Vielä..

monta vuotta

Jos sä olisit jotenki yhdentekevä en mä miettis edes mitä sä mahdat ajatella, tuntea... ja toisaalta samaan aikaan ei jaksa miettiä

29

355

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No kiva,

      ajattelin että vain itsesi vuoksi kyselet.

    • Ei Mies!
      • Ei Mies!

      • Jonna, Annika,Jaana
        Ei Mies! kirjoitti:

        Eli en ole yhdentekevä. Vatkaat ja vatkaat asioita mielessäsi, ap. Ja jos et olisikaan tämän ketjun aloituskommentin kirjoittaja, VIESTINI MENI VARMASTI PERILLE- oikealle henkilölle.
        Kiinnostus on paljastunut:

        http://murderpedia.org/male.S/s/starrett-richard-daniel.htm

        Onks toi Timon kuva? Onks se taas tulossa Kotkaan panemaan Jonnaa ja Akinnaa, ja vaaleaa Jaanaa Pukinmäkeen?
        Hei onks toi Timo Tapiolla? Ihquu...............................


    • nainen miettii
    • Jos huomioit

      hänet vain PALSTALLA, niin aika yhdentekevä hän sinulle taitaa olla.

      • 7b7o5v

        Hyvä pointti, todella hyvä pointti toi.

        Samalla meille jokaiselle peiliin katsomisen paikka...


      • ap.

        Se on totta.

        Tilanteet ja käsitykset sen sanelee. Niin erillaisia tilanteita jokasella.


      • Tilanteet on
        ap. kirjoitti:

        Se on totta.

        Tilanteet ja käsitykset sen sanelee. Niin erillaisia tilanteita jokasella.

        sellaisia millaisiksi ne itse on tehnyt.


    • mut mut

      eikö vain yhdentekevälle ihmiselle kirjotella nimettömiä viestejä??

      • mä ainakin, sivusta

        Ehkä hän on tekemisissä oikeassa elämässäkin, niissä puitteissa missä se on mahdollista.


      • niin tai sit ei
        mä ainakin, sivusta kirjoitti:

        Ehkä hän on tekemisissä oikeassa elämässäkin, niissä puitteissa missä se on mahdollista.

        ei voida tietää, luulen vaan ettei ole.


      • mä ainakin, sivusta
        niin tai sit ei kirjoitti:

        ei voida tietää, luulen vaan ettei ole.

        Mitä sillä on väliä meille muille? Jokainen tietää omat asiansa parhaiten, ja jokainen myös tietää, miksi itse kirjoittaa tänne.


      • no kovasti vaan
        mä ainakin, sivusta kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä meille muille? Jokainen tietää omat asiansa parhaiten, ja jokainen myös tietää, miksi itse kirjoittaa tänne.

        asiaa siinä jauhat!


      • 7b7o5v
        mä ainakin, sivusta kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä meille muille? Jokainen tietää omat asiansa parhaiten, ja jokainen myös tietää, miksi itse kirjoittaa tänne.

        Juuri noin se on.

        Ei täällä kannata ainakaan hyökätä kenenkään päälle syyttävin tai tuomitsevin sanoin, kun ei tiedetä kirjoitusten taustoista muutamaa sanaa enempää. Ja mikä on yhtä kuin 0 .


      • mä ainakin, sivusta
        no kovasti vaan kirjoitti:

        asiaa siinä jauhat!

        Kommentoin :D Tilanteita on niin monia.


      • ap.

        En mä nyt herranjestas voi aina nimiä laitella esille, toinen vielä ahdistuu ja luulee mua epätoivoiseksi ;D


      • tietää jo
        ap. kirjoitti:

        En mä nyt herranjestas voi aina nimiä laitella esille, toinen vielä ahdistuu ja luulee mua epätoivoiseksi ;D

        Hannulle, kaikki tietää.


      • ap.
        tietää jo kirjoitti:

        Hannulle, kaikki tietää.

        No js hannu on nainen ;D eli ei (m>n)


    • tunteeko hän

      ettei ole yhdentekevä sinulle?

      • Polo.

        hiljaisuus ja vastaamattomuus kertoi vastauksen.


      • yes or not

        Vaikea sanoa.


    • älä sitten

      mieti.

      • ap.

        Ei sitä aina jaksa miettiä ojsku tälläinen niinsanottu meditiivinen tila voi olla ihan hyväksi, jos se vaan onnistu.


    • mwmw

      Upeasti tiivistetty...Tuon viimeisen lauseen kohdalla, mieleni tekee aina huutaa nimeäsi tai syvävengittää paperipussiin, pistää pää kylmään suihkuun..ei aina jaksaisi miettiä..toisaalta saan sen monesti käännettyä voimavaraksikin..ja onhan meillä jotain, tunnetta, jota useat etsivät koko ikänsä. Meiltä puuttuu enää rohkeus, toteuttaa haaveet.

    • Kaikkeni yritin

      Jos olis mulle, niin sanoisin, että enhän mä voi tietää, että sä mietit mun ajatuksiani, kun ei olla missään tekemisissä. Sun oma valintahan se on ollu. Minä olisin halunnu olla tekemisissä. Otin yhteyttäkin moneen kertaan, mutta pysyit hiljaa. Tunnen itseni tosi arvottomaksi sun silmissäs, joten tilanne ei ole enää mun käsissäni. Kaikkeni yritin jo.

    • nainen hämeestä

      Mä jaksoin etsiä häntä vuoden verran ja totesin, ettei mulla ole enää keinoja. Oli pakko nostaa kädet pystyyn ja luovuttaa.
      Kun on sen luovutuspäätöksen tehnyt, alkaa se unohtamisprosessi. Siinä menee oma aikansa, mutta mulla tietty asiaa helpottaa se, etten edes tunne sitä miestä. En tiedä mistä jäin paitsi.

    • dead to me

      Eräälle sanoisin että ennen anteeksipyyntöä en halua tietää sinusta mitään.

    • Haalistuu

      Ajan myötä kaikki, tunteetkin...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2451
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1968
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1948
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      88
      1759
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1200
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe