eik tämmöisille palstoille, vastauksia saat varmaan, muttet siltä oikealta, sorry,,

    • onko järkeä sulla?ei

      no ainakin sä olet sairas ap, todellakin, koska kirjoitat julkisesti jostakin toisesta nimettömänä noin.
      ja Onko pokkaa sanoa tuo sama kasvokkain? jos ei, niin pidä näppäimistös kurissa.

      sairasta omien luulojen purkua sinulta.

      • onko järkeä sulla?ei

        itse en henk. kohtaisesti päästäisi apn kaltaista ihmistä elämääni, vaikka salattavaa ei ole. En hyväksy sitä, että joku noin sairaita epäluulojansa kirjoittaa julkiselle palstalle ja vielä nimettömänä.

        sairasta.


    • M Woman

      Voi Alma raukka. Mies haukkui palstalla, toivotaan ettei Alma tätä lue.

      Mun on kans ihan pakko purkautua täällä nyt, tännehän saa näköjään laittaa kaikki ikävätkin asiat. Noh.. katos kun mä keitin hiton hyvät kahvit ja totesin ettei ole sokeria, maitoa eikä rasvaa jääkaapissa. Erittäin ikävä asia, varsinkin kun on noussut ylös pirteällä jalalla :) mut' kyllä mä selviän, en halua kerjätä sääliä, lähen tästä askeltamaan kauppaan ja haen kaiken tarvittavan.

      En ajatellut että tänne mitään enää nakksisin, mut jonnekinhan se ikävä on purettava.. niin kävi harmittamaan.. Onhan tää seikka nyt varmasti palstalla nyt turvassa ja pysynen myös top secretinä. Elämässä voi olla joskus vähäsen vastoinkäymisiä.

      Voi Alma raukka...

      • Toinen M-nainen

        "M Woman"? Kuka viljelee näitä englanninkielisiä nimimerkkejä? Aivan kuin englanninkielen osaaminen olisi joku maailman 7. ihme nykyisessä Suomessamme(?)

        "Hittojakaan?"

        Kuka kirjoittaa "hittojakaan". Minä en hittojakaan sanaa viljele.
        Jos englannin osaaminen on "maailman 7. ihme", niin laitetaanpa tönkkösaksalla:

        Bist hu krank mein Liebling Timo Tapio? Was ist dir passiert? Also du wohnt mit deine Mutter? Es ist etwas mit deiner Leber
        passiert? Leberkrebs?


      • pönttöpäässä
        Toinen M-nainen kirjoitti:

        "M Woman"? Kuka viljelee näitä englanninkielisiä nimimerkkejä? Aivan kuin englanninkielen osaaminen olisi joku maailman 7. ihme nykyisessä Suomessamme(?)

        "Hittojakaan?"

        Kuka kirjoittaa "hittojakaan". Minä en hittojakaan sanaa viljele.
        Jos englannin osaaminen on "maailman 7. ihme", niin laitetaanpa tönkkösaksalla:

        Bist hu krank mein Liebling Timo Tapio? Was ist dir passiert? Also du wohnt mit deine Mutter? Es ist etwas mit deiner Leber
        passiert? Leberkrebs?

        Kirjoitin ekana M Woman.. Harvoin enää!

        Voi herran pieksut, uusia nimiä on helppo keksiä. Mulle on ihan sama millä nimellä tänne mitäkin sanon ja tuskin haittaa, pääasia on kai etten vain mitään M ..noh sen voin nyt luvata.

        Walk in peace!


    • harmittaa,,

      sun puolestas M Woman, tosi paljon tiedän itsekkin, jos haluaa aamukahvit ja tarttee maitoo, niin pikkusen tympii, mutta tsemppii,,

      • hyvä kun muitakin :)

        Maito on aamukahvissa must!


    • Armas Alma

      Bist hu krank mein Liebling Timo Tapio? Was ist dir passiert? Also du wohnt mit deine Mutter? Es ist etwas mit deiner Leber
      passiert? Leberkrebs mit Metastasen? Sagst du mir bitte, was hast du denn? Was ist los, "Apina-68"?

    • Alma itse

      "Voi Alma raukka. Mies haukkui palstalla, toivotaan ettei Alma tätä lue. "

      Tuskin se Alma mikään raukka on. Se mies pitäisi pakkohoitoon laittaa..

      Kurinpalautukseen oikein Juustiinan kädestä!

      • Pönttöpäässä

        Hienoo Alma, palstahaukkumisille pyh :)


    • Toinen M-nainen

      Minä puolestani olen huolissani sinun mielenterveydestäsi.
      Mietin

      - Miksi muutit kaukaa, nyt jo entisen, kotini VIEREISEEN LÄHIÖÖN asumaan?

      - Miksi hankit toimiston KOTI-CAMPUKSENI kyljestä?
      - Miksi aloit käyttää samaa kirjastoa ja samoja ATK-pisteitä kuin minä?

      • Uppaan!

        Going up!?


    • Epäluuloinen T Vuokk

      Kuka sellaista on esittänyt. Irl olen kokoajan sanonut tehneeni huomiot jne. Älä jaksa olla rasittava.

      tässä nyt samalla faktoja musta:

      Se sanottava on että kun täällä alkoi tuleen liian tuttua juttua epäilin (en niinkuin muut että joku ikävöi vaan..) että täällä on joku ********* jolla on idioottimaisia pilailuja ja kiusaa mielessään. Niin korkealla tämän aloittajan luotto on kaikkeen.

      Säännöt jotka mussa kannattaa opetella ennen kuin toimii

      a: en luota edes omaan varjooni
      b: epäilen kaikkia
      c. en luota itseeni

      ja tästä palstasta:

      Täällä säännöt jotka pätee minuun
      A: ensimmäisenä jos jokin tunniste osuu epäilen että joku yrittää vahingoittaa minua.
      B: selvitän palsta epäilyni irl toimin ennen kuin teen yhtään mitään.

      C: Koska en luota tarkkailen ko. ihmisen käytöstä pitkään. Sekä muita joita epäilen hänen tutuikseen. Pelkään että minua yritetään vahingoittaa jotenkin ja pyrin suojautuun sillä että tarkkailen ja selvitän hiljakseen taustoja.

      D: En puhu vaan selvitän asioita hiljalleen. Kun totuus on selvillä mä en sitä ko. henkilölle paljasta vaan annan mahdollisuuden vielä kerran puhua. Jos edelleen sama jatkuu. En edelleenkään puhu vaan katoan vain.

      Muita asioita musta: Olen tarkka tunnistaan saman piirin jäsenet. Yleensä kavereilla on samanlaisia tapoja paljon. Jotain yhteistä. Esim. Samassa koulussa ollut, samoja kavereita, samalaisia kokemuksia, tuttuja jotka yhdistää, Käyttää samoja sanontoja tai elehtii samalla tavalla

      Mulle ei tarvitse kertoa eikä mun tarvitse kysyä. Huomaan asian itse ja yleensä nämä huomiot osunut oikeaan.

      Nämä eivät ole ilkeyttäni vaan aika rajun elämäni aiheuttamia puolustus järjestelmiäni jotka ovat kehittyneet mulle itseni suojaksi. Osa ihmisistä on pahoja ja mulle on tehty sellaisia asioita aikaisemmin että on pakko oppia näkeen "vaara" ennalta.

      Nyrkkisääntö musta on: Ensin aina epäilen jotain negatiivista ja varautuneena tarkkailen hyvin tarkasti.

    • keskuudessamme elää

      Nosto ettei pääse unohtumaan keltään kuinka pahoja ihmisiä

      • hoitoon

        Tällaiset oikeasti pitäisi saada hoitoon. Näistä kun ei koskaan tiedä mitä ne mielessään hautovat.


    • hae apua, oikeasti

      Sun ap. kannattaisi hakea ulkopuolista apua tuohon alemmuudentuntoon, huonoon itsetuntoon, kateuteen ja katkeruuteen.

      Näkyy kauas, että olet saanut pakit. Tuollaista rumaa tekstiä sinulla ei ole pokkaa sanoa kasvotusten tälle kohteelle. Itseasiassa kun lukee tekstisi niin siinä kirjoitat juuri itsestäsi ikäänkuin ulkopuolisena henkilönä. Eli teksti kertoo itsestäsi. Narsisteilla ja psykopaateilla on juuri tapana kuvata itseään ikäänkuin ulkopuolisena. Haet myös teksteilläsi huomiota itsellesi, yksinäinen kun olet. Varsinkin siltä, joka on sinut jättänyt. Mitä enemmän vastauksia ja huomiota saat, sitä enemmän saat kiksejä.

      Tarvitset apua ap. Ulkopuolista apua. Ihan tosi. Aloita itsesi parantaminen varaamalla aika vaikkapa paikallisesta terveyskeskuksesta johonkin juttelemiseen.

    • Ihan vain yleisesti

      jos joku tälläisiä ilkeitä tekstejä kirjoittelisi minusta, niin ei mitään hätää, tunteet olisivat jo kylmenneet. Ikävää tekstiä "ikävällä" palstalla...

    • evp ?

      en ota kantaa mihinkään muuhun kuin tulipa vaan mieleeni eräs tapausmeidän duunista:


      Työkamu valitti nivussärkyä. Työtoveri ei oikein osannut suhtautua asiaan, että miksi työkaverilla oli nivus kipeä -hän kommentoi nasevasti otaksuen kivun olevan peräisin liian rajusta yhdynnästä / vaikeasta asennosta!


      JUST joo sanon minä ja nainen vaikenee seurakunnassa, kun laukojana on nainen!Jollakin tavalla sanojansa kontekstista irrallinen!

      Ja kun väittelet idiootin kanssa, oletko varma, ettei hän tee samoin!

      https://www.youtube.com/watch?v=o-urnGgFs4k

      • pönttöpäässä

        Kuka tajuaa tosta mitään..?


    • J.M.J.M.

      Mene hoitoon.

      • Aapeehoitoon

        Ei se ymmärrä ite mennä . Oliskoha sillä joku läheinen jota se ei haukkunut vielä hulluksi


    • Antakaa tuon

      ap reppanan olla rauhassa, ja liota omassa liemessään minkä sai aikaiseksi.
      Ei sen luonteelle ja katkeruudelle ole mitään tehtävissä.
      Nauttii nytkin saamastaan huomiosta, hekumoi sillä miten hän on saanut huomiota, sillä sitähän se hakikin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1469
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1368
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      32
      1340
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      48
      1303
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1126
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe