Tuntijasi

Mitä on tulossa?

Olen ihan hukassa ja en tiedä mitä teen? Mitä neuvoja minulle on tulossa tai näytetään työasiaani? Löydänkö vielä ennen vuodenvaihdetta työpaikan? Minulla on ammatti ja sen mukaista työtä etsin. Olen myös valmis muuttamaan jos asiat niin vaativat?

4

93

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      minä en pysty puhumaan ajoista, koska aikaa ei minulle ole olemassa. voin puhua energioista ja asioista, mitä näen.

      näen niin, että työpaikka on lähtenyt altasi. mutta näin pitikin käydä, sillä tässä työpaikassa ei ole hyvä ilmapiiri.
      työasia on todella raastava mielessäsi! et pysty ajattelemaan mitään muuta. tähän näkyy aivan selvästi parannusta tilanteeseen, et voi jäädä ilman työtä!

      sinun täytyy yrittää pysyä rauhallisena, näin ne energiat menevät. mieshenkilö voi auttaa sinua uuden työn etsinnässä. tunnet hänet jo, hän on tekemisissä ihmisten kanssa sellaisella sektorilla, missä on paljon väkeä. hän on asiakkaiden kanssa tekemisissä.

      saat uuden työn, missä on hyvä olla ja vaikuttaa. palkkasikin paranee entisestään.
      muutosta en pysty suoraan sanomaan, parempi odottaa ja katsoa, mitä tämä mies kertoo.

      t. Keskiyö

      • Mitä on tulossa?

        Kiitos. En tunne tätä miestä ainakaan vielä? Odotan ja katson muuta en voi.


      • Mitä on tulossa?
        Mitä on tulossa? kirjoitti:

        Kiitos. En tunne tätä miestä ainakaan vielä? Odotan ja katson muuta en voi.

        Kiitos paljon. Minua ei ole kukaan osannut auttaa asiassa niin hyvin kuin sinä Keskiyö. Kaikki mitä kirjoitit asiasta on totta. Uskon tuohon mitä näit. Että saan sen työn.


      • Mitä on tulossa?
        Mitä on tulossa? kirjoitti:

        Kiitos paljon. Minua ei ole kukaan osannut auttaa asiassa niin hyvin kuin sinä Keskiyö. Kaikki mitä kirjoitit asiasta on totta. Uskon tuohon mitä näit. Että saan sen työn.

        Yön yli nukuttuani aloin miettimään työasiaani. Näit asiaani:
        muutosta en pysty suoraan sanomaan, parempi odottaa ja katsoa, mitä tämä mies kertoo. Olen lähettänyt yhden työhakemuksen (naiselle) ja puhuin miehen kanssa samana päivänä puhelimessa. Kerroin hänelle että haen teiltä töitä. Odotan sieltä yhteydenottoa? Olen työskennellyt miehen kanssa joskus aikaisemmin samassa työpaikassa viikonloppuna. Vai onko se joku muu kenet näit? Autatko minua vielä??
        Vai nouseeko tähän joku toinen mies jonka jo tunnen ennestään? Yhden tiedän (olemme tehneet töitä yhdessä joskus) hän on nyt suuri johtaja meidän alalla. Sinne voisin sitten vielä laittaa paperit? Mitä on tulossa?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe