Feministit armeijaan

miauuuuh

20

176

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • köpasex

      Armeija poistaa femakkojen pahimman miesvastaisuus kiiman.

    • jokos laihtuisi

      Armeijassa femakko saa haista hielle ihan miten tykkää. Munanpuute ja androgyynisyys on myös tietynlainen etu siellä.

      Hienoa että femakko pääsee fyysisiin hommiin.

      • pieni riski

        Se vaan vähän arveluttaa että onko fiksua opettaa femakkoa käyttämään aseita. Toisaalta oppivathan ne muutenkin halutessaan.


      • Ideoita
        pieni riski kirjoitti:

        Se vaan vähän arveluttaa että onko fiksua opettaa femakkoa käyttämään aseita. Toisaalta oppivathan ne muutenkin halutessaan.

        Femakolle voi antaa tuotetta kakkaa aina kun heitetään kranaatti vihollisen leiriin. Tämä "kakkapommi" saisi hänen motivaation korkealle.

        Femakkoa voisi myös kouluttaa sissi-sikailemaan vihollisen leirissä. Eli laittaa paskkomaan vaikka vihollisen ruokatykkiin ym. Kakkamiinoja telttojen ulkopuolelle. Femakkohan osaa paskoa yhdellä jalalla seisten joten tästä olisi hyötykäyttöä.

        Mobile vagiina olisi tällä kertaa mobile miina. Eli muovipillun sijaan femakko saa raahata ihan oikeaa miinaa. Siihen voi vetää tussilla viivan keskelle jotta estetiikka kelpaa femakolle.


      • Tasa-arvo kunniaan
        Ideoita kirjoitti:

        Femakolle voi antaa tuotetta kakkaa aina kun heitetään kranaatti vihollisen leiriin. Tämä "kakkapommi" saisi hänen motivaation korkealle.

        Femakkoa voisi myös kouluttaa sissi-sikailemaan vihollisen leirissä. Eli laittaa paskkomaan vaikka vihollisen ruokatykkiin ym. Kakkamiinoja telttojen ulkopuolelle. Femakkohan osaa paskoa yhdellä jalalla seisten joten tästä olisi hyötykäyttöä.

        Mobile vagiina olisi tällä kertaa mobile miina. Eli muovipillun sijaan femakko saa raahata ihan oikeaa miinaa. Siihen voi vetää tussilla viivan keskelle jotta estetiikka kelpaa femakolle.

        Femakko ei hyväksy, että tappokalua nimitetään Miinaksi. Ainakin puolet näistä vempeleistä on nimettävä Mateiksi.


    • Raaka totuus

      Naisen mielipide uutiseen liittyvässä keskustelussa:

      "Ja onhan se ihan kiva lämpimikseen jutella, että naisetkin miesten töihin, vaikka tiedetäänkin, ettei naisen fysiikka sovi fyysisesti yhtä raskaisiin hommiin kuin miehen."

      Sovinisteja on kuin onkin, mutta ne eivät ole miehiä.

      • Sovinistit ry

        Oho! Tuota sanaa "sovinistit" ei ole kuullut pitkään aikaan! Mukava nostalginen tuulahdus femakolta! Aikoinaanhan tuo oli feministimytologiassaan ja femakkonen uskonhartauksissaan lähes jumalaan verrattavissa oleva sana. Sovinisti!

        Kiitos! Mene nyt rakentamaan vaikka kakka-palikoita, kiva että käväsit, ..femakko.


    • Ei feministejäarmeij

      Meillä oli armeijassa minun saapumiserässäni yksi kunnon feministi. Hänhän sitten valitti hyvin turhasta ja osoitti sopeutumiskyvyttömyytensä. Jostain asioista hän valitti jopa youtubessa. Sai aika hyvin miesten vihat päällensä vikinällään. Jotkut ehkä tietävät, kenestä puhun.

      • Femakkoja

        Ei femakko myöskään sopeudu tavalliselle työpaikalle. Femakoilla on eräänlainen tax-free, vihreä turvapaikkaalue jossa femakko saa tukirahaa, vapaasti mellastaa ja tehdä "tutkimuksia".

        Arvatkaa mikä paikka on kyseessä?

        Tämän lisäksi osa femakoista on soluttautuneet lehdistöön ja sellaisiin instituutioihin kuin THL, Väestöliitto ja Sosiaali ja Terveysministeriö ym. Siellä heidän on tarkoitus tehdä enemmän työtä miesten syrjäytymisen eteen, jo pojista lähtien, ja miesten yleiselle mustamaalaamiselle tehdään myös joskus (palkallista) pitkää päivää.


    • Minun mielestäni jokaiselle tulisi etsiä maanpuolustuksen ja kansalaisturvallisuuden alueelta erilaisia tehtäviä halujen ja kykyjen mukaan. Mitä lähemmäs päästään vapaaehtoituutta ja palkka-armeijaa niin parempi.

      Minä en missään nimessä halua olla sotilas, mutta minulle kyllä löytyisi monia muita tehtäviä tekniikan parista. Jos kuolisin sodassa haluaisin tulla merkityksi viattomana siviiliuhrina niin kuin naiset ja lapset.

    • Kucee

      Jos päästettäisi enemmän naisia tosi paikan tullen etulinjaan niin saataisi kauniimpia ruumiita.

    • Femakko ja ylpeä siitä

      Mites tämmöinen näkökulma: jos perheen molemmat aikuiset ovat sodan syttyessä rintamalla, kuka huolehtii lapsista? Jos suurin osa sekä miehistä ettänaisista kuitenkin menee armeijaan, lapsia jää aika paljon vaille aikuisia kotona.

      • Asae käteen, sisko

        Kukako huolehtii? Ne sotimiseen liian vanhat tietenkin.


      • Femakko ja ylpeä siitä
        Asae käteen, sisko kirjoitti:

        Kukako huolehtii? Ne sotimiseen liian vanhat tietenkin.

        Eikä kyse ole pelkästään lapsista. Yhteiskunta täytyy muutenkin pitää pystyssä. Jos työikäiset menevät sotaan, jäljelle jäävien pitää huolehtia lapsista ja vanhuksista ja huolehtia siitä, että ruokaa ja muita perustarpeita riittää. "Sotimiseen liian vanhoja" (mutta ei niin vanhoja että tarvitsisivat itse huolenpitoa) ei välttämättä ole tarpeeksi.


      • sinne vaan

        Sivarit tietysti!


      • sinne vaan

        Sivarit tietysti!


      • Ehkä sittenkin
        Femakko ja ylpeä siitä kirjoitti:

        Eikä kyse ole pelkästään lapsista. Yhteiskunta täytyy muutenkin pitää pystyssä. Jos työikäiset menevät sotaan, jäljelle jäävien pitää huolehtia lapsista ja vanhuksista ja huolehtia siitä, että ruokaa ja muita perustarpeita riittää. "Sotimiseen liian vanhoja" (mutta ei niin vanhoja että tarvitsisivat itse huolenpitoa) ei välttämättä ole tarpeeksi.

        No mutta. Et taida tietää, ettei armeija kutsu enää neljäkymmentä täyttäneitä kertausharjoituksiin. Ovat liian vanhoja.


      • Femakko ja ylpeä siitä
        Ehkä sittenkin kirjoitti:

        No mutta. Et taida tietää, ettei armeija kutsu enää neljäkymmentä täyttäneitä kertausharjoituksiin. Ovat liian vanhoja.

        Silti suuri osa väestöstä lähtisi sotimaan.


    • Femveks

      Olen feministi ja kyllä, kannatan tasa-arvoista asepalvelusta, vaikka se ei kivaa olisikaan. Molemmille sukupuolille kun kuuluu sekä oikeuksia että velvollisuuksia.

    • Femiveks

      Luin juuri tuon artikkelin, ja olen siinä esitettyjen pointtien kanssa täsmälleen samaa mieltä. Huomasitteko myös muuten, että artikkelin kirjoittaja on nainen, Hellevi Mauno? Entä missä kohtaa artikkelissa tuli ilmi, että feministit haluaisivat miehille kaltoinkohtelua?

      On se muuten sivumennen sanoen jännä juttu, että kun joku sanoo feministit sitä, feministit tätä, niin saa selkääntaputteluja muilta samanmielisiltä. Jos te antifeministit sen sijaan haluatte meidät feministit muuttamaan mieltämme, ei ole kovin vakuuttavaa päälleliimata joitain nimettömiä feministejä mukaan aina, kun miehillä menee huonosti. Ikään kuin koko kansanedustuslaitos koostuisi feministeistä, vaikka jytky 2011 ja vaikka me äänestäjät itse äänestyskäytöksellämme porukan sinne valitsemme.

      Ja vähän aikaa sitten avaamassani ketjussa "Yksi feministi kohta vähemmän" sain heti uhrileiman niskaani, vaikka selitin mielipahaani aivan asiallisesti. Kokeilenpa samaa toisin päin.

      Antifeministi: "Feministit sortavat miehiä. Feministit eivät joudu armeijaan. Me emme saa naista, koska feminismi."

      Minä: "Olette uhreja, nyyh ja nyyh. Saatte minulta sympatiaa."

      Antifeministi: "Olet miestenvihaajafemakko! Tulta rinnuksille!"

      Oh, the irony...

      Yleensä kirjoittaisin asiallisemmin, mutta olen niin täynnä näitä "tasa-arvoilijoita", jotka miesten ongelmien korjaamisen sijaan keskittyvät kaiken vyöryttämiseen jonkin ei-konkreettisen feminismipeikon niskaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      297
      3276
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1619
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1331
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1240
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1220
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      45
      1151
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1127
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      157
      1034
    Aihe