Mahtava rakennusbuumi hongkongissa mm. ilo lukea todellisuutta

god afton

joka ilmeisesti eiole mediaseksikästä uutista suomessa Ennen yhtäkään mielenosoitusta maa oli tehnyt sosiaalisen rakennusprojektin josta voi viralisilta sivuilta lukea. Ensiasunnon ovat saaneet nuoret lapsiperheet joita jonottaa edelleen Tästä taisi olla hesari silloin vain ollut kiinostunut kuin hs.fi teki jutun jo oliko pari vuotta sitten mitä nyt uutisotsikoissa kertauksena lukevat. Viisauden sydän ei ilmeisesti ole koskettanut heitä jotka työkseen tekevät vain negatiivista uutista maailmalta. Nykyaikana voi asioista kiinostuneet tottaa itse selvää Kiitos netin joten ei tarvitse jäädä yksipuolisen suomalaisen uutisoinnin varaan oikeastaan mistään.


hongkongissa voivat nähdä päivittäin viehättäviä avioliiton sataamaan purjehtijoita onhan häät kiinassa spektaakkeli jossa pukeutuminen, kattaukset, ruoka, kaikkineen on rakkaudella suuniteltu Ymmärrän hyvin että suomalaisuuteen kuuluu syvään juurtunut negatiivisuus josta repivät aiheitaan mutta viisauden sydämmet eivät tyydy yksipuoliseen uutisointiin onhan hongkong antanut ns. leipää myös suomalaisille Kaikiaalla maailmasta uutisoinninit voi itse hakea varmoista lähteistä sekä tarkistaa jos aikaa riittää yksipuolista uutisointia tekeville Ketä nykyaikan edes väittäisi että heitä kiinostaa vaan kaikki kurjuus, ilottomuus, lohduttomuus kuin kaikenlainen pessimistinen uutisointi.


Monta monituista perhettä kuin ei perheelistä on suomessa elänyt niukkuutta kuin rankkaa työtä tehden koko ikänsä Heistä useat ovat todenneet kuinka heitä vielä seniorinikäisinä syylistävät siitä että eivät jää ilmaista vapaaehtoista työtä kaiken sen jälkeen suomeen tekemään vaan heillä on nyt aikaa ajatella omaa hyvinvointiaan sekä muuttaa lämpimämpiin maihin kuten tuhannet jo asuvat talvet pois suomessa varsinkin espanjassa jne.


Kuinka pahalta täytyykään tuntua ihmisiltä jotka eivät koe olevansa lohdtuksen tarpeessa kuin että kuinka kovaa ja työlästä elämä onkaan ollut että ei ole edes varaa ajatella omaa hyvinvointiaan pitkien työuriensa jälkeen ilman että pahasilmä eiolisi mitätöimässä kuin katkerana kuvittelemassa että toisten iloisuus kuin tyytyväisyys on itseltä pois Mites muuten teillä suomessa tämä rakentaminen sujuu kun täällähän on suhtettuna enemmän asunottomia kuin muita lapsiperheitä jotka tarvitsevat tilavampia asuntoja /koteja kuin että ovat työnetty matkustajakoti majoituksiin sun muihin Leipäjonotkin näyttävät vain pitenevän kuin ala-ikäisten juoppous kuin kaikenlainen häiriökäyttätyminen.


Uusessa suomessa oli erittäin asiantunteva kirjoitelma kuin keskustelu uutisoinnista jossa toimittajat itse pohtivat minkälaista jälkeä syntyy kiireessä kuin että tietojaan eiole aikaa tarkista vaan mennään sieltä missä aita matalin ja miten vain helpommalla pääsee kun pääasia on vain kohahduttaa asioilla mitkä jokainen voi itsekkin hakea netistä eri uutiskanavilta realiajassa melkeipä maasta kuin maasta jos haluaa todella tietään että ruotsissakin on alkanut rakennusbuumi tavoitteena 250 000 uutta asuntoa siis kotia.


Nykyaikan taitaa suomessa olla muotia että kaikki onnistuminen, menestyminen mm. ärsyttää kun aina vaan ärsyttää Onkohan kokonaan jäänyt oppimatta että syy löytyy monesti omasta itsestä kuin vailinaisesta paineen sietokyvystä sekä itsehillinan puuteesta joka taas laittaa ihmisiä kompensoimaan elämäänsä siten että mikään ei ärsyttäisi ja helpomalla pääsisi älyämättä että noilla vailinaisilla ajaa vain itsensä ns. nurkaan.kun ei kestä omaa ärtymyksensä tunnettakaan vaan näkee syyn toisissa

Yleisellä tasolla voikin todeta että ihmisistä on tullut käytökselttään : mikä sä olet sanomaan mulle ja mikä sä luulet olevas mulle sanomaan Eikös nuo viimeaikaiset rikokset kuolemaan johtaneetkin ole es mes siitä kuinka ketä saa huomauttaa mistäkin kun asenne on jo. mikä sä luulet olevas sanomaan mulle yhtään mitään jne.. Kyllä sama pätee heissäkin jotka pitävät itseään sivistyneinä mutta käytöshän sen kertoo kuin myös sanaton viestintäkin. Hej

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mafian media

      Krimillä asiat on myös hyvin ja ihmiset elävät paratiisissa vrt. Kiovan mafian alla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1858
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1798
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      117
      1771
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      70
      1567
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1128
    9. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    10. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1112
    Aihe