AS vai Aasi?

Nettihouretta

Ihmeellisiä nämä telepaattiset kyvyt, miten nähdä verkossa että joku ei ole aito asperger koska itse on.

Yhtä hyvin voi väittää olevansa AITO AASI: Jos osaa selittää, että kysymyksessä on vertauskuva - ei ole hätää. Mutta jos konkreettisesti väittää vieläpä sinnikkäästikin, että päässä on pitkät korvat ja jopa hirnuu ja potkii kuin aasi, niin eiköhän kohta löydä itseään hourulasta.

Asperger on sen sijaan turvallisempi vaihtoehto. Jos kyseessä on symbolinen ilmaisu eli diagnoosi, tai konkreettinen ilmaisu diagnoosin lisäksi tai ilman diagnoosia - harvemmin uhkaa hourula - mutta pidä varasi!

Vapaassa maassa tuntuu, voi houruta täällä netissäkin mielensä mukaan ja väittää olevansa Aito AS ja tietävänsä, että muut ovat keinoaspergereja. Kyllä vol
"Aito Aspergerikin" löytää itsensä samatae osastolta Aurorasta "Aidon Aasin kanssa.

16

99

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • autisti.

      Ihan oikealla osastolla olet. Pitääpä soittaa taas Auroraan ja tiedustella kuinka sinunlaisesi mielisairas on onnistunut pääsemään kirjoittamaan nettiin sieltä käsin.

      Onneksi Aurorassa ei tällä hetkellä majaile yhtäkään autisminkirjon henkilöä, koska autismi ei ole sairaus toisin kuin mielisairaudet kuten skitsofrenia tai bipolaarisuus. Kumarrus asiaan vaikuttaneille sekä terveiset henkilöstölle kiittäen yhteistyöstänne.

    • dghklöökjj

      Eikö ole sallittua kuvitella itsensä aasiksi ja esiintyä netissä aasina ?
      Ja kuitenkin ihmiset esiintyvät mitä kummallisemmilla nimimerkeillä ja avatarilla netissä.
      Jos ei aasina saa esiintyä, niin eikö siinä hieman sorreta aaseja ?

      • gjkööä

        ps.

        En tiedä mistä edelliset keskustelijat keskustelevat.
        Tuli vain mieleen tuosta aasiaiheesta näin erillisenä aiheena.


    • Barrikaadeille

      Aivan oikein...

      Aitojen Aasien ja Aitojen Aspergerien tasa-arvon puolesta!

    • Assi ja Aasi

      Totta turiset!

      Aasi on viisas :) Ja yhtä itsepäinen kuin Assi (eisuostu komnneltavaksi)

    • Paimen

      Kannattaa ottaa aasista vaarin.

    • Saksan-

      paimenet silti ohjailevat aaseja, vaikka vaarit eivät siitä niin pitäisikään.

    • LetMeBeMe

      Näin on,
      Aaseja kaikki.


      jotai as kirjotuksii aasi kun olen

      Lievä 'autismi' sekoittaa meistä jokaista välillä ellei itse
      käsitä aikaa, paikkaa, ja ajattelee yksikanavaisesti toisin kuin
      jatkuvaa herjaa heittävät kaksikanavaiset.

      Naisella 2x kronosomia
      -miehellä vain 1.

      autismi Toimii 2x kronosomin vastaisesti henkilöstä riippuen.



      jotai as kirjotuksii aasi kun olen (voin ja todennäköisesti olen väärässä.)

    • Hiljainen on AS

      Teurastamolla oli kaksi koiraa ohjaamassa lampaita kuiluun, jonka toisessa päässä odotti kohtalo. Toinen koirista haukkui ja toinen makasi kuilun vieressä. Yksi lampaista asettui vastahankaan. Silloin makaava koira nousi äänettömästi ja näykkäisi vastaan hangoittelevaa kaulasta. Vastaan hangoitteleva meni muiden mukana kuiluun. Hiljainen koira asettui maluulle. Toinen koira jatkoi räkätystään.

    • ihmettelijä

      kuvaa hyvin tätä keskustelua

    • PERHERIITOJA

      kun aasit pyrkii dynastian johtoon

    • Ansaittua assismia

      isien ja äitien syntien tähden

      • juuso, assi

        Isien ja äitien syntien tähden.

        Kyllä tämä on ihan solubiologian mukaista luonnon valintaa. Sisarilleni tuli vain lieviä as-piirteitä, mutta itse olen täys assimies.

        Maailman kaikki assit liittykää yhteen. Te saatte aikaan jotain merkittävää ehkä.


    • hjklööjgff

      Kiintoisaa tämä aasi-aiheinen pohdiskelu, löytyisikö vielä jokin tieteellinen teoria sitä syventämään ...

    • kaikki erilaisia

      mutta tasa-arvoisia

      Demokrariasssa niin aasit kuin heidän henkiset isäntänsäkin.

      Tieteellinen teoreema:
      Mutta miksi sodissa ei aaseja näy vaan muuleja?

    • Koska

      aasit ei suostu muuleiksi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1829
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1610
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe