Halpa synttärilahja vaimolle, ideoita.

Mätäpää

Nyt kiireesti tarvitsisin jotain lahjaideaa! Ensinnäkin, rahaa ei ole, max 50 euroa(sekin pakko vipata). Mihinkään ei olisi varaa, hirveä rahatilanne. Mutta nyt on niin kauan muistutettu asiasta että ilmeisesti pakko jotain loihtia, mutten kirveelläkään keksi mitään. Viime vuodet olen selvinnyt itse tehdyllä kortilla lapsen kanssa ässä arvalla karkkipussilla....ei mene enää läpi. En keksi mitään, noh helikopterin ostaisin jos olisi rahaa.....mutta kun ei ole. Ei välähdä päässä mitään! Salikortin voisin hankkia, mutta se olisi vain loukkaus. Jotain naamarasvoja, loukkaus.

Taidan tyytyä korttin, arpaan ja karkkiin?

15

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paras!

      Anna sitä mitä sinulla on antaa,eikä maksa mitään. Mielikuvitusta;)

    • Lahjakortti hierojalle toimii aina.

      • Lompakko

        Mieheni osti minulle nahkaisen lompakon,johon sain kaikki korttini ym.sopimaan. Olin ikionnellinen. Päivittäin siis muistan miestäni.


      • uytjymkju,kji
        Lompakko kirjoitti:

        Mieheni osti minulle nahkaisen lompakon,johon sain kaikki korttini ym.sopimaan. Olin ikionnellinen. Päivittäin siis muistan miestäni.

        Kauanko sinulla on aikaa lahjan hankntaan? Kannattaisi ensi kerralla varautua hyvissä ajoin, n 1-2 kk ennen, niin voit ostaa hänelle jonkin vintage-korun brittien ebay-huutokaupasta edullisesti.

        Nyt jos on kiire, niin suosittelen jotain kaunista korua (pitää olla aitoa hopeaa tai aitoa kuparia tms), joita voi saada 10-20 eurolla tarjouksista. Ei missään tapauksessa mitään tekojalokiveä tai rihkamaa, jossa on nikkeliä tms.

        Jos ei löydy, niin sitten kukkakimppu ja suklaakonvehteja ja pieni kuohuviinipullo. Se on ylellinen ja ns hemmotteleva romanttinen lahja, jollaisia naiset arvostavat.


    • juugeli

      Hierontaöljyy ja tuoksukynttilä, ehkä jotain konvehtii. Illalla parin tunnin hieronta ja saatat itsekin saada jotain :D

      • Mätäpää

        Kiitän vastauksista! Aikaa on enää pari päivää. Joo taidan vaan hankkia nuo perinteiset, ja sitten käytäisiin syömässä porukalla....ja illalla vaikka sitä hierontaa


      • Mätäpää
        Mätäpää kirjoitti:

        Kiitän vastauksista! Aikaa on enää pari päivää. Joo taidan vaan hankkia nuo perinteiset, ja sitten käytäisiin syömässä porukalla....ja illalla vaikka sitä hierontaa

        Ja jos sen ässä arvan korvaisi vaikka kukkakimpulla, haha, tosi romanttinen....ässä arpa.


    • cho-

      mistä naisesi tykkää?
      Itse olin ikionnellinen kun (harvapää) mieheni oli ostanut minulle lempisuklaatani (jota saa vain näin joulun alla) ihan muuten vain (toki kelpuuttaisin rasian( jotain muuta pientä) myös synttärilahjaksi yms.)
      Ei se aina rahasta kiinni ole :) hieronnan joku jo mainitsikin, mutta muista ettei mikään 10min pika hieronta ole hyvä. Mieluusti vaikka 20-30min (enemmänkin jos jaksaa) ja jos sattuu löytymään vielä jotain hyvältä haisevaa hieronta öljyä/rasvaa. Ruusun saa parilla eurolla kukkakaupasta ja itse voi vaikka taiteilla kortin joka lupaa seuraavaksi aamuksi kahvin/aamupalan sänkyyn :)
      Moni nainen arvostaa "vaivalla" keksittyjä lahjoja enemmän kuin sitä kalleinta laukkua tms. eli kuten ekaksi jo kirjoitin, mieti mistä naisesi erityisesti pitää/nauttii!

    • Saakelipalmu

      Itse naisena en kyllä kehtaisi odottaa/vaatia lahjoja jos rahatilanne on kerran hirveä. Selkähieronta, yhteistä aikaa, lapsen kanssa tehty kortti, kaikki hyviä ideoita. Ajatus on tärkein. Jos raha on tosi tiukalla, joku koru tai kukkapuska ei tunnu kovin fiksulta ja kestävältä ajatukselta. Seuraavalla viikolla kun pitäisi käydä ruokakaupassa niin eipä sillä korulla voi siellä kassalla maksaa.

      Kyllä toisen pitäisi ymmärtää että kun rahaa ei ole niin silloin sitä ei myöskään ole. Ymmärrän kyllä että toiset ovat niin natkuja että on pakko olla aina sitä ja tätä, oli taloudellinen tilanne millainen hyvänsä, mutta kovin hedelmättömältä asenteelta sellainen tuntuu.

    • vapaa päivä äidille

      Anna arvostusta. Aamiainen sänkyyn (maljakossa yksi kukka) ja siivoa myös jäljet..tiskit yms. Sitten menette porukalla vaikka keilaamaan tai jotain mihin tuo 30 e riittää. Sitten kokaat päivällisen tai tilaat vaikka pizzat. Illaksi vielä jäätelöä ja telkun eteen silittelemään toista ilman vaatimuksia..jos olet kiltti voit sinäkin voittaa tässä pelissä.

      • 17Plus

        Isänpäivä lähestyy ,miten vietetään,ensikertaa näin.


      • Mätäpää
        17Plus kirjoitti:

        Isänpäivä lähestyy ,miten vietetään,ensikertaa näin.

        Vaimoni ei todellakaan ole mitään vaativaa sorttia, päinvastoin. Kun on aina rahat tiukalla niin, no ei siinä paljon mitään erityistä tehdä. Oikeastaan ole edes pyytänyt mitään, vastailee vaan kun kysyn haluatko jotain pientä lahjaksi "en odota mitään, olen tottunut etten saa mitään jne". Noniin, siis jotenkin pitäisi joskus häntäkin huomioida, viesti meni perille :) enköhän minä jotakin pientä keksi....


      • Mätäpää
        Mätäpää kirjoitti:

        Vaimoni ei todellakaan ole mitään vaativaa sorttia, päinvastoin. Kun on aina rahat tiukalla niin, no ei siinä paljon mitään erityistä tehdä. Oikeastaan ole edes pyytänyt mitään, vastailee vaan kun kysyn haluatko jotain pientä lahjaksi "en odota mitään, olen tottunut etten saa mitään jne". Noniin, siis jotenkin pitäisi joskus häntäkin huomioida, viesti meni perille :) enköhän minä jotakin pientä keksi....

        Ongelma ratkaistu. Kerrotaan nyt kun on tullut avauduttua....budjetti se säälittävä 50 euroa, on kuulema joku naamarasva mikä lie liikkeessä jotain alennuksia mistä sillä rahalla saa jo vaikka mitä.....no sinne sitten....vaikutti innostuneelta, kerrankin. Huh.


      • sinne syvälle
        Mätäpää kirjoitti:

        Ongelma ratkaistu. Kerrotaan nyt kun on tullut avauduttua....budjetti se säälittävä 50 euroa, on kuulema joku naamarasva mikä lie liikkeessä jotain alennuksia mistä sillä rahalla saa jo vaikka mitä.....no sinne sitten....vaikutti innostuneelta, kerrankin. Huh.

        Jos minä saisin ryppyvoidetta lahjaksi, varmaan suuhun sen tunkeisin, meinaan lahajan antajan.


    • herkuttelemaan

      Itse arvostan jotain yhteistä tekemistä. Mukavinta on käydä ulkona syömässä. Vie vaimosi vaikkapa leivoskahville kunnon kahvilaan, jos kaupungista semmoinen löytyy.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6143
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3906
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      253
      2274
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1890
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1343
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1286
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1020
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      976
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      37
      915
    Aihe