Tulisitko nainen luokseni smoothielle?

iltajuoma

Kävin kaupassa ja ostin puoli kiloa tuoreita mansikoita. Lisäksi laittaisin siihen tuoretta päärynää, appelsiinia, omenaa ja banaania sekä ananassäilykettä.

Jos jokin hedelmä tai marja ei sinulle sovi, voidaan se jättää pois. Mausteeksi laittaisin kanelia ja vähän sitruunahunajaa. Vaniljajäätelöä myös.

Miltä maistuisi, kysyy eräs sinulle tuttu mies?

244

685

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • joo!

      Nyt ollaan kyllä hyvän lähteillä...

      • iltajuoma

        Mielestäni se voisi olla hyvää. Juuri tuollaista en ole aikaisemmin tehnytkään, mutta monenlaisia muita kylläkin.


      • 133
        iltajuoma kirjoitti:

        Mielestäni se voisi olla hyvää. Juuri tuollaista en ole aikaisemmin tehnytkään, mutta monenlaisia muita kylläkin.

        Kaneliksi suosittelen Ceylonin kanelia. Parempaa ja terveellisempää kuin se yleisempi Cassia, jota käytetään.


      • iltajuoma
        133 kirjoitti:

        Kaneliksi suosittelen Ceylonin kanelia. Parempaa ja terveellisempää kuin se yleisempi Cassia, jota käytetään.

        Kiitos vinkistä. Minulle kaneli on tähän asti ollutkin vain kaneli, vaikka siitä kovasti pidänkin...


      • 133
        iltajuoma kirjoitti:

        Kiitos vinkistä. Minulle kaneli on tähän asti ollutkin vain kaneli, vaikka siitä kovasti pidänkin...

        Cassiakaneli on halpaa ja vähän kitkerää koska se sisältää sitä pelättyä kumariinia. Ceylonin kaneli on vaaleampaa ja makeampaa ja sitä voi syödä vaikka miten paljon. Bisnestä, bisnestä...


      • iltajuoma
        133 kirjoitti:

        Cassiakaneli on halpaa ja vähän kitkerää koska se sisältää sitä pelättyä kumariinia. Ceylonin kaneli on vaaleampaa ja makeampaa ja sitä voi syödä vaikka miten paljon. Bisnestä, bisnestä...

        Täytyypä tarkistaa nyt heti, kumpaa kanelia minun kaapistani löytyy. Pieni hetki...


      • 133
        iltajuoma kirjoitti:

        Täytyypä tarkistaa nyt heti, kumpaa kanelia minun kaapistani löytyy. Pieni hetki...

        Kaikki kaneli mitä kaupoissa myydään on 99 % cassiaa. Ceylonia löytää parhaiten ekopuodeista ja sellaisista kuin Punnitse ja säästä.

        Hrrr.... Pitääkin taas illalla keitellä chili-kanelikaakaota kun on niin kylymä.


      • iltajuoma
        133 kirjoitti:

        Cassiakaneli on halpaa ja vähän kitkerää koska se sisältää sitä pelättyä kumariinia. Ceylonin kaneli on vaaleampaa ja makeampaa ja sitä voi syödä vaikka miten paljon. Bisnestä, bisnestä...

        80 g:n purkissa luki, että Kaniakaneli -nimenomaan k:lla. Täyttöpussissa, johon mahtuu 250 g kanelia, ei ollut kerrottu lajia...


      • iltajuoma
        133 kirjoitti:

        Cassiakaneli on halpaa ja vähän kitkerää koska se sisältää sitä pelättyä kumariinia. Ceylonin kaneli on vaaleampaa ja makeampaa ja sitä voi syödä vaikka miten paljon. Bisnestä, bisnestä...

        Googletin tuon kumariinin ja täytyy myöntää, että vähän huolestuin, koska sitä on kanelissa.

        Laitan kanelia vähän joka paikkaan -kaakao on suosikkini- ja kumariini on maksalle haitallinen aine.

        Ja Ceylonin kanelissakin sitä on, vaikkakin vähemmän kuin Cassiakanelissa...


      • Sama nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Googletin tuon kumariinin ja täytyy myöntää, että vähän huolestuin, koska sitä on kanelissa.

        Laitan kanelia vähän joka paikkaan -kaakao on suosikkini- ja kumariini on maksalle haitallinen aine.

        Ja Ceylonin kanelissakin sitä on, vaikkakin vähemmän kuin Cassiakanelissa...

        Minä olen myös mausteiden ystävä, kaneli ja inkivääri sekä kardemumma ovat suosikkejani. Niitä voi laittaa myös vaniljajäätelöä piristämään, kunhan muistaa olla maltillinen :)


      • 133
        iltajuoma kirjoitti:

        Googletin tuon kumariinin ja täytyy myöntää, että vähän huolestuin, koska sitä on kanelissa.

        Laitan kanelia vähän joka paikkaan -kaakao on suosikkini- ja kumariini on maksalle haitallinen aine.

        Ja Ceylonin kanelissakin sitä on, vaikkakin vähemmän kuin Cassiakanelissa...

        Sama täällä. Sattumalta törmäsin aiheeseen pari vuotta sitten, enkä ole käyttänyt enää kuin Ceylonin kanelia sen jälkeen ja satunnaisesti cassiaa toisten leipomien pullien muodossa.

        Ceylonin kaneli on sen verran kalliimpaa ja harvinaisempaa, ettei teollisuus sitä siksi käytä.


      • Sama.
        133 kirjoitti:

        Sama täällä. Sattumalta törmäsin aiheeseen pari vuotta sitten, enkä ole käyttänyt enää kuin Ceylonin kanelia sen jälkeen ja satunnaisesti cassiaa toisten leipomien pullien muodossa.

        Ceylonin kaneli on sen verran kalliimpaa ja harvinaisempaa, ettei teollisuus sitä siksi käytä.

        Taidat ollakin pikkuisen herkkusuu...ei se haittaa, voihan sitä herkutella kevyesti ja terveellisesti :) mulla meni herkuttelu joskus överiksi mutta eiköhän se tästä...kerron syynkin jossain vaiheessa irl ..


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        Minä olen myös mausteiden ystävä, kaneli ja inkivääri sekä kardemumma ovat suosikkejani. Niitä voi laittaa myös vaniljajäätelöä piristämään, kunhan muistaa olla maltillinen :)

        Itse en juurikaan leivo, mutta jälkiruokia teen mielelläni ja etenkin erilaisia smoothieita.

        Kaneli on aina ollut suosikkimausteeni ja laitan sitä lähes kaikkeen, mm. jäätelöön, jogurttiin, kaakaoon, puolukkahilloon jne.

        Nyt kyllä alan rajoittaa sen käyttöä...


    • Mikä ettei

      Hyvältä kuulostaa. Varmaan lähtisin autolla tuonne liikenteeseen liukastelemaan, jos yhdeltä mieheltä kutsu tulisi vaikka kännyyn. :)

      • iltajuoma

        Täällä ei tarvitse autolla eikä muutenkaan liukastella, joten et taida olla ajattelemani nainen...


    • Ilmapallo.

      hedelmäkoktailit saavat vatsani turpoamaan, jostain kumman syystä. Yksittäin nautiskeltuna hedelmä ei aiheuta kivistystä eikö turvotusta.

      • eräälle tutulle

        Tuo olisi hyvä idea lauantai ehtoon viettoon :) mansikat ja päärynät sekä omenat voidaan sulkea pois kuvioista. Njam!


      • iltajuoma

        Voisin jättää osan hedelmistä sinulle yksittäin nautittavaksi, niin sillä ongelma olisi ratkaistu...


      • iltajuoma
        eräälle tutulle kirjoitti:

        Tuo olisi hyvä idea lauantai ehtoon viettoon :) mansikat ja päärynät sekä omenat voidaan sulkea pois kuvioista. Njam!

        Jäisihän siihen noista poisjätettävistä huolimatta vielä smoothien aineksia, laittaisimme vain muita sitten enemmän. Nou hätä...


    • !!!

      Kuulostaapas herkulliselta! Todella!

      • iltajuoma

        Kiva! Meillä tuntuisi sitten olevan samankaltaiset makumieltymykset!


      • !!!
        iltajuoma kirjoitti:

        Kiva! Meillä tuntuisi sitten olevan samankaltaiset makumieltymykset!

        Juu, mut tosiaan sen ananaksen voisi vaihtaa tuoreeseen ;) Valitettavasti en pääse tänään, enkä flunssaisena halua tulla.. Enkä kyllä osoitettakaan tiedä! Nautinnollista iltaa! :))


      • iltajuoma
        !!! kirjoitti:

        Juu, mut tosiaan sen ananaksen voisi vaihtaa tuoreeseen ;) Valitettavasti en pääse tänään, enkä flunssaisena halua tulla.. Enkä kyllä osoitettakaan tiedä! Nautinnollista iltaa! :))

        Kiitos samoin sinulle, mukavaa iltaa ja paranemisia flunssastasi...


    • Tulossa jo......

      Tuoretta ananasta, kiitos. Muuten oikein, oikein hyvä :))

      • iltajuoma

        Ihanko totta? Sinäpäs panit ripeästi toimeksi, mutta...lämpimästi tervetuloa...


    • kartta kädessä

      Sopii. Mihin kaupunkiin mun pitikään tulla?

      • iltajuoma

        Heh, jos kaupunki pitää kertoa, niin silloin et ikävä kyllä ole oikea nainen...


      • Kysyn vaan.
        iltajuoma kirjoitti:

        Heh, jos kaupunki pitää kertoa, niin silloin et ikävä kyllä ole oikea nainen...

        Tota. Tietääkö se oikea nainen, että pyydät häntä smoothielle? Kannattas hoitaa tuollaiset irl. Varmasti moni nainen innostuisi ja tulisi mielihyvin. Mä en omi tätä ja meinaan olla kotona.


      • hint hint
        iltajuoma kirjoitti:

        Heh, jos kaupunki pitää kertoa, niin silloin et ikävä kyllä ole oikea nainen...

        Eli asutte samassa kaupungissa ja tämä kaupunki nyt olikaan?


      • iltajuoma
        Kysyn vaan. kirjoitti:

        Tota. Tietääkö se oikea nainen, että pyydät häntä smoothielle? Kannattas hoitaa tuollaiset irl. Varmasti moni nainen innostuisi ja tulisi mielihyvin. Mä en omi tätä ja meinaan olla kotona.

        Oikeanainen kyllä tietää.

        Siis mikäli on tässä ja nyt kejussa...


      • ed.
        iltajuoma kirjoitti:

        Oikeanainen kyllä tietää.

        Siis mikäli on tässä ja nyt kejussa...

        Ok. Toivottavasti on ja saat seuraa smoothielle.


      • iltajuoma
        ed. kirjoitti:

        Ok. Toivottavasti on ja saat seuraa smoothielle.

        Sitä minäkin toivon.

        On vaan niin lohduton ikävä...


    • Tulisin

      kuulostaa hyvältä! ... ja herkulliselta.

      • iltajuoma

        Miksi vastaat, että "TulISIn"?

        Miksi et sitten tule?


    • Idoottimaista

      Palstan naiset ovat täysin villeinä aloitukseen. itse en lankea edes aloitusten kirjoittamiseen ja jätän nykyään sellaiset täysin niille jotka eivät eväänsä liikauta kuin palstalla, juokaa mun puolesta vaikka linnun kusta.

    • Tuttu nainen.

      Kiitos tutulle miehelle, voin tullakin ;)

      • iltajuoma

        Olet lämpimästi tervetullut!

        Jos tunnistit, voit hyvinkin olla Hän, jota ikävöin...


      • Tuttu nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Olet lämpimästi tervetullut!

        Jos tunnistit, voit hyvinkin olla Hän, jota ikävöin...

        Kiitos, toki tulen heti kun kutsu puhelimeeni tulee ;) onko sinulla vielä numeroni... Minulla on sinun, ei ainoastaan puhelimessani vaan myös aivojeni muistilokeroissa ;)


      • iltajuoma
        Tuttu nainen. kirjoitti:

        Kiitos, toki tulen heti kun kutsu puhelimeeni tulee ;) onko sinulla vielä numeroni... Minulla on sinun, ei ainoastaan puhelimessani vaan myös aivojeni muistilokeroissa ;)

        Jospa sinä nyt soittaisit tällä kertaa, kerran on vielä numeroni tallessa...? Vai onko se liikaa vaadittu?


      • Tuttu nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Jospa sinä nyt soittaisit tällä kertaa, kerran on vielä numeroni tallessa...? Vai onko se liikaa vaadittu?

        Se, mitä sinä vaadit minulta, ei koskaan ole liikaa mutta en vaan halua häiritä... ;)


      • iltajuoma
        Tuttu nainen. kirjoitti:

        Se, mitä sinä vaadit minulta, ei koskaan ole liikaa mutta en vaan halua häiritä... ;)

        Sinä et koskaan häiritsisi minua läsnäolollasi. Vaikka oltaisiin yötä päivää cheek-to-cheek...


      • Sama nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Sinä et koskaan häiritsisi minua läsnäolollasi. Vaikka oltaisiin yötä päivää cheek-to-cheek...

        Uuh, oispa ihanaa... :) miss you so much, my love ;)


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        Uuh, oispa ihanaa... :) miss you so much, my love ;)

        So do I...my sweet darling...


      • Sama nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        So do I...my sweet darling...

        Mm, olet niiiiin .... Syötävän hyvää ;)


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        Mm, olet niiiiin .... Syötävän hyvää ;)

        Ja sinä... niin suloisen hyvännäköinen ja -makuinen...


    • Tulisin

      mikäli kaipaamani mies pyytäisi face to face, niin siinä tapauksessa. =)

      • iltajuoma

        Se ei nyt kyllä onnistu...


      • Uskallatko.
        iltajuoma kirjoitti:

        Se ei nyt kyllä onnistu...

        Soita mun Skypeen ;)


      • iltajuoma
        Uskallatko. kirjoitti:

        Soita mun Skypeen ;)

        En oikein tiedä... en ole pitkään aikaan soittanut Skype-puheluita...


      • Kokeile.
        iltajuoma kirjoitti:

        En oikein tiedä... en ole pitkään aikaan soittanut Skype-puheluita...

        Minä viimeksi eilen, eräälle sukulaiselleni, ft yleensä on se minun juttuni ;)


      • iltajuoma
        Kokeile. kirjoitti:

        Minä viimeksi eilen, eräälle sukulaiselleni, ft yleensä on se minun juttuni ;)

        Taidan jättää sen kuitenkin tuonnemmaksi, vaikka kieltämättä houkutteleekin...


    • yours babe

      anna valomerkki niin tulen;)

      • iltajuoma

        Näytän sinulle tällä viestillä vihreää valoa, joten voit reilusti tulla...


    • kaupantädin pihalta

      Tuoreita mansikoita lokakuulla, my ass.

      • iltajuoma

        Minun mansikat ovat belgialaisia, tuoreita kylläkin...


      • kaupantädin pihalta
        iltajuoma kirjoitti:

        Minun mansikat ovat belgialaisia, tuoreita kylläkin...

        Eli puoliraakoina kasvihuoneesta kerättyä ulkomaanrahtia, ei...


      • iltajuoma
        kaupantädin pihalta kirjoitti:

        Eli puoliraakoina kasvihuoneesta kerättyä ulkomaanrahtia, ei...

        Voidaan ne mansikat sitten ihan hyvin jättää pois, ei se smoothiemaailmaani kaada...


    • raikas juoma

      Mun tutut miehet ei kutsuisi mua. Mutta oikein hyvältä toi kuulostaa...

      • iltajuoma

        Entä puolitutut? Löytyisikö heistä yksi, joka voisi kutsua...?


      • Tuu vaan.
        iltajuoma kirjoitti:

        Entä puolitutut? Löytyisikö heistä yksi, joka voisi kutsua...?

        Kiva juttu...puolituttu mies kyllä on enemmän kuin tervetullut myös minun luokseni ...


      • iltajuoma
        Tuu vaan. kirjoitti:

        Kiva juttu...puolituttu mies kyllä on enemmän kuin tervetullut myös minun luokseni ...

        Itse en nyt kyllä lähde enää minnekään omasta pesästäni, täällä on niin mukavaa. Mutta suloisen vieraan kyllä ottaisin lämpimästi vastaan.

        Ja sitten tekisimme sitä smoothieta...


      • Sama nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Itse en nyt kyllä lähde enää minnekään omasta pesästäni, täällä on niin mukavaa. Mutta suloisen vieraan kyllä ottaisin lämpimästi vastaan.

        Ja sitten tekisimme sitä smoothieta...

        pelkäätkö pimeää kun haluat pysyä omassa pesässäsi... Minäkin tykkään olla kotosalla, mutta tosiaan... Mikäli se kutsu tulee livessä jossain vaiheessa niin en kieltäydy ;)


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        pelkäätkö pimeää kun haluat pysyä omassa pesässäsi... Minäkin tykkään olla kotosalla, mutta tosiaan... Mikäli se kutsu tulee livessä jossain vaiheessa niin en kieltäydy ;)

        Voi se kutsu tulla ihan livessäkin...

        Koskas nähdään sitten seuraavan kerran livessä, onko jo tiedossa...?


      • Sama nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Voi se kutsu tulla ihan livessäkin...

        Koskas nähdään sitten seuraavan kerran livessä, onko jo tiedossa...?

        Minulla on tiedossa, mutta sinä et sitä vielä tiedä...


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        Minulla on tiedossa, mutta sinä et sitä vielä tiedä...

        No voihan vapiti... Koskas sitten saan tietää...?


      • Enpä kerro.
        iltajuoma kirjoitti:

        No voihan vapiti... Koskas sitten saan tietää...?

        Se on ylläri ;) muuta en paljasta ;)


      • iltajuoma
        Enpä kerro. kirjoitti:

        Se on ylläri ;) muuta en paljasta ;)

        Oletpas sinä salaperäinen...Minä kyllä jaksan odottaa, hyväähän ei odota koskaan liian kauan. Kunhan sen vaan lopulta saisi...


      • Salaperäinen nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Oletpas sinä salaperäinen...Minä kyllä jaksan odottaa, hyväähän ei odota koskaan liian kauan. Kunhan sen vaan lopulta saisi...

        Eikös me molemmat olla ihan yhtä salaperäisiä, mutta tuo viestisi kyllä avautui minulle jossain muodossa.. Sopivasti sanottu ;) ei sun tartte mua enää kauan odotella, koska vapaa olen, mut älä kovin pitkään odottele ;D


      • iltajuoma
        Salaperäinen nainen. kirjoitti:

        Eikös me molemmat olla ihan yhtä salaperäisiä, mutta tuo viestisi kyllä avautui minulle jossain muodossa.. Sopivasti sanottu ;) ei sun tartte mua enää kauan odotella, koska vapaa olen, mut älä kovin pitkään odottele ;D

        Voi kun kaikki toteutuisikin niin kuin me siitä haaveillaan... Olisi se kyllä jotakin uskomattoman ihanaa...


      • Oletko valmis.
        iltajuoma kirjoitti:

        Voi kun kaikki toteutuisikin niin kuin me siitä haaveillaan... Olisi se kyllä jotakin uskomattoman ihanaa...

        Sitten ei muuta kuin tositoimiin, eihän sitä voi muuta tehdä kuin asiat mahdollisiksi. Mitä täällä enää hengaillaan, ota mut messiin niin eikös se siitä lähde :) en mä mitään muuta voi sanoa kuin tartu tilaisuuteen ja osoita että haluat samaa kuin minäkin :)


      • iltajuoma
        Oletko valmis. kirjoitti:

        Sitten ei muuta kuin tositoimiin, eihän sitä voi muuta tehdä kuin asiat mahdollisiksi. Mitä täällä enää hengaillaan, ota mut messiin niin eikös se siitä lähde :) en mä mitään muuta voi sanoa kuin tartu tilaisuuteen ja osoita että haluat samaa kuin minäkin :)

        Jep, olen samaa mieltä...


      • raikas juoma
        iltajuoma kirjoitti:

        Entä puolitutut? Löytyisikö heistä yksi, joka voisi kutsua...?

        Ihanko mulle tää.. No en usko että löytyy.

        Tulin vähäks aikaa, aikaa tappaan :)


      • iltajuoma
        raikas juoma kirjoitti:

        Ihanko mulle tää.. No en usko että löytyy.

        Tulin vähäks aikaa, aikaa tappaan :)

        Ei sitä vielä ole tarkkaan kerrottu, kenelle se on.

        Se pitää päätellä tunteen ja järjen avulla, voisiko olla vaikkapa sinulle...


    • Tuttu nainen.

      Kyllä smoothie maistuu, koska minäkään en usko väkevien juomien terveysvaikutuksiin ;)

      • iltajuoma

        No mitä sitten enää mietit...?


      • Mitäpä luulet.
        iltajuoma kirjoitti:

        No mitä sitten enää mietit...?

        Juu, tilaanko taksin ;D


      • iltajuoma
        Mitäpä luulet. kirjoitti:

        Juu, tilaanko taksin ;D

        Jos et muuten pääse, niin sitten taksilla taipaleelle...


      • Juu.
        iltajuoma kirjoitti:

        Jos et muuten pääse, niin sitten taksilla taipaleelle...

        :) kyllähän se muullakin tyylillä onnistuu ;)


      • iltajuoma
        Juu. kirjoitti:

        :) kyllähän se muullakin tyylillä onnistuu ;)

        No hyvä. Tyyli on vapaa, kunhan vaan tulet.

        Sinä olet se ykkönen ja smoothie jää kauas taaksesi, vaikka erittäin hyvää on sekin...


    • duhanenä

      Voisiko siihen juomaasi lisätä hieman konjakkia, kun on vähän viluinen olo?

      • iltajuoma

        Konjakkia ei nyt kyllä löydy, mutta jos itselläsi sattuu olemaan, niin ota mukaan niin lorautetaan sitä sekaan sopiva tilkkanen. En ennen ole maistanutkaan alkoholilla terästettyä smoothieta, mutta olen avoin uusille (maku)elämyksille...


      • gegetvwewy5fy5f4
        iltajuoma kirjoitti:

        Konjakkia ei nyt kyllä löydy, mutta jos itselläsi sattuu olemaan, niin ota mukaan niin lorautetaan sitä sekaan sopiva tilkkanen. En ennen ole maistanutkaan alkoholilla terästettyä smoothieta, mutta olen avoin uusille (maku)elämyksille...

        Itseasiassa jonkin tutkimuksen mukaan antioksidantit imeytyvät paremmin, jos hedelmien/marjojen joukossa on tilkka alkoholia...


      • iltajuoma
        gegetvwewy5fy5f4 kirjoitti:

        Itseasiassa jonkin tutkimuksen mukaan antioksidantit imeytyvät paremmin, jos hedelmien/marjojen joukossa on tilkka alkoholia...

        Ahaa, no sitten. Ota ystävällisesti konjakkia mukaan, niin totta kai me sitä lisätään smoothieen, kerta siitä tulee siten entistäkin terveellisempää...


    • Sama nainen.

      Sulla alkaa olla täällä naisia jonoksi asti... Olisikohan tämän suloisen hyvännäköisen aika muuttaa suuntaa ;)

      • iltajuoma

        Ketään ei ole vielä ilmestynyt rimputtelemaan ovikelloani, joten pidä vaan edelleen sama suunta eli minua kohti, kiitos.

        Nopein korjaa koko potin...


      • Sama nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Ketään ei ole vielä ilmestynyt rimputtelemaan ovikelloani, joten pidä vaan edelleen sama suunta eli minua kohti, kiitos.

        Nopein korjaa koko potin...

        Niin minunkin tapauksessani, koska nyt kun olen vapaa niin tosiaan nopein korjaa potin, sinäpä sen sanoit!


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        Niin minunkin tapauksessani, koska nyt kun olen vapaa niin tosiaan nopein korjaa potin, sinäpä sen sanoit!

        Niin se on minullakin: Vain yksi voi voittaa...!


      • Niinpä.....
        iltajuoma kirjoitti:

        Niin se on minullakin: Vain yksi voi voittaa...!

        Koska minäkään en haaremia halua perustaa niin samoilla linjoilla ollaan, kaikesta huolimatta ;)


      • iltajuoma
        Niinpä..... kirjoitti:

        Koska minäkään en haaremia halua perustaa niin samoilla linjoilla ollaan, kaikesta huolimatta ;)

        On se ihan peruslähtökohta, että vain yhden kanssa ollaan jos olla aiotaan...Toisestakin on kokemuksia -rehellinen ollakseni- mutta se ei ole hyvä, ei ollenkaan...

        Jotakin on sentään elämä opettanut...


      • Nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        On se ihan peruslähtökohta, että vain yhden kanssa ollaan jos olla aiotaan...Toisestakin on kokemuksia -rehellinen ollakseni- mutta se ei ole hyvä, ei ollenkaan...

        Jotakin on sentään elämä opettanut...

        Elämän kuuluukin opettaa, mutta entäpä jos kierre jatkuu, se ois tän illan olennainen kysymys...?


      • iltajuoma
        Nainen. kirjoitti:

        Elämän kuuluukin opettaa, mutta entäpä jos kierre jatkuu, se ois tän illan olennainen kysymys...?

        Ehei, ei enää. Kun se ei edes ollut kunnolla kierrekään onneksi, ei sentään niin pitkälle päässyt menemään.

        Olen aika hyväoppinen muutenkin, yleensä opin jo kerrasta...


      • Nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Ehei, ei enää. Kun se ei edes ollut kunnolla kierrekään onneksi, ei sentään niin pitkälle päässyt menemään.

        Olen aika hyväoppinen muutenkin, yleensä opin jo kerrasta...

        Ei onneksi menty niin pitkälle, mutta voin kyllä livessä kertoa miten kävi jos sitä kysyt....


      • iltajuoma
        Nainen. kirjoitti:

        Ei onneksi menty niin pitkälle, mutta voin kyllä livessä kertoa miten kävi jos sitä kysyt....

        Kiinnostaahan se. Kysyn sitä sinulta joskus livessä...


      • mangooothie
        iltajuoma kirjoitti:

        Ketään ei ole vielä ilmestynyt rimputtelemaan ovikelloani, joten pidä vaan edelleen sama suunta eli minua kohti, kiitos.

        Nopein korjaa koko potin...

        Riittääkö siitä meille kaikille? Hilmakin haluais.


      • iltajuoma
        mangooothie kirjoitti:

        Riittääkö siitä meille kaikille? Hilmakin haluais.

        Pahoittelen mutta ajattelemani nainen tulisi yksin.


      • ABCDEFGHIJKLMNOPRST<
        iltajuoma kirjoitti:

        Ketään ei ole vielä ilmestynyt rimputtelemaan ovikelloani, joten pidä vaan edelleen sama suunta eli minua kohti, kiitos.

        Nopein korjaa koko potin...

        Kerro edes.. mikä ovinumero ovessasi on?


      • iltajuoma
        ABCDEFGHIJKLMNOPRST< kirjoitti:

        Kerro edes.. mikä ovinumero ovessasi on?

        Se on yhden ja kymmenen välillä, mikäs sinun?


    • Ei käy.

      Mun mies tarjois mulle pelkkää superfoodia ;)

      • Nainen.

        Mullapa ei ole miestä, joten voit sitten väistyä oman ukkos selän taa :D


      • iltajuoma

        Eikö kuvailemani smoothie olekaan mielestäsi superfoodia...?


    • kohta tulen

      Kun tulen niin minulla olisi yksi toivomus. Laittaisitko muutaman mansikan pakasteeseen, haluaisin sillä kutitella selkääsi. Lopuksi kiva hiukan maistella sitä iholtasi nam..

      • iltajuoma

        Toiveesi toteutukoon ilman että laitan yhtään mansikkaa pakastimeen. Siellä nimittäin on jo valmiiksi pussillinen mansikoita. Ja vielä isompia kuin nuo tuoreet...

        Muutenkin se mitä sillä jäätyneellä mansikalla tekisit, kuulostaa jännältä idealta. Sitä pitää ehdottomasti kokeilla...


    • iltajuoma

      Totuus on se, että kukaan ei tullut luokseni smoothielle.

      Vaikka se hyvää olikin, olisi se maistunut vielä paljon paremmalta kaksin...

      PS Kutsu on edelleen voimassa ja valmistelut alkavat tämän viestin julkistuksen jälkeen!

      • Sama nainen.

        Mulla on terveelliset metesiinit täällä kotona...mielellään silti olisin tullut luoksesi mikäli ikä ei ole este tai....


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        Mulla on terveelliset metesiinit täällä kotona...mielellään silti olisin tullut luoksesi mikäli ikä ei ole este tai....

        Ei haittaa muutama vuosi sinne tai tänne, aikuisia selvästi kuitenkin molemmat ollaan ja se on tärkeintä. Ja tykkään kypsistä itsensä löytäneistä naisista...


      • iltajuoma
        iltajuoma kirjoitti:

        Ei haittaa muutama vuosi sinne tai tänne, aikuisia selvästi kuitenkin molemmat ollaan ja se on tärkeintä. Ja tykkään kypsistä itsensä löytäneistä naisista...

        Niin ja se toinen "tai..." viestissäsi ei myöskään ole este. Ymmärrän sinua täysin enkä millään tavalla paheksu tai moralisoi. Ei siihen ole mitään syytä eikä aihetta. Ja kaikki välillämme tapahtunut ja tapahtuva on täysin luottamuksellista -ikuisesti!


      • tutkimustako
        iltajuoma kirjoitti:

        Ei haittaa muutama vuosi sinne tai tänne, aikuisia selvästi kuitenkin molemmat ollaan ja se on tärkeintä. Ja tykkään kypsistä itsensä löytäneistä naisista...

        Mielenkiinnosta kyselen: kuinka kypsä ns. hedelmän pitäisi olla (20-30, 30-40, 40-50, 50->)? :D


      • Sama nainen.
        tutkimustako kirjoitti:

        Mielenkiinnosta kyselen: kuinka kypsä ns. hedelmän pitäisi olla (20-30, 30-40, 40-50, 50->)? :D

        Minuakin kiinnostaa ;D


      • iltajuoma
        tutkimustako kirjoitti:

        Mielenkiinnosta kyselen: kuinka kypsä ns. hedelmän pitäisi olla (20-30, 30-40, 40-50, 50->)? :D

        Mitä kenelläkin. Mutta jätetään nyt nuo kaksi ensimmäistä ikäryhmää pois tässä yhteydessä.


    • Sivustahuuteloo

      Mitä tähän palstasmoothieen lopulta jäi? Ainakin jäätelöä ja hunajaa. Loppu oli ilmeisesti epäeettistä, epäterveellistä tai muuten kelpaamatonta. Ja kaikki palstanaiset piti ideasta, mutta ei missään nimessä olleet valmiita tekemään mitään toteuttamiseksi.

      Ootte Te naiset ihanan nirsoja - eipä ihme, että tämä kansa kuolee sukupuuttoon. :) Onnea smooothie-miehelle seuran hakuun - hyvä tarjous, mut kenties puhelin voisi kuitenkin olla parempi.

      • iltajuoma

        Kiitos järkevästä, todellisuudentajuisesta ja viisaasta viestistäsi. Naisille ei kelpaa mikä tahansa ja sehän on vain hyvä.

        Siksi pidänkin naisia meitä miehiä selvästi paljon ylempänä olevina -kaikin puolin...


      • 20+14
        iltajuoma kirjoitti:

        Kiitos järkevästä, todellisuudentajuisesta ja viisaasta viestistäsi. Naisille ei kelpaa mikä tahansa ja sehän on vain hyvä.

        Siksi pidänkin naisia meitä miehiä selvästi paljon ylempänä olevina -kaikin puolin...

        Nimimerkki iltajuoma: Oletko 33 v. Itse olen 31 v. Ja sun luo smoothielle tulen mielelläni. En mä tiennykkään että sä teet nykyään sellaisia :) Ja paikkakunta taitaa olla mitä luultavammin Kuopio :) Joskus opiskeluaikaan tuli smoothieta tehtyä :)


      • iltajuoma
        20+14 kirjoitti:

        Nimimerkki iltajuoma: Oletko 33 v. Itse olen 31 v. Ja sun luo smoothielle tulen mielelläni. En mä tiennykkään että sä teet nykyään sellaisia :) Ja paikkakunta taitaa olla mitä luultavammin Kuopio :) Joskus opiskeluaikaan tuli smoothieta tehtyä :)

        Ei mennyt valitettavasti mikään tuossa viestissäsi minua ajatellen oikein. Ikään saat lisätä kaksinumeroisen ykkösellä alkavan luvun lisää, paikkakunta satoja kilometrejä alempana, opiskeluaikana en tehnyt vielä kertaakaan smoothieta...


    • hyvältä kuulostaa

      taitaisikin tarjolla olla sellaista lusikoitavaa smootieta. Enkä olle allerginen millekään eli kaikki käy. :)

      • iltajuoma

        Kyllä sen juomallakin saa irtoamaan lasista, mutta voi lusikoidakin. Mutta hyvää se on...

        Itsekään en ole millekään allerginen.


    • suukko päälle

      Maistuis varmaan tosi hyvältä. Kyllä se on aina ihanaa, kun mies häärii keittiössä.

      • iltajuoma

        Mitäpäs mies ei tekisi oikean naisen eteen...

        Niin(kin) voi osoittaa rakkauttaan hänelle, joka sen ansaitsee...


      • ristiriitaa
        iltajuoma kirjoitti:

        Mitäpäs mies ei tekisi oikean naisen eteen...

        Niin(kin) voi osoittaa rakkauttaan hänelle, joka sen ansaitsee...

        Silti juttelee vain täällä tuntemattomien kanssa eikä sen oman oikean naisensa kanssa. Rakkauden osoitustako, ei.


      • iltajuoma
        ristiriitaa kirjoitti:

        Silti juttelee vain täällä tuntemattomien kanssa eikä sen oman oikean naisensa kanssa. Rakkauden osoitustako, ei.

        Koska oikean naisen kanssa en nyt voi jutella, niin siksi katselen, JOS hän sittenkin olisi täällä...


      • ristiriitaa
        iltajuoma kirjoitti:

        Koska oikean naisen kanssa en nyt voi jutella, niin siksi katselen, JOS hän sittenkin olisi täällä...

        Mikset voi jutella, mikä estää?


      • iltajuoma
        ristiriitaa kirjoitti:

        Mikset voi jutella, mikä estää?

        Koska tunteeni taitavat olla ihan yksipuolisia, joten en edes yritä onkia hänen numeroaan tietooni soittaakseni hänelle tai muutenkaan lähestyäkseni häntä. Pysyn kunnioittavan välimatkan päässä ja vain kaukaa ihailen häntä...


      • huox.
        iltajuoma kirjoitti:

        Koska tunteeni taitavat olla ihan yksipuolisia, joten en edes yritä onkia hänen numeroaan tietooni soittaakseni hänelle tai muutenkaan lähestyäkseni häntä. Pysyn kunnioittavan välimatkan päässä ja vain kaukaa ihailen häntä...

        Olet Pohtia taas?


      • iltajuoma
        huox. kirjoitti:

        Olet Pohtia taas?

        Pohtia, kuka hän on? Minä en ainakaan, sen voin vaikka vannoa...


      • huox.
        iltajuoma kirjoitti:

        Pohtia, kuka hän on? Minä en ainakaan, sen voin vaikka vannoa...

        Heh. Olet. Pohtia on koukussa näihin pitkiin ketjuihinsa ja ainoa joka niitä tekee täällä. Oletko löytänyt uuden ihastuksen kohteen jo, miten sen sun riipaisevan rakkauden kanssa? Et vain kehtaa myöntää että olet sama.


      • iltajuoma
        huox. kirjoitti:

        Heh. Olet. Pohtia on koukussa näihin pitkiin ketjuihinsa ja ainoa joka niitä tekee täällä. Oletko löytänyt uuden ihastuksen kohteen jo, miten sen sun riipaisevan rakkauden kanssa? Et vain kehtaa myöntää että olet sama.

        Täysin avoimin sydämin ja mielin vakuutan sinulle, että en ole pohtia.

        Kysy vaikka arinannalta, luotsiltamme, hänhän näkee meidän kaikkien ip-osoitteet ja voi todistaa, että meillä on eri. Siis mikäli hän haluaa, minulle se käy, siis hänen sanoa kyllä tai ei.


      • huox.
        iltajuoma kirjoitti:

        Täysin avoimin sydämin ja mielin vakuutan sinulle, että en ole pohtia.

        Kysy vaikka arinannalta, luotsiltamme, hänhän näkee meidän kaikkien ip-osoitteet ja voi todistaa, että meillä on eri. Siis mikäli hän haluaa, minulle se käy, siis hänen sanoa kyllä tai ei.

        :D Vakuuttelusi vain saa mut enemmän vakuuttuneeksi että olet pohtia. Miksi teet tota? Miksi epärehellisyys. Kyllä sut tunnistaa, valitettavasti.


      • iltajuoma
        huox. kirjoitti:

        :D Vakuuttelusi vain saa mut enemmän vakuuttuneeksi että olet pohtia. Miksi teet tota? Miksi epärehellisyys. Kyllä sut tunnistaa, valitettavasti.

        En ole pohtia, miksi en voisi muka sitä myöntää, mikäli olisin? Ei minulla olisi mitään syytä kieltää sitä, nimettöminähän täällä kirjoitellaan.

        Tästä en enää jatka juupas-eipäs -väittelyä, kun tämä ei johda mihinkään.

        Pidä luulosi, jos et halua totuutta uskoa...


    • helsinkiiii

      no hö,en tule jos ei ole pizzaa;D nyt jäit kuules paaaaljosta paitsi;)

      • iltajuoma

        Harmi että jäin nyt paljosta paitsi, mutta puute korvataan kaksin verroin joku toinen ilta, eikö?

        Ja pizzaa ei ole. Tänä iltana raikasta smoothieta eukalyptus-hunajalla makeutettuna...


      • ...................
        iltajuoma kirjoitti:

        Harmi että jäin nyt paljosta paitsi, mutta puute korvataan kaksin verroin joku toinen ilta, eikö?

        Ja pizzaa ei ole. Tänä iltana raikasta smoothieta eukalyptus-hunajalla makeutettuna...

        Aikamoinen pappa, kun smootheilla hifistelee!


      • iltajuoma
        ................... kirjoitti:

        Aikamoinen pappa, kun smootheilla hifistelee!

        Taidan olla, joo...


    • helsinkiiiiiiiii

      joo tossa iässä onkin parempi jättääkkin ne pizzat väliin ja keskittyä terveisiin elämäntapoihin;D terv.tokan ikäryhmän loppupään juniori;)

      • iltajuoma

        Pitää paikkansa!


    • Tarkka tyttö

      En tulisi. Syön ilman kuumentamista vain kotimaisia mansikoita ja niitä tuskin saa enää tähän vuodenaikaan.

      • iltajuoma

        Voihan pakastimesta saada kotimaisia mansikoita mihin tahansa vuodenaikaan, mutta joo...Olivatkin hollantilaisia eikä belgialaisia ne tuoreet mansikat.

        Tarkka pitääkin olla, mutta pikkutarkkuus kannattaa unohtaa, muutenhan ei uskaltaisi syödä juuri mitään...!


      • Tarkka tyttö
        iltajuoma kirjoitti:

        Voihan pakastimesta saada kotimaisia mansikoita mihin tahansa vuodenaikaan, mutta joo...Olivatkin hollantilaisia eikä belgialaisia ne tuoreet mansikat.

        Tarkka pitääkin olla, mutta pikkutarkkuus kannattaa unohtaa, muutenhan ei uskaltaisi syödä juuri mitään...!

        Muut ulkolaiset marjat käy kuumentamatta, paitsi mansikka ja vadelma. Ihan tunnetuista syistä. Olen myös allerginen omenalle ja päärynälle ;D


      • iltajuoma
        Tarkka tyttö kirjoitti:

        Muut ulkolaiset marjat käy kuumentamatta, paitsi mansikka ja vadelma. Ihan tunnetuista syistä. Olen myös allerginen omenalle ja päärynälle ;D

        Totta puhut. Omenat ja päärynät voi sinun annoksesta unohtaa...


      • Tarkka tyttö
        iltajuoma kirjoitti:

        Totta puhut. Omenat ja päärynät voi sinun annoksesta unohtaa...

        Eli siihen tulisi siis appelsiiniä banaania ja ananssäilykettä. Sopisi minulle hyvin tuollainen vaatimattomampi versio. Se kuvastaisi paremmin minua :D Kiitos !! Hööörrpsss.. Maiskis .Hyvää oli :)


      • iltajuoma
        Tarkka tyttö kirjoitti:

        Eli siihen tulisi siis appelsiiniä banaania ja ananssäilykettä. Sopisi minulle hyvin tuollainen vaatimattomampi versio. Se kuvastaisi paremmin minua :D Kiitos !! Hööörrpsss.. Maiskis .Hyvää oli :)

        Kiva että maistui. Ja sinulle vain parasta. Kaikessa...


      • mökillä
        iltajuoma kirjoitti:

        Voihan pakastimesta saada kotimaisia mansikoita mihin tahansa vuodenaikaan, mutta joo...Olivatkin hollantilaisia eikä belgialaisia ne tuoreet mansikat.

        Tarkka pitääkin olla, mutta pikkutarkkuus kannattaa unohtaa, muutenhan ei uskaltaisi syödä juuri mitään...!

        Onko ne pakastimessa olevat niitä mansikoita, jotka laitoit kesällä rasioihin siellä kellarissa?


      • iltajuoma
        mökillä kirjoitti:

        Onko ne pakastimessa olevat niitä mansikoita, jotka laitoit kesällä rasioihin siellä kellarissa?

        Eivät ole. Laitoin ne pakasteeseen keittiössäni, missä on pakastinkin.


    • yks vaan

      Toki tulisin. Kuulosaa hyvältä..Nam..

      • iltajuoma

        Ihan äsken nautin pari lasillista päärynä-appelsiini-omena-banaani -smoothieta. Nyt jätin kanelin ja hunajan pois ja silti maistui tosi makealle.

        Kuntosalilta ja uimasta tultua vei janon ja pikkunälän herkullisella tavalla mennessään.

        Illalla teen toisen annoksen, mutta siihen tulee edellisten lisäksi myös ananasta.

        Ehditkö tulla, riittäisi siitä sinullekin...?


      • ed.
        iltajuoma kirjoitti:

        Ihan äsken nautin pari lasillista päärynä-appelsiini-omena-banaani -smoothieta. Nyt jätin kanelin ja hunajan pois ja silti maistui tosi makealle.

        Kuntosalilta ja uimasta tultua vei janon ja pikkunälän herkullisella tavalla mennessään.

        Illalla teen toisen annoksen, mutta siihen tulee edellisten lisäksi myös ananasta.

        Ehditkö tulla, riittäisi siitä sinullekin...?

        Toki ehtisin, jos vaan uskaltaisin..


      • iltajuoma
        ed. kirjoitti:

        Toki ehtisin, jos vaan uskaltaisin..

        No mikäs tässä nyt pelottaa? Olenko minä sitten niin pelottava mielestäsi?


      • ed.
        iltajuoma kirjoitti:

        No mikäs tässä nyt pelottaa? Olenko minä sitten niin pelottava mielestäsi?

        No et ole mut olen jännittäjä ja jännittää nähdä sut.


      • iltajuoma
        ed. kirjoitti:

        No et ole mut olen jännittäjä ja jännittää nähdä sut.

        Minuakin vähän jännittää, kaikkihan me jotakin jännitetään, mutta se vähenee kun hakeutuu rohkeasti tilanteisiin, joissa jännittää.

        Joten kun tulet ja huomaat että meillä yhdessä on kiva ilta, niin jännityksemme häviää kokonaan...


      • ed.
        iltajuoma kirjoitti:

        Minuakin vähän jännittää, kaikkihan me jotakin jännitetään, mutta se vähenee kun hakeutuu rohkeasti tilanteisiin, joissa jännittää.

        Joten kun tulet ja huomaat että meillä yhdessä on kiva ilta, niin jännityksemme häviää kokonaan...

        Ehkäpä olet oikeassa.


      • iltajuoma
        ed. kirjoitti:

        Ehkäpä olet oikeassa.

        Ainakin omalla kohdalla tuo pitää paikkansa...

        Voisihan sitä kokeilla, tepsiikö...?


      • ed.
        iltajuoma kirjoitti:

        Ainakin omalla kohdalla tuo pitää paikkansa...

        Voisihan sitä kokeilla, tepsiikö...?

        Voisihan sitä kokeilla ja eiköhän se myös tepsi..


      • iltajuoma
        ed. kirjoitti:

        Voisihan sitä kokeilla ja eiköhän se myös tepsi..

        Sitä minäkin. Nähdään siis sitten kun ehdit tänne...?


      • ed.
        iltajuoma kirjoitti:

        Sitä minäkin. Nähdään siis sitten kun ehdit tänne...?

        Joo tehdään näin...


      • iltajuoma
        ed. kirjoitti:

        Joo tehdään näin...

        Kiva, osoitteen tiedät, asunnon tiedät ja kaikki on selvää.

        Jään tässä sitten valmistelemaan smoothieta ja odottelemaan ovikellon kilahdusta.

        Mites ne allergiat, käykö kaikki vai jätetäänkö jotakin pois?


      • ed.
        iltajuoma kirjoitti:

        Kiva, osoitteen tiedät, asunnon tiedät ja kaikki on selvää.

        Jään tässä sitten valmistelemaan smoothieta ja odottelemaan ovikellon kilahdusta.

        Mites ne allergiat, käykö kaikki vai jätetäänkö jotakin pois?

        Kaikki käy kyllä...


      • iltajuoma
        ed. kirjoitti:

        Kaikki käy kyllä...

        Selvä juttu, niin minullekin. Saammekin kohta huolettomasti nauttia juomasta ja toistemme seurasta...!

        Ethän sitten tarpeettomasti viivyttele tullessasi, niin näemme mahdollisimman pian...?


    • En tulisi

      yhtään mihinkään tuollaisen lirkuttelujan kanssa. Senkin AUERVAARA !!!!!

      • iltajuoma

        Ok, et siis tule. Voi kun pettymys, mutta asia selvä!


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Ok, et siis tule. Voi kun pettymys, mutta asia selvä!

        Mä kyllä mielellään tulisin juomaan sitä smoothieta.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Mä kyllä mielellään tulisin juomaan sitä smoothieta.

        Voit toki tulla. Jospa se surkusilmä sitten kirkastuu ilosilmäksi illan mittaan...


      • En tulisi
        iltajuoma kirjoitti:

        Voit toki tulla. Jospa se surkusilmä sitten kirkastuu ilosilmäksi illan mittaan...

        Menkää te vain. Minä odotan häntä.


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Voit toki tulla. Jospa se surkusilmä sitten kirkastuu ilosilmäksi illan mittaan...

        Mitä muuta sulle kuuluu?


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Mitä muuta sulle kuuluu?

        Tässähän tämä, ei ihmeempiä. Mitäs sinulle?


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Tässähän tämä, ei ihmeempiä. Mitäs sinulle?

        Ihan hyvää.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Ihan hyvää.

        Kiva, mutta eihän täällä aleta jutella vielä kahdenkeskisiä? Sitten kun nähdään ehdimme hyvin, eikö? Paljon on kyllä juteltavaa meillä...


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Kiva, mutta eihän täällä aleta jutella vielä kahdenkeskisiä? Sitten kun nähdään ehdimme hyvin, eikö? Paljon on kyllä juteltavaa meillä...

        OK.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        OK.

        Ok!


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Ok!

        Sitten kun tulen kyläilemään niin tuunko yksin vai kaksin


      • iltajuoma mutt
        surkusilmä kirjoitti:

        Sitten kun tulen kyläilemään niin tuunko yksin vai kaksin

        En tiennytkään, että sinulla on seuralainen, mutta joo...Sen saat itse päättää, mahtuu tänne kolmekin iltaa istumaan...


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Ok!

        Mihin katosit veikö kissa kielen


      • surkusilmä
        iltajuoma mutt kirjoitti:

        En tiennytkään, että sinulla on seuralainen, mutta joo...Sen saat itse päättää, mahtuu tänne kolmekin iltaa istumaan...

        Mulle aikasintaan käy n 3 kuukauden päästä meneekö liian kauaksi


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Mulle aikasintaan käy n 3 kuukauden päästä meneekö liian kauaksi

        Käy oikein hyvin, silloinkin on hedelmiä hyvin saatavilla smoothien aineksiksi ja odottamaan olen jo tottunut.

        Oikeastaan odotan joka päivä jotakin, joten sekin puoli on kunnossa. Siispä tervetuloa n. kolmen kuukauden kuluttua!


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Mihin katosit veikö kissa kielen

        Tein välillä iltapalaa itselleni ja söinkin sen samantien, siitä tämä katkos!


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Tein välillä iltapalaa itselleni ja söinkin sen samantien, siitä tämä katkos!

        Mä kävin saunassa ja söin äsken iltapalan


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Mä kävin saunassa ja söin äsken iltapalan

        Miten aiot viettää loppuillan ja moneltako menet nukkumaan?

        Minä olen vielä tunnin koneella ja sitten luesken vähän, jonka jälkeen menen puoliltaöin nukkumaan...


      • rakkaasi <3
        iltajuoma kirjoitti:

        Miten aiot viettää loppuillan ja moneltako menet nukkumaan?

        Minä olen vielä tunnin koneella ja sitten luesken vähän, jonka jälkeen menen puoliltaöin nukkumaan...

        Kiusaat mua taas. :( Olet liian ilkeä joskus mua kohtaan. Miksi sanot että rakastat mua, kun samalla viestittelet täällä muille ihan kuin mulle?


      • sivustako...
        rakkaasi <3 kirjoitti:

        Kiusaat mua taas. :( Olet liian ilkeä joskus mua kohtaan. Miksi sanot että rakastat mua, kun samalla viestittelet täällä muille ihan kuin mulle?

        Kenenkään ei tarvitse olla täällä palstalla, haloo! Ja kerro tuo "kiusaajallesi" IRL! Sori, mutta en tykkää tuollaisesta "kiusaat mua"-ininästä! Kaikella hyvällä...


      • iltajuoma
        rakkaasi <3 kirjoitti:

        Kiusaat mua taas. :( Olet liian ilkeä joskus mua kohtaan. Miksi sanot että rakastat mua, kun samalla viestittelet täällä muille ihan kuin mulle?

        Tällä palstalla viestittelyä ei voi mielestäni verrata mitenkään livessä viestittelyyn.

        Täällä olemme kaikki toisillemme tuntemattomia. Jokainen kaipaa jotakin, mutta täällä toisiaan kaipaavat eivät ikinä kohtaa, ikävä kyllä.

        Siksi ei kannata loukkaantua täällä viestittelystä, kun se ei koskaan johda mihinkään...

        En oikeasti ole luonteeltani ilkeä!


      • rakkaasi <3
        sivustako... kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse olla täällä palstalla, haloo! Ja kerro tuo "kiusaajallesi" IRL! Sori, mutta en tykkää tuollaisesta "kiusaat mua"-ininästä! Kaikella hyvällä...

        Olen sanonut, mutta ei näy menevän perille, eikä hän ole "kiusaajani" vaan rakas ihminen. Ei sun tarvitse puuttua aina muiden asioihin.


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Miten aiot viettää loppuillan ja moneltako menet nukkumaan?

        Minä olen vielä tunnin koneella ja sitten luesken vähän, jonka jälkeen menen puoliltaöin nukkumaan...

        Katon vähän aikaa telkkua ja meen nukkuun


      • minäkin tulen
        sivustako... kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse olla täällä palstalla, haloo! Ja kerro tuo "kiusaajallesi" IRL! Sori, mutta en tykkää tuollaisesta "kiusaat mua"-ininästä! Kaikella hyvällä...

        Joko on smoothiet valmiina?


      • rakkaasi <3
        sivustako... kirjoitti:

        Kenenkään ei tarvitse olla täällä palstalla, haloo! Ja kerro tuo "kiusaajallesi" IRL! Sori, mutta en tykkää tuollaisesta "kiusaat mua"-ininästä! Kaikella hyvällä...

        Sitä paitsi, hän tykkää kiusata pikkasen, mutta tää on mielestäni mennyt jo liian pitkälle, hyvän maun yli reilusti. Eikä kyse ole mistään määräämisestä tai estämisestä vaan mä yksinkertaisesti koitan kertoa että hän loukkaa mua.

        Jos todella välittää niin voisi ajatella silloin miten toinen kokee asiat, eikä sitä vain että saa itse höpötellä mukavia tyttösten kanssa? Vai oletko eri mieltä?

        Hän on mustasukkainen, enkä halua yllyttää millään tavalla, mutta miksi hän siis itse käyttäytyy juuri siten mitä ei sietäisi toiselta.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Katon vähän aikaa telkkua ja meen nukkuun

        Ok, hyvää yötä sitten kun menet nukkumaan.


      • iltajuoma
        minäkin tulen kirjoitti:

        Joko on smoothiet valmiina?

        On jo juotukin.

        Aineksia kyllä jäi vielä moneenkin uuteen smoothieen, mutta jos ei ihmeitä tapahdu, en tänä iltana sitä enää tee...


      • ...
        rakkaasi <3 kirjoitti:

        Olen sanonut, mutta ei näy menevän perille, eikä hän ole "kiusaajani" vaan rakas ihminen. Ei sun tarvitse puuttua aina muiden asioihin.

        Sori, mua vaan säälittää... Tykkään neuvoa muita! ;D


      • jaahas!
        iltajuoma kirjoitti:

        On jo juotukin.

        Aineksia kyllä jäi vielä moneenkin uuteen smoothieen, mutta jos ei ihmeitä tapahdu, en tänä iltana sitä enää tee...

        Huomenna haluan sitten tuplasmoothien valitsemillani aineksilla.


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Ok, hyvää yötä sitten kun menet nukkumaan.

        Meinaatko leipoa pullaakin tai jotain sitte kun nähdään


      • iltajuoma
        jaahas! kirjoitti:

        Huomenna haluan sitten tuplasmoothien valitsemillani aineksilla.

        Saat sellaisen. Minulla on blenderi ja ne yleisimmät hedelmät ja marjat, mutta jos vaadit goji-marjoja sun muita, sinun kannattaa tuoda ne mukanasi, kiitos!


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Meinaatko leipoa pullaakin tai jotain sitte kun nähdään

        En juurikaan leivo pullaa. Voin kyllä tarjota sinulle hillomunkkeja. mikäli se sopii?
        Ostaisin niitä tuosta lähimarketista, ovat lähipaikkakunnalla tehtyjä ja mielestäni tosi hyviä...!


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        En juurikaan leivo pullaa. Voin kyllä tarjota sinulle hillomunkkeja. mikäli se sopii?
        Ostaisin niitä tuosta lähimarketista, ovat lähipaikkakunnalla tehtyjä ja mielestäni tosi hyviä...!

        Mä itse leivon paljon mutta kyllä ne hillomunkitki on välillä hyviä


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        En juurikaan leivo pullaa. Voin kyllä tarjota sinulle hillomunkkeja. mikäli se sopii?
        Ostaisin niitä tuosta lähimarketista, ovat lähipaikkakunnalla tehtyjä ja mielestäni tosi hyviä...!

        Ihanasti taivas punertaa mitäs ilta suunnitelmia sulla on?


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Ihanasti taivas punertaa mitäs ilta suunnitelmia sulla on?

        Ei sen ihmeempiä, kuin lueskelua, TV:n katselua ja netissä oleilua. Mitäs sinulla?


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Ei sen ihmeempiä, kuin lueskelua, TV:n katselua ja netissä oleilua. Mitäs sinulla?

        Saman tyylisiä kun sulla.


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Ei sen ihmeempiä, kuin lueskelua, TV:n katselua ja netissä oleilua. Mitäs sinulla?

        Onko sulla lempi peliä?


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Onko sulla lempi peliä?

        En varsinaisesti ole pelimies, eikä ole mitään lempipeliä, mutta joskus seurassa tulee pelailtua sitä neljän kuninkaan peliä...


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        En varsinaisesti ole pelimies, eikä ole mitään lempipeliä, mutta joskus seurassa tulee pelailtua sitä neljän kuninkaan peliä...

        Mikä on se aihe josta haluat jutella sitten kun nähdään


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Mikä on se aihe josta haluat jutella sitten kun nähdään

        Kaikki aiheet käy, ihan A:sta Ö:hön.

        Onko sinulla jokin erityinen keskustelunaihe mielessä?


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Kaikki aiheet käy, ihan A:sta Ö:hön.

        Onko sinulla jokin erityinen keskustelunaihe mielessä?

        Laitoin uuden keskustelun otsikolla smoothien juojalle kun en enää jaksanu kelata tätä alas.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Laitoin uuden keskustelun otsikolla smoothien juojalle kun en enää jaksanu kelata tätä alas.

        Huomasin ja sinua arvelinkin sen aloittajaksi. Osallistuin siihen nimimerkillä smoothie-mies...


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Huomasin ja sinua arvelinkin sen aloittajaksi. Osallistuin siihen nimimerkillä smoothie-mies...

        Siitä kyläilystä ei kolmenkaan kuukauden päästä tulisi mitään koska mulla on kädet niin täynnä asioita. En usko että olet se jonka toivoin sun olevan.


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Huomasin ja sinua arvelinkin sen aloittajaksi. Osallistuin siihen nimimerkillä smoothie-mies...

        Hiljenit täysin.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Hiljenit täysin.

        Niin, olisihan se ollut melkoinen ihme -luokkaa maailman kymmenes ihme- jos olisin hän, joksi minua olet luullut...


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Niin, olisihan se ollut melkoinen ihme -luokkaa maailman kymmenes ihme- jos olisin hän, joksi minua olet luullut...

        Kerroppa jotain siitä naisesta jota itse toivoit.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Kerroppa jotain siitä naisesta jota itse toivoit.

        Onhan hän vaan niin suloinen, muuta en nyt osaa sanoakaan... Olen ihan täysin sulaa vahaa hänelle. Tai siis olisin on kai osuvampi muoto.


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Onhan hän vaan niin suloinen, muuta en nyt osaa sanoakaan... Olen ihan täysin sulaa vahaa hänelle. Tai siis olisin on kai osuvampi muoto.

        Mikset sitten koppaa sitä naista itelles


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Onhan hän vaan niin suloinen, muuta en nyt osaa sanoakaan... Olen ihan täysin sulaa vahaa hänelle. Tai siis olisin on kai osuvampi muoto.

        Mitäs meinaat touhuilla illalla?


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Mitäs meinaat touhuilla illalla?

        Kotona olen itsekseni. Mitäs sinä?


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Kotona olen itsekseni. Mitäs sinä?

        Kotona minäkin.


      • iltajuoma
        surkusilmä kirjoitti:

        Kotona minäkin.

        Pitää vähän hemmotella itseään, kun ei ole ketä hemmotella tai joka hemmottelisi...


      • tule tänne
        iltajuoma kirjoitti:

        Pitää vähän hemmotella itseään, kun ei ole ketä hemmotella tai joka hemmottelisi...

        hemmottelemaan minua. ;)


      • iltajuoma
        tule tänne kirjoitti:

        hemmottelemaan minua. ;)

        Tulisin oikein mielelläni... Mitään en toivoisi enempää, se olisi unelmieni täyttymys: saada hemmotella sinua...


      • no ala tulla
        iltajuoma kirjoitti:

        Tulisin oikein mielelläni... Mitään en toivoisi enempää, se olisi unelmieni täyttymys: saada hemmotella sinua...

        sitten. Olen hemmottelun tarpeessa..


      • iltajuoma
        no ala tulla kirjoitti:

        sitten. Olen hemmottelun tarpeessa..

        Jos kutsut minua tekstiviestillä tai vaikka soitolla, niin varmasti tulisin...


      • ja hellät
        iltajuoma kirjoitti:

        Tulisin oikein mielelläni... Mitään en toivoisi enempää, se olisi unelmieni täyttymys: saada hemmotella sinua...

        P....... PUNAKUONO , oli mies nimeltään......huhhahhei


      • asun Lapissa
        iltajuoma kirjoitti:

        Jos kutsut minua tekstiviestillä tai vaikka soitolla, niin varmasti tulisin...

        entä sinä? Taitaa hemmottelut jäädä vain haaveeksi minun osalta. :(


      • iltajuoma
        asun Lapissa kirjoitti:

        entä sinä? Taitaa hemmottelut jäädä vain haaveeksi minun osalta. :(

        Minä asun eteläisessä Suomessa, joten...


      • surkusilmä
        iltajuoma kirjoitti:

        Minä asun eteläisessä Suomessa, joten...

        Etpä ollut se henkilö joksi sua luulin ei asuta samalla suunnalla.


    • mene pois.

      En tule,ole hyvä. Mene pois.

    • No mikä nyt on?

      Voi näitä, kohtausten määrää!

    • rakkaasi <3

      Rakas miksi kutsut täällä kaikkia palstan naisia luoksesi, eikö yksi riitäkään... :( Mulla on kyllä kova ikävä sua... ja olisi ihanaa nähdä. Joudut mut tosin kutsumaan irl suoraan, ei tätä kautta.

      • iltajuoma

        Olen vain jutellut täällä muutaman naisen kanssa, se ei toivottavasti ole sinulta mitenkään pois?


      • ...
        iltajuoma kirjoitti:

        Olen vain jutellut täällä muutaman naisen kanssa, se ei toivottavasti ole sinulta mitenkään pois?

        Ja sulla on oikeus jutella täällä kenen kanssa haluat (ethän tiedä edes kenen kanssa juttelet todella)...! Peace and love!


      • rakkaasi <3
        iltajuoma kirjoitti:

        Olen vain jutellut täällä muutaman naisen kanssa, se ei toivottavasti ole sinulta mitenkään pois?

        No onhan se kun olet sopimassa treffejä jo...? Mieti itseäsi vastaavassa tilanteessa, tykkäisitkö jos nainen tekisi noin jatkuvasti.

        On pois siinäkin mielessä että sen ajan mitä me voitaisiin jutella ja selvittää välimme kuntoon, käytät aikasi täällä jutellen tuntemattomille.

        Haluatko siis oikeasti vain kiusata mua, miksi? Mä en ole ikinä tehnyt tämmöstä sulle enkä muillekaan.


      • iltajuoma
        ... kirjoitti:

        Ja sulla on oikeus jutella täällä kenen kanssa haluat (ethän tiedä edes kenen kanssa juttelet todella)...! Peace and love!

        Noin minäkin sen ajattelen...


      • iltajuoma
        rakkaasi <3 kirjoitti:

        No onhan se kun olet sopimassa treffejä jo...? Mieti itseäsi vastaavassa tilanteessa, tykkäisitkö jos nainen tekisi noin jatkuvasti.

        On pois siinäkin mielessä että sen ajan mitä me voitaisiin jutella ja selvittää välimme kuntoon, käytät aikasi täällä jutellen tuntemattomille.

        Haluatko siis oikeasti vain kiusata mua, miksi? Mä en ole ikinä tehnyt tämmöstä sulle enkä muillekaan.

        Ethän vaan ota tätä palstaa liian vakavasti? Vaikka täällä on oikeita ihmisiä ja oikeaa ikävää, niin suurella varauksella pitää suhtautua siihen, jos/kun luulee tunnistavansa sen oman mussukan täällä.

        Oikeasti kukaan ei tunne ketään, en minä sinua etkä sinä minua. Tämä on totuus!


      • rakkaasi <3
        iltajuoma kirjoitti:

        Ethän vaan ota tätä palstaa liian vakavasti? Vaikka täällä on oikeita ihmisiä ja oikeaa ikävää, niin suurella varauksella pitää suhtautua siihen, jos/kun luulee tunnistavansa sen oman mussukan täällä.

        Oikeasti kukaan ei tunne ketään, en minä sinua etkä sinä minua. Tämä on totuus!

        Olet epäreilu. Tiedät että ollaan tunnistettu toisemme. Esität vain nyt muuta. Rooli täytyy pitää...niinpä niin.


      • iltajuoma
        rakkaasi <3 kirjoitti:

        Olet epäreilu. Tiedät että ollaan tunnistettu toisemme. Esität vain nyt muuta. Rooli täytyy pitää...niinpä niin.

        Jos olet tunnistanut minut, niin soitapa nyt heti ja kerro se sama korvasta korvaan. Sitten vasta uskon!


      • rakkaasi <3
        iltajuoma kirjoitti:

        Jos olet tunnistanut minut, niin soitapa nyt heti ja kerro se sama korvasta korvaan. Sitten vasta uskon!

        En soita, on todellakin sun vuoro ottaa yhteyttä ja turha vedota mihinkään ujouteen koska sulla on irlissä ystäviä ja tuttuja joihin pidät ihan hyvin yhteyttä ja muutenkin osaat myös soittaa. Et ole niin ujo ettet voisi soittaa mulle.


      • iltajuoma
        rakkaasi <3 kirjoitti:

        En soita, on todellakin sun vuoro ottaa yhteyttä ja turha vedota mihinkään ujouteen koska sulla on irlissä ystäviä ja tuttuja joihin pidät ihan hyvin yhteyttä ja muutenkin osaat myös soittaa. Et ole niin ujo ettet voisi soittaa mulle.

        Et siis aio tulla smoothielle?


      • rakkaasi <3
        iltajuoma kirjoitti:

        Et siis aio tulla smoothielle?

        Et ole kutsunut mua. Ei näy sähköpostissa eikä kännykässä eikä fb:ssä tai muuallakaan mitään... Luuletko että saat mut ottamaan yhteyttä näillä ketjuilla tai tulemaan ovellesi? On oikeasti sun vuoro näyttää irl jos haluat tavata.


      • iltajuoma
        rakkaasi <3 kirjoitti:

        Et ole kutsunut mua. Ei näy sähköpostissa eikä kännykässä eikä fb:ssä tai muuallakaan mitään... Luuletko että saat mut ottamaan yhteyttä näillä ketjuilla tai tulemaan ovellesi? On oikeasti sun vuoro näyttää irl jos haluat tavata.

        Ok, laitan harkintaan...


      • Sama nainen.
        iltajuoma kirjoitti:

        Ok, laitan harkintaan...

        Tiesitkö...nää viestittelyt ei johda mihinkään (todellakaan)... En menis kyl itsekään kuvittelemaan liikoja mutta jos se olisit sinä niin voi olla että mielikuvituskin alkaisi laukata ;)


      • iltajuoma
        Sama nainen. kirjoitti:

        Tiesitkö...nää viestittelyt ei johda mihinkään (todellakaan)... En menis kyl itsekään kuvittelemaan liikoja mutta jos se olisit sinä niin voi olla että mielikuvituskin alkaisi laukata ;)

        Kai tämä on viestittelyä viestittelyn vuoksi, ei sen enempää...


    • kunnon eväät

      metukka ja cokis on parempia, röyh.

    • riiviölle

      kippaan kohta ne sun housuihis, mitenkäs sitten suu pannaan...

      • iltajuoma

        No mitäs nyt, miksi...?


    • kaljaa vähän

      iltajuomaksi, sullekin vai mitä.

      • iltajuoma

        Miksei, kyllä olut tai kaksi silloin tällöin maistuu. Saunomisen yhteydessä varsinkin...


      • !!!
        iltajuoma kirjoitti:

        Miksei, kyllä olut tai kaksi silloin tällöin maistuu. Saunomisen yhteydessä varsinkin...

        Eikös smoothie-mies olekaan absolutisti, soosoo...! Väsyttää, hyvää yötä ja anteeksi vittumaisuuteni! ;)


      • iltajuoma
        !!! kirjoitti:

        Eikös smoothie-mies olekaan absolutisti, soosoo...! Väsyttää, hyvää yötä ja anteeksi vittumaisuuteni! ;)

        En ole, mutta kohtuus kaikessa, se on mottoni...

        Hyvää yötä!


    • Herkkujuomat

      Kuulostaa aika paljolta nuo hedelmät. Hyvää makua saa vähemmälläkin ja proteiinia sisältävä rahka myös antaa raikkautta smoothiellekin. Kokeilepa tehdä coctail rasvattomasta piimästä, sekaan pelkkää vahvaa mieleistäsi mehua ja pieni sekoittelu lusikalla. On hyvää ja helppo tehdä.

      • smoothieen

        sopii myös raejuusto tai raaka kananmuna, jolloin siinä on sitten vähän protskujakin mukana ilman että maku yhtään kärsii edellyttäen että hedelmiä ja marjoja on riittävästi.


      • iltajuoma
        smoothieen kirjoitti:

        sopii myös raejuusto tai raaka kananmuna, jolloin siinä on sitten vähän protskujakin mukana ilman että maku yhtään kärsii edellyttäen että hedelmiä ja marjoja on riittävästi.

        Varmaan nuokin ovat ihan maistuvia -pitääpä kokeilla- , mutta minun juttuni on nimenomaan se, että hedelmät tulevat smoothieen kuorittuina, mutta muuten kaikkine hedelmälihoineen.

        Niistä saa samalla kuitua, mikä on hyväksi ruoansulatuksen toiminnalle, ja erilaisia leseitäkin voi lisätä...


      • sama periaate
        iltajuoma kirjoitti:

        Varmaan nuokin ovat ihan maistuvia -pitääpä kokeilla- , mutta minun juttuni on nimenomaan se, että hedelmät tulevat smoothieen kuorittuina, mutta muuten kaikkine hedelmälihoineen.

        Niistä saa samalla kuitua, mikä on hyväksi ruoansulatuksen toiminnalle, ja erilaisia leseitäkin voi lisätä...

        kuorin kaiki hedelmät paitsi viinirypäleet. Kuituja saisi myös jos käyttää omenat ja päärynätkin kuorineen perusteellisen pesun jälkeen.
        Kuulostat muuten ihannemieheltä. :)


      • iltajuoma
        sama periaate kirjoitti:

        kuorin kaiki hedelmät paitsi viinirypäleet. Kuituja saisi myös jos käyttää omenat ja päärynätkin kuorineen perusteellisen pesun jälkeen.
        Kuulostat muuten ihannemieheltä. :)

        Kiitos kohteliaisuudesta. Joillakin kriteereillä voin ollakin ihannemies, mutta monessa suhteesssa olen loppujen lopuksi aika tavallinen mies.

        Pyrin aina hyvään ja parempaan ja kasvamaan ihmisenä, mutta aina en ole tyytyväinen saavutuksiini...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1945
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1908
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1858
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1640
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1160
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1137
    Aihe