tyttöjen logiikka?

15v poika

Mikä ihme siin on ku meidän luokan tytöt aina juo kaljaa koulus polttavat tupakkaa ja laittavat hirveenä meikkii naamaa. Sit ne valittaa että pojat ei tykkää niistä. Voiko joku asian tunteva selittää että mitä helvettiä niiden päässä liikkuu?

34

290

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • SUORAT SANAT!!

      yrittävät esittää "coolia" et joo oon vaikeastitavoiteltavaa ja uskovat että kaikki on niihin pihkasa. -.- sit ku ne tajuavat totuuden nii "masentuvat" ja alkavat kerjää pojilt huomioo.. ite oon 14v poikatyttö ja haistatan paskat noille meikki poskille!
      niiku "juon kaljaa koulus!! nii mahtavaa"" tupakkaaki naamaa!!" EI JUMA!!
      en oo kiinnostunu ite muodista tai mistää muustakaa perus tyttöjen jutuista joten en tiedä että saastuttavatko ne tyttöjen päät!!
      mutta tyhmiä ovat ;D

      • adblockerZ

        Säki oot tyhmä kun oot "poikatyttö", vanhempasi ovat varmasti ylpeitä.


      • 15v poika
        adblockerZ kirjoitti:

        Säki oot tyhmä kun oot "poikatyttö", vanhempasi ovat varmasti ylpeitä.

        No kyllä se saa olla mitä se haluaa :D

        Ei vittu mun viesteistä tulee ristiriitaa.

        Oikeestaan ei koska mulla ei oo mitää näitä teinipissiksiä vastaan :D kysyin vaan heihin liittyvän kysymyksen

        Jes, mun logiikka toimii kerrankin B-)


    • poikatyttö00

      kyllä ovat!! sanovat fiksuksi koska en oo massateini c: ja muuten ki oon kuulemma nätti ja fiksu BY: kaverit perhe

      • revi siit

        No oon mäki tyttöpoika ja poltan vaikka oonki 12. En sillä et lesoon tai yritä olla "cool" tupakka on vaa nii hyvää


      • kyl muaki hävettäis
        revi siit kirjoitti:

        No oon mäki tyttöpoika ja poltan vaikka oonki 12. En sillä et lesoon tai yritä olla "cool" tupakka on vaa nii hyvää

        tukehdu tervaan, häkään ja muuhun paskaan


      • 15v poika
        revi siit kirjoitti:

        No oon mäki tyttöpoika ja poltan vaikka oonki 12. En sillä et lesoon tai yritä olla "cool" tupakka on vaa nii hyvää

        No mitäs taas, tupakka maistuu ja haisee iha paskalle, ei siitä voi tykätä. Sun kaverit on vaa polttanu ja sit säku oot ruennu polttaa niitte kaa että sun itsetunto säilys. Sen jälkee sitte oot ruennu "tykkäämään" siitä ja vaikka itse kiellät sen, ajattelet että olet paljon siistimpi kuin muut.


      • just sayin
        15v poika kirjoitti:

        No mitäs taas, tupakka maistuu ja haisee iha paskalle, ei siitä voi tykätä. Sun kaverit on vaa polttanu ja sit säku oot ruennu polttaa niitte kaa että sun itsetunto säilys. Sen jälkee sitte oot ruennu "tykkäämään" siitä ja vaikka itse kiellät sen, ajattelet että olet paljon siistimpi kuin muut.

        15v poika; tossa en oo samaa mieltä, ehkä noin nuori vaan polttaa esittääkseen mutta kyllä tupakoitsijat tykkäävät tupakan savun mausta ja polttamisesta muutenkin. ei lopettamisessa yleisin ole vaikeinta nikotiiniriippuvuus, vaan se että polttamisesta on tullut rutiini. itse olen polttanut parisen vuotta säännöllisesti ja suht paljon, mutten silti ole nikotiiniriippuvainen enkä polta yleisin muiden nähden eli en todellakaan polta esittääkseni. joo olen kuitenkin teini. mitä ite ekoja kertoja veti henkeen tai ees haisto röökin, meinas nousta heti oksennus, mut se on vähän sama kun kahvinjuonti, harva heti tykkää mut ku tarpeeks juot ni alat rakastaa sitä makua. toivottavasti olet tarpeeksi kypsä ymmärtämään pointtini :)


    • näsäviisastelija

      Siis karmeeta touhua.
      Itse vasta 12 niin odotan tuota ikää ihan rauhassa..
      Pentuhan minä vasta olen.
      Mun mielestä toi on tosi tyhmää. ajatus tupakasta ja alkoholista ei hirveesti miellytä.
      Mä en yleensä saa millää henkee ku tupakkaa menee keuhkoihi.
      Saatika sitte ku saunassa menee vesihöyryä keuhkoihi.
      Ja lärvien vetämine ei kuulu tuoho ikää ei sitte millää.
      Ja sit mun sadan-vuoden-päästä-tuleva-poikaystävähä ei sit hirveesti tollasta kamaa vetele. Menkää kotiin teinit ootte humalassa.

      • 15v tyttö

        Nonni!! Kerranki on nuorempi viisaampi...


      • adblockerZ

        millais sitä tupakkaa menee keuhkoihin? ei sitä kuullu niellä, onko ihme ettei maistu


    • tiedän ettei nyt puhuttu

      Jep, itekki oon 12 enkä ymmärrä huumeita, päihteitä. Mielestäni huumeita tai tupakkaa ei koskaan pitäisi edes kokeilla.

      • 18 v. tyttö

        hyvä, onneksi teitä fiksujakin on :)


      • 18 v. tyttö
        18 v. tyttö kirjoitti:

        hyvä, onneksi teitä fiksujakin on :)

        En ole siis ikinä polttanut enkä aio polttaakaan.
        Huumeisiin en koske edes pitkällä tikulla. Alkoholia juon mutta hyvin vähän ja todella harvoin, perseitä ei tee mieli vetää ikinä.

        Päihteet eivät ole terveydelle hyödyllisiä, päinvastoin (aikuisena alkoholia vähän ja harvoin juodessa se ei kylläkään ole haitallista). En ymmärrä nuoria, joiden mielestä on coolia käyttää päihteitä, oman terveyden he vain pilaavat.


      • 11 ja kohta 12 jippijai

        Jippijaijee! Viisaita 12 vuotiaita! Ite täytän kakstoist täs loppuvuodest, mut oon ollu varmaa kakkoselta asti (ehkä pitempäänkin) sitä mieltä että 'tupakka ja kalja on tyhmiä' nykyään ennemminkin puhun päihteistä pikemminkin kokonaisuutena, enhän mä mistää huumeista tuolloin tienny, joten se oli vain tuo 'mä en ikinä polta tupakkaa tai juo kaljaa' juttu, mutta mitä enemmän ikää, sitä viisaampi! (Yleistän! Ei siis kaikki! Ennemminkin henkinen ikä!)


      • revi siit
        11 ja kohta 12 jippijai kirjoitti:

        Jippijaijee! Viisaita 12 vuotiaita! Ite täytän kakstoist täs loppuvuodest, mut oon ollu varmaa kakkoselta asti (ehkä pitempäänkin) sitä mieltä että 'tupakka ja kalja on tyhmiä' nykyään ennemminkin puhun päihteistä pikemminkin kokonaisuutena, enhän mä mistää huumeista tuolloin tienny, joten se oli vain tuo 'mä en ikinä polta tupakkaa tai juo kaljaa' juttu, mutta mitä enemmän ikää, sitä viisaampi! (Yleistän! Ei siis kaikki! Ennemminkin henkinen ikä!)

        Ööö kukaan kavereista ei polta sori nyt vaa. se on hyvää ja poltan joko yksin tai bff kaa. Selitys on helppo kaikki jotka on saanut sen selville ei uskalla kertoa perheelle, koska tietää olevansa haudassa tai sairaalassa. Miksi siis esittäisin??


      • revi siit
        revi siit kirjoitti:

        Ööö kukaan kavereista ei polta sori nyt vaa. se on hyvää ja poltan joko yksin tai bff kaa. Selitys on helppo kaikki jotka on saanut sen selville ei uskalla kertoa perheelle, koska tietää olevansa haudassa tai sairaalassa. Miksi siis esittäisin??

        Ja miks oisin muka tyhmä keskiarvo on 8,4 todistuksessa ja ensinnäkin. Niin sanotut enkelit ette vaan ymmärrä mikä siin on ei kaikki lesoon tai yritä olla 'cool' jotkut tekevät sen huvin vuoks niinku mä esim.


      • pienet huomiohuorat
        revi siit kirjoitti:

        Ja miks oisin muka tyhmä keskiarvo on 8,4 todistuksessa ja ensinnäkin. Niin sanotut enkelit ette vaan ymmärrä mikä siin on ei kaikki lesoon tai yritä olla 'cool' jotkut tekevät sen huvin vuoks niinku mä esim.

        Meikkipellet on ihan vitun ruman näkösiä. Polttahjat koviksia samoten ku känniääliöt. Huomiohuorausta se on.


      • vittu oot sä tyhmä
        revi siit kirjoitti:

        Ja miks oisin muka tyhmä keskiarvo on 8,4 todistuksessa ja ensinnäkin. Niin sanotut enkelit ette vaan ymmärrä mikä siin on ei kaikki lesoon tai yritä olla 'cool' jotkut tekevät sen huvin vuoks niinku mä esim.

        Huvin vuoks on hauskaa pilata terveytensä? No huvinsa kullakin...


      • revi siit
        vittu oot sä tyhmä kirjoitti:

        Huvin vuoks on hauskaa pilata terveytensä? No huvinsa kullakin...

        Aivan terveyden pelaaminen on hauskaa.
        Haittaaks se jotenkin teitä


      • voi voi pikku ruppanaa
        revi siit kirjoitti:

        Aivan terveyden pelaaminen on hauskaa.
        Haittaaks se jotenkin teitä

        Opettelisit edes kirjoittamaan. Vai lukihäiriöinenkö se siellä?


      • revi siit
        voi voi pikku ruppanaa kirjoitti:

        Opettelisit edes kirjoittamaan. Vai lukihäiriöinenkö se siellä?

        Sori nyt vaa mut osaan kirjottaa mut känny vähän lagii siks niit kirjoitus virheitä tulee


      • Meidän kaunis sukupolvi
        revi siit kirjoitti:

        Sori nyt vaa mut osaan kirjottaa mut känny vähän lagii siks niit kirjoitus virheitä tulee

        "Revi siit" on ilmeisesti vasta ylä-asteelle päässyt nuori (lapsi), joidenka vanhemmat ovat antaneet vapaa-kasvatuksen. Mikäs siinä?
        Antaa lapsen keuhkot mennä piloille jos niin haluaa ja leikkikööt omalla terveydellään. Se kostautuu sitten myöhemmällä iällä.
        Minun keskiarvoni oli 7.?, mutta minulta irtoaa viisautta enemmän kun älyä.
        Ja sinulla pitäisi olla kenties korkeampi keskiarvo..?


      • revi siit
        Meidän kaunis sukupolvi kirjoitti:

        "Revi siit" on ilmeisesti vasta ylä-asteelle päässyt nuori (lapsi), joidenka vanhemmat ovat antaneet vapaa-kasvatuksen. Mikäs siinä?
        Antaa lapsen keuhkot mennä piloille jos niin haluaa ja leikkikööt omalla terveydellään. Se kostautuu sitten myöhemmällä iällä.
        Minun keskiarvoni oli 7.?, mutta minulta irtoaa viisautta enemmän kun älyä.
        Ja sinulla pitäisi olla kenties korkeampi keskiarvo..?

        Ei vittu uskokaa jo et en oo ylä-asteelainen


      • revi siit
        revi siit kirjoitti:

        Ei vittu uskokaa jo et en oo ylä-asteelainen

        Siis jos mun keskiarvo oli 8,4 nii sen pitäisi olla korkeampi:'D


      • Meidän kaunis sukupolvi
        revi siit kirjoitti:

        Siis jos mun keskiarvo oli 8,4 nii sen pitäisi olla korkeampi:'D

        No hyvä, että koulu sujuu jollain tapaa!
        Mutta miten ne sinun vanhemmat ovat oikein kasvattanu sinut? Poltat ja olet "vähän" itsekäs rehentelijä.
        Ai olet myös ala-asteelta, koska siltä näyttää kirjoituskin ja käytät sanaa "bff".


      • revi siit
        Meidän kaunis sukupolvi kirjoitti:

        No hyvä, että koulu sujuu jollain tapaa!
        Mutta miten ne sinun vanhemmat ovat oikein kasvattanu sinut? Poltat ja olet "vähän" itsekäs rehentelijä.
        Ai olet myös ala-asteelta, koska siltä näyttää kirjoituskin ja käytät sanaa "bff".

        Ööö siis en jaksa kirjottaa mitään bestie tai mitä vittu onkaa ja mun vanhemmat on ärsyttäviä paskoja jotka ei tajuu musta mitään vaikka niin luulevat isäni on tietysti juoppo broidi on ärsyttävä mut iha sama mitä mutsiin tulee se on ärsyttävä tiukkis ja ankara et voi voi mutta sitä en ymmärrä mä teen jotai väärin huutoo tulee ku broidi tekee jotain väärin ei se mitään.
        Kasvatuksessa on paljonki vikaa et sori vaa mut täs on hyvätkin puolet kun on se ei suosittu (olen vahinko lapsi) kukaan ei välitä niin paljon että itkis mun pikku kömmellyksiä tonne huonompaan suuntaa. eli on tullut tehtyä ihan jotai...


      • oot sä tyhyymä
        revi siit kirjoitti:

        Ööö siis en jaksa kirjottaa mitään bestie tai mitä vittu onkaa ja mun vanhemmat on ärsyttäviä paskoja jotka ei tajuu musta mitään vaikka niin luulevat isäni on tietysti juoppo broidi on ärsyttävä mut iha sama mitä mutsiin tulee se on ärsyttävä tiukkis ja ankara et voi voi mutta sitä en ymmärrä mä teen jotai väärin huutoo tulee ku broidi tekee jotain väärin ei se mitään.
        Kasvatuksessa on paljonki vikaa et sori vaa mut täs on hyvätkin puolet kun on se ei suosittu (olen vahinko lapsi) kukaan ei välitä niin paljon että itkis mun pikku kömmellyksiä tonne huonompaan suuntaa. eli on tullut tehtyä ihan jotai...

        Hyvä keskiarvo ei tee kenestäkään fiksua, ei näemmä sinustakaan.


      • revi siit
        oot sä tyhyymä kirjoitti:

        Hyvä keskiarvo ei tee kenestäkään fiksua, ei näemmä sinustakaan.

        Voi kiitos :'D


      • krooh pyyh
        revi siit kirjoitti:

        Voi kiitos :'D

        Yks, todistuksen keskiarvo ei tähän mitenkään liity, ja milloin joku sanoi sua tyhmäks? o.O
        Kaks, se on tietysti jokasen oma, huom. OMA asia, käyttääkö päihteitä vai ei. So did you got that point?


    • Tyttö00

      Tupakka ja kalja maistuu ihan paskalta.

      • Hehhe....

        Nii sun mielestä


      • tyttö n. 17vee

        No juu, sen uskon, en ole tosin koskaan maistanut, mutta ei tekisi kyllä mielikään... Yksi syy siihen tietenkin on se kun en vaan haluaisi saastuttaa keuhkojani ja muutenkaan itseäni ja kuolla 20-30 vuotta nuorempana kuin "normaalisti elävät" ihmiset...


    • ei ymmärrä

      No juuh... Itsekin ihmettelen tuota samaa, omassa koulussa... Olen tosin tyttö (joka ei tällaista ymmärrä), mutta kuitenkin. Haluavat kai vain esittää jotakin, kuka tietää mitä niiden päässä liikkuu. Ei nimittäin ole mikään ihme jos pojat ei tykkää. Totta kai sellaisiakin on jotka tykkää, mutta taitaa kumminkin olla aika pieni osa Suomen väestöstä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6462
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4183
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2577
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2010
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1528
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1387
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1090
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1036
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1021
    Aihe