Tiedätkö

rauhallisia unia

mitä. Mulle tuli tunne kuin olisit hetken tänään ollut näköpiirissä. Tuli lämmin olo kylmässä. Toivon ettei mitään kitkaa olisi, ei kahnauksia. Jos ymmärrystä tarvitsemme se löytyy kahdestaan. Se olisi ollut tietysti hyvä löytää jo aikaisemmin. Olisimmeko samalla lähtöviivalla. Miten voikaan saada vääriä signaaleja etäältä ja tietyissä tilanteissa. Jos se et kuitenkaan ollut sinä, tulit mieleeni.
Ihan kun et siellä olisi muutenkin :)

11

476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tuollainen se

      on minunkin toiveeni. Kahdestaan pitäisi päästä jonnekin jos ei muuten niin vaikka sen lähtöviivan avulla. Koko ajan toivon näkeväni edes vilaukselta jossakin. Olet mielessäni aina vain..

      • toive ei vaan_

        toteudu ainakaan ennenkuin kertoo tuon sille mielessä olevalle henkilölle.


      • Tuollainen se
        toive ei vaan_ kirjoitti:

        toteudu ainakaan ennenkuin kertoo tuon sille mielessä olevalle henkilölle.

        Tuo on kyllä totta. Eihän täällä tarvitsisi kirjoitellakaan jos rohkeus riittäisi kertomiseen. Mutta kun ei riitä. Yksipuoliseksi haaveiluksi tämä taitaa jäädä.


    • tähdet

      Toivottavasti väärät singnaalit eivät aiheuta meille kitkaa. Koko päivän olen tuntenut kehossani läheisyytesi.. Mietinkin, että meditoitko. Kaipaus, ikävä. Onneksi meillä on tämä henkinen yhteys. Fyysinen ikävä on myös suuri. Saisi edes sormella hipaista kulmakarvojasi, huuliasi...ihanaa että olet elämässäni. Hyvää yötä:)

    • 20+14

      Itseasiassa olin hetken näköpiirissä ja aivan lähellä :) Mitäs muuten, ootko joogaillu, kun sullahan on se jooga kirja mitä oon selaillu sillon joskus :)

    • Ääni eilisestäsi

      Minulla on niin hillittömän tuskallinen ikävä. Sinua.

    • me & my unicorn

      Välillä tunnen sinut lähellä. Minä ja sinä kuljetaan omia teitämme, mutta sielumme elävät joskus jotain omaa elämäänsä karaten hetkeksi toistensa luokse. Kietoutuvat toisiinsa ja tankkaavat uskoa ihmeisiin. Kuulostaa hullulta eikö vaan? Me oltiin hyvä tiimi kun on kyse maailmanparantamisesta.

    • Unimaailmassa

      saan viereeni miehen, Hänet kenen haluaisin kulkevan rinnallani.
      Hänet ketä voisin helliä ja hoivata, Hänet kuka hellisi ja hoivaisi minua, mutta se kaikki onkin vain unta ja minun unelmaani. Toteutuuko se koskaan, sitä en tiedä, mutta toivosta en luovu niin kauan kun elämää on jäljellä.

    • rauhallisia unia

      Pilaankohan tämän ketjun jos kerron kenelle menee. Vaikuttaakohan se palstan ilmapiiriin. Nyt en ota riskiä. Toivottavasti unet oli silti rauhallisia, miksei villejäkin ;)

      • Tuollainen se

        Minun menee M-miehelle P-Pohjanmaalle..


      • Kerro ihmeessä,

        ei se ole keneltäkään pois. Minä ainakin haluaisin tietää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1888
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1874
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1838
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1620
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1442
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1256
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe