Onko käyttökokemusta iphone 6 tai 6 plus?

Miettii asiaa

Onko jollain jo käyttökokemusta Iphone 6 tai 6 plus sta? Onko varsinki 6 plussassa jotain sellaista että se vaan on paras? Vaikuttaa vahan liian suurelta puhelimeksi mutta miten käytännössä?
Kiitos!

15

202

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...
      • Miettii asiaa

        Ok, thanks!


      • kehuja.

        tuolta kannattaa tosiaan lukea, jos vain kehut kiinnostaa...


      • Paha pettymys
        kehuja. kirjoitti:

        tuolta kannattaa tosiaan lukea, jos vain kehut kiinnostaa...

        Paljon mainostettu nfc on torso.


      • Homppulainen
        kehuja. kirjoitti:

        tuolta kannattaa tosiaan lukea, jos vain kehut kiinnostaa...

        Kyllä siellä sanotaan ihan suoraan, mikäli moitittavaa, moititaan myös. Lukisit enemmän, provoaisit vähemmän....


      • Cfn
        Paha pettymys kirjoitti:

        Paljon mainostettu nfc on torso.

        Nfc on ainoastaan maksamista varten. Katsos, Apple on tarkka tietoturvastaan, mitä tahansa nfc tarroja ei tallennella.... Tajuatko?


      • nauraja.
        Cfn kirjoitti:

        Nfc on ainoastaan maksamista varten. Katsos, Apple on tarkka tietoturvastaan, mitä tahansa nfc tarroja ei tallennella.... Tajuatko?

        "Apple on tarkka tietoturvastaan"
        .....sallitko minun nauraa


      • Cfn
        nauraja. kirjoitti:

        "Apple on tarkka tietoturvastaan"
        .....sallitko minun nauraa

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.


      • Muuten hyvä
        Cfn kirjoitti:

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.

        Miksi en voi ohjelmoida tarraa, jonka päälle laitettuani puhelimen, puhelin menisi äänettömälle... nettiin, soittas muijalle ym...

        Apple korjaa heti tää moka.


      • kermaperuna
        Cfn kirjoitti:

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.

        justhan tuli icloud-vuodon myötä todistettua että applen tietoturva on pelkkä myytti


      • hellöy
        Cfn kirjoitti:

        Jos tietoturva on naurun asia, ole hyvä vaan. Applen rajoitukset johtuvat juuri tietoturvan säilymisestä. Avoimuus ja virukset ovat androidin murheita, näistä Apple haluaa pysyä erossa.

        Mua ainakin naurattaa nuo anterot.

        applen tietoturva on huono, eikä siellä osata edes ottaa vastuuta virheistä.


    • Juttujavaan

      Täällä kysyttiin käyttö kokemuksista ei applen tietoturvasta. Samaa itsekkin etsin oisi kiva toetää kokemuksista.

      • Appleukkeli

        Puolisen vuotta ollut nyt käytössä ja eipä juuri pahaa sanaa. Koko on - kuka nyt tykkää kantaa taskussaan tuollaista. Koko on suurin haitta puhelimen kuljettamisen kannalta, toisaalta isolta ruudulta on mukava lukea tekstiä. Akku on fantastinen, omalla käytölläni pärjään lataamatta hyvinkin neljättä vuorokautta. http://www.matkapuhelinfoorumi.fi sieltä löytyy arvostelua riittämiin tai sitten http://www.hopeinenomena.net


    • aifouni
    • Hinnastoapukkaa

      Applen omien sivujen mukainen hinnasto:

      http://store.apple.com/fi/buy-iphone/iphone6

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe