Vaatteita verkkokaupasta KYSELY

MSBT

Vaatteita verkkokaupasta KYSELY

Teen koulussa tutkimusta pukeutumiseen painottuvasta verkkomyynnistä. Olen teettänyt muutaman kysymyksen(9) ja toivoisin, että mahdollisimman moni jaksaisi vastata. Toivon myös että te jotka ostatte harvoin tai ette koskaan vastaisitte mahdollisimman moneen kysymykseen. Huomaa että kysymykset(2-9) liittyvät nimenomaan pukeutumisen verkkokauppoihin. Kiitos kaikille vastanneille etukäteen.

1.Ikä ja sukupuoli?
2.Kuinka usein ostat vaatteita verkkokaupoista?
3.Mitä yleensä ostat(paitoja,kelloja,sukkia,jne)?
4.Kuinka paljon kulutat kuukaudessa tai vuodessa?
5.Mistä verkkokaupoista vaatteesi ostat?
6.Mitä hyvää verkkokaupassa on?
7.Mitä huonoa verkkokaupassa on?
8.Miksi valitsit verkkokaupan?
9.Vapaa sana(kokemuksia,mielipiteitä, jne)

3

82

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmm.

      Positiivista on jos saa tuotteen postiluukusta.
      Yleensä ostan paitoja ja sukkia.
      Nelly on yksi suosikki.

    • yhdeksän

      1. 21 N
      2. noin. 1/kk
      3 alusvaatteita, sukkahousuja ja mekkoja
      4. Tänä vuonna olen kuluttanut noin 250-300€ netistä tilattuihin vaatteisiin
      5 lähinnä hersecret, (ellos), stockmann
      6. löytää nopeasti sen tyylisiä vaatteita mitä haluaa
      7. joskus tuote ei ole 100% sitä mitä vaatteiden myyntisivut sanovat ja joutuu maksamaan postikulut
      8. Netissä ei tule tehtyä hätiköidysti ostoksia ja pystyy palauttamaan tai vaihtamaan tuotteen.

    • Clarissa1

      1. 51 vuotta, nainen
      2. Kuukausittain
      3. Eniten tulee ostettua takkeja, jalkineita ja laukkuja
      4. Kuukaudessa menee yleensä vaatteisiin n. 500 – 700 €, toki kaikki ei mene verkkokauppoihin. En muista sellaista kuukautta, että olisi mennyt alle 500 €, jos se ei mene kokonaisuudessa vaatteisiin se menee sisustusjuttuihin. Vaatteet ovat yksinkertaisesti yksi harrastuksistani. Rakastan kauniita vaatteita.
      5. Eniten olen viime aikoina ostanut Zalandolta, mutta ostan myös Boozilta, Spartoosta, Elloksella, Footwaysta, Bubbelroomista ja Stockmannilta.
      6. Valikoima on niin laaja, ja yleensä löytyy kokoja, ja voi käyttää kokohälytyksen jos oma koko on loppu, sillä systeemillä olen saanut monet ostokset tehtyä. Verkkokaupoilla on myös usein hyvät alennukset, esim. tänä syksynä ostin muutama kappale aitoja nahkatakkeja Elloksesta, hinnaksi jäi n. 35- 45 euroa/takki.
      7. En ole tähän mennessä huomannut mitään huonoa, ostan aina laskulla, joten en maksa mitään etukäteen, enkä sellaisista tuotteista jonka palautan. Suurimmalla osalla on ilmainen toimitus ja palautus, esim. Zalando, siksi se on myös yksi niistä eniten käytetystä.
      8. En oikeastaan tietoisesti valinnut verkkokauppaa, hurahdin vain siihen ihan täysin kun näin heidän valikoimansa, esim. Gabor merkkisistä kengistä ja saappaista. Kuten jo kohdassa 6 mainitsin, valikoima on niin paljon laajempi kuin missään tavallisessa kaupassa, saa myös sellaisia merkkejä mitä ei edes Suomessa myydä. Zalandolla on jatkuvasti joku alekoodi voimassa, että melkein aina voi ottaa 10 % pois normaalihinnasta. (Ei tavallinen kauppa anna jatkuvasti 10 % alennus)
      9. Minulla menee huomattavasti enemmän rahaa vaatteisiin nykyään, vaikka olisin viime viikolla tilannut uudet saappaat, voin tilata seuraavalla viikolla taas uudet, jos silmiini osuvat ihanan malliset. Haluan kuitenkin korostaa, että tämä ostelu ei ole vienyt minua vararikkoon, maksan aina koko summan laskulla pois, lainoja ei ole. Uskoakseni kuitenkin tavalliset kaupat tulevat vähentymään, he eivät jatkossa tule pärjäämään verkkokaupoille. Ilmoittihan juuri eilen Seppälä sulkevansa osa myymälöistään. Toisaalta se on sääli, mutta ihminen ostaa kuitenkin sieltä mistä saa haluamansa sopivaan hintaan. Minusta kenkäkaupoissa on niin tylsän malliset ja väriset kengät ja saappaat, etten muista koska olisin viimeksi ostanut kaupasta jalkineita. Kauppiaat eivät uskalla ottaa sisään mitään muuta kun pääasiassa mustaa. (ainakaan tässä keskikokoisessa kaupungissa jossa asun). Olen tänä syksynä ostanut esim. kirkkaanpunaiset matalat pitkävartiset saappaat, viininpunaiset korkeakorkoiset saappaat, Gaborin bordeaux punaiset matalat saappaat. Kaikki Zalandolta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5630
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3567
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1692
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      207
      1690
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      91
      1156
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      28
      1119
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      917
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      846
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      829
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      828
    Aihe