Mitä mieltä ootte nuuskasta???

Nuuskakingi

Itse käytän nuuskaa aika paljon. Lähes joka tunti on biitti huulessa. Tekee hyvää

miksi te käytätte nuuskaa ????

Itekäytän koska rauhottaa mukavasti.

Mistä saatte teijän nuuskat ????

Ite ostan kaverilta :D

24

131

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En käytä nuuskaa. Isäkäni käyttää ja on ällöttävän näköistä, kun hänen hampaansa ovat keltaiset.

    • "Mitä mieltä ootte nuuskasta???"
      - otsikko

      Epäterveellistä ruskeaa paskàá, jota tungetaan huuleen, aiheuttaa paremman syövän kuin tupakka.

      miksi te käytätte nuuskaa ????

      En käytä.

      Mistä saatte teijän nuuskat ????

      Ruotsinlaivalta. Hur så?

      • Miksi sinä hankit nuuskaa, jos et käytä sitä??

        Ai niin. Iskä hommaa omansa kai Hapiksesta.


      • kurpizza kirjoitti:

        Miksi sinä hankit nuuskaa, jos et käytä sitä??

        Ai niin. Iskä hommaa omansa kai Hapiksesta.

        Hur så? En suoranaisesti hanki, mutta sukulaisen kaverit käyttää joten rahaa vasten tuomme sitä aina kun matkaamme Ruotsiin.


      • israelin-tukija kirjoitti:

        Hur så? En suoranaisesti hanki, mutta sukulaisen kaverit käyttää joten rahaa vasten tuomme sitä aina kun matkaamme Ruotsiin.

        Noo, tietenkin se. Limsaa ja suklaata saa halvalla myös. XD


      • kurpizza kirjoitti:

        Noo, tietenkin se. Limsaa ja suklaata saa halvalla myös. XD

        Ostan minäkin sikareita. Vaikken silleen käytä.


    • Mitä mieltä ootte nuuskasta???
      Epäterveellistä ja tyhmää käyttää nuuskaa. Turhaa ainetta.

      miksi te käytätte nuuskaa ???? En käytä.

      Mistä saatte teijän nuuskat ???? En mistään.

    • Nuuskan käyttö on äärettömän typerää ja iljettävää.

    • Enpä tiedä. Jos on jotenkin pakko, niin minkäs minä sille voin. Onneksi ei ole pakko. Iljettävää, ällöttävää. Suusyövän riski kasvaa. En rupeaa kuitenkaan kenenkään kanssa siitä vääntämään, mutta en sitä kyllä alaikäiselle ostakaan.

      • Tai no enhän minä osta nuuskaa kenellekään. Tupakkaa olen joskus käynyt ostamassa itseäni vanhemmalle henkilölle, joka pyysi hakemaan.


    • DKM

      laivalta saa. parilta kaverilta saa. helvetti sitä saa vaik mist, mut ootko ikin miettiny, miks sit käytät? se o turhaa. sille ei oo muut syyt paska persoona mikä vaatii nuuskan käyttöö et saa jotai itseluottamust ja ison pojan maineen. (tos iso POIKA kosk huh jos kimma käyttäis)

    • B-L

      Haitallista ja ällöttävää.
      Kannattaisi siirtyä nikotiinipurkkaan jos on jo riippuvainen.

    • Juu ei. Ihan tarpeeksi olen nuuskaajien jälkeensä jättämiä kikkareita saanut katsoa, joten en kyllä suosittele kenellekään, me tervejärkiset ansaitsimme kikkareettoman ympäristön. Sama tupakoitsijoille: te haisette. Lopettakaa. Heti. Nuuskaajien takia urheilupaikat ovat täyttä niitä kakkakikkareen näköisiä nuuskamällejä ja tupakoitsijat tukkivat kaikki väylät kun talvisaikaan on pakko tupakoida just keskellä sitä muutenkin kapeeta polkua. Tupakoitsijatkin roskaavat, anteeksiantamatonta ja iljettävää puuhaa. Bussipysäkillä pitää katsoa tuulen suunta siten, ettei joudu hengittelemään tupakoitsijan savuja, koska juuri hänen nikotiiniriippuvaisuutensa on tärkeämpää kuin kymmenen ympärillä olevan ihmisen terveys.

      Olette itsekkäitä paskiaisia. Jos on pakko nuuskata tai tupakoida niin vain oman kotinne rauhassa, jos asutte vuokralla niin sitten ei auta kuin olla tupakoimatta, on nimittäin ikävä temppu asunnon omistajalle kun kämppä tarvii kalliin tuuletuksen ennen kuin voi ottaa uuden vuokralaisen.

      Tulipahan maristua, mutta suoraan sanottuna tekee mieli sanoa suorat sanat bussipysäkkitupakoitsijoille, varsinkin silloin kun siellä pysäkillä on meidän migreenikko-astmaatikkojen lisäksi lapsia.

      Kyllä, oli pakko.

    • hockey1

      Olen käyttänyt nuuskaa vuodesta-83,ainoa pieniväli oli kun olin armeijassa.
      1.Koska olen koukussa (kukkahatut voi vetää v....n pähäänsä)
      2.Se on tapa/rauhoittaa vierotusoireita
      3.Ruotsista yleensä,koska tää suomen touhu on ihan pers....ä.

      • Jos olet kyllin vanha ollaksesi käyttänyt nuuskaa vuodesta -83, olet myös liian vanha tälle palstalle.


      • Syövyttää nuuska
        santiny kirjoitti:

        Jos olet kyllin vanha ollaksesi käyttänyt nuuskaa vuodesta -83, olet myös liian vanha tälle palstalle.

        Opiskelukavereistani 2 oli jo 18 vuotiaana ikenet paljon syöpyneet nuuskan käytön takia.


    • ssdfss

      Aina jos näen ihmisen, joka käyttää nuuskaa, pidän häntä automaattisesti idioottina. Tämä olettamus on tosi käytännössä jokaisen nuuskaajan kohdalla.

    • montecristo89

      Ruotsin kuningas on myös idiootti kun käyttää nuuskaa ja ikean perustaja vetää kokonaiset kaksi rasiaa lössiäpäivässä..

    • romeo89

      No kaikki suberkenkilöt nuuskaa.Paavit vetää kuitenkin yleensä nenänuuskaa koska on niin fiiniä olevinaan..nykyinen taitaa olla niin vaatimaton että katsoo vaan jalkapalloa..kiva mies; ihana♡

      • peib

        ? Siis superhenkilö on paavisetistä kaunein minulle....rakastan häntä..maailman ihanin mies.


    • Anteeksi vain

      Hurrihomojen hommaa, eli EI KIITOS.

    • "Mitä mieltä ootte nuuskasta??"

      Iljettävää, terveydelle haitallista ainetta, eikä tulisikaan mieleen kokeilla.

      • -yksisarvinen-

        "mitä mieltä olette nuuskasta?"

        epämääräistä syöpämömmöä joka tungetaan suuhun.

        Yksisarvisella ratsastaminen on kivempaa.


    • Brita95

      Hei nuuskassa on jotain joka ehkäisee syöpiä.Esim keuhkosyöpää heillä vähemmän kuin tupakoimattomilla ja muistisairaita heistä ei tule vaan pitkäikäisiä terveitä ruotsalaisia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      137
      1906
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1898
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1848
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1630
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1448
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1153
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1150
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1148
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1127
    Aihe