Airsoft asetta

lonelyfox

Selvä elikkäs tarkoitus olisi aloittaa airsoftin harrastus, mutta ase puuttuu. Olen harrastanut airsoftia vähän kavereiden kanssa syrjäisissä metsissä ja minulla on joustitoiminen haulikko. Nyt olisi tarkoitus liittyä johonkin seuraan (psk) käykö siellä pelaajia osaatteko sanoa jotain määrää? Sitten asiaan olen ostamassa sähköasetta noin 200e, maastopuvun, ehkä lisäakun jos tarvetta, lisälippaan... Elikkäs jos jotain ehdotuksia niin kommentteihin vaan :)

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lonelyfox

      eli aseen hinta siis 200e, kamat ei kuulu mukaan

    • 12+12=23

      Joku cyman 130e pyssy gunfirestä ja vie jollekkin heti perushuoltoon: shimmitys, rasvaus ja sorbolla kohtauskulma kuntoon ja osta gunfirestä myös o-renkaallinen m4 suutin. Sillä sitten pystyy jo tykittää erittäin hyvin.

    • lonelyfox
    • katsasta myös gunfir

      no proairsoftin jättäisin ainakin väliin ennen katsoisin vastaavan aseen gunfirestä halvemmalla

      • omglolxD

        Jep gunfire/taiwangun joku semmone metalline cyma (ak/m4) ja viet sen perushuoltoo (ylempänä joku kerto tarkemmi) sit jos hi-capis jaksat pyörittää sitä ja sul o paljo kuulii ja ne helisee vapaana siel nii juu osta toine sellane tai sit mid/lowcapei (mieluummin kai mid...) ja sit niitä pari kolme kappaletta.
        Mukana tuleva akku yleensä syöpää et osta uus hyvä... ainaki omien kokemuksien perusteel. Nii ja automaattilaturi ois jees


    • dldldl

      Taiwangunista cyma cm045a 130 maksaa siin o aidot puu osat ja metalliosat :) mä meinaan ainaki hommata sen ja se ei voi ainakaa olla huono jos ver 3 rataslaatikko ja fullmetal.

      • mun mielest

        joo kompataan tätä tai joku vastaava ... tuohon sit perushuolto päälle eli shimmitys, sorbot, rasvaukset, mahd fetti jos haluut esim 11,1 V:n lipoja käyttää (suositeltavaa) niin siinä ollaan siin 200 euron tuntumassa aseen osalta. Veikkaan ettei paljon parempaa pakettia siihen 200 euroon taida saada (ei sen tieten just tuo cm045a tartte olla) ... seuraava vaihtoehto mun mielestä sit olis ostaa Lonex joka paketista valmis ase mut se on sit 250-300 euroa.
        Summa summarum: Ostaa alle 150 euron ase ja siihen "perushuollot" päälle => ollaan siin 200 euron pinnassa tai sit suoraan LONEX ja ollaan lähempänä 300 euroa.


    • myös käytetyt

      siis nuo vaihtoehdot jos uuden tussarin haluaa, käytetyttynä voi löytyä hyviä paketteja tuohon 200 euron pintaan kans

    • lonelyfox

      No, ei olisi kauheasti innostusta viedä heti huoltoon... mutta maksimi budjetti on siis 300e mukaanlukien kaikki akut ja lisälippaat ja maastopuku (13.v)

    • lonelyfox

      Korjaus* olen noin 160c, ilmoitin vain tuosta maastopuvusta

    • etrhe

      no se "huolto" on satsaus toimivuuteen ja kestoon, ilman ns perushuoltoa pahimmassa tapauksessa onnistut nopsaankin sen asees tuhoamaan, varsinkin jos tehoakkua pistät kehiin tms.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe