Lopettakaa työttömien halveksiminen naiset!

kiva ätmi

31

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyhmä syyllistää

      Jäähän naisiakin koko ajan työttömiksi? Yhtä lailla kohtaavat miesten halveksuntaa ja useimmissa tapauksissa potkut ovat nimenomaan miesten järjestämiä.

      • Jii007

        No en ole kyllä kovin montaa miestä tavannut, jotka naisten työssä olosta olisivat erityisen kiinnostuneita. Naisista en edes viitsi vaivautua puhumaan.


      • 13+10
        Jii007 kirjoitti:

        No en ole kyllä kovin montaa miestä tavannut, jotka naisten työssä olosta olisivat erityisen kiinnostuneita. Naisista en edes viitsi vaivautua puhumaan.

        Kyllä ovat, kun vakavasta viritelmästä puhutaan. Eihän kertapanojen yhteiskunnallinen status kiinnosta kumpaakaan sukupuolta.


      • työtön mies ei

        kelpaa naiselle, työtön nainen kelpaa miehelle. Naisen luonnollinen toimintamalli on hypergamia. Siksi miesten työttömyys on yhteiskunnalle todella paha juttu.


      • intj87
        13+10 kirjoitti:

        Kyllä ovat, kun vakavasta viritelmästä puhutaan. Eihän kertapanojen yhteiskunnallinen status kiinnosta kumpaakaan sukupuolta.

        Tämä ei kyllä pidä paikkaansa naisten kohdalla. Monesti pelkkää seksiseuraakin etsiessään nainen vaatii että mies on hyvin toimeen tuleva.


    • 8+4

      mä arvostankin miestä jostain ihan eri syistä, ja sellainen mies jota minä arvostaisin ei työttömänä edes kehtaisi elää

      voisit sinäkin oppia arvostamaan naisia jostain muusta syystä kuin kauniin ulkonäön takia, tulevaisuudessa kaikki ollaan läskeja

      • kyllä näin on

        Tosimies tekee itsemurhan, jos jää työttömäksi ja ei löydä töitä.


      • 8+4
        kyllä näin on kirjoitti:

        Tosimies tekee itsemurhan, jos jää työttömäksi ja ei löydä töitä.

        kyllä, juuri tuollaisia arvostan, koska silloin mies tekee mitä tahansa työtä, eikä ylpeille tyhmyydellä


    • cyberdynesystems

      Naiset taitaa tyytyä mieluummin niihin robotteihin.

      • C.F.M Corporation

        Tulevaisuudessa jokaisella naisella on CFM:n, Cyber Fuck Machine jossa on eri pituuteen ja paksuuteen säätyvä kyrpä joka ampuu litroittain synteettistä spermaa.


    • 13+20

      Eipä työttömän naisenkaan markkinat ole huipussaan. Nyt olen nk. "työkokeilussa" 9 € kulukorvauksella peruspäivärahan päälle, siinä on ainakin se etu, että voin kirkkain silmin valehdella olevani töissä.

      • itnj87

        Itsekin olen ollut noin 2kk "työkokeilussa" joka ei tule johtamaan varsinaiseen työpaikkaan ikinä. Pitäisikö tässä sitten tosiaan ilmoittaa olevansa työssäkäyvä vaikka palkkaa ei tipukaan? Ainakin pidän itseni aktiivisena vaikka tällainen orjatyö kyllä syö motivaatiota aika lailla.


      • 13+20
        itnj87 kirjoitti:

        Itsekin olen ollut noin 2kk "työkokeilussa" joka ei tule johtamaan varsinaiseen työpaikkaan ikinä. Pitäisikö tässä sitten tosiaan ilmoittaa olevansa työssäkäyvä vaikka palkkaa ei tipukaan? Ainakin pidän itseni aktiivisena vaikka tällainen orjatyö kyllä syö motivaatiota aika lailla.

        Sanon tekeväni töitä paikassa X, eihän se ole vale. Sitä, että se "työkokeilu" työttömyysturvalla ei tarvitse mainostaa. Oikeastaan tykkään tuosta paikasta, ja hain aivan vapaaehtoisesti, puheet karensseilla uhkailusta ja painostuksesta taitavat olla puppupuheita.


    • 9+8

      Autokuskitkin korvataan roboteilla ennenpitkään. Ensimmäisenä menee bussit ja sitten varmasti tulee joku automaattinen taksikin.

      • Automaattiautojen tekniikka on jo olemassa. Yhteiskunnalliset ja lainsäädännölliset syyt jarruttavat käyttöönottoa.

        Tietokone pystyy myös diagnosoimaan paremmin kuin ihmislääkäri keskimäärin, mutta ottanee aikansa, ennen kuin vanhemmat ihmiset yms. suostuvat kuuntelemaan tietokonediagnoosia. Siksi vielä jonkin aikaa lääkärit voivat arvailla diagnoosejaan kuuden tonnin palkalla. Pitemmällä aikavälillä harva ammatti on turvassa teknistymiseltä.


      • aivopuutos

        On niitä muitakin töitä joita voi tehdä, ai niin....miehen ei sovi alistua vaikkapa hoitotyöhön tai siivoustyöhön. Asenne sen ratkaisee, mutta toki on helpompaa vain runkuttaa ja valittaa ettei ole helppoa hyvin palkattua työtä. Minäkin haluan makaa sohvalla katsellemassa leffoja ja saada se 4000e/kk. Jos ei tuollaista kukaan tuu mulle itse ehdotella miksi töitä edes tekisin.


      • kysyn vaan..
        aivopuutos kirjoitti:

        On niitä muitakin töitä joita voi tehdä, ai niin....miehen ei sovi alistua vaikkapa hoitotyöhön tai siivoustyöhön. Asenne sen ratkaisee, mutta toki on helpompaa vain runkuttaa ja valittaa ettei ole helppoa hyvin palkattua työtä. Minäkin haluan makaa sohvalla katsellemassa leffoja ja saada se 4000e/kk. Jos ei tuollaista kukaan tuu mulle itse ehdotella miksi töitä edes tekisin.

        ".miehen ei sovi alistua vaikkapa hoitotyöhön"

        mitä vikaa on siinä että mies olisi hoitajana?


      • niiiiiin__
        kysyn vaan.. kirjoitti:

        ".miehen ei sovi alistua vaikkapa hoitotyöhön"

        mitä vikaa on siinä että mies olisi hoitajana?

        sitä minäkin kysyn miehiltä, jotka ovat sitä mieltä, että vanhusten perässä siivoaminen 2000e/kk ei sovi heidän ylpeydelle, naisille toki


    • turhautunut ätmi

      Minulla on varallisuutta 150 tonnia mutta pillua en ole saanut. Perin vielä vanhempieni talon ja omaisuuden joka on arvoltaan 750 tonnia.

    • !!Yleistystä

      En oo koskaan halveksinut työttömiä ja oon itsekin työtön

    • Minusta naisten ja miesten työttömyys johtuu vähän eri asioista. Moni nainen opiskelee unelma-alaansa miettimättä, onko joku valmis maksamaan osaamisesta. Harva firma tarvitsee naistukimuksen ja kehitysyhteistyön osaajaa.

      Moni mies sen sijaan ei välitä opiskella lainkaan ja kouluttamattoman työvoiman tarve vähenee tulevaisuudessa vielä lisää. Esimerkiksi sosiaalialalla olisi miehille loputon kysyntä, mutta ei ole kiinnostusta.

      • Paitsi että

        ns. hyvinvointivaltion rahoitus on täysin retuperällä ja sosiaalipuolelle tulossa suuria leikkauksia valtion ja kuntien talouksien romahtamisen estämiseksi.


      • Paitsi että kirjoitti:

        ns. hyvinvointivaltion rahoitus on täysin retuperällä ja sosiaalipuolelle tulossa suuria leikkauksia valtion ja kuntien talouksien romahtamisen estämiseksi.

        Rahoituspohjan heikkoudesta olen samaa mieltä. Vaikeaa on silti uskoa, että maassa olisi kohta runsain mitoin työttömiä vanhustenhoitajia. Etenkään miespuolisia.


      • naisten hommia
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Rahoituspohjan heikkoudesta olen samaa mieltä. Vaikeaa on silti uskoa, että maassa olisi kohta runsain mitoin työttömiä vanhustenhoitajia. Etenkään miespuolisia.

        noi persenpyyhkimiset tietty on.


      • naisten hommia kirjoitti:

        noi persenpyyhkimiset tietty on.

        Hoitajakouluihin ei todellakaan oteta jokaista pyrkijää. Minä olen failannut sekä sairaanhoitajakoulun (AMK, nuorena) että lähihoitajakoulun psykologiset testit.


      • 4+6
        Ratikkakuski kirjoitti:

        Rahoituspohjan heikkoudesta olen samaa mieltä. Vaikeaa on silti uskoa, että maassa olisi kohta runsain mitoin työttömiä vanhustenhoitajia. Etenkään miespuolisia.

        Ei ne hoitajat ja opettajat sitä julkisen puolen taloutta ole kurannut, vaan järjettömän kokoinen hallinto. Hoitajien ylitarjonnasta oli jo uutisissa, joten lomautuksia ja työttömyyttä on luvassa. Tilanne muuttuu nopeasti: 90-luvulla puolet hoitajista valmistui työttömäksi ja jo 2000-luvun alussa oli hoitajapula. Työttömäksi valmistuneet hoitajat olivat jo maan jättäneet ja etsiytyneet töihin muihin maihin.


      • 9+3
        outsider1 kirjoitti:

        Hoitajakouluihin ei todellakaan oteta jokaista pyrkijää. Minä olen failannut sekä sairaanhoitajakoulun (AMK, nuorena) että lähihoitajakoulun psykologiset testit.

        Heh miten lähihoitajakoulun psykologiset voi reputtaa. Muistelen siellä olleen vain jotain piirtojuttuja ja lauseita mitä pitää jatkaa esim:
        nyt tunnen....
        usein minusta tuntuu...

        kirjoititko noihin että "vihaa naisia kohtaan", en oikein muuten näe syytä reputtamiselle vai piirsitkö piirtotehtävissä jotain ruumiiden kuvia? :D


      • 9+3
        9+3 kirjoitti:

        Heh miten lähihoitajakoulun psykologiset voi reputtaa. Muistelen siellä olleen vain jotain piirtojuttuja ja lauseita mitä pitää jatkaa esim:
        nyt tunnen....
        usein minusta tuntuu...

        kirjoititko noihin että "vihaa naisia kohtaan", en oikein muuten näe syytä reputtamiselle vai piirsitkö piirtotehtävissä jotain ruumiiden kuvia? :D

        Sen muistan kyllä että sairaanhoitajan valintakoe oli paljon vaativampi mitä lähihoitajan.
        Ryhmäkeskustelu missä oli 10 ihmistä oli karmea tilanne ujolle miehelle.
        Kirjallinen koe oli myös aika vaativan oloinen vrt lähihoitaja.
        Ja siihen loppuhaastatteluun olisi pitänyt valmistautua paremmin..


    • koko ei tarkoita

      Jos nainen on kiva nii mua ei voisi vähempää kiinnostaa että onko töissä vai ei

      • 18+8

        Mutta toisinpäin ei olekaan sama homma kuten monen muunkin asian kohdalla, naiset vaatii aina enemmän..


    • vghuio0+

      En halveksi, oon itekin työtön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      110
      1967
    2. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      9
      1703
    3. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      15
      1658
    4. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      81
      1537
    5. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      151
      1495
    6. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      107
      1400
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      23
      1387
    8. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      650
      1281
    9. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      18
      1233
    10. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      10
      1168
    Aihe