Miten ehkäistä?

vaimokkeensa

Hei,

mieheni, jonka kanssa jo pitkään olen seurustellut, vuodatti vasta viime aikoina kärsineensä ennalta näkemisestä jo teini-iästä asti. On kuulemma erittäin raskasta tietää ennalta, mitä tulee tapahtumaan vuoden, viiden tai vaikkapa kymmenenkin vuoden päästä niin yksittäisille ihmisille kuin koko maailmankin suhteen. Teini-iästään asti hän onkin harkinnut itsemurhaa, koska ei kestä tätä taakkaa.

Tiedättekö keinoja ehkäistä ennalta näkemistä? Tai oletteko löytäneet helpotusta jonkinlaisista harjoitteista tai muusta toiminnasta? Entä tiedättekö hyvää kirjallisuutta, jossa tällaista tuskastuttavaa ja laaja-alaista prekognitiota käsiteltäisiin?

Hyvät neuvot ovat nyt tarpeen, olkaa ystävällisiä ja auttakaa, jos vain suinkin voitte.

11

115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

      sanon sinulle suoraan ja rehellisesti, että jos miesystäväsi näkisi tapahtumia ja aikoja suoraan vuosia eteenpäin, hän olisi jo miljonääri.

      en ole koskaan kohdannut näkijää, joka tietää aikoja. saati maailmantapahtumia, nehän vaihtelevat päivästä päivään.
      ole kuuliainen ja varovainen, kirjoita ylös hänen kertomiaan ennusteita ja vertaa niitä sitten ajan mittaan vaikka uutisiin. kirjoituksesi ei kuulosta aivan asiapitoiselta, kuinka paljon tiedät hänen taustastaan?

      näkemistä ei uskoakseni voi ehkäistä, sillä se on lahja ja kyky. mutta se ei toimi sensaation hakemisessa, vaan auttamisessa. kysy häneltä mistä hänen tietonsa ovat peräisin, ole avoimen utelias.
      jokainen, jolla on näkemisen lahja, tietää tarkalleen mistä se tulee!
      en usko sinun tarvitsevan kirjallisuutta, vaan rehellistä avoimuutta. tämä on vain minun mielipiteeni asiasta...

      t. Keskiyö

      • Myös lapseni näkee

        Minä olen enneunia nähnyt lapsesta asti. Sinun kirjoituksen mukaan pitäisi tietää mistä ne tulee?! En oikein ymmärrä. Ja unet ovat pelkästään minulle ja lähipiirille, ei mitään maailmanlaajuista. Sitäpaitsi ne on kyllä aika ahdistavia välillä. Joskus 20 vuotta sitten 'pyysin' että ne unet otetaan minulta pois. Näin tapahtuikin, mutta nyt taasen olen alkanut näkemään niitä. Vanhempi ja viisaampi olen, eikä ne ahdista enään.


      • 2 x näkijä
        Myös lapseni näkee kirjoitti:

        Minä olen enneunia nähnyt lapsesta asti. Sinun kirjoituksen mukaan pitäisi tietää mistä ne tulee?! En oikein ymmärrä. Ja unet ovat pelkästään minulle ja lähipiirille, ei mitään maailmanlaajuista. Sitäpaitsi ne on kyllä aika ahdistavia välillä. Joskus 20 vuotta sitten 'pyysin' että ne unet otetaan minulta pois. Näin tapahtuikin, mutta nyt taasen olen alkanut näkemään niitä. Vanhempi ja viisaampi olen, eikä ne ahdista enään.

        -myös lapseni näkee-

        Meillä molemmat lapset näkee, mutta pimeässä ne ei oikein näe siksi niillä on taskulamput.


    • vaimokkeensa

      Kiitos paljon vastauksestasi. Aihe on sen verran kosketusarka, että pitää tarkkaan valita hetket, jolloin asian voin nostaa esille. En ole koskaan kuullutkaan, että ihmiset tietäisivät, mistä heidän ennakkotietonsa tulevat - tarkoitatko tässä siis esimerkiksi suvun perintöä, unia vai muuta, sillä perintöä ja unia ainakin on.

      Hänen ennaltatietämisensä on käsittääkseni sitä luokkaa, että tämä ebolan leviäminen Afrikan ulkopuolelle, mitä jotkin ihmiset tulevat hänelle sanomaan, sekä täysin hänen mielenkiinnonkohteittensakin ulkopuolisia asioita, kuten vaikka Chilen presidentinvaalien tuloksia, jotka vain myöhemmin osoittautuvat käyneen hänen ennakkotietojensa mukaan. Eniten häntä kuitenkin vaivaa tieto siitä, mitä maailmalla tulee tapahtumaan ja mitä hänelle itselleen tulee tapahtumaan.

      Pitää alkaa kyllä nostaa asiaa enemmän puheenaiheeksi.

      • Hei

        no onpas mielenkiintoista. jospa et kuitenkaan haluaisi ehkäistä näkemistä, vaan ottaa selvää mistä on kysymys?
        kysy häneltä lisää? miksi tarvitsee valita sopiva hetki jutellakseen näistä asioista?

        mitä hän pelkää näissä asioissa, onko siitä ollut puhetta? kyllä ihmiset yleensä tietävät mistä tieto on peräisin, niin minä ainakin tiedän.
        se voi olla suvun perintöä, esim. luonnonkansoilla kuten saamelaisilla, maoreilla, intiaaneilla.... tai jotakin muuta.

        ebolan leviäminen on uutisissa päivittäin, monet asiat ovat selitettävissä aivan järjen avulla. mutta minä ainakin uskon, että uni voi kertoa tulevia tai menneitä asioita. se on meidän alitajuntaa, mikä voi kertoa asioita.

        mielenkiintoinen aloitus sinulla oli ja toivottavasti tähän ottaa joku muukin kantaa.

        t. Keskiyö


    • Ussii

      Eikö se ole paremminkin hyödyllistä, jos tietää asioita etukäteen, niin voi yrittää varautua niihin?

    • Lääkitys kohilleen

      Voimakkaampi lääkitys!

      • kookitus lihilleen

        lääkäri antaa kun meet rohkeasti pyytämään,täältä et sitä saa.......


      • Kookitus lähilleen.
        kookitus lihilleen kirjoitti:

        lääkäri antaa kun meet rohkeasti pyytämään,täältä et sitä saa.......

        Lääkäriltä kannattaa hakea kunnon pilsut niin johan alkaa näkyä, taikasienet auttaa myös hyvin.


    • jepppp

      Voi ehkäistä näkemisen jos päättää niin. Eli päättää yksinkertaisen vahvasti en halia nähdä enää, nyt riitti. Itseni lisäksi muitakin jotka saaneet loppumaan

    • Hei

      on se vain ikävää, että täällä on niin paljon idiootteja matkalla.

      ai että esim. päättää itse, että en halua nähdä enää? no, olikohan se edes mitään näkemistä? kysyn vaan..... vai olikohan sittenkin kysymys vanhoista pelikorteista?

      jos on saanut oikeasti lahjan, siitä ei haluaisi päästä luopumaan millään. jos kenelläkään on vaikka vanhaa mummoa, joka heräsi aamulla hiukset sekaisin ja joka kertoi, että nyt se ja se ei sitten enää olekaan meidän joukossamme.... että sellaisesta haluaa luopua?
      en minä ymmärrä.

      t. Keskiyö

      ps. meitä on moneksi.... ja mikset sinä nimimerkki jepppp kirjaudu, että voitaisiin jutella näistä asioista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6649
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4300
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2730
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2060
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1603
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1417
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1131
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1094
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1051
    Aihe