Miks ei vakituisia nikkejä ?

vanhavakkari

Ennen oli paljon kivempi kun kaikki kirjoittti vakkari nikeillä. Oli silloninkin puskia mutei usein.

74

267

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Entinen vakkari

      Hakukoneet syynä. Trollaajat (puskapersoonat) löytävät nykyään niin helposti vakkarit ja kaikki palstat ja foorumit jossa nämä käyttävät nikkiään, että saavat hyvin nopeasti kokonaiskuvan, jopa asuinkunnan, harrastukset, perhesuhteet jne. ja käyttävät näitä tietoja sitten ihan takaa-ajomaisesti ja kiusaaminen on varsin tehokasta. Nk. kiltit ihmiset, jotka sanovat ettei heillä ole mitään salattavaa, ovat trollien varmin ja helpoin kohderyhmä.

      Trollaus on ilmiö korvienvälisairauksista yksinäisyydestä, ylemmyydentunteista, heikkoudesta jota ei kyetä tunnustamaan itsessä.
      Trollaus on myös mielipiteenmuokkausta, tänä päivänä. Olemme, siis suomalaiset, politiikan tutkijoiden mukaan olleet muutaman vuoden jo erittäin rankan propagandan kohteena, itäisen naapurimme taholta. Kun taloudessamme alkaa notkahtelua alaspäin, alkaa Venäjän kaupan merkityksen korostaminen, venäjänkielen ottaminen pakolliseksi oppiaineeksi kouluihin, pakkoruotsin poisto ja ylipäätään Ruotsin ja ruotsalaisten mollaus jne.
      Tärä mieltä minä.

      • ///

        trolli on housuissas


      • reilua?

        en ole masokisti


      • Harmittaako?
        /// kirjoitti:

        trolli on housuissas

        Kuule ämmä, sulla ei muiden housuihin ole asiaa. Et vaan kelpaa....


    • vaka vanha

      Johtuu kirjoittajien huonosta itsetunnosta. Useimmiten he joilla on jotain sanottavaakin kirjoittavat palstoilla vakituisilla nimimerkeillä.

      • tietäjäiänikuinen

        Pyh, kyllä rekatut, monet, kettuilun osaavat ja kehtaavat. Sitä varsinkin.


    • entinen miäs

      Ennen vanhaanhan oli kaikki muukin paremmin;) tai sitten ei.

      Jos minä saisin päättää, tänne ei voisi kirjoittaa kuin rekisteröidyllä vakinikillä.
      Mutta kun näin ei ole, niin suotakoon jokaiselle oikeus kirjoittaa ihan millä tahansa nimimerkillä. Moni varmaan kuitenkin haluaa pysyä mahdollisimman tunnistamattomana. Keskustelua ja sen seuraamista kuitenkin helpottaisi, jos edes yhden aloituksen sisällä käyttäisi samaa nimimerkkiä.

    • herää pahvi

      vakituisia nikkejä, eihän niitä täällä enää ole?!

    • Ja vakkaritkin meni välillä puskaan piiloon. :))

      • vaka vanha

        Muistan kanssa jotain pidettyjä puskapäiviä, tappelushan niistä yleensä syntyi. :)


      • vaka vanha kirjoitti:

        Muistan kanssa jotain pidettyjä puskapäiviä, tappelushan niistä yleensä syntyi. :)

        Ihmisistä tuli melkeen vainoharhasia. :)


    • Ihmiset muuttuu kun saa sitä ns. pa..kaa niskaan. Ja kyllästyy.
      Miekin vaihdoin kerran nikkiä ja upotin sen entisen mereen. Nyt sitten olen tällä täällä ollut silloin tällöin.
      Mutta vahvisti se kyllä luontoa täytyy myöntää.

      • Moiks Tulisilla@

        Nimimerkillä kirjoittelu vahvistaa todellakin luontoa. Oppii itsestään asioita, joita ei ole ennen tajunnut. Kirjoitettu viestintä on itseasiassa vaikeampaa kuin luulisi. Kirjallisen viestin vastaanottaminen ja oikein ymmärtäminen vaatii joskus useamman lukukerran.

        Kun kirjoittaa suoran (oman totuuden) vastauksen ilman ympäripyöreitä selityksiä se voi saada aikaan sodan. Sen jälkeen miettii H. Moilasena, enhän minä tätä kommentillani tarkoittanut eli pieleen meni.

        Nimimerkillä kirjoittaminen vaatii luonnetta ; )


      • korppis kirjoitti:

        Moiks Tulisilla@

        Nimimerkillä kirjoittelu vahvistaa todellakin luontoa. Oppii itsestään asioita, joita ei ole ennen tajunnut. Kirjoitettu viestintä on itseasiassa vaikeampaa kuin luulisi. Kirjallisen viestin vastaanottaminen ja oikein ymmärtäminen vaatii joskus useamman lukukerran.

        Kun kirjoittaa suoran (oman totuuden) vastauksen ilman ympäripyöreitä selityksiä se voi saada aikaan sodan. Sen jälkeen miettii H. Moilasena, enhän minä tätä kommentillani tarkoittanut eli pieleen meni.

        Nimimerkillä kirjoittaminen vaatii luonnetta ; )

        Moi Korppis!
        Juuri tuo ettei näe ihmisiä, eleitä ja silmien välkettä voi saada aikaan sen että huumorilla heitetty asia saa ykskaks kauheat mittasuhteet. Se minkä tarkoitti nauruksi menee pelkäksi huudoksi ja tappeluksi ihmisten mollaamiseksi.
        Toisaalta täällä kirjoittelee ihmisiä jotka on samalla tasolla huumorin kanssa, eli ei tarvi vääntää rautalangasta että se oli huumorii hei. Silloin voi saada aikaan tosi hervottomia ketjuja.

        Totuuden puhujat on yksin on vanha lause ja usein se kyllä pitää paikkansa koska harrva ssitä totuutta haluaa kuulla.
        Itellä tulee ihan elämässä tilanteita että miettii sanomisensa jälkeen että: Hups tulihan taas laskettua uos ennekuin kerkes miettimään. No näillä on menty ja näillä mennään edelleen.


      • asialinjalainen
        tulisilla kirjoitti:

        Moi Korppis!
        Juuri tuo ettei näe ihmisiä, eleitä ja silmien välkettä voi saada aikaan sen että huumorilla heitetty asia saa ykskaks kauheat mittasuhteet. Se minkä tarkoitti nauruksi menee pelkäksi huudoksi ja tappeluksi ihmisten mollaamiseksi.
        Toisaalta täällä kirjoittelee ihmisiä jotka on samalla tasolla huumorin kanssa, eli ei tarvi vääntää rautalangasta että se oli huumorii hei. Silloin voi saada aikaan tosi hervottomia ketjuja.

        Totuuden puhujat on yksin on vanha lause ja usein se kyllä pitää paikkansa koska harrva ssitä totuutta haluaa kuulla.
        Itellä tulee ihan elämässä tilanteita että miettii sanomisensa jälkeen että: Hups tulihan taas laskettua uos ennekuin kerkes miettimään. No näillä on menty ja näillä mennään edelleen.

        Jokaisella on oma totuutensa, ja jokaisella on oma raja vi**uiluun.
        Ei riipu rek./eirekkaamisesta.


    • mitäkä mies

      Mitäs sitä turhia miettii toisen profiilia tai muita henkilökohtaisia asoita..Tulista näyttää olevan tuolla ketjun alussa,"trollia housuissa jne.

      On siitä vakkari nimimerkistä hyötyäkin kun voi vetäytyä poistamalla kommenttinsa jos siltä tuntuu.
      Itse en kyllä yritäkkään loukata ketään tai saattaa huonoon valoon.
      Mutta on täällä tietysti samoin kuin joka paikassa niitä joiden elämäntehtävä on vain saada mollata toisia.

      Mun mielestä sellainen joka kirjoittaa halventavasti toisesta tai suorastaan solvaa puskasta,ei ole mitään...Se on merkityksetöntä eikä kirjoittaja ole kukaan tai mikään.Itse oihittaisin olan kohautuksella kieroutuneen kommentin,mitättömänä.

    • Ennen oli kivempi kun joku sentään kirjoitti :)) En tiedä onko mun muistissa reikiä, mutta minusta puskien määrä on aina ollut suht vakio. Sentään vuodesta 2004 pyörinyt täällä... onko se sitten meriitti vai enempi jotain hävettävää..

      Muistan vieläkin kun ekaa nikkiä piti rekisteröidä, kiesus kun tuntui jotenkin niin julkealta. Melkein kuin olis laittanut oman nimensä eetteriin.

    • Asiat edellä

      Nikit pois kokonaan. Keskitytään sisältöihin. Persoonien väliset keskustelut käydään luonnossa.

    • ???

      Itse olen nyt kirjoitellut ??? -nikillä.Koen sen tavallaan mystisenä,kuin kirjoitttaisi sumuverhon takana.
      Siinä on se juttu,että kun tämä ei ole itselle rekisteröity,kuka tahansa voi myös kirjoittaa ???-nikillä.Olen lukenut viestejä ???-alta,jotka eivät ole itseni kirjoittamia.Sitä se sumuverho tarkoittaa,kun ei voi olla varma,että kuka ???

      Joku sanoo tunnistavansa kirjoitustyyylistä,että jollakin on monta nikkiä,tai vaihtuvia nikkejä.Luin yhtä viestiä,jossa eräälle todettiin,hänen olevan se toinen,mutta tämä sanoi,että heillä kahdella on samantyyylinen kirjoitustyyli.On itsekin huomannut.
      Se jää arvoitukseksi,että mikä on tosi.

      Tämä voi olla itsetunto-kysymys ? Tai sitten ei ? Tai tiettyä vaihtelunhalua ?
      Tai sitä,että ei menetä kasvoja. Täällä onneksi voi tuoda asiansa ilmi ilman ns.kehollista viestintää, joka on kasvotusten viestinnässä hyvin suuressa roolissa.

      • Aikas jännää, kun sanoit että täällä ei tarvi miettiä kehon kieltä. Olen aina ajatellut että se on haitaksi kun ei voi lukea, mutta kun nyt rupesin miettimään sun kantaa, niin onhan se noinkin! Yksi netin hienouksista on, että tapaa erilaisia ihmisiä joihin ei ehkä normaalisti törmäisi, saa vaihdettua ihan uusien ihmisten kanssa mielipiteitä, yllättäviä näkökulmia :)

        Puskista tuli vielä mieleen, että itse päätin jo nettikirjoittelun alkutaipaleella että käytän vain yhtä ja samaa nikkiä. Jos en kehtaa sanoa sanottavani tällä, niin onko se sitten sen arvoista sanoa se. Minusta on vähän pelkurimaista huudella puskista.

        Mutta sitten kun mennään siihen, että kuka kirjoitti mitäkin, minulta menee mielenkiinto. Olen niitä vainoharhaisuuksia tarpeeksi nähnyt, kun joku keksi kopioida toisen tapaa laittaa hymiöitä ja olan takaa sekoitti keskustelijoita toistensa kimppuun. Yksi hyvä syy muuten kirjoittaa pitkiä viestejä tai pitäytyä kirjoittamaan aina sisäänkirjautuneena :))


      • ----
        hmp.f kirjoitti:

        Aikas jännää, kun sanoit että täällä ei tarvi miettiä kehon kieltä. Olen aina ajatellut että se on haitaksi kun ei voi lukea, mutta kun nyt rupesin miettimään sun kantaa, niin onhan se noinkin! Yksi netin hienouksista on, että tapaa erilaisia ihmisiä joihin ei ehkä normaalisti törmäisi, saa vaihdettua ihan uusien ihmisten kanssa mielipiteitä, yllättäviä näkökulmia :)

        Puskista tuli vielä mieleen, että itse päätin jo nettikirjoittelun alkutaipaleella että käytän vain yhtä ja samaa nikkiä. Jos en kehtaa sanoa sanottavani tällä, niin onko se sitten sen arvoista sanoa se. Minusta on vähän pelkurimaista huudella puskista.

        Mutta sitten kun mennään siihen, että kuka kirjoitti mitäkin, minulta menee mielenkiinto. Olen niitä vainoharhaisuuksia tarpeeksi nähnyt, kun joku keksi kopioida toisen tapaa laittaa hymiöitä ja olan takaa sekoitti keskustelijoita toistensa kimppuun. Yksi hyvä syy muuten kirjoittaa pitkiä viestejä tai pitäytyä kirjoittamaan aina sisäänkirjautuneena :))

        Puskaan on monta syytä, mikä kelläkin.
        Minulla se, että jostain, varmaan väärinkäsityksestä, tulin erään rumasuisen syntipukiksi.


      • hmp.f kirjoitti:

        Aikas jännää, kun sanoit että täällä ei tarvi miettiä kehon kieltä. Olen aina ajatellut että se on haitaksi kun ei voi lukea, mutta kun nyt rupesin miettimään sun kantaa, niin onhan se noinkin! Yksi netin hienouksista on, että tapaa erilaisia ihmisiä joihin ei ehkä normaalisti törmäisi, saa vaihdettua ihan uusien ihmisten kanssa mielipiteitä, yllättäviä näkökulmia :)

        Puskista tuli vielä mieleen, että itse päätin jo nettikirjoittelun alkutaipaleella että käytän vain yhtä ja samaa nikkiä. Jos en kehtaa sanoa sanottavani tällä, niin onko se sitten sen arvoista sanoa se. Minusta on vähän pelkurimaista huudella puskista.

        Mutta sitten kun mennään siihen, että kuka kirjoitti mitäkin, minulta menee mielenkiinto. Olen niitä vainoharhaisuuksia tarpeeksi nähnyt, kun joku keksi kopioida toisen tapaa laittaa hymiöitä ja olan takaa sekoitti keskustelijoita toistensa kimppuun. Yksi hyvä syy muuten kirjoittaa pitkiä viestejä tai pitäytyä kirjoittamaan aina sisäänkirjautuneena :))

        Minäkin olen käyttänyt tätä nikkiä v.2004. Näillä ikäpalstoilla käytän aina tätä. Johki terveysjuttuun kirjoitan sitten ilman nikkiä. :))


      • ---- kirjoitti:

        Puskaan on monta syytä, mikä kelläkin.
        Minulla se, että jostain, varmaan väärinkäsityksestä, tulin erään rumasuisen syntipukiksi.

        Mun täytyy näköjään vähän tarkentaa mun kirjoitusta. Kun kirjoitin "huudella puskista" tarkoitin näitä jotka käy haukkumassa muita kirjoittajia. Kaikki nikittömäthän ei ilkeile.


    • '''''

      Ihan ensimmäiseksi pitäisi täälläkin poistaa tuo Nimimerkki-laatikko kokonaan. Sen jälkeen meillä olisi vain ketju tekstiä, josta näkisi nopeasti, mihin suuntaan asia kehittyy ja kannattaako sen kehittelyyn osallistua. Ihmettelen syvästi heitä, jotka tulevat tänne kiinnostumaan enemmän siitä, kuka kirjoittaa, kuin siitä, mitä kirjoitetaan.

      • Mun mielestä keskustelu syntyy helpommin kun "tietää" kenen kanssa keskustelee.
        Sehän on tavallaan vain joukko mielipiteitä jos on nikittömiä kaikki.
        Paremmin voi hakea perusteluja asioille jos pidetään samaa nikkiä. Voi päästä syvemmälle siihen yhden ihmisen ajatukseen.
        Eikä lauseet ja ajatukset ole kuin lehtiä jotka tuulessa lentää sinne ja tänne.
        Mutta kukin tavallaan, täällä on luvallista nikillä ja puskasta.


      • Mieluummin ei

        Muuten samaa mieltä, mutta siinä kun yksi mutta, osa viesteistä jää täysin avaamatta nimimerkin vuoksi.
        Osalla täällä on potentiaalia avauksien aiheesta kaskusteluun, osalla taas ei. Tunnistamattomien kanssa keskustelu vaatii usein enemmän, samoin se myös saattaa antaa. Tuttujen nimimerkkien vastaukset voi usein jo ennalta arvata, kun taas nimimerkittä kirjoittava saattaa olla hyvinkin yllätyksellinen.

        Yllä en tarkoita niitä joiden elämäntehtävä on vihtuilla puskista, oli sitten vakinikkiä tai ei.

        Jos jonkun ego ei kestä tuntemattomana kirjoitella, niin ainahan voi tekstin loppuun laittaa puumerkkinsä.


      • . ..
        tulisilla kirjoitti:

        Mun mielestä keskustelu syntyy helpommin kun "tietää" kenen kanssa keskustelee.
        Sehän on tavallaan vain joukko mielipiteitä jos on nikittömiä kaikki.
        Paremmin voi hakea perusteluja asioille jos pidetään samaa nikkiä. Voi päästä syvemmälle siihen yhden ihmisen ajatukseen.
        Eikä lauseet ja ajatukset ole kuin lehtiä jotka tuulessa lentää sinne ja tänne.
        Mutta kukin tavallaan, täällä on luvallista nikillä ja puskasta.

        Et siis osaa päästä ajatuksesta kiinni, jos et tiedä kirjoittajan nikkiä?

        Onneksi minulle on se ja sama, kuka kirjoittaa.


      • . .. kirjoitti:

        Et siis osaa päästä ajatuksesta kiinni, jos et tiedä kirjoittajan nikkiä?

        Onneksi minulle on se ja sama, kuka kirjoittaa.

        Meinasin kirjoittaessani jo alkaa selittämään mutta jätin sen.
        Tarkoitan että jos ihminen käyttää samaa nikkiä edes sen yhden ketjun ajan vaikkakin puskasta niin pääsee syvemmälle ihmisen ajatuksesta.
        Muuten kaikki kirjoitukset on jotenkin tyhjiä minulle.
        Ja onneksi minulle on näin :)

        Kirjaimiahan ja sanoja ja lauseita tähän maailmaan mahtuu....


    • puskapaska

      Jokainen keskustelupalsta tarvitsee (lukuunottamatta iltapäivälehtien kaatopaikkoja) vakituisilla nimimerkeillä kirjoittajia jotka pitävät palstan hengissä. He mahdollistavat meidät puskista kirjoittavat arvostelijat ja vittuilijat, jotka luulemme antavamme jotain suurta sielua keskusteluihin anonyymeinä lauseenosina. Näin on aina ollut ja tulee olemaan.

    • ???

      Näinhän siinä sitten voi käydä...."oon pohojanmaalta"-ketjussa ???-nikin alla oleva teksti ei ole tämän ???-nikin tuotantoa.

      Lukijoille tällainen voi olla hämmentävää / itselle vähän noloa.

      • mitäkä mies

        Siinä sitä on miettimistä,mistä kohtaa suomen maata kommentti tulloo..


    • att2

      He ovat luultvasti "kuolleet"?

    • nikki sixx nikkinen

      Treffipalstat ovat ihmisten kohtaamista varten. Nämä muut keskustelupalstat ovat asioiden kohtaamista varten. Silti jotkut tulevat tänne kohtaamaan ihmisiä. Se on traagista.

      • Näinkin käy

        Tuo on rajallista ajattelua. Foorumit nimenomaan ovat parhaat paikat kiinnostavan kumppanin etsintään kun tulee tutustuttua sen toisen näkökantoihin ja ulosantiin. Muutama vuosi sitten löysin itsellenikin keskustelufoorumilta 40 vakituisen suhteen ja olemme aviossa nyt. Muutamia muita keskustelijoita, molempia sukupuolia, tuli tavattua ihan kavereina kaupungillakin kun oltiin ensin sovittu tapaamispaikat. 3 hyvää kaveria olen siten löytänyt. Itselläni ei ollut aikaa eikä mitään haluakaan etsiä suhteita esim. ravintoloista tms. paikoista. Nykyistä puolisoani olisi ollut mahdotonkin löytää ilman keskustelupalstaa jo välimatkan takia (300km). Moni pelkää kaukosuhteita eikä olisi tullut mieleenikään millään treffipalstalla pistää ilmoitukseen tai etsiä ilmoitusta noin kaukaa. Nyttemmin asumme etäällä kummankin silloisista asuinkunnista, uutta aluetta molemmille ja aloitus ikäänkuin puhtaalta pöydältä kun ei kummankaan tarvinnut muuttaa toisen kotikuntaan. Tämä ratkaisu sopi meille mutta eräs tuttava lähti iloisesti vieläkin kauemmaksi puolisonsa kotitilalle ja ovat hyvin tyytyväisiä toisiinsa yhäkin vaikka taustat on erilaiset mutta keskustelupalsta osoitti ajatusmaailmojen kohdanneen.


      • 6+20
        Näinkin käy kirjoitti:

        Tuo on rajallista ajattelua. Foorumit nimenomaan ovat parhaat paikat kiinnostavan kumppanin etsintään kun tulee tutustuttua sen toisen näkökantoihin ja ulosantiin. Muutama vuosi sitten löysin itsellenikin keskustelufoorumilta 40 vakituisen suhteen ja olemme aviossa nyt. Muutamia muita keskustelijoita, molempia sukupuolia, tuli tavattua ihan kavereina kaupungillakin kun oltiin ensin sovittu tapaamispaikat. 3 hyvää kaveria olen siten löytänyt. Itselläni ei ollut aikaa eikä mitään haluakaan etsiä suhteita esim. ravintoloista tms. paikoista. Nykyistä puolisoani olisi ollut mahdotonkin löytää ilman keskustelupalstaa jo välimatkan takia (300km). Moni pelkää kaukosuhteita eikä olisi tullut mieleenikään millään treffipalstalla pistää ilmoitukseen tai etsiä ilmoitusta noin kaukaa. Nyttemmin asumme etäällä kummankin silloisista asuinkunnista, uutta aluetta molemmille ja aloitus ikäänkuin puhtaalta pöydältä kun ei kummankaan tarvinnut muuttaa toisen kotikuntaan. Tämä ratkaisu sopi meille mutta eräs tuttava lähti iloisesti vieläkin kauemmaksi puolisonsa kotitilalle ja ovat hyvin tyytyväisiä toisiinsa yhäkin vaikka taustat on erilaiset mutta keskustelupalsta osoitti ajatusmaailmojen kohdanneen.

        Kaunista sinänsä, mutta tuostakin syystä johtuen monet palstat ovat mitä ovat ja keskusteluketjut sekavaa huttua, kun osa porukasta etsii kumppania asiakeskustelun seassa. Toistensa miellyttäminen äityy välillä mittoihin, joissa asiaa uusiin asentoihin vääntävät kirjoittajat koetaan häiriköiksi.

        Olisiko siinä ideaa, että kulloisenkin keskusteluketjun aloittaja voisi lukita keskustelun koskemaan vain rekisteröityneitä nimimerkkejä, tai jättää sen ns. vapaaksi? Ketjun voisi lukita vain itsekin rekisteröitynyt kirjoittaja. Kaikki voisivat lukea lukittua ketjua, mutta vain rekisteröityneet siihen kirjoittaa. Avoimen ketjun voisi aloittaa ja siihen osallistua kuka tahansa.

        Olisiko tällainen järjestely win-win -asetelma kumppanuuskirjoittajien ja muiden kirjoittajien kesken? Sopisiko se esimerkiksi tähän S24-palveluun?


      • ristus mikä idi
        6+20 kirjoitti:

        Kaunista sinänsä, mutta tuostakin syystä johtuen monet palstat ovat mitä ovat ja keskusteluketjut sekavaa huttua, kun osa porukasta etsii kumppania asiakeskustelun seassa. Toistensa miellyttäminen äityy välillä mittoihin, joissa asiaa uusiin asentoihin vääntävät kirjoittajat koetaan häiriköiksi.

        Olisiko siinä ideaa, että kulloisenkin keskusteluketjun aloittaja voisi lukita keskustelun koskemaan vain rekisteröityneitä nimimerkkejä, tai jättää sen ns. vapaaksi? Ketjun voisi lukita vain itsekin rekisteröitynyt kirjoittaja. Kaikki voisivat lukea lukittua ketjua, mutta vain rekisteröityneet siihen kirjoittaa. Avoimen ketjun voisi aloittaa ja siihen osallistua kuka tahansa.

        Olisiko tällainen järjestely win-win -asetelma kumppanuuskirjoittajien ja muiden kirjoittajien kesken? Sopisiko se esimerkiksi tähän S24-palveluun?

        haet asiakeskustelua ja päädyt suomi24 ikäryhmiin? suksi kuuseen


      • järki päähän
        6+20 kirjoitti:

        Kaunista sinänsä, mutta tuostakin syystä johtuen monet palstat ovat mitä ovat ja keskusteluketjut sekavaa huttua, kun osa porukasta etsii kumppania asiakeskustelun seassa. Toistensa miellyttäminen äityy välillä mittoihin, joissa asiaa uusiin asentoihin vääntävät kirjoittajat koetaan häiriköiksi.

        Olisiko siinä ideaa, että kulloisenkin keskusteluketjun aloittaja voisi lukita keskustelun koskemaan vain rekisteröityneitä nimimerkkejä, tai jättää sen ns. vapaaksi? Ketjun voisi lukita vain itsekin rekisteröitynyt kirjoittaja. Kaikki voisivat lukea lukittua ketjua, mutta vain rekisteröityneet siihen kirjoittaa. Avoimen ketjun voisi aloittaa ja siihen osallistua kuka tahansa.

        Olisiko tällainen järjestely win-win -asetelma kumppanuuskirjoittajien ja muiden kirjoittajien kesken? Sopisiko se esimerkiksi tähän S24-palveluun?

        Typerää kuvitella muuta, kuin että suomi24 elää mainoksilla, ja kävijä/kirjoittajamäärän maksimointi on ainut tavoite.
        Sitä ei saavuteta millään rekattunäppäröinnillä.


      • Alter ego
        6+20 kirjoitti:

        Kaunista sinänsä, mutta tuostakin syystä johtuen monet palstat ovat mitä ovat ja keskusteluketjut sekavaa huttua, kun osa porukasta etsii kumppania asiakeskustelun seassa. Toistensa miellyttäminen äityy välillä mittoihin, joissa asiaa uusiin asentoihin vääntävät kirjoittajat koetaan häiriköiksi.

        Olisiko siinä ideaa, että kulloisenkin keskusteluketjun aloittaja voisi lukita keskustelun koskemaan vain rekisteröityneitä nimimerkkejä, tai jättää sen ns. vapaaksi? Ketjun voisi lukita vain itsekin rekisteröitynyt kirjoittaja. Kaikki voisivat lukea lukittua ketjua, mutta vain rekisteröityneet siihen kirjoittaa. Avoimen ketjun voisi aloittaa ja siihen osallistua kuka tahansa.

        Olisiko tällainen järjestely win-win -asetelma kumppanuuskirjoittajien ja muiden kirjoittajien kesken? Sopisiko se esimerkiksi tähän S24-palveluun?

        Moni myös rekkaa huvikseen ihan mitä tahansa nikkejä ja pääsevät siten aloittamaan ns. Sisäpiiriläisenä (lukittu muilta kuin rekatuilta) varsinaisen hulabaloon. Minunkin käyttämäni ei rekattu-nikki vietiin ja joku muukin täällä sanoi kerran samaa, muistelisin. Eli jo sekin osoittaa kiusaamisen halua sillä se joka minun käyttämän rekisteröi, ei ole kuitenkaan käyttänyt sitä. Mutta saipahan tehtyä pienen kiusan. Siksi valitsin "toisen minän."
        Kirjoitan kun aihe kiinnostaa, teen aloituksen jos olen kiinnostunut muidenkin mielipiteistä tai sitten etsin etsimällä mistä vaan aloituksen aiheen.
        Sen, minkä täällä olen nyt huomannut on se, että kirjoittajia on todella vähän. Veikkaan että parinkymmenen kieppeillä. Se näkyy ketjuissa joiden vastausmäärät itse aloitukseen ovat vähäisiä, ketjut ovat kasvaneet vain vuoropuheluin ja muodostavat sivuketjut tai sitten joku aloittaja tykkää kuittailla kaikille kommentoijille.


      • x-x-x
        6+20 kirjoitti:

        Kaunista sinänsä, mutta tuostakin syystä johtuen monet palstat ovat mitä ovat ja keskusteluketjut sekavaa huttua, kun osa porukasta etsii kumppania asiakeskustelun seassa. Toistensa miellyttäminen äityy välillä mittoihin, joissa asiaa uusiin asentoihin vääntävät kirjoittajat koetaan häiriköiksi.

        Olisiko siinä ideaa, että kulloisenkin keskusteluketjun aloittaja voisi lukita keskustelun koskemaan vain rekisteröityneitä nimimerkkejä, tai jättää sen ns. vapaaksi? Ketjun voisi lukita vain itsekin rekisteröitynyt kirjoittaja. Kaikki voisivat lukea lukittua ketjua, mutta vain rekisteröityneet siihen kirjoittaa. Avoimen ketjun voisi aloittaa ja siihen osallistua kuka tahansa.

        Olisiko tällainen järjestely win-win -asetelma kumppanuuskirjoittajien ja muiden kirjoittajien kesken? Sopisiko se esimerkiksi tähän S24-palveluun?

        Eikö raapustuksiasi ole huomioitu tarpeeksi? Entä jos nostaisit tasoasi?


      • Alter ego kirjoitti:

        Moni myös rekkaa huvikseen ihan mitä tahansa nikkejä ja pääsevät siten aloittamaan ns. Sisäpiiriläisenä (lukittu muilta kuin rekatuilta) varsinaisen hulabaloon. Minunkin käyttämäni ei rekattu-nikki vietiin ja joku muukin täällä sanoi kerran samaa, muistelisin. Eli jo sekin osoittaa kiusaamisen halua sillä se joka minun käyttämän rekisteröi, ei ole kuitenkaan käyttänyt sitä. Mutta saipahan tehtyä pienen kiusan. Siksi valitsin "toisen minän."
        Kirjoitan kun aihe kiinnostaa, teen aloituksen jos olen kiinnostunut muidenkin mielipiteistä tai sitten etsin etsimällä mistä vaan aloituksen aiheen.
        Sen, minkä täällä olen nyt huomannut on se, että kirjoittajia on todella vähän. Veikkaan että parinkymmenen kieppeillä. Se näkyy ketjuissa joiden vastausmäärät itse aloitukseen ovat vähäisiä, ketjut ovat kasvaneet vain vuoropuheluin ja muodostavat sivuketjut tai sitten joku aloittaja tykkää kuittailla kaikille kommentoijille.

        En ole lukenut koko ketjua, mutta henki näyttää olevan että nämä harvat rekatut pilaa koko palstan-
        Ja asiakeskustelua kaivataan,: Missä on ne asiakeskustelua vaativat silloin, kun palstalla on seitsemän viestiä/vuorokausi. Silloin ainakin on estradi vapaa.
        Oon yrittäny hiljaisempaan saumaan sitten aloituksen väsätä, mutta sekin näyttää olevan pahasta.
        Tämä on viihtyvyyskysymys, niin kuin sinun huomio on, että täällä on hyvin vähän kirjoittajia, ja vielä vähemmän, joka osaa ottaa tämän rennommin.
        Ei tämä minun "ärtyneisyys ole Sinulle tarkoitettu, oot tehnyt hyviä aloituksia,, satut vaan olemaan tässä ketjun häntäpäässä viimeinen, jolle kannattaa vastata.


      • idi, jo kuusen alla
        ristus mikä idi kirjoitti:

        haet asiakeskustelua ja päädyt suomi24 ikäryhmiin? suksi kuuseen

        Suksin suksin, mutta saanko ennen sitä vielä todeta, että olisihan se mukava vääntää asioita suuntaan jos toiseenkin suurin piirtein ikäistensä kanssa ilman, että seassa pyörii kummallinen nikkisuhdekaruselli. Olisiko kenties kohtuullisempaa ihmetellä sitä, miksi ns. kumppanuuskeskustelut valtaavat osion toisensa jälkeen, vaikka niille on osoitettu lukuisia teemallisia paikkoja jo valmiiksi. Tiu tau tulkku, hyvin luistaa suksi. Suotuisia kelejä vaan kaikille ja menestystä kumppanin etsintään.


      • ???
        Alter ego kirjoitti:

        Moni myös rekkaa huvikseen ihan mitä tahansa nikkejä ja pääsevät siten aloittamaan ns. Sisäpiiriläisenä (lukittu muilta kuin rekatuilta) varsinaisen hulabaloon. Minunkin käyttämäni ei rekattu-nikki vietiin ja joku muukin täällä sanoi kerran samaa, muistelisin. Eli jo sekin osoittaa kiusaamisen halua sillä se joka minun käyttämän rekisteröi, ei ole kuitenkaan käyttänyt sitä. Mutta saipahan tehtyä pienen kiusan. Siksi valitsin "toisen minän."
        Kirjoitan kun aihe kiinnostaa, teen aloituksen jos olen kiinnostunut muidenkin mielipiteistä tai sitten etsin etsimällä mistä vaan aloituksen aiheen.
        Sen, minkä täällä olen nyt huomannut on se, että kirjoittajia on todella vähän. Veikkaan että parinkymmenen kieppeillä. Se näkyy ketjuissa joiden vastausmäärät itse aloitukseen ovat vähäisiä, ketjut ovat kasvaneet vain vuoropuheluin ja muodostavat sivuketjut tai sitten joku aloittaja tykkää kuittailla kaikille kommentoijille.

        "Alter ego:lle"
        Itelläkin tulee vastattua, jos aihe kiinnostaa.Sisäpiirijutuista en ymmärrä mitään.Enkä kumppanuuden luomispyrkimyksistä.

        ....aloittaja tykkää kuittailla kaikille kommentoijille....Joskus joku valitti,kun aloittaja tekee aloituksen ja jättää sen harhailemaan ottamatta kantaa itse keskusteluun.
        Onko aloittajalla vastuu olla mukana itse keskustelussa, ja kuinka paljon?


      • ?????
        idi, jo kuusen alla kirjoitti:

        Suksin suksin, mutta saanko ennen sitä vielä todeta, että olisihan se mukava vääntää asioita suuntaan jos toiseenkin suurin piirtein ikäistensä kanssa ilman, että seassa pyörii kummallinen nikkisuhdekaruselli. Olisiko kenties kohtuullisempaa ihmetellä sitä, miksi ns. kumppanuuskeskustelut valtaavat osion toisensa jälkeen, vaikka niille on osoitettu lukuisia teemallisia paikkoja jo valmiiksi. Tiu tau tulkku, hyvin luistaa suksi. Suotuisia kelejä vaan kaikille ja menestystä kumppanin etsintään.

        Mitä ihmeen kumppanuuskeskustelua tarkoitat? Itse en ole tällä palstalla sellaista havainnut, laitappa linkki jos sinä olet.


      • Nyfiken vaihtoon?
        ??? kirjoitti:

        "Alter ego:lle"
        Itelläkin tulee vastattua, jos aihe kiinnostaa.Sisäpiirijutuista en ymmärrä mitään.Enkä kumppanuuden luomispyrkimyksistä.

        ....aloittaja tykkää kuittailla kaikille kommentoijille....Joskus joku valitti,kun aloittaja tekee aloituksen ja jättää sen harhailemaan ottamatta kantaa itse keskusteluun.
        Onko aloittajalla vastuu olla mukana itse keskustelussa, ja kuinka paljon?

        Alter egolle ja "kolmelle kysymerkille" kirjoitan:

        Minun nimimerkkini on myös kiinnostanut jotakuta, joka myös rekisteröi sen. Tällä palstalla on nyt matkoista kysely, aloitus joka on kyllä minun tyyliseni mutta ei minun tekemäni :)
        Kun kirjoitin nyfiken tuohon laatikkoon, löytyi sen (tai niiden ) muiden samanikkisten kirjoituksia. Ehkä minunkin pitäisi vaihtaa joka keskustelussa tämä nykyinen?

        Sinun kommentisi ovat asialinjalla ja aloituksesi suorastaan vaativat vastaamaan. Seuraat ilmeisesti tiedotusvälineitä melko tarkasti kun näytät tuoneen uutisaiheita käsittelyyn. Alkoholilakia käsittelevä ketju, haaksirikko-olut ja joskus kirjoitit sodan mahdollisuudesta ja pelosta. Hyviä juttuja ja kommentien määrä ja niiden sisältämät mielipiteet sai lukemaan ketjut jopa läpi. Hyvä Alter ego, jatka samaa rataa ja tuo tuoreita asioita käsittelyyn!

        3 kysymysmerkkiä esittää kysymyksen josta syystä hetken tunsin syyllisyyttä koska olen tehnyt noin, viimeksi tuossa vitsien pyytämis-ketjussa. En halua nyt nostaa sitä ylös mutta kiitos kaikille jotka päivittivät Suomessa kerrottavien vitsien tietämystasoani!
        Harvoin saan yhteyksiä tai edes aikaa nettiin muutoin kuin työasioissa, joissakin maissa se on lähes mahdotonta ja vielä useammissa erittäin kallista. Siksi en pysty tulla kommentoimaan. Mutta viihdyttävää näiden eri keskustelupalstojen selailu kyllä on, etenkin tuolla Ulkosuomalaiset-palstalla.

        Terveyspalstalla toimin kuten niminerkki mii-su eli nimimerkkinä voi olla ihan mitä tahansa.
        Ja nyt aion matkia =DW= ja kirjoitan nikkini alle:

        T:Nyfiken


      • Alter ego
        Nyfiken vaihtoon? kirjoitti:

        Alter egolle ja "kolmelle kysymerkille" kirjoitan:

        Minun nimimerkkini on myös kiinnostanut jotakuta, joka myös rekisteröi sen. Tällä palstalla on nyt matkoista kysely, aloitus joka on kyllä minun tyyliseni mutta ei minun tekemäni :)
        Kun kirjoitin nyfiken tuohon laatikkoon, löytyi sen (tai niiden ) muiden samanikkisten kirjoituksia. Ehkä minunkin pitäisi vaihtaa joka keskustelussa tämä nykyinen?

        Sinun kommentisi ovat asialinjalla ja aloituksesi suorastaan vaativat vastaamaan. Seuraat ilmeisesti tiedotusvälineitä melko tarkasti kun näytät tuoneen uutisaiheita käsittelyyn. Alkoholilakia käsittelevä ketju, haaksirikko-olut ja joskus kirjoitit sodan mahdollisuudesta ja pelosta. Hyviä juttuja ja kommentien määrä ja niiden sisältämät mielipiteet sai lukemaan ketjut jopa läpi. Hyvä Alter ego, jatka samaa rataa ja tuo tuoreita asioita käsittelyyn!

        3 kysymysmerkkiä esittää kysymyksen josta syystä hetken tunsin syyllisyyttä koska olen tehnyt noin, viimeksi tuossa vitsien pyytämis-ketjussa. En halua nyt nostaa sitä ylös mutta kiitos kaikille jotka päivittivät Suomessa kerrottavien vitsien tietämystasoani!
        Harvoin saan yhteyksiä tai edes aikaa nettiin muutoin kuin työasioissa, joissakin maissa se on lähes mahdotonta ja vielä useammissa erittäin kallista. Siksi en pysty tulla kommentoimaan. Mutta viihdyttävää näiden eri keskustelupalstojen selailu kyllä on, etenkin tuolla Ulkosuomalaiset-palstalla.

        Terveyspalstalla toimin kuten niminerkki mii-su eli nimimerkkinä voi olla ihan mitä tahansa.
        Ja nyt aion matkia =DW= ja kirjoitan nikkini alle:

        T:Nyfiken

        No kiitos! Hyvä kuulla teiltä palautetta (punastumishymiö) että olen onnistunut yllyttämään teitä lukemaan ja kommentoimaankin teksteihini. Mutta, muistakaa kertoa jos minusta on tulossa liian aktiivinen palstalla, jotenkin poleeminen tai muutoin äkäisen oloinen :D


      • 5+14
        ristus mikä idi kirjoitti:

        haet asiakeskustelua ja päädyt suomi24 ikäryhmiin? suksi kuuseen

        .....kaatopaikkoja nämä....ongelmaisten oksennusämpäreitä


    • att2

      Sanat Suomiapinalle ovat nollaa, Koko maailma näkee!!!!!.

      • sano ettei saa

        Kutsuvatko ne ilkeät ruotsalaiset sinua siellä Suomiapinaksi, voi raukka parkaa :(((


    • Hei vaan kaikki jotka muistaa minut ja hei uusillekin palstalaisille. Minä ei ole ainakaan vuoteen kirjoitellut aktiivisesti. Joskus käyn lukasemassa mutta ei ole tullut kirjoiteltua. Olen ollut virallisena työttömänä vuoden, mutta niin kiireinen etten millään ole ehtinyt tänne. Vaihdoin miestä, muutin nuoruuden rakkauden luokse synnyinseuduille. Viikonloppuisin retkeillään luonnossa ja käydään minun perikunnan mökillä.

      Pari kertaa kuussa vietän kaupunkipäivää ja uimapäivää. Käyn aamu-uinnilla uimahallissa ja kiertelen kaupungin keskustassa tai ostoskeskuksessa. Käyn myös läheisessä kylpylässä uimassa kun olen saanut ostaa edullisia uimalippuja kyläyhdistyksen kautta. Muuten teen käsitöitä. Teen neulomalla villaponchoja 50 ja 60 vuotis syntymäpäivälahjoiksi. Sauvakävelyllä vaeltelen syksyllä moottorikelkkareitillä rosvohälyttimen kanssa. Täälläpäin on nimittäin karhuja. Yhden näin itsekin autosta kun se ylitti tien. Ei pelota kun nykäisee välillä hetkeksi hälyttimen päälle ja siitä lähtee ujellus jonka karhu kuulee ja tekee sitten U-käännöksen...hih hih

      Nyt alan leipomaan kun miehen tyttären kastajaiset viikonloppuna. Pikkulinnuille menen laittamaan uudet talipallot ja häätämään tikkaa pois pihapiiristä. Paljon on tekemistä kotinaisena kun noita luonnon eläimiä vahdin ja kaitsen.

      Tulevaisuuden haaveita. Jos pääsisi siihen elkäputkeen luikasemaan niin siihen olisin tyytyväinen. Virallisia töitä en ole edes tosissani hakenut. Ja minua eivät ole ikävät kirjoittelijat häätäneet vaan minua on mielestäni kohdeltu palstalla aina ystävällisesti ja ei ole kaunaa syntynyt puolin eikä toisin. Tykkään teistä kaikista niin nimimerkeistä kuin puskalaisistakin.

      • Tuli hymy huulille kuin luin viestisi. Mukava lukea tuollaista positiivista :)) Hyvää päivänjatkoa.


      • Irkka kirjoitti:

        Tuli hymy huulille kuin luin viestisi. Mukava lukea tuollaista positiivista :)) Hyvää päivänjatkoa.

        Kiitos. Iloista päivää sinnekin.


      • Niin ja ne kastajaiset ovat siis miehen tyttären lapsen kastajaiset...minusta tulee mummupuoli, mummu jo olenkin...


      • nyt näin

        @ miljoona

        Muistan sinut sympaattisena, iloisena kirjoittajana.
        Onpahan sinulla ollut hektistä aikaa.
        Onnea vain uudelleen löytämällesi onnelle!
        Saitko kansallispuvun valmiiksi, muistelen sinun sitä tehneen, vai joko se silloin valmistui.

        Sinusta, jos jostakin voi sanoa, että täällä saa, mitä antaa. Annoit iloa ja mukavia, ihmismyönteisiä kommentteja.
        Niinpä metsä vastasi, kuin sinne huudetaan.


      • nyt näin kirjoitti:

        @ miljoona

        Muistan sinut sympaattisena, iloisena kirjoittajana.
        Onpahan sinulla ollut hektistä aikaa.
        Onnea vain uudelleen löytämällesi onnelle!
        Saitko kansallispuvun valmiiksi, muistelen sinun sitä tehneen, vai joko se silloin valmistui.

        Sinusta, jos jostakin voi sanoa, että täällä saa, mitä antaa. Annoit iloa ja mukavia, ihmismyönteisiä kommentteja.
        Niinpä metsä vastasi, kuin sinne huudetaan.

        Kiitos kauniista sanoista, tuli niin mukava mieli sinun kirjoituksesta.

        Kyllä sain kansallispuvun valmiiksi ja on tullut käytettyä muutaman kerran.Josko kuuskymppisille pistän päälleni parin vuoden päästä. Ehkäpä nyt talvella alankin kirjoittelemaan tänne silloin tällöin. Facessakin olen mutta en kirjoittele siellä juuri laisinkaan.


    • näkevä.

      Onhan täällä ! Samat nikit vuodesta toiseen - aamusta yöhön - samat jutut !

      • hyvää viikonloppua

        niin, jotkut ehtivät aina seurata palstan tapahtumia ja tietävät missä mennään.

        Meikäläinen kun harvemmin poikkeaa niin ei tiedä onko uusia vai vanhoja ellei nikit ole samoja.


      • ....
        hyvää viikonloppua kirjoitti:

        niin, jotkut ehtivät aina seurata palstan tapahtumia ja tietävät missä mennään.

        Meikäläinen kun harvemmin poikkeaa niin ei tiedä onko uusia vai vanhoja ellei nikit ole samoja.

        Mitä kyttäämistä täällä on, lähes autiolla palstalla? Toista oli ennen.


      • hyvää viikonloppua
        .... kirjoitti:

        Mitä kyttäämistä täällä on, lähes autiolla palstalla? Toista oli ennen.

        sitä minäkin ihmettelen, mitä näkevä oikein näkee vuodesta toiseen aamusta yöhön?


      • .....
        hyvää viikonloppua kirjoitti:

        sitä minäkin ihmettelen, mitä näkevä oikein näkee vuodesta toiseen aamusta yöhön?

        Kai näkevä näkee kaikkea sitä, mitä katselee.


      • älä jaksa
        hyvää viikonloppua kirjoitti:

        sitä minäkin ihmettelen, mitä näkevä oikein näkee vuodesta toiseen aamusta yöhön?

        minuutti riittää jos ymmärtää päivämäärät ja kellonajat jotka viesteissä näkyvät


      • lukihörö?
        älä jaksa kirjoitti:

        minuutti riittää jos ymmärtää päivämäärät ja kellonajat jotka viesteissä näkyvät

        Mulla näyttää tässä etusivulla olevan 50 aloitusta joihin on kaikkiin kirjoiteltu viimeisen kahden viikon aikana, ei näitä mitenkään minuutissa lue.


      • +++
        lukihörö? kirjoitti:

        Mulla näyttää tässä etusivulla olevan 50 aloitusta joihin on kaikkiin kirjoiteltu viimeisen kahden viikon aikana, ei näitä mitenkään minuutissa lue.

        Ilmeisesti ehtii, jos kerran päivässä katsastaa. Voihan käydä vain kerran vuodessa.


    • Taijat olla ylläpidon kusipäitä ku ei tullu viesti perille

    • Nii sitä mie vaan et perkele rekisteröikää nikkinne jumlauta ni ei tarvi arpoa kuka on kuka saatana

      • ----

        Mitä ihmeen väliä on, kuka kukin on. Uteliaisuuttako?


      • ...
        ---- kirjoitti:

        Mitä ihmeen väliä on, kuka kukin on. Uteliaisuuttako?

        k-kotton sanoi oikein:
        "En ole lukenut koko ketjua, mutta henki näyttää olevan että nämä harvat rekatut pilaa koko palstan-"

        Joku juoppo jankuttaa, niihä nuo tekkööt.


    • facebook vei

      Joskus oli vilskettä täällä. Mutta ikäluokka on vaihtanut vuosiensa ensimmäistä numeroa yhtä isommaksi. Samaan tahtiin se kaikilla vaihtuu. Ei kukaan ole ikuisesti 50 . Ei se vilskekään niin kivaa välttämättä ollut. Tuli paha mieli monta kertaa, ihan suotta näin jälkikäteen aatellen. Liian tosissaan moni otti. Ihmiset on oppineet että ei jollein suomi24 palstalle tarvii tulla haukuttavaksi ja lytättäväksi. Ja monet on fb:ssä mielummin.

      • TWitter, se

        vei miut


    • sinisukkanen

      Ei täällä voi olla nikilla kun DW on puskissa ja ajaa nikilliset pois, on niin mustasukkainen palstatilasta.

    • Noin on!

      DW-Kerpele on selkeesti masennusta sairastava juopottelija, joka haluaa masennuksensa tartuttaa meihinkin.

      • 12+2

        Se päivystävä juoppo pitää huolen ettei keskustelua synny.


      • Lenne
        12+2 kirjoitti:

        Se päivystävä juoppo pitää huolen ettei keskustelua synny.

        Minun mielestäni keskustelun tyrehdyttää henkilökohtaisuuksiin menevä nimittely.


      • -----
        Lenne kirjoitti:

        Minun mielestäni keskustelun tyrehdyttää henkilökohtaisuuksiin menevä nimittely.

        Minä en käsitä, miksi eräät niin välttämättä haluaisivat rekattuja nikkejä.
        Oman päätelmäni mukaan se on läpiuteliaisuutta. Pitää muistaa entiseltään, mitä mieltä joku on jostakin asiasta.

        Minulle on hallelujaa, asia, mitä kirjoittaa on ainoa tärkeä asia.
        En opettele palstaa ulkoa.


      • sitä sun tätä
        ----- kirjoitti:

        Minä en käsitä, miksi eräät niin välttämättä haluaisivat rekattuja nikkejä.
        Oman päätelmäni mukaan se on läpiuteliaisuutta. Pitää muistaa entiseltään, mitä mieltä joku on jostakin asiasta.

        Minulle on hallelujaa, asia, mitä kirjoittaa on ainoa tärkeä asia.
        En opettele palstaa ulkoa.

        No kiusaajat ainakin haluaa.
        Vaihtelevalla nimimerkillä kirjoittavia on paljon vaikeampi kiusata.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1398
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1261
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1195
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1145
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      26
      1137
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1038
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1033
    9. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1033
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe