Naisena tein aloitteen... mikä olikaan tulos?

Pitkät oli piuhat

Tämä on vain yksi tapaus, mutta kerronpa muillekkin kun oli taas tästä oudommasta päästä.
Laitoin joskus kahdeksan kuukautta sitten treffi24 :sta löytyneelle profiilille jolla oli sähköposti sivullaan ja pyyntö, että laittaa sinne viestiä, jos kiinnostaa.
Profiili kiinnosti silloin jonkun verran ja kirjoitinkin itsestäni mielestäni ihan pirtsakan ja positiivisen esittelyn valokuvan kera.
Tyyppi ei koskaan vastannut ja kyllästyin muutenkin koko nettideittailuun, joka tuntuu menevän saman kaavan mukaan. Kuvia saa kerjätä, loputtomia kirjekaveruuksia, kukaan ei oikeasti halua edes nähdä, ylipäätään ihsan mahottoman hankalaa veivaamista pikkuasioista jne.
Nyt kahdeksan kuukauden jälkeen sainkin vastauksen.
Kyseli kuulumisia ja mainitsi kokeilevansa onnea, kun hänen saamastaan viestistä oli aikaa. Ei kuitenkaan esitellyt millään lailla itseään. Ei edes, että milloin olin häneen yhteyttä ottanut.
Olin kuitenkin innostunut, että mikäs mikäs.... Pyysin kuitenkin hieman esittelemään itseään, enhän voinut mtenkään muistaa profiilitekstiä ulkoa pelkän nimimerkin perusteella. Kysyin myös kuvaa, jos se edes valaisisi asiaa.
Esittelyksi sain niinkin laajan katsauksen, että hän on kesällä ollut töissä ja käynyt kerran reissussa. Tietokone temppuilee, eikä puhelinkaan toimi kunnolla.
Just joo... Nää on niin nähty jo, ettei tosikaan. Siis miksi MIKSI.... oi miksi kukaan lähtee ottamaan keneenkään yhteyttä jos ei ole valmis antamaan mitään itsestään. Siis miksi? Deittisivustojen alkuperäinen ideahan on tavata ja tutustua erilaisiin ihmisiin siinä toivossa, että voisi vahinko sattua ja tavata ihan vakavammin otettavan ihmisen.
Tympäännyin samantien... Selitin hieman tälle hemmolle, että olen tosiaan lopettanut nettideittailun edellämainituista syistä. Jos hän kuitenkin tuttavuutta haluaa tehdä niin esittelisi itsensä ihan reippaasti pyytämättä ja kuulustelematta. Hänhän kuitenkin on jättänyt alunperin vastaamatta ja nyt ilmaissut tutustumishalunsa.
Laittoi sitten kuitenkin valokuvansa vaikka totesi itsekkin, että taisi yhteydenotto olla virhe.
Valokuvassa hemmo keekoilee sitten totisena aurinkolasit päässä. Aina paranee...

Tarina on pitkä joo, mutta vois kyllä silloin kun ihmisiin ottaa yhteyttä niin vähän vois sitä itsekritiikkiä olla. Tuskin kenenkään profiiliteksti niin unohtumaton ole, ettämuiden pitäisi heti tietää kenestä on kyse.
Esitelkää ittenne tai elämäänne muutamalla sanalla. Ja kuvassa pitää näkyä silmät.

Eli oma-alotteisella reippaudella pötkii pitkälle. Ja jos ei ole vaivautunut vastaamaan aiemmin niin ehkä kannattas hieman vaivaa nähdä, ettei näytä heti dilleltä jos siis kannattaa enää ylipäätään liian pitkää jonoa lyhentää.

6

380

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiltti mies.

      Oho,, laitoit yhden viestin. Minä olen laittanut 500 viestiä eikä kukaan ole vastannut. Miten voi kertoa itsestään jos ei kukaan vastaa. Ei ole kyse omaalotteisuudesta vaan siitä että kun on kuva niin naiset toteaa että mies on ruma joten eivät vastaa.

    • pitkät oli piuhat

      Yhden viestinper henkilö... olen aloitteita tehnyt useamminkin. niin kuin totesin. Tämä on vain yksitapaus. Näin ollen en viittinyt koko deittailuhistoriaani availeen. Lukaseppa uudelleen...pyysin tota hemmoa esittäytyyn koska omasta viestistäni oli 8kk aikaa.
      Hieman sellaista maalaisjärkeä siihen tulkintaan ja kommentointiin. Ellei sitten niin puutteessa ole, että joutuu pilkkujakin nus... noh joka tapauksessa Ehkä postia saa takaisn päin hyvässä hengessä kun himppaverran näkee vaivaa itsekkin eikä tyydy yksipuolisesti kuulumisia kyseleen.

      Tästä ei ydinfysiikkaa saa vaikka kuinka vääntäisi. Loppupeleissä yksinkertaista hommaa vaan kun ei osata niin ei osata eikä haluta oppia

      • 18+19

        Puhut suurimmasta osasta naisia deiteillä ja he käyttäytyvät juurikin noin. Viestit tulee viiveellä jos ollenkaan ja kuvissa ollaan joko aurinkolaseissa, selin peiliin, pelkkä vartalo jne jne eikä tapaamisiin suostuta millään. Ja kaikista naurettavinta on se että kuvattomat naiset vaativat kuvaa ja kerjäävät sitä oikein sähköpostiinsa mutta omaa ei voida laittaa näytölle. V...tttu että menee hermot tohon rouhuun!!


    • nainen47v...

      Jaan niin to ap.n fiiliksen...

      jotenkin maalaisjärjellä kuvittelin että mies joka on tehnyt profiilin, on myös valmis panostamaan hommaan.
      No ehkä vientiä on sitten niin paljon ettei kerkeä treffeille...tai sitten vaan huvikseen "kiusaa" ihmisiä.

      Tosin epäilen vähän, koska samat naamat täällä on edelleen kuin viime talvena :-(

    • Dam, rakkaani

      Yhel reissul ku olin niin linja-autos tapasin yhden kivan tytön joka asus merimaskus ja se ol menos mummunsa luokse. No istuis sen takan linkkkaris ja olin aika kännis ja sit vaa aloin juttelee sen tytön kanssa jotain. Se pyys multa kaljaa ja sit annoin sille ja sit 4 tuntii ol menny ku oltiin siin jo käsikkäin taukopaikalla suutelemassa. Menin sen luokse ja se oli elämäni paras reissu.
      Naista voi tapaa ihan missä vaan, pitää van olla rohkee ja avata suu..

    • N83**

      Minkä ikäinen ja mistä päin? Kuulostaa nimittäin aika tutulta touhulta.

      Ei tosin nämä pari tapausta minulle vastanneet mitään missään vaiheessa, vaikka ihan asiallisesti kuvan kanssa lähestyin itsestäni kertoen. Monet kasvattelevat vain itseluottamustaan, toista ihmistä ei nähdä ihmisenä lainkaan, joka olisi tosissaan kiinnostunut tapaamaankin.

      Hyvin näköjään voivat jättää vastaamatta, koska minkäälaista yhteydentuntua ei virtuaalihahmoon synny, tai jos syntyykin niin odotellaan koko ajan parempaa. Jotkut taitavat roikkua tuolla ihan huvikseen ajan kuluksi, naurettavaa touhua. Laittaisivat tällöin edes haun tyypin oikeanlaiseksi esim. "jotain muuta. "

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1137
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1056
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      997
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      902
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      744
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe