Oon jo niin syvällä suossa tunteineni, ettei tästä ole paluuta

Hölmö ja sekaisin

Olen ihastunut, se on rakkauttakin jo, sellaiseen naiseen jota en varmaan ikinä tule saamaan. Tiellä on vaan monta muuta asiaa. Elämä on niin epäreilua. Ihanin metsänkeijuni saisinpa ottaa sinut syliini ja suudella kaikki murheesi pois.

27

1113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yazooonlyu

      Tiiäks, jos jotain oikein kovasti haluaa, niin useimmiten sen saa.
      Jätät vaan ton kohdan pois, ettet ikinä tu saamaan, se on semmonen itseänsä toteuttava, alitajuinen juttu.

      Mä en oikeestaan enää uskalla haluta, kun oon melkeen aina saannu ja se ei o ollukkaan ihan sitä, mitä olen sen kuvitellut olevan :/.

      https://www.youtube.com/watch?v=LIiyT67Sjbg

    • ?.....

      Mitä asioita siellä tiellä on?

    • Uhriutuja

      Höpö höpö. Kyllä voi saada mitä haluaa kun vaan riittävästi haluaa. Kyse on valinnoista ja teoista ei sen kummemmasta. Lopeta sitku-elämä ja elä nyt.

    • Hölmö ja sekaisin

      Voi kun elämä olisikin niin yksinkertaista. Elän nyt. Hengitän jokaista hetkeä täysillä, kun saan olla hänen seurassaan tai kuulen hänen äänensä. Niillä hetkillä jaksan taas seuraavaan päivään.

      • 9+15

        Samassa suossa minäkin. Hän on hetero.y


      • .........

        Näetkö häntä lähes päivittäin?


      • voivoi...
        9+15 kirjoitti:

        Samassa suossa minäkin. Hän on hetero.y

        Sama täällä. Liian ihana ja ystävällinen tämä hetero sairaanhoitaja johon olen ihastunut ja minä kun en vaan voi olla ajattelematta hänen rintojaan :D


    • 409

      Mitä asioita on tiellä? Mitä jos et ookaan hölmö vaan liian arka?

    • iiäl

      Paikkakunta...? :-)

      • Katseet

        Tiedätkö nainen että olen heikkona suhun? Odotan sua vaikka maailman ääriin jos vain tahdot mut. Ollaan samaa maata sen olet varmaan huomannut itsekin. Tahdon tehdä sut onnelliseksi ja näyttää sulle taivaan


      • utelias nainen
        Katseet kirjoitti:

        Tiedätkö nainen että olen heikkona suhun? Odotan sua vaikka maailman ääriin jos vain tahdot mut. Ollaan samaa maata sen olet varmaan huomannut itsekin. Tahdon tehdä sut onnelliseksi ja näyttää sulle taivaan

        Onko nämä katseet Helsingissä? MIssä kuvioissa tätä tapahtuu?


    • yhtp

      J?

    • Leelia

      Vai E. ?

      • Lepotuoli..

        Vai H?


      • K-keiju
        Lepotuoli.. kirjoitti:

        Vai H?

        Vai K?


      • Monettakokertaa
        K-keiju kirjoitti:

        Vai K?

        Vai sittenkin J?


      • Hmmm......
        Monettakokertaa kirjoitti:

        Vai sittenkin J?

        Vai M?


      • metsäntonttu
        Hmmm...... kirjoitti:

        Vai M?

        Ei se vastaa meille :D


      • ei mikään ihme
        metsäntonttu kirjoitti:

        Ei se vastaa meille :D

        No, ei mikään ihme, sillä suurin osa kirjoituksista on erään elämäänsä kyllästyneen, katkeroituneen, huomionkipeän ja kateellisen lesbotrollin käsialaa. Kuka sellaiselle edes viitsii vastata. Ei varmaan kukaan.

        Mites se olikaan, netin trollaajat ovat narsisteja, sadisteja ja psykopaatteja. Kuka sellaisen henkilön kanssa haluaa olla tekemisissä?


      • lenemarlin
        ei mikään ihme kirjoitti:

        No, ei mikään ihme, sillä suurin osa kirjoituksista on erään elämäänsä kyllästyneen, katkeroituneen, huomionkipeän ja kateellisen lesbotrollin käsialaa. Kuka sellaiselle edes viitsii vastata. Ei varmaan kukaan.

        Mites se olikaan, netin trollaajat ovat narsisteja, sadisteja ja psykopaatteja. Kuka sellaisen henkilön kanssa haluaa olla tekemisissä?

        Jaaha. Jotkut sitten näkee trolleja kaikkialla. Oletkohan vähän liian tosikko ja vainoharhainen?


      • :------------)
        ei mikään ihme kirjoitti:

        No, ei mikään ihme, sillä suurin osa kirjoituksista on erään elämäänsä kyllästyneen, katkeroituneen, huomionkipeän ja kateellisen lesbotrollin käsialaa. Kuka sellaiselle edes viitsii vastata. Ei varmaan kukaan.

        Mites se olikaan, netin trollaajat ovat narsisteja, sadisteja ja psykopaatteja. Kuka sellaisen henkilön kanssa haluaa olla tekemisissä?

        Siellä sitä taas nimimerkin "suojissa" ja "anonyyminä" arvostellaan ja vedellään johtopäätöksiä.

        Nice life.


      • ........
        :------------) kirjoitti:

        Siellä sitä taas nimimerkin "suojissa" ja "anonyyminä" arvostellaan ja vedellään johtopäätöksiä.

        Nice life.

        No mutta sinähän se rohkea olet kun ihan omalla pärställä tulit huutelemaan.


      • M :)
        Hmmm...... kirjoitti:

        Vai M?

        Sinä S.? :)


      • Napoleon-kompleksi
        Monettakokertaa kirjoitti:

        Vai sittenkin J?

        Taitaa olla L., joka kirjoittelee toisten nimissä kun muutakaan elämää ei ole.


    • Missä päin

      Vai hevon persii ? Hyvää matkaa himpsuttelijat ; Kantsisko olla tosielämässä oma itsensä ?

    • tsot tsot

      hold your horses ladys. tai tälle palstalle ei huvita tulla ; )

      • Haileese-lassie

        Nii, ja kun on niit miähiikin täällä...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      208
      3377
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2161
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2071
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1945
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1261
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe