Syömishäiriöiset taitoluistelijat, onko niitä Suomessa?

Rasva%

13

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rääkki nuorille

      On niitä. Raunioitettu elämä jopa kroppaa vahingoitettu. Venäläiset valkut...

      • Pitäisi puhua

        Näistä ei uskalleta ees puhua!! Tiedän yhden valkun joka vahtaa syömiset eritt tarkkaan!


    • Terve luistelija

      Ei vaan venäläiset valkut. Suomalaisia valkkuja on monta samanlaista. Yks (suomalainen) huippuseuran valkku huutaa koko ryhmälle et ootte liian painavia, jos joku on sen mielestä lihava. Toisessa seurassa suomalaisella valkulla on ollu vaikka kuinka monta anorektikkoo kun se huomauttelee tytöille painosta koko ajan.

      • Kysympähänvaan

        Mistähän seuroista tässä mahtaa olla kyse?


    • Oli ja on
    • Sairautta
    • Nimimerkki2

      Turha jeesustella venäläisille valmentajille, ihan samanlaista jälkeä saavat aikaiseksi Suomessakin.

    • aakanenmies

      Taitaa olla ku naisluistelijat kitisee.narisee ku puhuvat. hyvänä esim laura 27v ja kiira 27v naisia.tekisivät esim. omia lapsia.sit ei jaksa narista ja kumarella sponsoreille.kaan?tuon ikäiset naiset ovat jo äitejä ja aikuisiakin?

    • Ylpiitäovat

      Kauheen ylpeitä ja leuhkia suomenkin naisluistelijat.miksiköhän.malli varmaan tullu kotoakin?? kunnon verokirjatöihin joutasivat AUDI logoineenkin.

    • volvokupla

      Maksavatko SPONSORI tuistaan veroja suomen valtiolle??

    • Huonokokemus

      On suomalaisia valmentajia jotka puhuu terveellisen ravinnon puolesta kovalla äänellä mutta osottaa lapsille jatkuvasti että pitää olla laihempi. Huomautellaan ohimennen lihomisista mukama kevyeen sävyyn niin ettei vanhemmat kuule. Seuroja on joissa on monta syömishäiriöistä, häiriön takia lopettaneita, rasvaprosenttimittauksien vahtimista jne. Yksi tyttö kun sairastuu eikä sitä huomata, kohta sairastuu kaverit ympärillä. Vanhemmat katsokaa tarkasti miten luisteleva lapsenne syö ja millainen hänen minäkuva on! Se miten tai mitä valmentaja teille puhuu voi olla ihan muuta mitä hän lapselle kahdenkesken sanoo.

    • liianläskejä

      Vähän vinkkiä seuroista? Ei vaikuta kovin hyvältä tää kotimainenkaan valmennusosaaminen

      • Hirveetätouhua

        Usean anorektikon olen tavannut jäillä .


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2636
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      73
      1431
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      41
      1421
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1179
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1154
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1153
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1146
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1131
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1083
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      9
      1063
    Aihe