Hän on ylempi kaikkia muita nimiä

Jeesuksen nimessä

Koroittakaa Jeesus nimeä.

24

105

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PTL !
    • Sanon vaan.

      Nimen omaa Jeesuksen nime pitää koroittaa. Mutta täällä on muutamia ekivaarilaisiin kuuluvia jotka haluavat alentaa Jeesusta. Ei Raamattu käske alentamaan vaan koroittamaan. Jeesus on Jumala!

      • Asoist tietävä

        Ekivaarilaiset on oma porukkansa. Ekivaari sanoo lappxtakin veljekseen vaikkei lappix usko edes Jumalaan kuten monissa viesteissään on asian ilmaissut. Samoin on lievosen markku langennut ekivaarin opiin ja hänkin on lappixta veljekseen sanonu. Joten sellaisia uskon velikultia he ovat jotka kilvan Jeesusta alentavat ja pilkkaavat. Niin, tosin heillä on kylläkin Joosefin jeesus, muttei häntäkään pilkata saa, ei jo.


      • Ihan haaskan naurettava on lueskella teidän aatoksianne ja havaita epäuskonne JUMALAA kohtaa.

        Ajatteleppa nyt tarkasti ja hartaasi mitä Raamatussa TODELLA ON KIRJOITETTU ASIASTA;

        9. Sentähden onkin JUMALA HÄNET KORKEALLE KOROITTANUT JA ANTANUT HÄNELLE NIMEN, KAIKKIA MUITA NIMIÄ KORKEAMMAN ,
        10. niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        11. ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

        Kuvitteletko tosissasi miten ihminen voisi alentaa tai ylentää sen, jonka JUMALA on asettanut johonkin asemaan / korkeuteen.

        Kuule on yks hailee koroitatko sinä Jeesuksen JUMALAKSI tai alennat Jeesuksen muurahaiseksi. JUMALA on taho, joka aivoittaa kaiken ja on siten kaiken Isä.


      • Asiois tietävä
        markkulievonen kirjoitti:

        Ihan haaskan naurettava on lueskella teidän aatoksianne ja havaita epäuskonne JUMALAA kohtaa.

        Ajatteleppa nyt tarkasti ja hartaasi mitä Raamatussa TODELLA ON KIRJOITETTU ASIASTA;

        9. Sentähden onkin JUMALA HÄNET KORKEALLE KOROITTANUT JA ANTANUT HÄNELLE NIMEN, KAIKKIA MUITA NIMIÄ KORKEAMMAN ,
        10. niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niitten, jotka taivaissa ovat, että niitten, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat,
        11. ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

        Kuvitteletko tosissasi miten ihminen voisi alentaa tai ylentää sen, jonka JUMALA on asettanut johonkin asemaan / korkeuteen.

        Kuule on yks hailee koroitatko sinä Jeesuksen JUMALAKSI tai alennat Jeesuksen muurahaiseksi. JUMALA on taho, joka aivoittaa kaiken ja on siten kaiken Isä.

        >>Kuule on yks hailee koroitatko sinä Jeesuksen JUMALAKSI tai alennat Jeesuksen muurahaiseksi. JUMALA on taho, joka aivoittaa kaiken ja on siten kaiken Isä.


      • Asiois tietävä kirjoitti:

        >>Kuule on yks hailee koroitatko sinä Jeesuksen JUMALAKSI tai alennat Jeesuksen muurahaiseksi. JUMALA on taho, joka aivoittaa kaiken ja on siten kaiken Isä.

        Kuten tiedollisella tasolla tiedätkin, niin Jeesus ei koskaan ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI.

        Niin, todellisuus on, miten JUMALA on Jeesuksen ISÄ. Senkin tiedät, miten Jeesuksella on SAMA JUMALA ja sama Isä kuin on JUMALASTA syntyneillä sisarilla ja veljillä.

        17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        Jo maalaisjärjen käyttö antaa ihmiselle ymmärryksen kuka on JUMALAN Pojan Isä ja kuka on JUMALA ja kuka on Poika.

        Taas uskominen JUMALAN ilmoituksiin on jo toinen asia, koska todellisuus on, miten juuri JUMALA tekee uskon ihmiseen. Vaikka ihminen lukisi Raamatun 100 kertaan, niin hullua jurskaamaksi ei tulisi, jos JUMALA ei tee uskoa ihmiseen mitä Raamatusta lukee.


      • Sanon vaan.
        markkulievonen kirjoitti:

        Kuten tiedollisella tasolla tiedätkin, niin Jeesus ei koskaan ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI.

        Niin, todellisuus on, miten JUMALA on Jeesuksen ISÄ. Senkin tiedät, miten Jeesuksella on SAMA JUMALA ja sama Isä kuin on JUMALASTA syntyneillä sisarilla ja veljillä.

        17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        Jo maalaisjärjen käyttö antaa ihmiselle ymmärryksen kuka on JUMALAN Pojan Isä ja kuka on JUMALA ja kuka on Poika.

        Taas uskominen JUMALAN ilmoituksiin on jo toinen asia, koska todellisuus on, miten juuri JUMALA tekee uskon ihmiseen. Vaikka ihminen lukisi Raamatun 100 kertaan, niin hullua jurskaamaksi ei tulisi, jos JUMALA ei tee uskoa ihmiseen mitä Raamatusta lukee.

        >>17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".


      • Sanon vaan.
        markkulievonen kirjoitti:

        Kuten tiedollisella tasolla tiedätkin, niin Jeesus ei koskaan ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI.

        Niin, todellisuus on, miten JUMALA on Jeesuksen ISÄ. Senkin tiedät, miten Jeesuksella on SAMA JUMALA ja sama Isä kuin on JUMALASTA syntyneillä sisarilla ja veljillä.

        17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        Jo maalaisjärjen käyttö antaa ihmiselle ymmärryksen kuka on JUMALAN Pojan Isä ja kuka on JUMALA ja kuka on Poika.

        Taas uskominen JUMALAN ilmoituksiin on jo toinen asia, koska todellisuus on, miten juuri JUMALA tekee uskon ihmiseen. Vaikka ihminen lukisi Raamatun 100 kertaan, niin hullua jurskaamaksi ei tulisi, jos JUMALA ei tee uskoa ihmiseen mitä Raamatusta lukee.

        >>Kuten tiedollisella tasolla tiedätkin, niin Jeesus ei koskaan ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI.


      • Kelleskaupunginvaar
        Sanon vaan. kirjoitti:

        >>17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        > Jos Markku ymmärtäisit mitä siinä lukee ja käyttäisit sitä maalaisjärkeäsi niin tuntisit Herramme Jeesuksen Kristuksen.<

        Minun mielestäni tuossa ei maalaisjärki riitä. Mutta kun Pyhä Henki saa avata ja opettaa tuonkin asian, niin silloin ymmärtää mistä siinäkin jakeessa sanotaan. Siitähän selvästi ymmärtää juuri sen että Jumalan Sana tuli Jeesukseksi maanpäälle ja asui meidän keskellämme.

        Nyt kyllä vahingossa kommentoin väärää kohtaa, muuta olkoot. Niin; Raamatu sanoo että Sana on Jumala ja Sana tuli lihaksi ja asui meidän keskellämme. Sitä tässä kommentoin.! Tämä selvennyksenä mainittakoon.


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        >>17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        Nasaretin Jeesus oli maanpäällä JUMALAN Poika ja Jeesus nimenomaan toi Isänsä JUMALAN tahdon tärkeyden esille . JUMALA juuri todisti tämän tunnus- ja ihmeteoilla mitä Jeesus puhui ja opetti Isänsä JUMALAN aivoituksia.Koko UT kulminoituu todistukseen, miten Jeesus on maanpäälläkin JUMALAN Poika.

        30. Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden;
        31. mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.

        Mistä ihmeestä teitä epäuskoisia ja JUMALAN ilmoitusten väärentelijöitä oikein riittää ja sikiää. Keksitte vielä omia juttujanne sepustuksienne tueksi.


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        >>Kuten tiedollisella tasolla tiedätkin, niin Jeesus ei koskaan ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI.

        30. Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden;
        31. mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, Jumalan Poika, ja että teillä uskon kautta olisi elämä hänen nimessänsä.

        Koko uusitestamentti kulminoituu Jeesuksen todistamiseen JUMALAN Pojaksi.


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        >>Kuten tiedollisella tasolla tiedätkin, niin Jeesus ei koskaan ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI.

        Todella. Ulkomuististasi ymmärrät ilmoitukset täysin väärin ja siten koko kokonaisuus vääristyy. Todellisuus on, miten JUMALA oli Jeesuksessa, kuten tiedätkin, mutta et usko. Tämän todistaa Ap 2 ja erikoisesti Heb 1

        1. Sittenkuin JUMALA muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
        2. on HÄN näinä viimeisinä päivinä PUHUNUT MEILLE POJAN KAUTTA , jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut .

        Mutta, kuten tiedämme, niin epäuskoiselle ihmiselle ei mikään JUMALAN ilmoitus aktivoi uskoa,- koska usko on todella JUMALAN teko.

        Nasaretin Jeesus todella on Kristus JUMALAN Poika, jonka Isä on siis JUMALA. JUMALA oli Kristuksessa jas siten Kristus ei ole JUMALA.


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        >>17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        >Tuossa Jeesus oli vielä maanpäällä ihmisenä.<

        Älä loukkaannu kun ihan naurahdin miten toit avoimesti esille epäuskosi. Siis Jeesus ei mielestäsi ollutkaan JUMALAN Poika kävellessään ihmisten parissa.

        No, apostolit ja Pyhä Henki on kyllä toista mieltä;

        30. Paljon muitakin tunnustekoja, joita ei ole kirjoitettu tähän kirjaan, Jeesus teki opetuslastensa nähden;
        31. mutta nämä ovat kirjoitetut, että te uskoisitte, että Jeesus on Kristus, JUMALAN POIKA , ja ETTÄ TEILLÄ USKON KAUTTA olisi elämä hänen nimessänsä.


      • Sanon vaan. kirjoitti:

        >>17. Jeesus sanoi hänelle: "Älä minuun koske, sillä en minä ole vielä mennyt ylös ISÄNI tykö; mutta mene minun veljieni tykö ja sano heille, että minä menen ylös, minun ISÄNI tykö ja teidän ISÄNNE tykö, ja MINUN JUMALANI tykö ja teidän JUMALANNE tykö".

        >Vai väitätkö Markku Raamattua ( Jumalan Sanaa) vastaan? Sana on Jumala! <

        Rautalankaa.

        Sana todella on JUMALA / Sana on JUMALAN. Ymmärrätkö miten toteutuu ilmoitus JUMALA oli Kristuksessa ? Näin;

        1. Sittenkuin JUMALA muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
        2. on HÄN näinä viimeisinä päivinä PUHUNUT MEILLE POJAN KAUTTA ,

        Tämä JUMALA oli siis Kristuksessa;

        6. yksi JUMALA ja kaikkien Isä, joka on yli kaikkien ja kaikkien KAUTTA ja kaikissa.

        Ymmärrätkö, ettei kukaan voi ottaa JUMALAN paikkaa ja olla siten JUMALA. JUMALA on siis KAIKEN Isä ja olemuksensa mukaan toimii jonkun KAUTTA.

        Ymmärrätkö, ettei Jeesus Kristus ole JUMALA vaan tämän JUMALAN Poika, ja JUMALA olemuksensa mukaisesti oli Jeesuksessa ja toimi Jeesuksen KAUTTA ja tulee toimimaan loppuun saakka Poikansa KAUTTA pelastaessaan ihmisen.

        28. Ja kun kaikki on alistettu Pojan valtaan, silloin itse Poikakin alistetaan sen (=JUMALAN ) valtaan, joka (= JUMALA)on alistanut hänen valtaansa kaiken, että JUMALA olisi kaikki kaikissa. 1 Kor 15


      • kerettiläinen
        Sanon vaan. kirjoitti:

        >>Kuten tiedollisella tasolla tiedätkin, niin Jeesus ei koskaan ole ollut JUMALA,- eikä koskaan tule JUMALAKSI.

        Minä käsitän tämän jumaluuden niin, että kun Raamatussa puhutaan yhdestä Jumalasta, niin sillä ei tarkoiteta persoonien lukumäärää, vaan sitä, että on vain yksi Jumala, joka on luonut kaiken ja on IANKAIKKINEN eli siis kuolematon. Saatanan ensimmäinen valhe oli "ette suinkaan kuole, vaan te tulette niin kuin Jumala..." Ja tätä samaa valhetta koko sielunkuolemattomuus oppi opettaa. Ihminen uskoo olevansa kuolematon sielu eli "Jumalan vertainen". Kun Mooses kysyi Jumalalta Hänen nimeänsä, niin Hän vastasi:

        2 Moos.3
        13 Mooses sanoi Jumalalle: "Katso, kun minä menen israelilaisten luo ja sanon heille: 'Teidän isienne Jumala on lähettänyt minut teidän luoksenne', ja kun he kysyvät minulta: 'Mikä hänen nimensä on?' niin mitä minä heille vastaan?"
        14 Jumala vastasi Moosekselle: "Minä olen se, joka minä olen". Ja hän sanoi vielä: "Sano israelilaisille näin: 'Minä olen' lähetti minut teidän luoksenne".

        Jeesus käytti myös itsestään tätä nimeä "Minä olen", jonka juutalaiset kokivat Jumalan pilkkaamisena, koska he myös ymmärsivät jumaluuden kirjaimellisesti tarkoittavan yhtä persoonaa. Kun Jumala loi ihmisen, niin Hän loi kaksi ihmistä, mutta Raamatussa puhutaan heistä ikään kuin yhtenä. Raamatun alkulehdillä sanotaan myös: "tehkäämme ihminen kuvaksemme" eli teitittelikö Jumala tässä itseään? Enpä usko. Jeesus oli myös mukana luomisessa ja Jeesusta nimitetään Herran käsivarreksi, väkeväksi Jumalaksi, iankaikkisesti isäksi Jes.9:6 jne.

        Jumala on siis ainoa, joka voi sanoa itsestään: MINÄ OLEN. Meidän "olemisemme" lakkaa sinä päivänä, kun kuolemme, ellei Jumala meitä herätä eloon. Tästä on minun mielestäni kysymys siinä, että Jumala on yksi. On siis vain yksi Jumala, joka on IANKAIKKINEN ja KUOLEMATON ja kaiken LUOJA. Esimerkiksi Haades, joka on kreikkalaisen mytologian jumala tai Hel, joka on skandinaavisen mytologian jumalatar ovat Raamatun näkökulmasta katsoen epäjumalia, joita itseään kristityksi kutsuvat sielunkuolemattomuusoppiin uskovat palvovat "epäjumalinaan". Haades ja helvetti tulevat pakanallisista jumaltarustoista. Niillä ei ole Raamatun kanssa mitään tekemistä.


    • Jeesuksen nimessä...

      Niin alkakaa ja yhtykää kaikki omansa YHDEKSI, yhtä oleviksi ja kaikessa yhtäpitäviksi, Totuudessa YKSI mielisesti, keskinäisessä rakkaudessa ja huolenpito yhetydessä / yhtenäsyydessä Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi apostolista seurakuntaansa ja seurakuntiaan / sitä Jumalan valtakunta yhteyden / yhtenäsyyden Raamatun UT mukaisuudessa / Hänerssä jokaista jäsentään myöden mahdollistavaa pelastukseksi Krist, vaihtoehtoa, ns. "Nooan arkkia" (vertaus) rakentaviksi.

      " Löytäneekö uskoa"?

      Kutsuen ja kehoittaen

      • :::

        Lappix todistaa ekivaarilaisten uskon, uskon veljiä kun ovat keskenään, ekivaari lievosen markku ym. samaan uskoon kuuluvat.

        >>lappix16.10.2014 10:160 SULJE
        Eikä ateisteja ole olemassakaan kun ei ole jumaliakaan. Eihän sellaista voi kieltää, mitä ei ole. Näin on.


      • ::: kirjoitti:

        Lappix todistaa ekivaarilaisten uskon, uskon veljiä kun ovat keskenään, ekivaari lievosen markku ym. samaan uskoon kuuluvat.

        >>lappix16.10.2014 10:160 SULJE
        Eikä ateisteja ole olemassakaan kun ei ole jumaliakaan. Eihän sellaista voi kieltää, mitä ei ole. Näin on.

        Oletko luterilainen kun kuvittelet toisen ihmisen todistavan toisen ihmisen uskosta. Kummi todistaa vauvan uskon.

        Niin, usko JUMALAN aivoituksiin on yhtä henkilökohtainen asia kuin unien näkeminen. Toisen ihmisen unia ei voi ihminen nähdä ja samoin toisen ihmisen uskolla ei tulla vanhurskaaksi.


      • ::::
        markkulievonen kirjoitti:

        Oletko luterilainen kun kuvittelet toisen ihmisen todistavan toisen ihmisen uskosta. Kummi todistaa vauvan uskon.

        Niin, usko JUMALAN aivoituksiin on yhtä henkilökohtainen asia kuin unien näkeminen. Toisen ihmisen unia ei voi ihminen nähdä ja samoin toisen ihmisen uskolla ei tulla vanhurskaaksi.

        >>Oletko luterilainen kun kuvittelet toisen ihmisen todistavan toisen ihmisen uskosta


      • markkulievonen.
        :::: kirjoitti:

        >>Oletko luterilainen kun kuvittelet toisen ihmisen todistavan toisen ihmisen uskosta

        Miksi valehtelet ja kuvittelet ja laitat vielä minun sanomiseksi?


      • :::: kirjoitti:

        >>Oletko luterilainen kun kuvittelet toisen ihmisen todistavan toisen ihmisen uskosta

        Niin, ymmärrätkö, ettei ainakaan totuuden Henki vaikuta ajatuksiisi.


      • Eenokki 12
        :::: kirjoitti:

        >>Oletko luterilainen kun kuvittelet toisen ihmisen todistavan toisen ihmisen uskosta

        tomumaja se veljeilee ekivaarin, jaikalin ja lappixsen sekä lappalaisen kanssa ja ettekö minun sijasta käy kittilän äijän kimppuun.
        Lisäksi pitää jumalanaan itse perkkelettä.


    • No no, eipäs sotketa muita minun käsityksiin. Kunnioitan ml:n ja Ekivaarin uskoa ja käsityksiä.
      Kun te tutkitte arkeologian, historian ja kirkkohistorian dokumentteja, niin teille selviää, että muinaisen beduiinikansan jumala onkin seemiläisten, sumerilaisen, foinikialaisten ym. kansojen jumalataruista omittu heimojumala JHWH= Jahve.
      Mitään oikeasti olevaaa jumalaa ei ole koskaan ollutkaan siinä merkityksessä kuin kristikunta luulee.
      Se on enemmän faktaa kuin muinaiset perimätietotarut.

      • ::::

        >>Mitään oikeasti olevaaa jumalaa ei ole koskaan ollutkaan siinä merkityksessä kuin kristikunta luulee.
        Se on enemmän faktaa kuin muinaiset perimätietotarut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe