Rakas vaimo.

Vihtoriko?

Olen rakastanut vaimoani kun hullu puuroa neljäkymmentävuotta. Lapsiakin on tullut ja lastenlapsia puolenkymmentä.
Mikä ihme on vaimossa vikana? Vaikka hemmottelen Häntä joka kantilta, Yritän pusutella ja tehdä Hänen olonsa kaikinpuolin kerrasaan mahtavaksi.
Niin EI. On käyty monet lomareisut ja Lapissa kalassa. Ei ota onkeen?
Senkun päästään kotiin niin on siinä taas siivoamista?
Kun otan Häntä kaulasta kiinni ja sanon, Hänelle, että kulta Rakas minä rakastan Sinua.
Hän sanoo aina, että annappa olla kun minä teen, tätä ja tätä?
Menen aina autotalliin ja itken tämän miehen murheeni pois.
Koskaan en ole käynyt Bubeissa enkä ravntoloissa mutta kun tuohon hellyyden tuskaani otan sen ainoan ryypyn konjakkia on taas asetelma valmis.
Sinä olet juoppo, retku . Noita sanoja en ymmärrä.
Tuon konjakki lasin jälkeen on nukkumapaikka aina yläkerta?
Mitäpä mieltä on naislautakunta?
Jos Rakkaani tietää,että minä olen ostanut saunajuomaksi oluttölkin Hän jo siinä vaiheessa ehdottaa " vieraisiin" menemistä.
Työelämässä hallitsin 28 miestä mutta nyt minulta on viety hampaat kokonan.
Arvaan, että tähän tulee monta arvailua mutta Te ette myöskään tiedä kuinka paljon minä rakastan vaimoani sen kaiken jälkeen kunka me saimme toisemme ja siksi minua harmittaa vaimoni kylmyys, enkä sano Hänelle enkä lapsillemme koskaan pahaa sanaa. Mutta antakaapa vastinetta.

Joskus tosiaan tekisi mieli käydä jossakin hilupilttuussa katsastamassa miten se humppa luontuu.

9

183

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku haiskahtaa

      Oletko livenä samanlainen huithapeli kuin tekstisi antaa kuvan? En yhtään ihmettele miks akkas on vähän närkästynyt suhun. Se ei yksinkertaisesti jaksa katsoa sua ja sun haihattelujas. Anna tilaa sille. Ja onko tuo yksi konjakkilasi illassa totuus? Vai juotko kenties enemmän?

    • heller

      Kyllä sille käytökselle on aina syy. Ja toisaalta tämä on sinun puolesi tarinasta, luulen että vaimosi antaisi ihan eri tarinan. Yleensä kuitenkin tällaiseen ns kylmään/välttelevään käytökseen on jokin syy, ja veikkaan että vaimosi kokee että et ole häntä kohdannut jossain asiassa ja/tai hän kokee ettei häntä ole kuunneltu tai johonkin tarpeeseen vastattu. Puhukaa, puhukaa.

    • Kuulostaa vankilalta

      Jos noin hirrrveesti rakastaa, niin silloin "konjakkilasin" voi helposti jättää ottamatta jos se on syy, joka saa rakkaan vaimon takajaloilleen.

      Oikeasti juttusi ja avioliittosi kuulostaa siltä, että molempien on tullut aika tutkailla muutakin elämää ja maailmaa kuin oma pieni piiri. Sellainen ahtaus ja rajallisuus tekee hulluksi tai ainakin ärtyneeksi kenet tahansa, jolla vähänkin järki päätä pakottaa. Joten antakaapa toisillenne hieman vapautta, elämä alkaa maistua uudelleen, jopa ihan yhdessä.

    • H23i5

      "Joskus tosiaan tekisi mieli käydä jossakin hilupilttuussa katsastamassa miten se humppa luontuu."
      Tämähän se jo kertoo, miksi vaimosi käyttäytyy niinkuin tekee.

    • Väärin

      Ehei "H23i5". Luultavasti vaimo ajattelee tasan samalla tavalla. Mutta kun vanhat liitot ovat - hmmm ... vanhoja liittoja, entisistä menneistä kotoisin, niin kumpikaan ei uskalla edes ehdottaa pikkuisen vapautta toinen toisilleen. Se ahdistaa ja kahlitsee ja tekee ihmisistä ikäviä.

    • mek

      Sinä olet antanut määräysvallan naisellesi ja nainelta ei kysytä mitää kun mies ottaa välillä alko mutta ei joka päivä ja mina laittaisin naisen kuriin ja kertoisin että mina määrään täällä ja nainen kuutelee. Kaikki kotityöt voi siirtää seksin varjolla mihin vaan ja se parisuhde on paljon tärkeämpää kuin ne kotityöt ja moni mies olisi sinun asemassa hankkinut pari vakipanoa muista naisista jos oma akka olisi tuollainen tai eronnut ajat sitten.

    • Köhä,,

      Uskon että vika siinä että et kerro hänelle tätä mitä kerrot täällä? Uskon ettei hänellä käsitystä miten paljon asia satuttaa sua. Kokeilepa avautua.

    • keep out

      Olet "näkymätön" naisellesi. No joo..luulen että naisesi on hormonin puutteessa ja siksi hän ei lähde teerenpeliin mukaan ja ilmeisesti ei osaa arvostaa hellyyden ja rakkaudentunnustuksiasi.Tottunut hyvään mutta ei osaa arvostaa? Entäs jos lopetat`miten sitten suu pannaan? Tai alat käymän harrastuksissa ilman vaimoa? Keskustelun paikka.Onko teillä enää tulevaisuutta? Sinun kaltaisille harvinaisille miehelle olisi ottajia..

    • 11+12

      Ei kait siinä sen kummempaa, aika vain on tehnyt tehtävänsä.........

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe