Halutuin asumismuoto

Okt-Suurmufti

http://www.uusisuomi.fi/asuminen/73451-tallaiseen-asuntoon-suomalainen-haluaa-seitseman-kymmenesta-pitaa-ihanteena#comments

Sieltä se taas tuli. Kun suurin osa suomalaisista haluaa sen OKT:n, mutta rakennusluvat vähenevät, meillä ajoissa ostaneilla on käsissämme kultakaivos. Patoutuneen ostopaineen purkautuessa hinnat pomppaavat simona ja kautokeinona.

Ostettu helmikuussa 2002, velkoja yhteensä 31 tonnia, sijoituksia runsaasti, kolme velatonta autoa, PPV, mukavat tenavat, mukavat puitteet uima-altaineen. Illalla Havana Clubia lasiin ja saunaan. Sitten pelehtimään PPV:n kanssa. Vehkeiden pesun jälkeen naureskelemme PPV:n kanssa yhdessä tähän avaukseen tulleita katkeria tuhnukommentteja.

45

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HildaRane

      Mun vaasankadun luukun arvo vaan nousee. Vuokra ei nouse täällä koskaan. Vastikkeen hinnalla asustelen

      • kehu kehu omakehut

        Olette omakehuja, hävetkää lapselliset aikuiset !
        Lällätätte täällä kuin pikku lapset hiekkalaatikolla !


    • Kantakaupunkilainen

      Köyhät joutuu asumaan parakkikylien pakettitaloissa koska heillä ei ole varaa ostaa perheasuntoa ihmisten ilmoilta.

      • Okt-Suurmufti

        Ei kun köyhät palkkaorjat joutuvat maksamaan hillittömiä asumiskuluja nistialueiden murjuista. Wahlroosit ja muut rikkaat asuvat kartanoissaan helvetin kaukana rahvaan paskanhajusta. Aja sinä poika metrolla spurgujen ja ISIS-veikkojen kanssa. Varo ettei halpa kauluspaita sotkeennu penkillä olevaan oksennukseen tai muuhun eritteeseen.


      • Kantakaupunkilainen
        Okt-Suurmufti kirjoitti:

        Ei kun köyhät palkkaorjat joutuvat maksamaan hillittömiä asumiskuluja nistialueiden murjuista. Wahlroosit ja muut rikkaat asuvat kartanoissaan helvetin kaukana rahvaan paskanhajusta. Aja sinä poika metrolla spurgujen ja ISIS-veikkojen kanssa. Varo ettei halpa kauluspaita sotkeennu penkillä olevaan oksennukseen tai muuhun eritteeseen.

        Seli, seli. Se nyt vaan on niin että minä voin halutessani muuttaa Espooseen savisen pellon laidalle milloin tahansa, rahaa jää vielä mukavasti yli. Sinä taas joudut asumaan pakettitalossa parakkikylässä koska muuhun ei ole varaa.


      • Juu juu
        Kantakaupunkilainen kirjoitti:

        Seli, seli. Se nyt vaan on niin että minä voin halutessani muuttaa Espooseen savisen pellon laidalle milloin tahansa, rahaa jää vielä mukavasti yli. Sinä taas joudut asumaan pakettitalossa parakkikylässä koska muuhun ei ole varaa.

        Ja minä olen Rooman keisari, mitäs siihen sanot?

        Aikuisten oikeasti sinä asut kasarmilla, koska muuhun ei ole varaa. Lisäksi olet yksinäinen etkä omaa käden taitoja.

        You're busted!


      • Kantakaupunkilainen
        Juu juu kirjoitti:

        Ja minä olen Rooman keisari, mitäs siihen sanot?

        Aikuisten oikeasti sinä asut kasarmilla, koska muuhun ei ole varaa. Lisäksi olet yksinäinen etkä omaa käden taitoja.

        You're busted!

        Noinko koville totuus ottaa, surullista. Aikuisen oikeasti sinä asut pakettitalossa parakkikylässä koska sinulla ei ole varaa asua ihmisten ilmoilla. Syytön minä siihen olen.


      • Juu juu
        Kantakaupunkilainen kirjoitti:

        Noinko koville totuus ottaa, surullista. Aikuisen oikeasti sinä asut pakettitalossa parakkikylässä koska sinulla ei ole varaa asua ihmisten ilmoilla. Syytön minä siihen olen.

        Vai totuus? Tällä palstalla voi kertoa mitä tahansa lööperiä, ei ole mitään syytä uskoa kasamikeijon höpötyksiä.

        Toki minä voisin muuttaa täältä kasarmille vaikka heti huomenna, sillä minulla on parikin sijoitusasuntoa Helsingin kantakaupungissa.

        Jätän mieluummin sen huvin tuhnuille ja asun itse laadukkaasti, kuten menestyvät aikuiset asuvat.

        Moni tuntee kassupettereitä, jotka haluaisivat vimmatusti ok-taloon mutta eivät pääse. Kukaan tuskin tuntee ok-asukkia joka haluaisi kerrostaloon, mutta ei onnistu tavoitteessaan.


      • Heippa vain!
        Juu juu kirjoitti:

        Vai totuus? Tällä palstalla voi kertoa mitä tahansa lööperiä, ei ole mitään syytä uskoa kasamikeijon höpötyksiä.

        Toki minä voisin muuttaa täältä kasarmille vaikka heti huomenna, sillä minulla on parikin sijoitusasuntoa Helsingin kantakaupungissa.

        Jätän mieluummin sen huvin tuhnuille ja asun itse laadukkaasti, kuten menestyvät aikuiset asuvat.

        Moni tuntee kassupettereitä, jotka haluaisivat vimmatusti ok-taloon mutta eivät pääse. Kukaan tuskin tuntee ok-asukkia joka haluaisi kerrostaloon, mutta ei onnistu tavoitteessaan.

        Tuntee muuten monia tapauksia, jotka haluaa Savelta pois! Valitettavasti ei vain pääse! Kerran savella, aina savella! Voi voi! Mutku jutku! Jotkut joutuu jakamaan OK:n avioeron sattuessa väliseinällä, tai teipillä lattiassa! Tämmöiseenkin olen törmännyt! Ei vain ollut valuuttaa erota kunnolla!


      • Ok-Loordi
        Juu juu kirjoitti:

        Vai totuus? Tällä palstalla voi kertoa mitä tahansa lööperiä, ei ole mitään syytä uskoa kasamikeijon höpötyksiä.

        Toki minä voisin muuttaa täältä kasarmille vaikka heti huomenna, sillä minulla on parikin sijoitusasuntoa Helsingin kantakaupungissa.

        Jätän mieluummin sen huvin tuhnuille ja asun itse laadukkaasti, kuten menestyvät aikuiset asuvat.

        Moni tuntee kassupettereitä, jotka haluaisivat vimmatusti ok-taloon mutta eivät pääse. Kukaan tuskin tuntee ok-asukkia joka haluaisi kerrostaloon, mutta ei onnistu tavoitteessaan.

        Loordikin voisi muuttaa pysyvästi kerrostaloon halutessaan vaikka huomenna, Loordilla kun on oman ok-talon lisäksi kaksikin kerrostaloasuntoa, toinen yksiö joka on vuokrattu ja toinen on kaksio joka vielä on omassa käytössä kakkosasuntona, keskustassa tietysti. Oma ok-talo silti on asumisessa pääasuntona, tietysti. Kaikki kolme asuntoa velattomia, tietysti. Kolme autoa myös velattomia, tottakai.


      • Kantakaupunkilainen
        Juu juu kirjoitti:

        Vai totuus? Tällä palstalla voi kertoa mitä tahansa lööperiä, ei ole mitään syytä uskoa kasamikeijon höpötyksiä.

        Toki minä voisin muuttaa täältä kasarmille vaikka heti huomenna, sillä minulla on parikin sijoitusasuntoa Helsingin kantakaupungissa.

        Jätän mieluummin sen huvin tuhnuille ja asun itse laadukkaasti, kuten menestyvät aikuiset asuvat.

        Moni tuntee kassupettereitä, jotka haluaisivat vimmatusti ok-taloon mutta eivät pääse. Kukaan tuskin tuntee ok-asukkia joka haluaisi kerrostaloon, mutta ei onnistu tavoitteessaan.

        Juu juu, sinulla ei ole varaa asua laadukkaassa perheasunnossa Helsingin kantakaupungissa. Tämä on armoton totuus joka ei miksikään muutu vaikka kuinka väität vastaan.


    • Ok-Loordi

      Morjens Ok-Suursmufti, mukava kun muitakin varakkaita Ok-Omistajia paikalla, Suursmufitin kanssa on monet saunaillat käyty ja pesty toistemme selät, jos tiedätte mitä tarkoitan.... Miehellä on mamutausta, joten potkua löytyy ja kunnon varakas Ok-Pääomistaja, kuten Loordikin.

      Loordi saunoi eilen, pari varusmiestä oli kylässä ja pesimme toistemme vehkeet, Grillasimme, söimme, joimme XO.Ta ja otimme poikapainit, ai, jai, kyllä kelpaa omassa talossa, mahtaa tyffelipoikia harmittaa meidän parempien Ok-Miesten arvoasema ja varallisuus.

      Loordilla komea Mauritiuksen rusketus, aamuvirtsa käyty omalla pihalla, näin säästää vesilaskussa.

      Suursmufti, Joulukuussa talollisten saunailta Loordi järjestää jälleen, herkkuja on tarjolla ja muistissa on Loordilla kova sarvesi,ai, jai..

      Loordin talossa on ilmanvaihtokin sairaalatason suodattimilla ja kolme autoa tallissa, kesäisin Loordi ajelee avomersulla, pienenä vinkkinä, Mauritiukselta löytyi jännä pala(Mersuun liittyvä) Lukillekin tiedoksi

      • Okt-Suurmufti

        Kiitos tarjouksesta, mutta Suurmufti on tiukasti hetero. Kokeile Lukia, ei se mamu ole, mutta pesemättömyys antaa pikantin tumman pojan vaikutelman ruskean naaman muodossa.


      • Onko hyviä?

      • Ok-Loordi
        Onko hyviä? kirjoitti:

        OK-Loordi, jos tulen kylään niin kelpaako nämä? Näitä ajattelin lähteä Tallinnasta ostamaan. Sinä kun väkijuomat hyvin tunnet niin onko nuo hyviä vai mitä suosittelet ostamaan?

        http://www.viinarannasta.com/detail.php?id=26109

        http://www.viinarannasta.com/detail.php?id=12014

        http://www.isokaato.com/viina.php?861-hennessy-x.o.

        Tämä on Loordin suosikki ja se olikin 0, 7 joka maksaa 166 euroa, Loordille paljon halvempi hinta, Maurituksen matkalta tuli pari pulloa ja Armeijan Johtajien piiristä Loordi saa myös juomansa halvemmalla..

        Esittämäsi halvemmat XO-juomat sinänsä juotavia, Ibis mainio XO-Brandy, menee saunajuomana, mutta kutsuilla Loordilla aina Hennessy XO Konjakki.
        -Oletko Mamutaustainen kuten Suursmufti, Loordia vaihteluksi aina tumma kiinnostaa ja paikka on auki,Ok-suurvisiiri toki tulossa jälleen Loordin saunaan joulukuussa, kunnon Turkkilaista sukua ja vauras Ok-omistaja.


    • Ok-Loordi

      Koska olet kääntynyt, viime saunassa kyllä sinulle kelpasi, silloin olit Bi, no Loordin saunaan tulijoita riittää, kunnon Ok-Mies olet kuitenkin.

    • Farid!

      Maalaisjunti ei tiedä kebab,mauste,falavel, halal,.metro hahahaha savijunti ei kääntä mekka!!!!helsinki bizmillah!!!

    • dilemma..

      "Tutkimuksessa vastaajia pyydettiin arvioimaan, mikä esitetyistä tekijöistä on tärkein asuinpaikkaa valitessa. Esitetyt tekijät olivat palvelujen välitön läheisyys, hyvät julkiset liikenneyhteydet sekä asuinalueen väljyys.

      Tekijöistä tärkeimmäksi nousi palvelujen välitön läheisyys"

      Eli pitäisi olla ok-talo kampin nurkilla, merenrantatontilla.

      • ok-pohatta

        Se riippuu siitä, tarkoittaako palveluilla baareja. Moni ei tarkoita. Silloin riittää, että kävelyetäisyyden päästä löytyvät kauppa, kampaamo, posti ja sen sellaiset.

        Aivan kuin meillä täällä.


      • palveluiden keskellä
        ok-pohatta kirjoitti:

        Se riippuu siitä, tarkoittaako palveluilla baareja. Moni ei tarkoita. Silloin riittää, että kävelyetäisyyden päästä löytyvät kauppa, kampaamo, posti ja sen sellaiset.

        Aivan kuin meillä täällä.

        Minulle palveluiden läheisyys tarkoittaa, että ihan kaikki löytyy kohtuullisen kävelyetäisyyden sisältä, eli noin 5km. Mukaan luettuna sairaalat ym, vaikka niitä harvemmin tarvitsee. Jos jonkun palvelun perässä pitää mennä autolla, silloin ei olla palveluiden äärellä.


      • Kerropas sitten
        palveluiden keskellä kirjoitti:

        Minulle palveluiden läheisyys tarkoittaa, että ihan kaikki löytyy kohtuullisen kävelyetäisyyden sisältä, eli noin 5km. Mukaan luettuna sairaalat ym, vaikka niitä harvemmin tarvitsee. Jos jonkun palvelun perässä pitää mennä autolla, silloin ei olla palveluiden äärellä.

        montako rautakauppaa sinulla on 5 km säteellä? Olettaen, että asut ydinkeskustassa Helsingissä.


      • onhan noita
        Kerropas sitten kirjoitti:

        montako rautakauppaa sinulla on 5 km säteellä? Olettaen, että asut ydinkeskustassa Helsingissä.

        Punavuoressa, Ruoholahdessa, Alppilassa ..


    • ok-johtaja

      Ei tuo voi olla totta! Suomi24:n kasarmikeijot nimittäin sanovat, että halutuin asumismuoto on ahdas kasarmiluukku baarien välittömässä läheisyydessä. Se missä sokerikuoriaisen toukat mönkivät lattioilla, naapurista kuuluu kova meteli, ikiremontti on päällä ja vastike taivaissa. Autopaikoista ja muista nyt puhumattakaan.

      Vakavasti puhuen, kylläpä taas tirvaistiin sellainen fisti kassukan finniseen neisteriin että talirauhaset vain purskahtivat pitkin 70-luvun tupakankellastamia ja kymmenkerroksisia unikkotapettiseiniä.

      • ok-ihrapaskamaha

        Mihin niitä autopaikkoja tarvii palveluiden äärellä asuessa? Vaikka se kaljabaari onkin siinä lähellä, ei se tarkoita että sinne on pakko mennä. Vai menetkö sinä päiväkotiin ja vanhainkotiinkin, koska ne on siinä lähellä?


      • ok-johtaja
        ok-ihrapaskamaha kirjoitti:

        Mihin niitä autopaikkoja tarvii palveluiden äärellä asuessa? Vaikka se kaljabaari onkin siinä lähellä, ei se tarkoita että sinne on pakko mennä. Vai menetkö sinä päiväkotiin ja vanhainkotiinkin, koska ne on siinä lähellä?

        Autopaikkoja tarvitsee, jos on minkäänlaista sosiaalista elämää ja haluaa käydä korttelin ulkopuolella.

        Tsadissa asuneena tiedän, miten viheliäistä julkisilla on kulkea edes toiseen kaupunginosaan. Sen vuoksi autottomat ovatkin varsinaisia elämäntapaintiaaneja, jotka eivät tapaa muita kuin saman heimon jäseniä siellä korttelin baarissa. Kesätapahtumat, muissa kaupungeissa tai maaseudulla käynti, retkeily, häät, hautajaiset, muut juhlat, urheiluskabat jne jne vaativat sitä omaa autoa. Sinäkin opit sen, ellet sitten vanhetessasi muutu samanlaiseksi kuin muut elämäntapalaiset.

        Baarit nyt ovat niitä "palveluita" joita palstan kasarmikeijot mainostavat. Muut palveluthan ovat saatavilla vähintään yhtä helposti myös ok-taloissa asuville.

        Mutta nyt XO jäillä, weberiin paljon sytytysnestettä ja liekki perään, KPPV napsauttaa kohta saunan päälle, aijaijai sentään miten mukavaa.


      • röhönaurut!
        ok-johtaja kirjoitti:

        Autopaikkoja tarvitsee, jos on minkäänlaista sosiaalista elämää ja haluaa käydä korttelin ulkopuolella.

        Tsadissa asuneena tiedän, miten viheliäistä julkisilla on kulkea edes toiseen kaupunginosaan. Sen vuoksi autottomat ovatkin varsinaisia elämäntapaintiaaneja, jotka eivät tapaa muita kuin saman heimon jäseniä siellä korttelin baarissa. Kesätapahtumat, muissa kaupungeissa tai maaseudulla käynti, retkeily, häät, hautajaiset, muut juhlat, urheiluskabat jne jne vaativat sitä omaa autoa. Sinäkin opit sen, ellet sitten vanhetessasi muutu samanlaiseksi kuin muut elämäntapalaiset.

        Baarit nyt ovat niitä "palveluita" joita palstan kasarmikeijot mainostavat. Muut palveluthan ovat saatavilla vähintään yhtä helposti myös ok-taloissa asuville.

        Mutta nyt XO jäillä, weberiin paljon sytytysnestettä ja liekki perään, KPPV napsauttaa kohta saunan päälle, aijaijai sentään miten mukavaa.

        Voi sua vuokralurkkia. Napsautahan pillerilaatasta annos mielialalääkettä.


      • OK-läskikasa
        ok-ihrapaskamaha kirjoitti:

        Mihin niitä autopaikkoja tarvii palveluiden äärellä asuessa? Vaikka se kaljabaari onkin siinä lähellä, ei se tarkoita että sinne on pakko mennä. Vai menetkö sinä päiväkotiin ja vanhainkotiinkin, koska ne on siinä lähellä?

        Minnekään en kävele, mitä nyt kotona vessaan paskalle. Aina käytetään autoa, oli matka miten lyhyt tahansa. Ja nyt rillataan kassleria ja campinkiä.


    • Hehehehhehe

      Kuinkahan moni tällä palstalla muka asuu jossain omakotitalossa. Veikkaan ettei kukaan. Kaikki nyhjöttää jossain stadin panokopeissa :)

      • vahva veikkaus

        Suurin osa taitaa olla niitä, etteivät ole stadissa koskaan käyneetkään.


      • Juuri näin

        Se on totta, että palstan taso on niin surkea, että luulisi ettei täällä kenelläkään ole edes omaa tietokonetta.

        Ehkä tuhnuille pitäisi perustaa oma palsta. Hetkinen, niillähän on jo, mitä ne sitten täällä tekevät?


      • Joskus isäntä

        Täältä ilmoittautuu yksi omakotiasukas. Stadissa olen käynyt, mutten onnekseni koskaan asunut. Ahdistava paikka.


      • OK-läskikasa
        Juuri näin kirjoitti:

        Se on totta, että palstan taso on niin surkea, että luulisi ettei täällä kenelläkään ole edes omaa tietokonetta.

        Ehkä tuhnuille pitäisi perustaa oma palsta. Hetkinen, niillähän on jo, mitä ne sitten täällä tekevät?

        Palsta surkea, ei todellakaan. Täällä asiantuntijat (ok-asukkaat) kertovat armottomia faktoja vuokralurkeille ja kassu-elviksille.


      • Näin on

        Hehehehhehe, tuo koskee myös sinua. Tuskin sinulla on edes omaa asuntoa vaan jostain asuntolasta kirjoittelet...


      • kirjanpainaja ja
        Juuri näin kirjoitti:

        Se on totta, että palstan taso on niin surkea, että luulisi ettei täällä kenelläkään ole edes omaa tietokonetta.

        Ehkä tuhnuille pitäisi perustaa oma palsta. Hetkinen, niillähän on jo, mitä ne sitten täällä tekevät?

        kirjastosta ne kirjoittelee tai kaverin lainaläppäriltä.


    • OK-noutotukku
      • lääkkeet Virosta

        Nykyään homma menee kuulemma näin:

        - rosmot käy sataman parkkipaikalla kirjaamassa ylös autojen rek. numerot
        - sitten omistajan tietojen hakuun ja jos kyseessä on savipellon tönö sopivalla suunnalla, niin eiku hakukeikalle, kun tiedetään isäntäväen olevan poissa
        - tulee hieman hintaa sille Viroon suuntautuneelle "etelänmatkalle" (lue: viinanhakureissulle), mutta minkäs teet, kun savella tarvii tuhdin lääkityksen a) näillä keleillä & b) hintojen syöksyessä


    • hirmu kateellinen,

      Noh ! mahtaa aloittajalla olla iso residenssi, kun uima-altaitakin useampia ?! LOL !!!

      Eikö yhtään ole PPV:llä alkanut resori löystymään ? Sentäs useampia tenavia pullauttanut maailmaan ?!
      Saahan sitä resorin kiristystä Tallinnasta. Samalla kompensoi isännän pilin pienuutta. Pari tikkiä resoriin PPV:lle, niin tuntee isäntäkin, etttä se pili olisi isompikin ! LOL !!!!

      • Kt-King

        Onhan näitä jatkeita? Saa vaikka puolimetrisen kangen, mutta se ei poista sitä ongelmaa että XO ja huonot elämäntavat on vieneet potenssin? Mihin sitä sitten käytää? luotilangan korvikkeena lahoavan tönön korjausrakennus hommissa? Loordillekin suosittelisin, kun hanskoista on puhunut niin näppylärukkasia, sopii enemmän tyyliin ja käy paikkaan kuin paikkaan, vaikka paskalle!


    • Varakastemppeliherra

      Näissä kyselyissä vastataan mielikuvien perusteella. Prosenttiluvut muuttuu, kun on muutama vuosi asuttau ihq omakotiladossa.

      Etenkin naisväki painostaa äijjiään tekemään hirmuvelkaa, että pääsee istuttelemaan narsisseja ja kuunliljoja. Karu totuus on, jos ostaa vanhemman omakotitalon, saa varautua "pikku" yllätyksiin ja homeisiin, etenkin.
      Uuden rakentaminen on luku sinänsä. Moni avioliitto tyssää jo siihen kivijalkaan. Viisvuotisrakennussuunnitelma kuten ennen N-liitossa, siinä arvioitu aikataulu, useimmiten.

      Ehei, me jotka olemme kokeneet Ok-ihanuuden, tiedämme, että kunnon kerrostaloasunto, hyvämaineisella alueella on se ainoa oikea! Nämä hintavat neliöt karsivat mehmetit ja repat, sekä lunastuslauseke hoitaa muut veijarit, mm. savijaakot nollalataloineen.
      Keskusta-asunnosta saa aina kelpo tuoton myydessä.
      Niin Älväri-Elmerit, hyviä autoilukelejä sinne kurasateisen autoruuhkan keskelle. Ajelkaa varovasti!

      • Tarkkana nyt

        Oletko sinä siis sitä mieltä, että suurin osa haluaakin asua kerrostalossa, mutta se vain ei näy tutkimuksissa?


      • teinien ongelma
        Tarkkana nyt kirjoitti:

        Oletko sinä siis sitä mieltä, että suurin osa haluaakin asua kerrostalossa, mutta se vain ei näy tutkimuksissa?

        Viimeeksi kun jaksoin kattavaa tutkimusta selailla, niin siinä todettiin, että suurin osa ihmisistä asuu jo nyt sellaisessa asunnossa kuin haluaakin. Suurimpana poikkeuksena oli 15-25 tjsp. ikäiset, joilla oli kovia haaveita OK-ladosta ja - voisin veikata - aika pienet mahdollisuudet valita asuinmuotonsa.

        Sitten on näitä "iskelmät.fi" -sivustojen kyselyjä ym. joissa saattaa olla "hitusen" valikoitunut otos kansasta.

        Ja näitä tutkimuksia tulkittaessakin moni peltoelvis on kompastunut samaan miinaan - käsite "pientalo" on ainakin osassa tutkimuksia pitänyt sisällään myös rivitalot ja paritalot. Eli kun on sanottu, että X prosenttia haluaa pientaloon niin se ei todellakaan tarkoita, että X -prosenttia haluaa omakotilatoon!

        Ja "unohtunut" on myös, että löytyy niitäkin, jotka syystä tai toisesta haluaisivat vaihtaa rivitalo -> kerrostalo, OK -> rivitalo jne jne.


    • Ok-Loordi

      Loordilla on oma velaton omakotitalo ja kaksi velatonta sijoitusasuntoa ja kolme velatonta autoa, joista yksi avomersu, pitäisikö Loordinkin muuttaa nyt kerrostaloon, kallion panokorsuun tuhnuttelemaan, palstan kasarmipetterit ovat tätä mieltä...

      Loordi haluaa asua hieman syrjemmällä, oman talon rauhassa, oma sauna, grilli, palju pihalla, talossa sairaalatason suodattimet, kaiken tämän Loordi vaihtaisi 20 neliön panokorsuun, paljonko kasarmipetterin mielestä Loordin pitäisi maksaa väliä?
      Loordi saa omalla pihallaan virtsata ja kastella narsisteja, näin säästää vesilaskussa, omalla pihalla saa kulkea alastomana ja ottaa vaikka suonikasta sisään, kassullahan Reino ja Eino tekevät tämän yhteisen persenilesaunan lauteilla, tai kusenpolttamassa rapussa, auts.

      Loordi taitaakin tässä lämmitellä saunan ja ottaa huikopalaa, kera Mauritiuksen tuliaisten, ai,jai, jai, ensi perjantaina Loordin saunassa taas pikkuisen nusaistaan ja kovempaa kankimiestä tulossa..
      Luki se Mersutarjous on vielä voimassa, todellinen harvinaisuus.

    • Ok-Loordi

      Loordi vielä lisää, että on yökylässä pienessä kallion panokorsussa käyty ja tumman pojan kanssa parvella, rytinä ja pauke, sai pelätä, että romahtaa hökötys ja ilmavaihto olematon, kusen ja paskan katku kattoon asti, ehei, Loordi asuu omassa velattomassa talossa, eikä aikomusta muuttaa kassulle.

    • Varakastemppeliherra

      @tarkkana nyr
      Onko sinulla luku ja sisäistämisvaikeuksia? Suurin osa?

      • Penthousepaavi

        "Temppeliherra", buahhahhaa!
        Joku savimatti trollaa ja pilaa rehellisten kerrostaloasukkaiden maineen.
        Nyr? Ja puhuu kirjoittamisesta... Buahhahhaahhhaahhahhh!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      246
      3963
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2328
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2131
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2046
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      94
      1713
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1401
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1311
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1297
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      309
      1252
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    Aihe