”Jos joku vaih­taa is­la­min us­konsa, tap­pakaa hänet.”

Vähemmän pyhää

[Profeetta Muham­mad:] ”Jos joku vaih­taa is­la­min us­konsa, tap­pakaa hänet.” (Sahih Buk­hari 9:84:57)

o8.1 Kun murrosiän saavuttanut täysijärkinen henkilö hylkää vapaaehtoisesti islamin, hän ansaitsee tulla tapetuksi. (Reliance of the Traveller, auktorisoitu shari’a-opas)

Niinpä on paljon mus­limeiksi itseään kutsuvia henkilöitä, jotka eivät kui­ten­kaan käytän­nössä harjoita islamia tai jotka har­joittavat sitä vain näennäisesti sosiaalisten kulissien yllä­pitämi­seksi. Tässä artikkelissa nämä henkilöt ovat si­vuosassa ja huomio on sen sijaan isla­min ideologi­assa. Tavoit­teena on kuvata nii­den henki­löiden men­taliteettia, joille islam to­della toimii heidän identiteet­tinsä ja sosi­aalisen itseil­maisunsa perus­tana, samoin kuin nii­den henkilöi­den ajatusmaailmaa, jotka to­del­la pyrkivät har­joit­tamaan isla­mia siihen sisäl­ty­vine velvol­lisuuk­si­neen. Lukija voi itse arvi­oida näiden kult­tuuristen men­tali­­teetti- ja käyt­täy­tymis­­tendens­sien ylei­­syyttä ja paikkansapi­tä­vyyttä omien ha­vaintojensa poh­jalta.

Johdannoksi on hyö­dyllistä lukea seu­raava sheikki Mu­hammed Salih Al-Mu­najjidin fatwa (Islam Q&A:13759), joka on annettu vastauk­seksi kysy­myk­seen ”Mitä ongelmia mus­li­mit koke­vat heihin kohdis­tuvien ennak­koluulojen joh­dosta?”. Tämän maail­malla hyvin tunne­tun saudi-imaamin fatwa on islamin lain poh­jalta muodostettu arvovaltainen näke­mys siitä, millai­siksi musli­mit itse mieltä­vät asemansa ja roo­linsa suhteessa kafi­reihin. Arabiankieli­nen termi káfir, moni­kossa kuffár, on muslimien – niin is­la­­min­op­pi­nei­den kuin katujengi­läistenkin – käyt­tämä halven­tava nimitys ”uskotto­mista” eli kai­kista muis­ta kuin musli­meista.

Ylistys Alla­hille!

Muslimit ovat kärsi­neet vai­noami­sesta ja va­hingon­teosta heitä koh­taan tun­nettujen ennak­ko­luulo­jen ja sen joh­dosta, että he ovat uskolli­sia uskonnol­leen, mutta vai­not­tiinpa heitä kuinka pal­jon hy­vänsä, heitä on mah­do­tonta saada nöyr­ty­mään ja vi­haa­maan isla­mia; mie­luum­min he kestä­vät sen kär­sivälli­sesti Alla­hin asian puo­lesta ja etsien palkkiota siitä. Hei­dän Her­ransa sanoo:

”Älkää olko heikkoja (vihollisianne vas­taan) älkääkä murehtiko, sillä jos te us­kotte, te olette ylim­mät (voi­tossa).” (Koraani 3:139)
http://aikapommi.wordpress.com/

6

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totta on

      Hyvä tietää.

      • ???

        ???


    • Suositusta

      Älkää leikkikö noiden eksyttäjien kanssa, sanon minä teille.

    • kerty

      Jeesuksen Kristuksen ilmoitus!
      Galattalaiskirje 1.luku
      1 Paavali, apostoli, virkansa saanut, ei ihmisiltä eikä ihmisen kautta, vaan Jeesuksen Kristuksen kautta ja Isän Jumalan, joka on hänet kuolleista herättänyt,
      2 ja kaikki veljet, jotka ovat minun kanssani, Galatian seurakunnille.
      3 Armo teille ja rauha Jumalalta, meidän Isältämme, ja Herralta Jeesukselta Kristukselta,
      4 joka antoi itsensä alttiiksi meidän syntiemme tähden, pelastaaksensa meidät nykyisestä pahasta maailmanajasta meidän Jumalamme ja Isämme tahdon mukaan!
      5 Hänen olkoon kunnia aina ja iankaikkisesti! Amen.
      6 Minua kummastuttaa, että te niin äkkiä käännytte hänestä, joka on kutsunut teidät Kristuksen armossa, pois toisenlaiseen evankeliumiin,
      7 joka kuitenkaan ei ole mikään toinen; on vain eräitä, jotka hämmentävät teitä ja tahtovat vääristellä Kristuksen evankeliumin.
      8 Mutta vaikka me, tai vaikka enkeli taivaasta julistaisi teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä me olemme teille julistaneet, hän olkoon kirottu.
      9 Niinkuin ennenkin olemme sanoneet, niin sanon nytkin taas: jos joku julistaa teille evankeliumia, joka on vastoin sitä, minkä te olette saaneet, hän olkoon kirottu.
      10 Ihmistenkö suosiota minä nyt etsin vai Jumalan? Tai ihmisillekö pyydän olla mieliksi? Jos minä vielä tahtoisin olla ihmisille mieliksi, en olisi Kristuksen palvelija.
      11 Sillä minä teen teille tiettäväksi, veljet, että minun julistamani evankeliumi ei ole ihmisten mukaista;
      12 enkä minä olekaan sitä ihmisiltä saanut, eikä sitä ole minulle opetettu, vaan Jeesus Kristus on sen minulle ilmoittanut."

      Esimerkiksi muhamettilaisten ja hindujen julistukset ovat tuolllaisia!

    • Täälläkin

      Isis ja hamas ovat terroristeja.

    • ---

      ----

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe