Paras hinta/laatu suhde?

kysymys kokeneille

Minkälaisessa käytetyssä mersussa olisi juuri nyt paras hinta/laatu suhde?

14

312

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Älä osta mersua

      Ihan lonkalta heitän c sarjan mersun,vaikka onkin pieni.Mutta jotenkin se on kansan auto enemmän kuin E sarja.

      • c mersu

        millä moottorilla ja kilometreillä parasta hinta/laatu suhdetta ?


    • näin

      Kyllä se e-sarjalainen pitää olla. -Mutta ei mielellään 2007vm. (ns. face-lift) vanhempaa. Itseasiassa eipä ole isot hintaerot tai pyynnöt muutaman vuoden ikäisten c-sarjan ja e-sarjan välillä. Kannattaa kokeilla molempia, sitten sen eron huomaa.

      • näin

        Lisään vielä, kun kysyttiin. 220cdi luonnollisesti automaatilla on pätevä yhdistelmä. Suorituskyky riittää ja on suht taloudellinenkin.


      • mersukyselijä
        näin kirjoitti:

        Lisään vielä, kun kysyttiin. 220cdi luonnollisesti automaatilla on pätevä yhdistelmä. Suorituskyky riittää ja on suht taloudellinenkin.

        Missä vuosimallissa paras hinta/laatu suhde?


      • tähden takaa

        E-class melkein samanhintaisia kuin nämä C,eet ihme juttu no monessa muussakin merkissä sama ilmiö esim mondeo-focus-

        Itsellä S211 -08 220cdi ostettu 120tkm 1,5 v sitten ajettuna ja hinta oli karvan yli 20 tonttua eli ei kallista kyytiin nähden.

        Yksi huolto merkkikorjaamossa 430:- euroa ja nyt kohta 35tkm päästelty ilman remppoja eli en syytä vikaherkäksikään käytettynä.


    • Paavo Mese

      Väyrynen

      • Älä osta mersua.

        Niin jos taas E sarjaa ajattelee niin 210 sarja eli väyrynen,tekniikka on hintaansa nähden hyvä ja auto hyvä ajaa hintaan nähden samoin auton sisätilat on hyvät.

        tuo 211 sarja joka lähtee 2003 vuosimallista en suosittele koska on liian kallitta korjata ja joson pienet kilometrit niin hintaa on liikaa.

        Pellit on väyryseesä katottava että on suunilleen kuosissaa ja eikun pirssi alle niin saa rahalleen vastineen.Tuo väyrynen 2.7 cdi koneella niin riittää ihan mukavasti ja suhteellisen järkevä vielä ajaa kulutuksen puolesta.


    • Paavo Pesusieni

      Se joka vastaa a) tarvitsemaasi kuljetuskapasiteettia b) mitä olet valmis maksamaan autosta c) ajoneuvon tekninenkunto. Kun nuo kolme on tasapainossa niin silloin on sinun tapauksessa paras hinta/laatusuhde.

      • mersuostaja

        No jos sanotaan näin:

        a) kaksi ovinen riittää
        b) mahdollisimman vähän
        c) pitää olla kunnossa vuosiksi eteenpäin


    • Ahmed olen

      Minä sanon että veli Nouhad tekee vanha Mercedes laadukas,jos sinä haluta hyvä ajettuna vain vähän,veli ruuvata mittari ja saada laatu/hinta hyvä. Jos gearbox kolina kuulu niin vaseliini laittaa sinne, hyvä keino sinulle jos ei tietä.

      • Ahmed olen

        Mina veli huijat raha minu veli ruuvata auto saksa


      • Ahmed olen minä
        Ahmed olen kirjoitti:

        Mina veli huijat raha minu veli ruuvata auto saksa

        Miksi sinä ilmoitat että olet Ahmed ja varastaa minun persoona,vaikka veli ruuvata Mercedes, et sinä voi valehtele olla Ahmed.


    • taibmw

      C sarja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1878
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1828
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      118
      1819
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      82
      1606
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      60
      1432
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1246
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1138
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1138
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe