Hei, hei mitä kuuluu;))))

Markussetä

buhahahaaa buhaaaaaa onko perse rasvattuna miten eoookooo
Hehehehh

17

76

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvästi sohjo

      Hyvää kuuluu. Just vouti lähti itku kurkussa ja sinkkiämpäri tyhjänä.
      Jotta ei hänelle olisi noin paha mieli tullut, lupasin täyttää sankkoa ns. Hatuntäytteellä a.la Fyi.
      Ei kelvannut.
      Näyttelin matkalippua Pattajalle, jonne muutan pysyvästi täältä paskalandiasta jossa ei saa valuuttakauppa tuloja pitää kuin kieroimalla, johtuen rahasukujen ylivallasta

      • Hyvästi paskilandia

        Mieki lähin Pattikselle ja otin mukaan ison sangon Tummelia. Leidipojat on täälä suurta huutoa ja nettoo ison tilin. Saksalainen voi tykätä tämmöisestä vaaleesta ja puolikaljusta plondista ja silloin meikä tekee taas tiliä. Raha suvut ja viranomais rikolliset saa jäädä sohjolandiaan nuoleen näppejä. Meikä on pisnesmies ja aina pärjää.


      • Notta näin
        Hyvästi paskilandia kirjoitti:

        Mieki lähin Pattikselle ja otin mukaan ison sangon Tummelia. Leidipojat on täälä suurta huutoa ja nettoo ison tilin. Saksalainen voi tykätä tämmöisestä vaaleesta ja puolikaljusta plondista ja silloin meikä tekee taas tiliä. Raha suvut ja viranomais rikolliset saa jäädä sohjolandiaan nuoleen näppejä. Meikä on pisnesmies ja aina pärjää.

        Siinä oli sairaan idiootin lähettämä viesti.


      • En kommentoi hah hah
        Notta näin kirjoitti:

        Siinä oli sairaan idiootin lähettämä viesti.

        Paljonko menetit. Etkö osannut lukea sivulta miten rahat laitetaan jemmaan ja saa pitää kaikki ponzzirahat ???

        Nyt vaan pitää oikeudessa laukoa, en tiennyt ponziksi, rahat ovat menneet.
        Sitten voi hakea kohtuullistamista.
        Ihan sama latiakaan ei saa kukaan minulta.


      • ETkö tiennyt
        En kommentoi hah hah kirjoitti:

        Paljonko menetit. Etkö osannut lukea sivulta miten rahat laitetaan jemmaan ja saa pitää kaikki ponzzirahat ???

        Nyt vaan pitää oikeudessa laukoa, en tiennyt ponziksi, rahat ovat menneet.
        Sitten voi hakea kohtuullistamista.
        Ihan sama latiakaan ei saa kukaan minulta.

        Sairas idiootti halusi siinä vielä jatlaa.

        Ps. Kauanko velli on jo lämmittänyt housuissasi?


      • Hyvästi paskilandia
        Hyvästi paskilandia kirjoitti:

        Mieki lähin Pattikselle ja otin mukaan ison sangon Tummelia. Leidipojat on täälä suurta huutoa ja nettoo ison tilin. Saksalainen voi tykätä tämmöisestä vaaleesta ja puolikaljusta plondista ja silloin meikä tekee taas tiliä. Raha suvut ja viranomais rikolliset saa jäädä sohjolandiaan nuoleen näppejä. Meikä on pisnesmies ja aina pärjää.

        Ei meikä ole sairas eikä meikä sairastu. Gummin kanssa töhin vaan ja sillee pysyy terveys. Elä hauku.


      • 18 miljoonaa nokiaa
        Hyvästi paskilandia kirjoitti:

        Ei meikä ole sairas eikä meikä sairastu. Gummin kanssa töhin vaan ja sillee pysyy terveys. Elä hauku.

        Olethan sä sairas ja vielä sairaampi ellet itse sitä ymmärrä.

        Elä. Yritä itse elää!

        Hauku. Hauku itse jos olet koira.


      • Hyvästi paskilandia
        18 miljoonaa nokiaa kirjoitti:

        Olethan sä sairas ja vielä sairaampi ellet itse sitä ymmärrä.

        Elä. Yritä itse elää!

        Hauku. Hauku itse jos olet koira.

        Haukut kuiteski vaikka kielsin. En ole sairas. Venuksen eli Sultanin käyttö estää veniirisijä sairavuksia siirtymästä ihmisestä toiseen persoonaan. Olen pisnes mies.


    • 19+8

      Älkää nyt lapsukaiset nahistelkö! karu totuus rahat lähtee.

      • Markussetä

        Idiootti. Avauksessa kysyttiin mitä kuuluu. Vastaa siihen.


    • 7+17

      minun ei tarvitse vastailla kenellekkään :)!! mutta sinun varmaankin tarvii esim voudille. pyääää

    • muista eläkkeesi

      olethan markus sairas ja vielä sairaampi kun itse ymmärrät

      • hullu pösilö

        Älä sie hauku Markustakaa. Matala mielinen pölvästi olet ku yrität pilikata ihmistä sairauvesta.


      • sairauvesta
        hullu pösilö kirjoitti:

        Älä sie hauku Markustakaa. Matala mielinen pölvästi olet ku yrität pilikata ihmistä sairauvesta.

        Kirjoita vaan valkku omalla nikilläsi.


      • Markussetä
        sairauvesta kirjoitti:

        Kirjoita vaan valkku omalla nikilläsi.

        Kysyn kuuntelen wituttaako;)))) pitääkö tiina ja Hannu pikkujouluja tänä vuonna


      • hullu pösilö
        sairauvesta kirjoitti:

        Kirjoita vaan valkku omalla nikilläsi.

        Vaikusta en tiijä mutta sairavutta ei pijä pilkata. Ei kukaan ole itte sairautta ittelleen ostanu siwasta. Joku häpy pitää olla.


      • ihan vaan näin
        hullu pösilö kirjoitti:

        Vaikusta en tiijä mutta sairavutta ei pijä pilkata. Ei kukaan ole itte sairautta ittelleen ostanu siwasta. Joku häpy pitää olla.

        Jos vaikku on sairas pitää mennä sairaalaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe