työkaveri

mitä tämä on?

Olen ihastunut työkaveriini. Olen tulkinnut välillä hänenkin katseensa ja eleensä ihastuneiksi. Välillä hän taas tiuskii minulle ja katsoo murhaavasti kun tulen aamulla töihin. En yhtään tajua mistä tässä oikein on kysymys. Tunnen itseni ihan sellaiseksi narusta vedettäväksi sätkynukeksi, mikä liikkuu silloin kun hän haluaa ja sinne kun hän haluaa.

10

762

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • who knows

      Ehkä hänellä on ristiriitaisia tunteita sinua kohtaan. Ehkä joku syy miksei voi näyttää oikeita tunteitaan (vielä).

    • Ehkä

      Nainen on turhautunut ja peloissaan kun ei ole varma sinun tunteistasi?

      • sanoitko sinä

        kuka sanoi että nainen????


      • voi LOL
        sanoitko sinä kirjoitti:

        kuka sanoi että nainen????

        Vastaukset ei menekään käsikirjoituksen mukaan.


    • mitä tämä on?

      Minusta ihastuminen paistaa kyllä kilometrien päähän, en usko että siitä voi erehtyä.

      • Sitä se on...

        Niin etköhän antanut itse vastauksen kysymykseesi, ei ihastunut ihminen "tiuski ja katso murhaavasti", siksipä oletkin ? Joten jatka elämääsi, kyllä ne tunteesi haalistuu aikanaan ja en suosittele työpaikkaromanssia, koska siinä voi mennä vaikka lopulta koko työpaikka alta.


    • kokenut..

      Jos Hän katsoo Sinua kerrankin murhaavasti niin on absurdia haaveillakaan mistään ihastumisista. Silloin ärsytät toista jo tässä vaiheessa. No jos haluat huonon suhteen niin siitä vaan jatkamaan.

    • 5678

      Mä kyllä luulen, että on kuullut sinusta juoruja, jotka eivät pidä paikkaansa ja kiukuttelee sinulle siksi. Voisitko selvittää asiat hänen kanssaan puhumalla kahden kesken?

      • idiootteja täynnä

        Jos itse ihastuu johonkuhun ei se meinaa että johonkuhun on ihastunut myös ihastujaansa . Sillä ei siis ole mitään tekemistä juorujen kanssa, ja mistäs päättelet että juorut on paikkaansa pitämättömiä ? Voihan tuo aloittajan ja monen muunkin ihastumisen kohde olla varattu, voi olla muutenkin ettei vois vähempää kiinnostaa koko päälle hönkijä. Kyllä jos murhaavalla katseella katsotaan pitäis jo vetää omat johtopäätökset, se on vihaa ei suinkaan ihastusta.


    • mun arvio

      työkaverisi on luultavasti huomannut ihastuksesi ja sitä vituttaa se, eli ei voisi vähempää kiinnostaa teikäläinen. mutta yrittää suhtautua kuin työkaveriin, välillä vaan menee hermo ja alkaa vituttaa kun et tajua ettei sitä kiinnosta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe