Millaisia olisimme?

Yx palstalta

Jos meidät laitettaisiin saman pöydän äärelle keskustelemaan, niin käyttäisimmekö samanlaista kieltä kuin täällä netissä? Osaisimmeko käyttäytyä rehdisti, kohteliaasti, asiallisesti ja jopa ystävällisesti?

154

112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teuvo ainakin

      olisi kasvotusten lauhkea kuin lampaantissi, siksi hän täällä netissä hankkiikin taivastiliään riitelemällä kun ei kasvotusten ilkeäisi. Ei hän sentään niin tunnoton ole. Kokemuksesta tiedän.

      • Teatterissako olemme

        Eli siis susi lampaan vaatteissa. Tyypillinen tapaus. Ihmettelen, että ihmisen pitää vetää kahta eri roolia.


      • Ei riitä
        Teatterissako olemme kirjoitti:

        Eli siis susi lampaan vaatteissa. Tyypillinen tapaus. Ihmettelen, että ihmisen pitää vetää kahta eri roolia.

        Lukuisilla puskanimimerkeillään hän vetää ainakin kymmentä roolia.


      • Älyätkö???
        Ei riitä kirjoitti:

        Lukuisilla puskanimimerkeillään hän vetää ainakin kymmentä roolia.

        On ainoa joka uskaltaa kirjoittaa omalla nimellään, toisin kuin sinä poloinen.


      • Älyän.
        Älyätkö??? kirjoitti:

        On ainoa joka uskaltaa kirjoittaa omalla nimellään, toisin kuin sinä poloinen.

        "On ainoa joka uskaltaa kirjoittaa omalla nimellään, toisin kuin sinä poloinen."

        Tervetuloa poloisten kerhoon.


      • Älyätkö???
        Älyän. kirjoitti:

        "On ainoa joka uskaltaa kirjoittaa omalla nimellään, toisin kuin sinä poloinen."

        Tervetuloa poloisten kerhoon.

        Minähä olen jo teidän poloisten kerhossa:)


      • Poloinen.
        Älyätkö??? kirjoitti:

        Minähä olen jo teidän poloisten kerhossa:)

        Hei! Milloin on poloisten seuraava kokous? Kenen kotona? Kenen vuoro olla puheenjohtajana? Teuvonko?


      • Poloisilla
        Poloinen. kirjoitti:

        Hei! Milloin on poloisten seuraava kokous? Kenen kotona? Kenen vuoro olla puheenjohtajana? Teuvonko?

        oli yksi kokous Teuvon kesämökillä Taipalsaarella vuonna 2008,


      • Poloisilla kirjoitti:

        oli yksi kokous Teuvon kesämökillä Taipalsaarella vuonna 2008,

        Yhtä poloisia ovat kuin heidän isäntänsäkin:

        "Ketuilla on luolansa ja taivaan linnuilla pesänsä, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin päänsä kallistaisi."


      • Hyvä niin.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Yhtä poloisia ovat kuin heidän isäntänsäkin:

        "Ketuilla on luolansa ja taivaan linnuilla pesänsä, mutta Ihmisen Pojalla ei ole, mihin päänsä kallistaisi."

        Edistystä? Pidät siis itseäsi vihdoinkin poloisena? Hyvä! Jotain muutosta parempaan on siis tapahtunut.


      • Hyvä niin. kirjoitti:

        Edistystä? Pidät siis itseäsi vihdoinkin poloisena? Hyvä! Jotain muutosta parempaan on siis tapahtunut.

        Sinulle "lottovoittoa" suurempi voitto olisi, jos pääsisit siihen poloisten joukkoon, johon Jeesus Kristuskin kuului:

        "Minun oli nälkä, mutta te ette antaneet minulle ruokaa.

        Minun oli jano, mutta te ette antaneet minulle juotavaa.

        Minä olin koditon, mutta te ette ottaneet minua luoksenne.

        Minä olin alasti, mutta te ette vaatettaneet minua.

        Minä olin sairas ja vankilassa, mutta te ette käyneet minua katsomassa.'

        Silloin nämäkin kysyvät: 'Herra, milloin me näimme sinut nälissäsi tai janoissasi, kodittomana tai alasti, tai sairaana tai vankilassa, emmekä auttaneet sinua?'

        Silloin hän vastaa heille: 'Totisesti: kaiken, minkä te olette jättäneet tekemättä yhdelle näistä vähäisimmistä, sen te olette jättäneet tekemättä minulle.'

        "Ja niin he lähtevät, toiset iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään."


    • Naurettavaa...

      Tämä pelle vastaili taas itselleen, pitäisikö hokea aamenta perään.

      • Minä ite

        Ei ole ketjua johon ei houkutella Teuvoa mukava huomata kuinka täällä Foorumissa ollaan hänestä riippuvaisia.


      • Merkillepannut
        Minä ite kirjoitti:

        Ei ole ketjua johon ei houkutella Teuvoa mukava huomata kuinka täällä Foorumissa ollaan hänestä riippuvaisia.

        Puhutaan läheisriippuvaisista, tällä palstalla ollaan teuvoriippuvaisia:)
        Huomaahan tuon, jos Teuvo on joskus poissa palstalta vähän pitempään, saattaa viestien määrä vrk:ssa jäädä alle kymmeneen.


      • Merkillepannut kirjoitti:

        Puhutaan läheisriippuvaisista, tällä palstalla ollaan teuvoriippuvaisia:)
        Huomaahan tuon, jos Teuvo on joskus poissa palstalta vähän pitempään, saattaa viestien määrä vrk:ssa jäädä alle kymmeneen.

        Oletko pannut merkille myöskin sen, miten tässäkin toteutuu sama kuin Jumalan ilmoituksessa Hesekielille:

        "He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi. Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

        Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

        Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        Saattaapa joukossa olla jokunen Pitkähameinen nainenkin.


    • Jokainen viesti, jossa ei Teuvoa rienattaisi "on kuin pilvinen päivä, ilman aitan polulla astelevaa emäntää."

      Ette te pysty olemaan taistelematta tätä vastaan:

      "Kaikki vihaavat teitä, mutta se, joka vahvana pysyy loppuun asti, se pelastuu."

      Vääristä profeetoista on Jeesus antanut erinomaisen hyvät tuntomerkit:

      "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

      Mutta vain harvat pysyvät nämä tunnistamaan, miksi?

      Oikea profeetta on päinvastainen:

      "Varokaa oikeaa profeettaa, hän tulee luoksenne raatelevana sutena, mutta sisältä on lauhkea lammas."

      Hyvää päivänjatkoa kaikille, tämän rakkaan harrastuksenne parissa.

    • Yksinkertainen ratkaisu keskustelun aloittajan ihmettelyyn.

      Luopukaa kaikki nimimerkkien takana luurailevat nimimerkeistänne ja rekisteröikää väestörekisterissä oleva nimenne, ja alkaa kirjoitella sillä.

      Silloin olisimme kaikki samassa pöydässä.

      • Ei se

        sinun henkilöön menevää herjaamista vähentäisi, päinvastoin.


      • Ei se kirjoitti:

        sinun henkilöön menevää herjaamista vähentäisi, päinvastoin.

        Jos tapahtuisi päinvastoin, olisi varmasti jo moni kiirehtinyt rekisteröimään oman nimensä.

        Oletko jo itse harkinnut samaa?


      • Kirjoittihan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos tapahtuisi päinvastoin, olisi varmasti jo moni kiirehtinyt rekisteröimään oman nimensä.

        Oletko jo itse harkinnut samaa?

        kolleegasi, niin ikään yhdenmiehenlashkon johtaja Ramukin omalla nimellään. Narsistisotilaita molemmat.


      • Kirjoittihan kirjoitti:

        kolleegasi, niin ikään yhdenmiehenlashkon johtaja Ramukin omalla nimellään. Narsistisotilaita molemmat.

        Hänen oli pakko, koska hän oli rekisteröidyn uskonlahkon johtaja, joka sen ohella toimi maallisena yrittäjänä, ihmeliimakauppiaana.

        Etkö edes näin yksinkertaista asiaa pysty ymmärtämään?


      • Hänet
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hänen oli pakko, koska hän oli rekisteröidyn uskonlahkon johtaja, joka sen ohella toimi maallisena yrittäjänä, ihmeliimakauppiaana.

        Etkö edes näin yksinkertaista asiaa pysty ymmärtämään?

        pakotti kirjoittamaan narsismi, niin kuin sinutkin. Ei varmaan sovi pirtaasi kun olet ominut narsismin itsellesi muka Pyhänä asiana.


      • Hänet kirjoitti:

        pakotti kirjoittamaan narsismi, niin kuin sinutkin. Ei varmaan sovi pirtaasi kun olet ominut narsismin itsellesi muka Pyhänä asiana.

        Eipä ole siellä Puskateologisen pimeyden valtakunnassa ainuttakaan, jolle Totuuden Henki ei olisi narsismin henki?

        Se ei minua häiritse, koskaan tänäänkin monet teistä kasvattavat taivastiliäni, sunnuntailisällä korotettuna:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.[

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille.

        -- Mutta te rikkaat -- voi teitä! Te olette jo onnenne saaneet."


      • Eli siis myönnät
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Eipä ole siellä Puskateologisen pimeyden valtakunnassa ainuttakaan, jolle Totuuden Henki ei olisi narsismin henki?

        Se ei minua häiritse, koskaan tänäänkin monet teistä kasvattavat taivastiliäni, sunnuntailisällä korotettuna:

        "Autuaita olette te, kun teitä Ihmisen Pojan tähden vihataan ja herjataan, kun ihmiset erottavat teidät keskuudestaan ja inhoavat teidän nimeännekin.[

        Iloitkaa silloin, hyppikää riemusta, sillä palkka, jonka te taivaassa saatte, on suuri. Samoinhan tekivät heidän isänsä profeetoille.

        -- Mutta te rikkaat -- voi teitä! Te olette jo onnenne saaneet."

        "Eipä ole siellä Puskateologisen pimeyden valtakunnassa ainuttakaan, jolle Totuuden Henki ei olisi narsismin henki?"

        Mukavaa oli nähdä tämäkin päivä, jolloin tunnustat Ramunkin olleen Totuuden hengessä.


      • Eli siis myönnät kirjoitti:

        "Eipä ole siellä Puskateologisen pimeyden valtakunnassa ainuttakaan, jolle Totuuden Henki ei olisi narsismin henki?"

        Mukavaa oli nähdä tämäkin päivä, jolloin tunnustat Ramunkin olleen Totuuden hengessä.

        Kärsit erittäin pahasta LuKi-häiriöstä. Minä en pysty sinua siinä auttamaan.


      • Etkö ymmärrä Teuvo?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kärsit erittäin pahasta LuKi-häiriöstä. Minä en pysty sinua siinä auttamaan.

        Sinulla ja Ramulla on narsismi, narsismin henki niin kuin sinä sanot ja sanot että se on pyhä. Niin eikö Ramukin ollut samassa hengessä kuin sinäkin?


      • Etkö ymmärrä Teuvo? kirjoitti:

        Sinulla ja Ramulla on narsismi, narsismin henki niin kuin sinä sanot ja sanot että se on pyhä. Niin eikö Ramukin ollut samassa hengessä kuin sinäkin?

        Jos olisin noin sanonut, kuten sinä valehtelet minun sanoneen, olisi varmasti saman saastaisen hengen vallassa kuin sinäkin herjaamassa Totuuden Henkeä narsismin hengeksi.


      • Todistajia
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos olisin noin sanonut, kuten sinä valehtelet minun sanoneen, olisi varmasti saman saastaisen hengen vallassa kuin sinäkin herjaamassa Totuuden Henkeä narsismin hengeksi.

        on paljon. älä yritä syödä sanojasi.,


      • Todistajia kirjoitti:

        on paljon. älä yritä syödä sanojasi.,

        Niitähän Saa-tanalla on, tuhonkin alkaessa "kuin hiekkaa meren rannalla".

        Totuudella kun tälläkään palstalla ei ole kuin tunnistettu todistaja.


    • Jukka Moisio

      "Varokaa oikeaa profeettaa, hän tulee luoksenne raatelevana sutena, mutta sisältä on lauhkea lammas."

      Tämä on totta. Tämän huomasin jo vuosia sitten, ja tunnistin Teuvossa Jumalan hengen.

      Aloin kyselemään Jumalalta Totuutta Teuvon ja Armin opastamana ja tulin sen huomaamaan. Huomasin myös tämän: koko maailma on pahan vallassa, ja Totuuden tuntevia on vain harvassa!

      Kyse EI ole mistään narsismista,(tai psykopatiasta) kuten monesti Totuuden tuojia haukutaan, vaan siitä että valheen henki ei siedä sitä että se tunnistetaan.

      • Niinkö?

        Olet siis sitä mieltä, että Paavali puhui demonin vallassa valheita?


      • Jukka Moisio
        Niinkö? kirjoitti:

        Olet siis sitä mieltä, että Paavali puhui demonin vallassa valheita?

        Tuosta en tiedä. Mutta kyselemällä Jumalalta asiaankin saadaan selvyys


      • Näinpä.
        Jukka Moisio kirjoitti:

        Tuosta en tiedä. Mutta kyselemällä Jumalalta asiaankin saadaan selvyys

        Niin, nimenomaan Jumalalta kyselemällä, ei Teuvolta kyselemällä.


      • TMarko

        Aloittaja kysyy millaisia olisimme.

        Olemmeko tälläisiä?

        - Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile
        - Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon.
        - Me olimme lempeät teidän keskuudessanne, niinkuin imettävä äiti, joka vaalii lapsiansa
        -Ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne
        -Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään
        -Etteivät ketään herjaa, eivät riitele, vaan ovat lempeitä ja osoittavat kaikkea sävyisyyttä kaikkia ihmisiä kohtaan.
        -Ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.

        Onko Teuvo sinun mielestäsi tuollainen mies? Oletko itse tuollainen?
        Vai uskotko sinäkin Paavalin olevan väärä profeetta?
        Paavali oli lempeä mies. Hänellä oli varaa olla sellainen Herran palvelijana, koska hän aiemmassa elämässään ei ollut sellainen. Hän oli ollut vainooja ja väkivaltainen mies joka ei Herran seurakuntaa ollut säästänyt. Hän sanoikin, että hänen jälkeensä... antaa hänen itsensä sanoa:

        "Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa. "

        Julma susi on julma susi sydämeltään. Toiset julmat sudet osaavat ehkä ensi alkuun teeskennellä lauhkeaa ja rauhaisaa lammasta, mutta tietyt tilanteet paljastavat hyvinkin helposti heidän todellisen luontonsa. He eivät kestä arvostelua. Heitä jos menet arvostelemaan tai kyseenalaistat tälläisen henkilön auktoriteettia niin on erittäin todennäköistä ettei suden kynnet pysy enää piilossa.
        Susi ei kykene tähän: "tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden " Susi tekee kaikkensa raadellakseen sellaisen joka kyseenalaistaa tai tutkii "hänen" totuuttansa. Maailma ja kristillinen kenttä on täynnänsä miehiä ja naisia jotka ovat pöyhistyneet ja paisuneet omista näyistänsä. Niillä he kerskailevat ja yrittävät "houkutella" ihmisiä oman auktoriteettinsa alle. Valitettavasti heidän käännytys työnsä on erittäin tuhoisaa. Se saa enemmän tuhoa aikaan kuin hyvää.
        Loppu pelissä tälläiset ihmiset eivät ketään säästä ketkä eivät ole heidän kanssaan kaikessa samaa mieltä.

        Täälläkin on tätä satoa ihan tarpeeksi nähtävissä. On ihmeellistä että jotkut eivät voi sitä nähdä ja että tuollainen toiminta vetoaa joihinkin ihmisiin. Ehkä se vetoaa johonkin heidän sisimmässään olevaan tarpeeseen löytää elämäänsä vahva johtaja joka sanoo miten asiat ovat. Sellainen menee valitettavasti ihmisen orjuudesta toiseen kunnes... ja toivottavasti lopulta Herra Jeesus Kristus tulee heidän auktoriteetiksensa ja heidänkin sisimmässään alkaa armo ja totuus valtaamaan alaa yhä enenemässä määrin että heidän laupeutensa ja lempeytensä tulee kaikkien ihmisten tietoon.

        Niin kuin Pietarikin rukoili:

        "Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden". "

        Sudet eivät tule sietämään vikoja ja heikkouksia sinussa eikä minussa. Miksi? Koska heidän vaikuttimensa ei ole ensinkään enää rakkaus lähimmäisiin vaan rakkaus heihin itseensä ja heidän omaan erinomaisuuteensa. He ovat joutuneet paholaisen ylpeyden paulaan ja toteuttavat hänen tahtoaan syyttäessään päivät ja yöt Jumalan omia etsien ja löytäen heistä jatkuvasti syntiä.

        Täydellisyys toteutuu Jumalan ARMOSSA meitä kohtaan Jeesuksessa Kristuksessa. Vain armossa ja rakkaudessa vaeltaessamme me vaellamme totuuden valkeudessa. Mutta jos meidän sydämessämme on pienikin huone ylpeydelle, niin paholainen tulee ja täyttää sen lupaamalla meille varmasti jotakin suurta ja ihmeellistä verrattuna toisiin ihmisiin. Se on hänen tahtonsa. Hän tahtoo korkealle ja hän tahtoo korottaa myös häntä kuulevat korkealle. Korkeammalle kuin muut.

        Jeesus sanoo suuruudesta aivan jotain muuta ja samoin Paavali. Kilpailkaa toinen toisenne kunnioittamisessa. Pitäkää toista itseänne parempina. Palvelkaa toinen toisianne. Joka itsensä alentaa se on suuri. Totuus näkyy meidän teoissamme ja suhtautumisessamme itseemme ja lähimmäisiimme.


      • Jukka Moisio
        TMarko kirjoitti:

        Aloittaja kysyy millaisia olisimme.

        Olemmeko tälläisiä?

        - Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile
        - Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon.
        - Me olimme lempeät teidän keskuudessanne, niinkuin imettävä äiti, joka vaalii lapsiansa
        -Ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne
        -Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään
        -Etteivät ketään herjaa, eivät riitele, vaan ovat lempeitä ja osoittavat kaikkea sävyisyyttä kaikkia ihmisiä kohtaan.
        -Ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.

        Onko Teuvo sinun mielestäsi tuollainen mies? Oletko itse tuollainen?
        Vai uskotko sinäkin Paavalin olevan väärä profeetta?
        Paavali oli lempeä mies. Hänellä oli varaa olla sellainen Herran palvelijana, koska hän aiemmassa elämässään ei ollut sellainen. Hän oli ollut vainooja ja väkivaltainen mies joka ei Herran seurakuntaa ollut säästänyt. Hän sanoikin, että hänen jälkeensä... antaa hänen itsensä sanoa:

        "Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa. "

        Julma susi on julma susi sydämeltään. Toiset julmat sudet osaavat ehkä ensi alkuun teeskennellä lauhkeaa ja rauhaisaa lammasta, mutta tietyt tilanteet paljastavat hyvinkin helposti heidän todellisen luontonsa. He eivät kestä arvostelua. Heitä jos menet arvostelemaan tai kyseenalaistat tälläisen henkilön auktoriteettia niin on erittäin todennäköistä ettei suden kynnet pysy enää piilossa.
        Susi ei kykene tähän: "tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden " Susi tekee kaikkensa raadellakseen sellaisen joka kyseenalaistaa tai tutkii "hänen" totuuttansa. Maailma ja kristillinen kenttä on täynnänsä miehiä ja naisia jotka ovat pöyhistyneet ja paisuneet omista näyistänsä. Niillä he kerskailevat ja yrittävät "houkutella" ihmisiä oman auktoriteettinsa alle. Valitettavasti heidän käännytys työnsä on erittäin tuhoisaa. Se saa enemmän tuhoa aikaan kuin hyvää.
        Loppu pelissä tälläiset ihmiset eivät ketään säästä ketkä eivät ole heidän kanssaan kaikessa samaa mieltä.

        Täälläkin on tätä satoa ihan tarpeeksi nähtävissä. On ihmeellistä että jotkut eivät voi sitä nähdä ja että tuollainen toiminta vetoaa joihinkin ihmisiin. Ehkä se vetoaa johonkin heidän sisimmässään olevaan tarpeeseen löytää elämäänsä vahva johtaja joka sanoo miten asiat ovat. Sellainen menee valitettavasti ihmisen orjuudesta toiseen kunnes... ja toivottavasti lopulta Herra Jeesus Kristus tulee heidän auktoriteetiksensa ja heidänkin sisimmässään alkaa armo ja totuus valtaamaan alaa yhä enenemässä määrin että heidän laupeutensa ja lempeytensä tulee kaikkien ihmisten tietoon.

        Niin kuin Pietarikin rukoili:

        "Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden". "

        Sudet eivät tule sietämään vikoja ja heikkouksia sinussa eikä minussa. Miksi? Koska heidän vaikuttimensa ei ole ensinkään enää rakkaus lähimmäisiin vaan rakkaus heihin itseensä ja heidän omaan erinomaisuuteensa. He ovat joutuneet paholaisen ylpeyden paulaan ja toteuttavat hänen tahtoaan syyttäessään päivät ja yöt Jumalan omia etsien ja löytäen heistä jatkuvasti syntiä.

        Täydellisyys toteutuu Jumalan ARMOSSA meitä kohtaan Jeesuksessa Kristuksessa. Vain armossa ja rakkaudessa vaeltaessamme me vaellamme totuuden valkeudessa. Mutta jos meidän sydämessämme on pienikin huone ylpeydelle, niin paholainen tulee ja täyttää sen lupaamalla meille varmasti jotakin suurta ja ihmeellistä verrattuna toisiin ihmisiin. Se on hänen tahtonsa. Hän tahtoo korkealle ja hän tahtoo korottaa myös häntä kuulevat korkealle. Korkeammalle kuin muut.

        Jeesus sanoo suuruudesta aivan jotain muuta ja samoin Paavali. Kilpailkaa toinen toisenne kunnioittamisessa. Pitäkää toista itseänne parempina. Palvelkaa toinen toisianne. Joka itsensä alentaa se on suuri. Totuus näkyy meidän teoissamme ja suhtautumisessamme itseemme ja lähimmäisiimme.

        En minä korota ketään ihmistä. Minulle on näytetty Totuus ja haluan sitä muillekkin jakaa. Että moni pääsisi eroon valheesta ja eksytyksestä.

        "Suurinta rakkautta on kertoa Totuus"

        Kyllä minä TMarko sinuakin rakastan.


      • Merkille pantavaa
        Jukka Moisio kirjoitti:

        En minä korota ketään ihmistä. Minulle on näytetty Totuus ja haluan sitä muillekkin jakaa. Että moni pääsisi eroon valheesta ja eksytyksestä.

        "Suurinta rakkautta on kertoa Totuus"

        Kyllä minä TMarko sinuakin rakastan.

        Nämä Teuvon kannattajat jotka tulevat muka omalla nimellään, eivät koskaan käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Eli ne kommentit ovat epäkurantteja kun kuka vaan voi ottaa kenen nimen vaan.


      • TMarko
        Jukka Moisio kirjoitti:

        En minä korota ketään ihmistä. Minulle on näytetty Totuus ja haluan sitä muillekkin jakaa. Että moni pääsisi eroon valheesta ja eksytyksestä.

        "Suurinta rakkautta on kertoa Totuus"

        Kyllä minä TMarko sinuakin rakastan.

        Mukava kuulla että rakastat minua.

        Jeesus muuten sanoo näin rakkaudesta:

        "Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä."

        Tähän minäkin yhdyn koko sydämestäni. Jeesus eli ja toimi niin kuin opetti. Hän kuoli meidän kaikkien puolesta vaikka oltiin syntisiä ja tottelemattomia. Se on suurinta rakkautta ja tästä rakkaudesta meidän tulee kertoa koko maailmalle. Se mitä Jeesus teki on totisinta totta.

        Apostoli Johannes opettaa tätä samaa totuutta:

        "Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä."

        Siunausta.


      • Jukka Moisio
        Merkille pantavaa kirjoitti:

        Nämä Teuvon kannattajat jotka tulevat muka omalla nimellään, eivät koskaan käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Eli ne kommentit ovat epäkurantteja kun kuka vaan voi ottaa kenen nimen vaan.

        Syy on siinä, että jostain syystä selaimeni ei anna minun avata rekisteröitymissivua


      • Onhan tuo nähty
        Merkille pantavaa kirjoitti:

        Nämä Teuvon kannattajat jotka tulevat muka omalla nimellään, eivät koskaan käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Eli ne kommentit ovat epäkurantteja kun kuka vaan voi ottaa kenen nimen vaan.

        Kehtaat jauhaa tuollaista pas-kaa, se käytäntö kuuluu nimenomaan teikäläisille.
        Tulitkos itse palstalle rekisteröidyllä nikillä, jos et niin älä auo päätäs


      • TMarko kirjoitti:

        Aloittaja kysyy millaisia olisimme.

        Olemmeko tälläisiä?

        - Rakkaus on pitkämielinen, rakkaus on lempeä; rakkaus ei kadehdi, ei kerskaa, ei pöyhkeile
        - Tulkoon teidän lempeytenne kaikkien ihmisten tietoon.
        - Me olimme lempeät teidän keskuudessanne, niinkuin imettävä äiti, joka vaalii lapsiansa
        -Ei juomari, ei tappelija, vaan lempeä, ei riitaisa, ei rahanahne
        -Herran palvelijan ei sovi riidellä, vaan hänen tulee olla lempeä kaikkia kohtaan, kyetä opettamaan ja pahaa kärsimään
        -Etteivät ketään herjaa, eivät riitele, vaan ovat lempeitä ja osoittavat kaikkea sävyisyyttä kaikkia ihmisiä kohtaan.
        -Ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele.

        Onko Teuvo sinun mielestäsi tuollainen mies? Oletko itse tuollainen?
        Vai uskotko sinäkin Paavalin olevan väärä profeetta?
        Paavali oli lempeä mies. Hänellä oli varaa olla sellainen Herran palvelijana, koska hän aiemmassa elämässään ei ollut sellainen. Hän oli ollut vainooja ja väkivaltainen mies joka ei Herran seurakuntaa ollut säästänyt. Hän sanoikin, että hänen jälkeensä... antaa hänen itsensä sanoa:

        "Minä tiedän, että minun lähtöni jälkeen teidän keskuuteenne tulee julmia susia, jotka eivät laumaa säästä, ja teidän omasta joukostanne nousee miehiä, jotka väärää puhetta puhuvat, vetääkseen opetuslapset mukaansa. "

        Julma susi on julma susi sydämeltään. Toiset julmat sudet osaavat ehkä ensi alkuun teeskennellä lauhkeaa ja rauhaisaa lammasta, mutta tietyt tilanteet paljastavat hyvinkin helposti heidän todellisen luontonsa. He eivät kestä arvostelua. Heitä jos menet arvostelemaan tai kyseenalaistat tälläisen henkilön auktoriteettia niin on erittäin todennäköistä ettei suden kynnet pysy enää piilossa.
        Susi ei kykene tähän: "tulee sävyisästi ojentaa vastustelijoita; ehkäpä Jumala antaa heille mielenmuutoksen, niin että tulevat tuntemaan totuuden " Susi tekee kaikkensa raadellakseen sellaisen joka kyseenalaistaa tai tutkii "hänen" totuuttansa. Maailma ja kristillinen kenttä on täynnänsä miehiä ja naisia jotka ovat pöyhistyneet ja paisuneet omista näyistänsä. Niillä he kerskailevat ja yrittävät "houkutella" ihmisiä oman auktoriteettinsa alle. Valitettavasti heidän käännytys työnsä on erittäin tuhoisaa. Se saa enemmän tuhoa aikaan kuin hyvää.
        Loppu pelissä tälläiset ihmiset eivät ketään säästä ketkä eivät ole heidän kanssaan kaikessa samaa mieltä.

        Täälläkin on tätä satoa ihan tarpeeksi nähtävissä. On ihmeellistä että jotkut eivät voi sitä nähdä ja että tuollainen toiminta vetoaa joihinkin ihmisiin. Ehkä se vetoaa johonkin heidän sisimmässään olevaan tarpeeseen löytää elämäänsä vahva johtaja joka sanoo miten asiat ovat. Sellainen menee valitettavasti ihmisen orjuudesta toiseen kunnes... ja toivottavasti lopulta Herra Jeesus Kristus tulee heidän auktoriteetiksensa ja heidänkin sisimmässään alkaa armo ja totuus valtaamaan alaa yhä enenemässä määrin että heidän laupeutensa ja lempeytensä tulee kaikkien ihmisten tietoon.

        Niin kuin Pietarikin rukoili:

        "Ennen kaikkea olkoon teidän rakkautenne toisianne kohtaan harras, sillä "rakkaus peittää syntien paljouden". "

        Sudet eivät tule sietämään vikoja ja heikkouksia sinussa eikä minussa. Miksi? Koska heidän vaikuttimensa ei ole ensinkään enää rakkaus lähimmäisiin vaan rakkaus heihin itseensä ja heidän omaan erinomaisuuteensa. He ovat joutuneet paholaisen ylpeyden paulaan ja toteuttavat hänen tahtoaan syyttäessään päivät ja yöt Jumalan omia etsien ja löytäen heistä jatkuvasti syntiä.

        Täydellisyys toteutuu Jumalan ARMOSSA meitä kohtaan Jeesuksessa Kristuksessa. Vain armossa ja rakkaudessa vaeltaessamme me vaellamme totuuden valkeudessa. Mutta jos meidän sydämessämme on pienikin huone ylpeydelle, niin paholainen tulee ja täyttää sen lupaamalla meille varmasti jotakin suurta ja ihmeellistä verrattuna toisiin ihmisiin. Se on hänen tahtonsa. Hän tahtoo korkealle ja hän tahtoo korottaa myös häntä kuulevat korkealle. Korkeammalle kuin muut.

        Jeesus sanoo suuruudesta aivan jotain muuta ja samoin Paavali. Kilpailkaa toinen toisenne kunnioittamisessa. Pitäkää toista itseänne parempina. Palvelkaa toinen toisianne. Joka itsensä alentaa se on suuri. Totuus näkyy meidän teoissamme ja suhtautumisessamme itseemme ja lähimmäisiimme.

        Sinä olet juuri tuollainen lipeväkielinen väärä profeetta, jonka sisin on ihmisopeilla puhdistettu totuudesta saastaisen hengen asuinsijaksi.

        Kuten Jeesus tämän näin selvästi sanoo:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Näin kävi myös sinun uskosi isälle Paavalille, joka saastaisen hengen opetuksen alaisena alkoi julistaa sen lipevää ilosanomaa rakkaudesta oikean profeetan tunnistuskeinona.

        Tämä on samankaltainen, jollaisia Vanhan Liitonkin totuudesta luopuneet pitivät oikeina profeettoina:

        Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi: "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"


      • Jukka Moisio kirjoitti:

        Syy on siinä, että jostain syystä selaimeni ei anna minun avata rekisteröitymissivua

        Sinua rienataan heti, kun oikealla nimelläsi tänne tulet.

        Sillä tiedänhän sinut muutaman vuoden takaa, vaikka sen jälkeen en ole sinusta mitään kuullut.

        Vaikka emme ole kasvotusten tavanneetkaan.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinä olet juuri tuollainen lipeväkielinen väärä profeetta, jonka sisin on ihmisopeilla puhdistettu totuudesta saastaisen hengen asuinsijaksi.

        Kuten Jeesus tämän näin selvästi sanoo:

        "Kun saastainen henki lähtee ulos ihmisestä, se harhailee autioilla seuduilla ja etsii lepopaikkaa, mutta ei löydä.

        Silloin se päättää: 'Minä palaan kotiini, josta lähdin.' Kun se sitten tulee ja löytää huoneensa tyhjillään, lakaistuna ja hyvässä järjestyksessä, silloin se hakee seitsemän vielä pahempaa henkeä, ja ne tulevat sisään ja asettuvat sinne asumaan.

        Näin sen ihmisen tila on lopussa pahempi kuin alussa. Samoin käy tämän pahan sukupolven."

        Näin kävi myös sinun uskosi isälle Paavalille, joka saastaisen hengen opetuksen alaisena alkoi julistaa sen lipevää ilosanomaa rakkaudesta oikean profeetan tunnistuskeinona.

        Tämä on samankaltainen, jollaisia Vanhan Liitonkin totuudesta luopuneet pitivät oikeina profeettoina:

        Jos joku syöttäisi teille tuulta ja tyhjää ja sanoisi: "Saatte nähdä, tulee aika, jolloin teillä on virtanaan viiniä ja olutta", niin te ihastelisitte: "Tässäpä on oikea profeetta!"

        Tämä viesti oli TMarkolle, joka viimeksi viikko sitten poistui kintereiltäni totuutta herjaamasta:

        TMarko
        19.10.2014 18:04

        Sulje
        jatkakaa...

        Se, kesti vain viikon, sunnuntaista sunnuntaihin, kun taas samat saatanallisen lipevät valehtelut löysivät jälleen totuuden, jota herjata.


      • Ole hupsimatta
        TMarko kirjoitti:

        Mukava kuulla että rakastat minua.

        Jeesus muuten sanoo näin rakkaudesta:

        "Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään, kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä."

        Tähän minäkin yhdyn koko sydämestäni. Jeesus eli ja toimi niin kuin opetti. Hän kuoli meidän kaikkien puolesta vaikka oltiin syntisiä ja tottelemattomia. Se on suurinta rakkautta ja tästä rakkaudesta meidän tulee kertoa koko maailmalle. Se mitä Jeesus teki on totisinta totta.

        Apostoli Johannes opettaa tätä samaa totuutta:

        "Siitä me olemme oppineet tuntemaan rakkauden, että hän antoi henkensä meidän edestämme; meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä."

        Siunausta.

        "meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä."

        On lapsellista läyryämistä, kenenkähän veljen edestä sinäkin henkesi antaisit?


      • Voi miten tuttua!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä viesti oli TMarkolle, joka viimeksi viikko sitten poistui kintereiltäni totuutta herjaamasta:

        TMarko
        19.10.2014 18:04

        Sulje
        jatkakaa...

        Se, kesti vain viikon, sunnuntaista sunnuntaihin, kun taas samat saatanallisen lipevät valehtelut löysivät jälleen totuuden, jota herjata.

        Seepra ei pääse raidoistaan, Teuvo ei pääse herjoistaan.


      • Voi miten tuttua! kirjoitti:

        Seepra ei pääse raidoistaan, Teuvo ei pääse herjoistaan.

        Jos minä olisin alkanut herjata totuutta, kuten sinä, olisin siellä sinun rinnallasi riettauden virran vietävänä huutelemassa herjoja.

        Minä olisin saanut saastaisen hengen sisälleni Jumalan käskystä, kun se sinulla kulkee isien perintönä sukupolvesta toiseen.


      • Seli seli
        Jukka Moisio kirjoitti:

        Syy on siinä, että jostain syystä selaimeni ei anna minun avata rekisteröitymissivua

        "Syy on siinä, että jostain syystä selaimeni ei anna minun avata rekisteröitymissivua "

        Ja me olemme uskonivamme sinua.

        Taidat olla susi76...


      • TMarko
        Ole hupsimatta kirjoitti:

        "meidänkin tulee antaa henkemme veljiemme edestä."

        On lapsellista läyryämistä, kenenkähän veljen edestä sinäkin henkesi antaisit?

        Tuossa Jeesus sanoi mikä on suurinta rakkautta mitä voi lähimmäistään kohtaan osoittaa. Antaa henkensä toisen puolesta. Jotkut ovat kuitenkin keksineet sanoa, että totuuden sanominen olisi suurinta rakkautta. Ilmeisesti he tietävät enemmän rakkaudesta ja totuudesta kuin Jeesus tiesi.

        "Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa. " - 1. Johannes 3:18

        "Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. " - Apostoli Johannes


      • Tiesitkö sitä?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos minä olisin alkanut herjata totuutta, kuten sinä, olisin siellä sinun rinnallasi riettauden virran vietävänä huutelemassa herjoja.

        Minä olisin saanut saastaisen hengen sisälleni Jumalan käskystä, kun se sinulla kulkee isien perintönä sukupolvesta toiseen.

        Jeesus ei käske ketään herjaamaan, eikä pilkkaamaan, eikä lausumaan kenellekään kadotustuomiota. Joten Jeesuksen asialla et ole, vaan jonkun ihan muun. Tiesitkö muuten, etteivät pilkkaajat peri taivasten valtakuntaa ja Pietarin mukaan Paavalin sanojen vääntäjät tekevät vääntöjänsä omaksi kadotuksekseen?


      • Tiesitkö sitä? kirjoitti:

        Jeesus ei käske ketään herjaamaan, eikä pilkkaamaan, eikä lausumaan kenellekään kadotustuomiota. Joten Jeesuksen asialla et ole, vaan jonkun ihan muun. Tiesitkö muuten, etteivät pilkkaajat peri taivasten valtakuntaa ja Pietarin mukaan Paavalin sanojen vääntäjät tekevät vääntöjänsä omaksi kadotuksekseen?

        Tiedän erittäin hyvin, sillä tämän varoituksen Jeesus antoi kaltaisistasi tekopyhistä:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        "Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.

        Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?

        Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?

        Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.

        Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.

        Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.

        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.

        Hedelmistä te siis tunnette heidät.

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'


      • Taas.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos minä olisin alkanut herjata totuutta, kuten sinä, olisin siellä sinun rinnallasi riettauden virran vietävänä huutelemassa herjoja.

        Minä olisin saanut saastaisen hengen sisälleni Jumalan käskystä, kun se sinulla kulkee isien perintönä sukupolvesta toiseen.

        "Minä olisin saanut saastaisen hengen sisälleni Jumalan käskystä, kun se sinulla kulkee isien perintönä sukupolvesta toiseen. "

        Taas ne Teuvon selvänäkijän lahjat tulivat esiin, mutta hän ei pystynyt lahjoillaan näkemään kävivätkö venäläiset sukellusveneellä tukholmassa.


      • TeuvoSuni kirjoitti:

        Tiedän erittäin hyvin, sillä tämän varoituksen Jeesus antoi kaltaisistasi tekopyhistä:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        "Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.

        Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?

        Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?

        Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.

        Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.

        Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.

        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.

        Hedelmistä te siis tunnette heidät.

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Tässä Jeesuksen totuuden sanat omilleen - minullekin:

        "Koko ajan, kaikissa koettelemuksissa, te olette pysyneet minun kanssani.

        Niinpä minä annan teille annan teille kuninkaallisen vallan, niin kuin Isäni on minulle antanut."

        "Älkää tuomitko sen mukaan, miltä asia päältä katsoen näyttää, vaan tuomitkaa oikein."

        Ja kun Jeesuskaan ei ketään tuomitse, eivät sitä tee myöskään hänen omansa, vaan tuomio tuleekin niiden sanojen kautta, jotka hän, ja hänen omansa julkituovat:

        "Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan vaikka on ne kuullut, en minä häntä tuomitse. En ole tullut maailmaa tuomitsemaan vaan pelastamaan sen.

        Jos joku torjuu minut, eikä ota sanojani vastaan, hänellä on kyllä tuomarinsa: se sana, jonka olen puhunut, tuomitsee hänet viimeisenä päivänä."

        "Joka kuulee teitä, kuulee minua, ja joka hylkää teidät, hylkää minut. Mutta joka hylkää minut, hylkää sen, joka on minut lähettänyt."


      • Taas. kirjoitti:

        "Minä olisin saanut saastaisen hengen sisälleni Jumalan käskystä, kun se sinulla kulkee isien perintönä sukupolvesta toiseen. "

        Taas ne Teuvon selvänäkijän lahjat tulivat esiin, mutta hän ei pystynyt lahjoillaan näkemään kävivätkö venäläiset sukellusveneellä tukholmassa.

        Älä mieltäsi pahoita, vaikka edelleen tottelen lähettäjääni:

        "Puhut, mitä minä käsken sinun puhua."

        Hän ei ole käskenyt puhua mitään venäläisten tai muiden sukellusveneistä.

        Avaruuden henkivalloista kyllä, kuten sen varmaankin hyvin muistat?


      • Kerro toki
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinua rienataan heti, kun oikealla nimelläsi tänne tulet.

        Sillä tiedänhän sinut muutaman vuoden takaa, vaikka sen jälkeen en ole sinusta mitään kuullut.

        Vaikka emme ole kasvotusten tavanneetkaan.

        Kuka rienasi? Missä?


      • Älä siis vääristele.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tiedän erittäin hyvin, sillä tämän varoituksen Jeesus antoi kaltaisistasi tekopyhistä:

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        "Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.

        Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?

        Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?

        Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.

        Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.

        Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.

        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.

        Hedelmistä te siis tunnette heidät.

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!'

        Johan sinulle kerrottiin, ettei Jeesus sanonut noita sanoja ulkopuolisille, vaan omilleen ja silti jatkat valehtelua. Miksi siis valehtelet saman asian?


      • Todettu on.
        Älä siis vääristele. kirjoitti:

        Johan sinulle kerrottiin, ettei Jeesus sanonut noita sanoja ulkopuolisille, vaan omilleen ja silti jatkat valehtelua. Miksi siis valehtelet saman asian?

        Teuvon raamatun tuntemus on hataraa tekoa.


      • Älä siis vääristele. kirjoitti:

        Johan sinulle kerrottiin, ettei Jeesus sanonut noita sanoja ulkopuolisille, vaan omilleen ja silti jatkat valehtelua. Miksi siis valehtelet saman asian?

        Kun on valheen isolla kauhalla liha ruokittu, ei sinne enää totuuden teelusikallaan saa mitään mahtumaan.


      • Hyvin muistan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Älä mieltäsi pahoita, vaikka edelleen tottelen lähettäjääni:

        "Puhut, mitä minä käsken sinun puhua."

        Hän ei ole käskenyt puhua mitään venäläisten tai muiden sukellusveneistä.

        Avaruuden henkivalloista kyllä, kuten sen varmaankin hyvin muistat?

        "Avaruuden henkivalloista kyllä, kuten sen varmaankin hyvin muistat?"

        Ufot sieppasivat sinut lentävään lautaseensa -ja sen huomaa.


      • Lue Raamattua.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kun on valheen isolla kauhalla liha ruokittu, ei sinne enää totuuden teelusikallaan saa mitään mahtumaan.

        Niin. Tuon omakohtaisen todistuksesi minä kyllä sinusta uskon.
        Kai sinä nyt sentään Raamattua osaat lukea?

        Luuk. 6:37
        Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

        Edeltävä jae:
        36 Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.

        Joten tekstiyhteydestä voimme helposti todeta, että Jeesus puhui omilleen, Isän omille.


      • Hyvin muistan kirjoitti:

        "Avaruuden henkivalloista kyllä, kuten sen varmaankin hyvin muistat?"

        Ufot sieppasivat sinut lentävään lautaseensa -ja sen huomaa.

        Tahallasi väärin muistat, ja sitä totuutena levität, kun et saatanallisuuttasi enää pysty millään peittämään.


      • Lue Raamattua. kirjoitti:

        Niin. Tuon omakohtaisen todistuksesi minä kyllä sinusta uskon.
        Kai sinä nyt sentään Raamattua osaat lukea?

        Luuk. 6:37
        Älkääkä tuomiko, niin ei teitäkään tuomita; älkää kadotustuomiota lausuko, niin ei teillekään kadotustuomiota lausuta. Antakaa anteeksi, niin teillekin anteeksi annetaan.

        Edeltävä jae:
        36 Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.

        Joten tekstiyhteydestä voimme helposti todeta, että Jeesus puhui omilleen, Isän omille.

        Miksi jatkuvasti tuot esille tuota Luukkaan kertomusta, kun täydellisemmin asian kertoo Matteus, josta minä olen koko ajan kirjoittanut:

        Matteuksen luku 7:1-23

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        "Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.

        Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?

        Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?

        Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.

        Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.

        Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.

        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.

        Hedelmistä te siis tunnette heidät.

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' Sinun on turha enää perässäni kulkea ja ilkkua tuohon Luukkaan tekstiin hirttäytyneenä.

        Sillä saat olla varma siitä, etten ala kaltaisiasi Saa-tanan tekopyhittämiä armahdella.


      • Hyvin muistan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tahallasi väärin muistat, ja sitä totuutena levität, kun et saatanallisuuttasi enää pysty millään peittämään.

        No sehän seisoo selvästi kirjassasi, nytkö kiistät senkin? Tapahtui muistaakseni Tammikuun 16 päivä vuonna 1995.


      • Hyvin muistan kirjoitti:

        No sehän seisoo selvästi kirjassasi, nytkö kiistät senkin? Tapahtui muistaakseni Tammikuun 16 päivä vuonna 1995.

        Kirjoitinko uskosi mukaan todellakin näin:

        "Ufot sieppasivat sinut lentävään lautaseensa -ja sen huomaa."

        Yritäpä muistella minkä sanan kuullessaan ne häipyivät kuin tuhka tuuleen?


      • Monesti
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kirjoitinko uskosi mukaan todellakin näin:

        "Ufot sieppasivat sinut lentävään lautaseensa -ja sen huomaa."

        Yritäpä muistella minkä sanan kuullessaan ne häipyivät kuin tuhka tuuleen?

        mietin että oletko oikeasti noin pöhkö, vai heittäydytkö vain.


      • Monesti kirjoitti:

        mietin että oletko oikeasti noin pöhkö, vai heittäydytkö vain.

        Siinäpä sinulla mainio tehtävä edelleen mietittäväksi:

        "Onko vai heittäytyykö?" "Onko vai heittäytyykö?"

        "Onko, vai heittäytyykö?" Kas siinäpä pulma!


      • Hyvin muistan
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kirjoitinko uskosi mukaan todellakin näin:

        "Ufot sieppasivat sinut lentävään lautaseensa -ja sen huomaa."

        Yritäpä muistella minkä sanan kuullessaan ne häipyivät kuin tuhka tuuleen?

        "Yritäpä muistella minkä sanan kuullessaan ne häipyivät kuin tuhka tuuleen? "

        Sanoit; "S,aatana on tämän maailman ruhtinas, painukaa h,elvettiin senkin tekopyhitetyt huppupäiset hirsisilmät."


      • Hyvin muistan kirjoitti:

        "Yritäpä muistella minkä sanan kuullessaan ne häipyivät kuin tuhka tuuleen? "

        Sanoit; "S,aatana on tämän maailman ruhtinas, painukaa h,elvettiin senkin tekopyhitetyt huppupäiset hirsisilmät."

        Hyvin on Saa-tana pystynyt K-pääsi kovalevyn totuudesta tyhjentämään, ja asentamaan sinne omia ilosanomiaan.


      • Miten sinä
        TMarko kirjoitti:

        Tuossa Jeesus sanoi mikä on suurinta rakkautta mitä voi lähimmäistään kohtaan osoittaa. Antaa henkensä toisen puolesta. Jotkut ovat kuitenkin keksineet sanoa, että totuuden sanominen olisi suurinta rakkautta. Ilmeisesti he tietävät enemmän rakkaudesta ja totuudesta kuin Jeesus tiesi.

        "Lapsukaiset, älkäämme rakastako sanalla tai kielellä, vaan teossa ja totuudessa. " - 1. Johannes 3:18

        "Rakkaani, rakastakaamme toinen toistamme, sillä rakkaus on Jumalasta; ja jokainen, joka rakastaa, on Jumalasta syntynyt ja tuntee Jumalan. Joka ei rakasta, se ei tunne Jumalaa, sillä Jumala on rakkaus. " - Apostoli Johannes

        voit täällä jostakin sanoa, "tuo on rakkaudeton"?
        Mieti tykönäsi.


      • TMarko
        Miten sinä kirjoitti:

        voit täällä jostakin sanoa, "tuo on rakkaudeton"?
        Mieti tykönäsi.

        Kertoisitko ystävällisesti missä olen tuollaista sanonut?


      • Niinkö sokea
        TMarko kirjoitti:

        Kertoisitko ystävällisesti missä olen tuollaista sanonut?

        olet?
        Viesteissäsi kailotat rakkauden perään ja samaan syssyyn kerrot miten täällä
        on niitä jotka eivät rakastaisi.
        Lue viestisi huolella jospa heräisit.


      • TMarko
        Niinkö sokea kirjoitti:

        olet?
        Viesteissäsi kailotat rakkauden perään ja samaan syssyyn kerrot miten täällä
        on niitä jotka eivät rakastaisi.
        Lue viestisi huolella jospa heräisit.

        Kyllä minä tiedän mitä olen kirjoittanut. Nyt näyttää siltä että kirjoitukseni on koskettanut juuri sinua kuka lienetkään. Ja sinulla on mitä ilmeisemmin tutkiskelun paikka sen suhteen miten sinä käyttäydyt lähimmäisiäsi kohtaan. Siunattua tutkiskelua sinulle.


      • Sanoiko Jeesus
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hyvin on Saa-tana pystynyt K-pääsi kovalevyn totuudesta tyhjentämään, ja asentamaan sinne omia ilosanomiaan.

        ketään K-pääksi?


      • Ei vaan
        TMarko kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän mitä olen kirjoittanut. Nyt näyttää siltä että kirjoitukseni on koskettanut juuri sinua kuka lienetkään. Ja sinulla on mitä ilmeisemmin tutkiskelun paikka sen suhteen miten sinä käyttäydyt lähimmäisiäsi kohtaan. Siunattua tutkiskelua sinulle.

        siksi sanoin, että heräisit.
        Mutta ymmärrän, kun olet uudelleen kastettu niin se on mahdottomuus
        nähdä mitä silloin oikeasti sanoo muista ihmisistä.

        Kysymys ei ole siitä etteikö täällä rakastettaisi ihmisiä. Harvat ihmiset elävät
        sillätavalla vihassa (ihmisvihaajina).

        Kysymys on siitä, valhetta ja vääryyttä ei voi rakastaa joten, kun ihminen ei erota
        asioita toisistaan pimeää on.


      • TMarko
        Ei vaan kirjoitti:

        siksi sanoin, että heräisit.
        Mutta ymmärrän, kun olet uudelleen kastettu niin se on mahdottomuus
        nähdä mitä silloin oikeasti sanoo muista ihmisistä.

        Kysymys ei ole siitä etteikö täällä rakastettaisi ihmisiä. Harvat ihmiset elävät
        sillätavalla vihassa (ihmisvihaajina).

        Kysymys on siitä, valhetta ja vääryyttä ei voi rakastaa joten, kun ihminen ei erota
        asioita toisistaan pimeää on.

        "Mutta ymmärrän, kun olet uudelleen kastettu niin se on mahdottomuus"

        Jos näin uskot niin miksi edes vaivaudut minua herättelemään, kun en sinun uskosi mukaan voisi kuitenkaan nähdä?? Turhaanhan sinä vaivaa edes näet. Tai sitten tuossa sinun uskomuksessasi ei ole mitään järkeä ja alat uskomaan minusta totuudellisemmin.


      • Sanoiko Jeesus kirjoitti:

        ketään K-pääksi?

        Paljon rajummin hän kaltaisillesi sanoo tänään, kun toteaa teidän olevan iljetyksiä:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."


      • No täällä on
        TMarko kirjoitti:

        "Mutta ymmärrän, kun olet uudelleen kastettu niin se on mahdottomuus"

        Jos näin uskot niin miksi edes vaivaudut minua herättelemään, kun en sinun uskosi mukaan voisi kuitenkaan nähdä?? Turhaanhan sinä vaivaa edes näet. Tai sitten tuossa sinun uskomuksessasi ei ole mitään järkeä ja alat uskomaan minusta totuudellisemmin.

        muita. Varoitukseksi muille. Vaikka aina on toivo, että sokeatkin voisivat
        tulla näkemään.

        Sokeudessa kun ei nähdä todellisuutta.

        Mutta näin on, ne jotka eivät ole tulleet saastutetuiksi ihmisoppien saastoilla
        he vielä näkevät.

        Ei ihminen pelastu vaikka miten kasteella kävisi (se on niitä ihmisen tekoja).
        Ei ihminen pelastu vaikka miten ihmisrakkaudella rakastaa.

        Tosi rakkaus joka on Jumalalta se ainoastaan voi ihmisen pelastuksen tielle
        johdattaa.

        Ja tämä tosi rakkaus on tätä kun Jeesus sanoo: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan."

        JA kaikki jotka TÄSSÄ rakkaudessa ovat he tulevat tuntemaan sen mikä
        Jumalan on.

        Onko tämä ihmisylpeyttä, että joidenkin kohdalla saa Jeesuksen sanat käydä toteen "etsivä löytää, kolkuttavalle avataan, anova saa"?


      • TMarko
        No täällä on kirjoitti:

        muita. Varoitukseksi muille. Vaikka aina on toivo, että sokeatkin voisivat
        tulla näkemään.

        Sokeudessa kun ei nähdä todellisuutta.

        Mutta näin on, ne jotka eivät ole tulleet saastutetuiksi ihmisoppien saastoilla
        he vielä näkevät.

        Ei ihminen pelastu vaikka miten kasteella kävisi (se on niitä ihmisen tekoja).
        Ei ihminen pelastu vaikka miten ihmisrakkaudella rakastaa.

        Tosi rakkaus joka on Jumalalta se ainoastaan voi ihmisen pelastuksen tielle
        johdattaa.

        Ja tämä tosi rakkaus on tätä kun Jeesus sanoo: "Jos joku rakastaa minua, niin hän pitää minun sanani, ja minun Isäni rakastaa häntä, ja me tulemme hänen tykönsä ja jäämme hänen tykönsä asumaan."

        JA kaikki jotka TÄSSÄ rakkaudessa ovat he tulevat tuntemaan sen mikä
        Jumalan on.

        Onko tämä ihmisylpeyttä, että joidenkin kohdalla saa Jeesuksen sanat käydä toteen "etsivä löytää, kolkuttavalle avataan, anova saa"?

        "Mutta näin on, ne jotka eivät ole tulleet saastutetuiksi ihmisoppien saastoilla
        he vielä näkevät."

        Nimenomaan juuri näin. Todellisuus on ahdistava paikka ilman Jumalaa ja sen vuoksi monet mielellään sitä pakenevat kuka mihinkin luuloihin ja kuvitelmiin. Jotkut jopa pakenevat niin pitkälle etteivät enää pysty normaali asioita hoitamaan.

        Se, että Jeesus sanoo oman henkensä antamisen toisen puolesta on suurinta rakkautta pitää varmasti paikkansa. Se liittyy vahvasti todellisuuteen. Se että sanotaan totuus toiselle suurimpana rakkauden ilmauksena on monia johtanut nimenomaan ihmisoppien ansaan ja sokeuttamaksi. Koska totuuksia on niin monia kuin on ihmisiäkin. Mutta että joku on valmis vaikka kuolemaan toisen puolesta niin sitä ei voi kukaan kiistää kun niin tapahtuu.


      • Ei vaan
        TMarko kirjoitti:

        "Mutta näin on, ne jotka eivät ole tulleet saastutetuiksi ihmisoppien saastoilla
        he vielä näkevät."

        Nimenomaan juuri näin. Todellisuus on ahdistava paikka ilman Jumalaa ja sen vuoksi monet mielellään sitä pakenevat kuka mihinkin luuloihin ja kuvitelmiin. Jotkut jopa pakenevat niin pitkälle etteivät enää pysty normaali asioita hoitamaan.

        Se, että Jeesus sanoo oman henkensä antamisen toisen puolesta on suurinta rakkautta pitää varmasti paikkansa. Se liittyy vahvasti todellisuuteen. Se että sanotaan totuus toiselle suurimpana rakkauden ilmauksena on monia johtanut nimenomaan ihmisoppien ansaan ja sokeuttamaksi. Koska totuuksia on niin monia kuin on ihmisiäkin. Mutta että joku on valmis vaikka kuolemaan toisen puolesta niin sitä ei voi kukaan kiistää kun niin tapahtuu.

        kun ihminen ottaa tuon todellisuuden todesta ihminen voi kerran löytää
        niin kuin Jeesus sanoo: "etsivä löytää".

        Mutta nyt kun ihmisopit ovat vallalla, niin Jumalan ihme on, että joku ihminen
        vielä voi löytää Jumalan.

        Ei Jeesus turhaan sanonut:"löytäneekö Hän uskoa maan päältä kun Hän tulee"

        Uskoja on ja uskoajia piisaa, mutta sitä uskoa josta Jeesus puhuu, niin
        sitä ei paljonkaan näy.


      • Ps.
        Ei vaan kirjoitti:

        kun ihminen ottaa tuon todellisuuden todesta ihminen voi kerran löytää
        niin kuin Jeesus sanoo: "etsivä löytää".

        Mutta nyt kun ihmisopit ovat vallalla, niin Jumalan ihme on, että joku ihminen
        vielä voi löytää Jumalan.

        Ei Jeesus turhaan sanonut:"löytäneekö Hän uskoa maan päältä kun Hän tulee"

        Uskoja on ja uskoajia piisaa, mutta sitä uskoa josta Jeesus puhuu, niin
        sitä ei paljonkaan näy.

        kun torjuu todellisuuden silloinhan juuri antautuu ihmisten ja oman itsensä
        käsiin ja varmasti on toivotonta ja kaikenlaista voi tapahtua. Tosin tuohon
        hätiin juuri tulee se joka tarjoaa ikäänkuin oikotietä Jumalan luo ja
        silloin tapahtuu tuo josta Jeesus sanoo:"monet valitsevat avaran portin"
        jonkinlainen vapautus tuolloinkin kait koetaan(en tiedä minkälainen?)


      • Voiko sen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Paljon rajummin hän kaltaisillesi sanoo tänään, kun toteaa teidän olevan iljetyksiä:

        "Ihmisten edessä te olette olevinanne hurskaita, mutta Jumala tuntee teidän sydämenne. Se, mikä on ihmisten silmissä arvokasta, on Jumalalle iljetys."

        selvemmin sanoa? Sinulle Teuvo lähimmäiset ovat iljetyksiä, kummallista että meidän Teuvon halveksimien iljetyksien tähden Jeesus vuodatti verensä.


      • TMarko
        Ps. kirjoitti:

        kun torjuu todellisuuden silloinhan juuri antautuu ihmisten ja oman itsensä
        käsiin ja varmasti on toivotonta ja kaikenlaista voi tapahtua. Tosin tuohon
        hätiin juuri tulee se joka tarjoaa ikäänkuin oikotietä Jumalan luo ja
        silloin tapahtuu tuo josta Jeesus sanoo:"monet valitsevat avaran portin"
        jonkinlainen vapautus tuolloinkin kait koetaan(en tiedä minkälainen?)

        Tekee mieleni palata aloittajan kysymykseen:

        "Jos meidät laitettaisiin saman pöydän äärelle keskustelemaan, niin käyttäisimmekö samanlaista kieltä kuin täällä netissä? Osaisimmeko käyttäytyä rehdisti, kohteliaasti, asiallisesti ja jopa ystävällisesti? "

        Minä aloitin keskustelun Jukan kanssa joka kirjoitti:

        "Aloin kyselemään Jumalalta Totuutta Teuvon ja Armin opastamana ja tulin sen huomaamaan."

        Mitä Jukka huomasi myöhemmin kun palataan tämän keskustelun aiheeseen?

        Kestikö se totuus yhdessä olemista miten kauan?
        Ovatko Jukan opastajat yhä yhtä totuudessa?

        Teuvo on esimerkiksi sanonut suoraan että Paavalin rakkaus luritukset ovat saatanasta.

        Totuus kuitenkin on että ilman tuota rakkautta mistä Paavalikin puhui uskovien yhteys ei voi kestää koetuksia.
        Opilliset asiat eivät luo pysyvää yhteyttä. Vain Rakkaus on se joka luo kestävän yhteyden jota saatana ei pääse tuhoamaan.

        "Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
        kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
        Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side."


      • TMarko kirjoitti:

        Tekee mieleni palata aloittajan kysymykseen:

        "Jos meidät laitettaisiin saman pöydän äärelle keskustelemaan, niin käyttäisimmekö samanlaista kieltä kuin täällä netissä? Osaisimmeko käyttäytyä rehdisti, kohteliaasti, asiallisesti ja jopa ystävällisesti? "

        Minä aloitin keskustelun Jukan kanssa joka kirjoitti:

        "Aloin kyselemään Jumalalta Totuutta Teuvon ja Armin opastamana ja tulin sen huomaamaan."

        Mitä Jukka huomasi myöhemmin kun palataan tämän keskustelun aiheeseen?

        Kestikö se totuus yhdessä olemista miten kauan?
        Ovatko Jukan opastajat yhä yhtä totuudessa?

        Teuvo on esimerkiksi sanonut suoraan että Paavalin rakkaus luritukset ovat saatanasta.

        Totuus kuitenkin on että ilman tuota rakkautta mistä Paavalikin puhui uskovien yhteys ei voi kestää koetuksia.
        Opilliset asiat eivät luo pysyvää yhteyttä. Vain Rakkaus on se joka luo kestävän yhteyden jota saatana ei pääse tuhoamaan.

        "Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
        kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
        Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side."

        Sinä uudelleen kastettu lipeväkielinen rakastaja, eksytit pahemman kerran, kun lihan himossa annoit kastattaa itsesi tuossa Saa-tanan kastealtaassa.

        Raamatussa on kaksi suurta rakastajaa. Toinen rakastaa totuutta ja toinen valhetta.

        Jos et itse vielä tiedä, miten Jumala varjelee omansa tuolta Saa-tanan kasteelta, niin nyt sen tiedät:


        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.


      • Voiko sen kirjoitti:

        selvemmin sanoa? Sinulle Teuvo lähimmäiset ovat iljetyksiä, kummallista että meidän Teuvon halveksimien iljetyksien tähden Jeesus vuodatti verensä.

        Voiko sen selvemmin sanoa, miten Saa-tana ja sen palvelijat matkivat Jumalan tekoja ja ilmoituksia.

        Tuosta Pääiljetyksestä ja sen pikkuiljetyksistäkään et tiennyt mitään, ennen kuin sen sinulle paljastin, ja heti aloit herjata Totuuden Henkeä iljetykseksi.

        Ei hän kaltaistesi iljetysten tähden vertaan vuodattanut, vaikka kaukaiset iljetyksen esi-isät sen
        saivatkin vuotamaan.

        Omiensa takia hän tuohon suostui:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Sinä uudelleen kastettu lipeväkielinen rakastaja, eksytit pahemman kerran, kun lihan himossa annoit kastattaa itsesi tuossa Saa-tanan kastealtaassa.

        Raamatussa on kaksi suurta rakastajaa. Toinen rakastaa totuutta ja toinen valhetta.

        Jos et itse vielä tiedä, miten Jumala varjelee omansa tuolta Saa-tanan kasteelta, niin nyt sen tiedät:


        Kun elin 40 vuotta, 48 vuotiaaksi saakka Jumalan vihan alla, en ollut minkään uskon, enkä minkäänlaisen kasteen kannattaja. Kasteesta tiesin sen, että minut oli keväällä 1937 kastettu: "Isän Pojan ja Pyhän Hengen nimeen."

        Luterilaisen opin mukaan, kuten maassa tapana on ollut.

        Elämä muuttui täysin, kun Jumala vihan pitonsa päätteeksi näki hyväksi antaa Poikansa ilmestyä 11.8.1985, parantaa menneisyyden haavat, ja johdattaa Raamatun ääreen hänen totuuttaan tutkimaan.

        Ja totuus johdatti minut lopulta siihen paikkaan, missä Kristus omansa synnistä puhdistaa, ja puhdistettuun sydämeen iankaikkisuuden sinetiksi Pyhän Henkensä antaa, ja näin toteutui elämässäni tämä Jumalan ilmoitus:

        "Yksi on Herra, yksi Henki, yksi usko, yksi kaste."

        Kun Pyhä Henki sitten johdatti luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin viideksi vuodeksi, näyttääkseen vain toteen sen, ettei tämäkään mikään Jumalan seurakunta ole, niin eräänä päivänä ajattelin mennä Raaheen katsomaan minkälaista uskoa se helluntailaisten usko oikein on. Istuin autoon, ja kun oli pihatieltä kääntymässä vasemmalle kohti Raahea, sanoi Pyhä Henki:

        "Sinut on jo kastettu!" Eikä autoni suostunut kääntymään vasemmalle kohti Raahea, vaan minun oli vastakkaista tiehaaraa hyväksi käyttäen käännyttävä oikean U-käännöksen kautta takaisin kotiin.

        Tuo auto oli muuten ranskalaisvalmisteinen, väriltään valkoinen ja rekisterinumero OPH-374, jonka ostin 7.1.1989 käytettynä, kun ensin pitkään mietin, otanko tämän vaiko kokonaan uuden, kunnes Pyhä Henki Saarnaajan sanoin hylkäsi uuden hankinnan:

        "Kun omaisuus karttuu, karttuvat sen syöjätkin. Mitä iloa siitä on omistajalleen, paitsi, että saa nähdä sen kuluvan."

        O = on
        P = paimenena
        H = Herra
        374 = virsi: "Mitä silloin multa puuttuu, kun Herra huolen kantaa?"

        Joten sen pituinen se.

        Ja ota huomioon, ettei tälläkään palstalla ole tähän päivään mennessä ilmestynyt ainuttakaan ihmistä, ei miestä eikä naista, joka tuon saatanallisen upotuskasteen jälkeen olisi vielä päässyt ahtaasta portista sisälle ja saanut Pyhän Hengen.

        "Mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja." - Paavali veli

        Jos toivot minun poistuvan sinun kintereiltäsi, niin kykenetkö muka itse poistumaan minun kintereiltäni? Et näköjään.


      • Eipä se
        TMarko kirjoitti:

        Tekee mieleni palata aloittajan kysymykseen:

        "Jos meidät laitettaisiin saman pöydän äärelle keskustelemaan, niin käyttäisimmekö samanlaista kieltä kuin täällä netissä? Osaisimmeko käyttäytyä rehdisti, kohteliaasti, asiallisesti ja jopa ystävällisesti? "

        Minä aloitin keskustelun Jukan kanssa joka kirjoitti:

        "Aloin kyselemään Jumalalta Totuutta Teuvon ja Armin opastamana ja tulin sen huomaamaan."

        Mitä Jukka huomasi myöhemmin kun palataan tämän keskustelun aiheeseen?

        Kestikö se totuus yhdessä olemista miten kauan?
        Ovatko Jukan opastajat yhä yhtä totuudessa?

        Teuvo on esimerkiksi sanonut suoraan että Paavalin rakkaus luritukset ovat saatanasta.

        Totuus kuitenkin on että ilman tuota rakkautta mistä Paavalikin puhui uskovien yhteys ei voi kestää koetuksia.
        Opilliset asiat eivät luo pysyvää yhteyttä. Vain Rakkaus on se joka luo kestävän yhteyden jota saatana ei pääse tuhoamaan.

        "Pukeutukaa siis te, jotka olette Jumalan valituita, pyhiä ja rakkaita, sydämelliseen armahtavaisuuteen, ystävällisyyteen, nöyryyteen, sävyisyyteen, pitkämielisyyteen,
        kärsikää toinen toistanne ja antakaa toisillenne anteeksi, jos kenellä on moitetta toista vastaan. Niinkuin Herrakin on antanut teille anteeksi, niin myös te antakaa.
        Mutta kaiken tämän lisäksi pukeutukaa rakkauteen, mikä on täydellisyyden side."

        totuuden tuojien kohdalla muuksi muutu, kun Jumalan totuus on, eikä niin, että se olisi on ja ei.

        Samanlaista tämä on, kun Jeesuksen aikanakin.

        Oliko Jeesus rakkaudeton, paha kun Hän sanoi niille jotka eivät Häntä uskoneet
        kuten esim. fariseuksille.

        " voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä. 14. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun syötte leskien talot, jopa näön vuoksi pitkiä rukouksia pitäen! Sentähden saatte sitä kovemman tuomion. 15. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette! "


      • TMarko kirjoitti:

        "Mistä toista tuomitset, siihen sinä itsesi syypääksi tuomitset, koska sinä, joka tuomitset, teet samoja tekoja." - Paavali veli

        Jos toivot minun poistuvan sinun kintereiltäsi, niin kykenetkö muka itse poistumaan minun kintereiltäni? Et näköjään.

        Tämä on sinulta salattu: Totuuden kertominen ja valheiden paljastaminen ei toteuta Saa-tanan vaan Jumalan tahtoa.

        Tutki tämän keskustelun historiasta kumpi tänne ensin tuli: TeuvoSuni vai TMarko?

        Ja lopeta hajujesi ruikkiminen minun jäljilleni, sillä en taatusti kuulu sinun reviirillesi.


      • TMarko
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Tämä on sinulta salattu: Totuuden kertominen ja valheiden paljastaminen ei toteuta Saa-tanan vaan Jumalan tahtoa.

        Tutki tämän keskustelun historiasta kumpi tänne ensin tuli: TeuvoSuni vai TMarko?

        Ja lopeta hajujesi ruikkiminen minun jäljilleni, sillä en taatusti kuulu sinun reviirillesi.

        Siis tarkoitatko että jos sinä kerkeät johonkin avaukseen oman viestisi kirjoittaa niin jos minäkin osallistut tuohon avaukseen niin juoksisin sinun kintereilläsi ja tulen sinun reviirillesi? Tiedätkö millaiset eläimet merkkaa reviirejään? Sudet merkkaa reviirejään.


      • TMarko kirjoitti:

        Siis tarkoitatko että jos sinä kerkeät johonkin avaukseen oman viestisi kirjoittaa niin jos minäkin osallistut tuohon avaukseen niin juoksisin sinun kintereilläsi ja tulen sinun reviirillesi? Tiedätkö millaiset eläimet merkkaa reviirejään? Sudet merkkaa reviirejään.

        Oikein todistit väärien profeettojen taktiikan, vaikka et itse sitä ymmärtänyt.

        Sudet merkkaa reviirejään. Vaikka Jeesus on sen näin selvästi ilmoittanut:

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

        Tällä palstalla vaikuttaa pitkästä aikaa kaksi suuren porton helluntailaista sutta, suloisen, ihanan ja rakkautta suorastaan pursuavaa lampaan villaan kätkettyinä.

        Joista sinä olet toinen.


      • Tämä selvä.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Oikein todistit väärien profeettojen taktiikan, vaikka et itse sitä ymmärtänyt.

        Sudet merkkaa reviirejään. Vaikka Jeesus on sen näin selvästi ilmoittanut:

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia."

        Tällä palstalla vaikuttaa pitkästä aikaa kaksi suuren porton helluntailaista sutta, suloisen, ihanan ja rakkautta suorastaan pursuavaa lampaan villaan kätkettyinä.

        Joista sinä olet toinen.

        Teuvo. Sinä olet herjaaja. Se on tullut selväksi meille kaikille.


      • Pitkään palstalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi jatkuvasti tuot esille tuota Luukkaan kertomusta, kun täydellisemmin asian kertoo Matteus, josta minä olen koko ajan kirjoittanut:

        Matteuksen luku 7:1-23

        "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi.

        Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan.

        Kuinka näet roskan veljesi silmässä, mutta et huomaa, että omassa silmässäsi on hirsi?

        Kuinka voit sanoa veljellesi: 'Annapa kun otan roskan silmästäsi', kun omassa silmässäsi on hirsi?

        Sinä tekopyhä! Ota ensin hirsi omasta silmästäsi, vasta sitten näet ottaa roskan veljesi silmästä.

        "Älkää antako koirille sitä, mikä on pyhää, älkääkä heittäkö helmiänne sikojen eteen, etteivät ne tallaa niitä jalkoihinsa ja käy teidän kimppuunne ja raatele teitä.

        "Pyytäkää, niin teille annetaan. Etsikää, niin te löydätte. Kolkuttakaa, niin teille avataan.

        Sillä jokainen pyytävä saa ja jokainen etsijä löytää, ja jokaiselle, joka kolkuttaa, avataan.

        Ei kai kukaan teistä anna pojalleen kiveä, kun hän pyytää leipää?

        Tai käärmettä, kun hän pyytää kalaa?

        Jos kerran te pahat ihmiset osaatte antaa lapsillenne kaikenlaista hyvää, niin paljon ennemmin teidän taivaallinen Isänne antaa hyvää niille, jotka sitä häneltä pyytävät.

        "Kaikki, minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Tässä on laki ja profeetat.

        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!

        "Varokaa vääriä profeettoja. He tulevat luoksenne lampaiden vaatteissa, mutta sisältä he ovat raatelevia susia.

        Hedelmistä te heidät tunnette. Eihän orjantappuroista koota rypäleitä eikä ohdakkeista viikunoita.

        Hyvä puu tekee hyviä hedelmiä, huono puu kelvottomia hedelmiä.

        Ei hyvä puu voi tehdä kelvottomia eikä huono puu hyviä hedelmiä.

        Jokainen puu, joka ei tee hyvää hedelmää, kaadetaan ja heitetään tuleen.

        Hedelmistä te siis tunnette heidät.

        "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

        Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!' Sinun on turha enää perässäni kulkea ja ilkkua tuohon Luukkaan tekstiin hirttäytyneenä.

        Sillä saat olla varma siitä, etten ala kaltaisiasi Saa-tanan tekopyhittämiä armahdella.

        Kohderyhmänä on sama molemmissa, eli Isän rakastamat opetuslapset.
        Se käy erittäin selväksi teksteistä, molemmista. Lukutaito riittää ja luetun ymmärtäminen. Sinun kiistämisesi eivät totuutta muuta muuksi.


      • Tarkentaisitko?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Hyvin on Saa-tana pystynyt K-pääsi kovalevyn totuudesta tyhjentämään, ja asentamaan sinne omia ilosanomiaan.

        Sano suoraan, tarkoitatko k-päillä kusipäitä? Etkö kehtaa sanoa?


      • Kerro toki kirjoitti:

        Kuka rienasi? Missä?

        Voisitko hankkia itsellesi lukutikun, jotta pystyt kirjoituksia seuraamaan?

        Merkille pantavaa
        26.10.2014 15:09
        Nämä Teuvon kannattajat jotka tulevat muka omalla nimellään, eivät koskaan käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Eli ne kommentit ovat epäkurantteja kun kuka vaan voi ottaa kenen nimen vaan.


      • Tämä selvä. kirjoitti:

        Teuvo. Sinä olet herjaaja. Se on tullut selväksi meille kaikille.

        Älä luule, ettei se olisi tullut selväksi minullekin, että kaikkien Saa-tanan tekopyhittämien ihmisten hengen paljastaminen valheen ja vääryyden hengeksi, saa kiitoksen Jumalalta, mutta kirouksen Saa-tanalta.

        Hänen uskollisen palvelijansa Paavalin opettamana:

        "Julistipa kuka tahansa teille evankeliumia, joka on vastoin meidän julistamaamme -- vaikkapa me itse tai vaikka taivaan enkeli -- hän olkoon kirottu."


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        Kohderyhmänä on sama molemmissa, eli Isän rakastamat opetuslapset.
        Se käy erittäin selväksi teksteistä, molemmista. Lukutaito riittää ja luetun ymmärtäminen. Sinun kiistämisesi eivät totuutta muuta muuksi.

        Jos totuus sinunkin mielesi sai vielä muuksi muuttumaan, et olisikaan vielä tullut Jumalan paaduttamaksi.


      • Tarkentaisitko? kirjoitti:

        Sano suoraan, tarkoitatko k-päillä kusipäitä? Etkö kehtaa sanoa?

        Minkä autuuden sinä siitä luulet itsellesi saavan?

        Vai luotatko ja uskotko siihen, että tuo neste minun sanomisilla lähtisi päästä pois virtaamaan?


      • En luota
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minkä autuuden sinä siitä luulet itsellesi saavan?

        Vai luotatko ja uskotko siihen, että tuo neste minun sanomisilla lähtisi päästä pois virtaamaan?

        "Vai luotatko ja uskotko siihen, että tuo neste minun sanomisilla lähtisi päästä pois virtaamaan? "

        Olit sanonut paljon jo vuosia kun tavattiin, kuitenkin silmäsi olivat keltaiset, eli ei auta ei...


      • En luota kirjoitti:

        "Vai luotatko ja uskotko siihen, että tuo neste minun sanomisilla lähtisi päästä pois virtaamaan? "

        Olit sanonut paljon jo vuosia kun tavattiin, kuitenkin silmäsi olivat keltaiset, eli ei auta ei...

        Minä en ole koskaan niin lähellä sinua ollut, että olisin silmiesi keltaisuuden havainnut.

        Olet sen itse peilistä katsoen huomannut. Ja vielä kehtaat tulla kyselemään!


      • Etkö osaa lukea?
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä en ole koskaan niin lähellä sinua ollut, että olisin silmiesi keltaisuuden havainnut.

        Olet sen itse peilistä katsoen huomannut. Ja vielä kehtaat tulla kyselemään!

        Nyt oli kysymys sinun keltaisista silmistäsi, eikä tarvinnut lähelle tulla kun näki. Lisäksi pupillisi ovat suipot kuin käärmeellä


      • Etkö osaa lukea? kirjoitti:

        Nyt oli kysymys sinun keltaisista silmistäsi, eikä tarvinnut lähelle tulla kun näki. Lisäksi pupillisi ovat suipot kuin käärmeellä

        Tuollaisia ovat ne Saa-tanan erinomaiset ilmestykset ja näyt, joilla se Paavalinkin vei mennessään.

        Joten minun ei tarvitse ihmetellä ja päivitellä sitä, miksi sinäkin sai hänestä hyvän isännän.


      • Haloo!!!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voisitko hankkia itsellesi lukutikun, jotta pystyt kirjoituksia seuraamaan?

        Merkille pantavaa
        26.10.2014 15:09
        Nämä Teuvon kannattajat jotka tulevat muka omalla nimellään, eivät koskaan käytä rekisteröityä nimimerkkiä. Eli ne kommentit ovat epäkurantteja kun kuka vaan voi ottaa kenen nimen vaan.

        Rienausta vai? Ei toki, vaan asiallinen kannanotto. Olen kyllä huomannut, että sinulle on rienausta kaikki se, jos joku on kanssasi eri mieltä. Mutta ei se niin mene. Armeijassako opit sen, ettei mitään saa kyseenalaistaa? Mutta ei se siviilissä niin mene. Herää jo todellisuuteen!


      • Et puhu totta.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos totuus sinunkin mielesi sai vielä muuksi muuttumaan, et olisikaan vielä tullut Jumalan paaduttamaksi.

        Totuus karttelee sinua. Et puhu totuutta ja sen Jumala tietää.


      • Haloo!!! kirjoitti:

        Rienausta vai? Ei toki, vaan asiallinen kannanotto. Olen kyllä huomannut, että sinulle on rienausta kaikki se, jos joku on kanssasi eri mieltä. Mutta ei se niin mene. Armeijassako opit sen, ettei mitään saa kyseenalaistaa? Mutta ei se siviilissä niin mene. Herää jo todellisuuteen!

        Jos sinä ja kaikki kaltaisesi olisitte ottaneet elämänne ohjenuoraksi vaikkapa nämä kaksi Raamatun opetusta:

        Jeesus Kristus:

        "Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä."

        Hänen rakkain opetuslapsi Johannes:

        "Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja."

        Uskon vahvasti, että jo näiden kahden ohjeen noudattaminen olisi taannut sen, ettei tässäkään maassa olisi tällaista määrää näitä Paholaisen lammastarhoja:


        adventistit
        aglikaanit
        Agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologiset istuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset


      • Et puhu totta. kirjoitti:

        Totuus karttelee sinua. Et puhu totuutta ja sen Jumala tietää.

        Kyllä sinunkin jumalasi sen tietää, että puhun totta, mutta ei sitä sinulle kerro.

        Koska sillä konstilla saa sinut pidettyä omanaan ikuisesti, kun saatanallisen pelastusvarmuuden turvin ei mikään enää estä sinua herjaamasta Totuuden Henkeä.


      • Vau!!!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos sinä ja kaikki kaltaisesi olisitte ottaneet elämänne ohjenuoraksi vaikkapa nämä kaksi Raamatun opetusta:

        Jeesus Kristus:

        "Jos siis teille sanotaan: 'Hän on tuolla autiomaassa', älkää lähtekö sinne, tai jos sanotaan: 'Hän on sisällä talossa', älkää uskoko sitä."

        Hänen rakkain opetuslapsi Johannes:

        "Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja."

        Uskon vahvasti, että jo näiden kahden ohjeen noudattaminen olisi taannut sen, ettei tässäkään maassa olisi tällaista määrää näitä Paholaisen lammastarhoja:


        adventistit
        aglikaanit
        Agrigolalaiset
        arkkimunkkilaiset
        armonkalliolaiset
        baalbelklaiset
        babtistit
        birkittalaissisaret
        branhamilaiset
        cityseurakuntalaiset
        dominikaanit
        elämänsanalaiset
        slevy:n miespapit
        slevy:n naispapit
        elämänlähdeläiset
        eläväsanalaiset
        ekumeeniset
        exoduslaiset
        gnostilaiset
        henotesläiset
        helluntailaiset
        hengenuudistuslaiset
        heränneet
        esikoiset
        ilmestysmajalaiset
        ilosanomalaiset
        israelinystävät
        Joosualaiset
        jehovalaiset
        Jeesuksen pyhän veren papit
        Jeesuksen ruumislaiset
        Jeesus on herralaiset
        katolilaiset kylväjät
        kansanraamattuseuralaiset
        kalleimman veren sisaret
        kansanlähetysläiset
        Kellonkartanolaiset
        koivuniemiläiset
        korpelalaisuus
        kotikirkkolaiset
        kulmakivenseurakuntalaiset
        kulmakiviseurakuntalaiset
        kuninkaansoturit
        kristilliset eläkeläiset
        kriisipalvelulaiset
        kotisatamalaiset
        luterilaiset
        lähetysseurakuntalaiset
        luthersäätiöläiset
        lasarusveljet
        lähdekalliolaiset
        lännenhunttarilaiset
        maranatalaiset
        majakkalaiset
        metodistit
        missiomaailmalaiset
        mormoonit
        munkkiluostarin munkit
        nunnaluostarin nunnat
        nokialaismissiolaiset
        onewayhouselaiset
        ortodoksit
        pelastusarmeijalaiset
        patmoslaiset
        palatsiseurakuntalaiset
        paavalinsynodilaiset
        paratiisikotilaiset
        pikkuesikoiset
        priskillalaiset
        pyhänikolauslaiset
        perjantaikristuksellelaiset
        raamattupuhuulaiset
        radiodeiläiset
        rauhansanalaiset
        rauhanyhdistysläiset
        ristiinnaulitut
        risteyspaikkalaiset
        ristiretkeläiset
        ropolaiset
        rukouspalvelulaiset
        rukousystäväläiset
        ruusuristiläiset
        ristiinnaulittulaiset
        saalemilaiset
        sanansaattajalaiset
        sanajaylistysläiset
        savenvalajalaiset
        scientologilaiset
        siloalaiset
        stefanuslaiset
        suomenraamattuopistolaiset
        teologiset istuuttilaiset
        tabernaakkelilaiset
        takeitnowlaiset
        Timoteusyhteisöläiset
        tuomasmessulaiset
        totuudenystäväläiset
        tunnustukselliset luterilaiset
        torontonsiunaajalaiset
        uusheränneet
        uusapostoliset
        uusitoivolaiset
        uusiviiniläiset
        valon enkelit
        vapaakirkolliset
        vanhauskoiset
        vapaamuurarit
        viadolorosalaiset
        vineyardilaiset
        yhteyskristuksessalaiset
        yhteysliikeläiset
        yeshualaiset

        Vau! Mikä lista! Ihanko itse sinä osasit tuon tehdä???


      • Vau!!! kirjoitti:

        Vau! Mikä lista! Ihanko itse sinä osasit tuon tehdä???

        Ilman Totuuden Hengen opastusta en olisi tuollaista listaa pystynyt koskaan laatimaan.

        Tuskin se täysin ajan tasalla on, koska enää en ole seurannut sellaisia lehtiä, joissa nuo houkuttelevat ihmisiä eurojen tuojaksi.

        Noita ihmisparkoja, jotka eivät usko yksinkertaisimpiakaan Raamatun totuuksia siitä, miten eksytyksistä pääsisi eroon.

        Tuskin sinäkään olet tätä uskonut:

        "Miksi punnitsette hopeaa maksuksi siitä, mikä ei ole leipää, vaihdatte työstä saamanne palkan siihen, mikä ei tee kylläiseksi?

        Kuulkaa minua, niin saatte syödä hyvin, te saatte nauttia parhaista herkuista.

        "Kuulkaa minua, tulkaa minun luokseni, kuulkaa, niin te saatte elää!

        Minä teen ikuisen liiton teidän kanssanne ja lupaan olla liitossani uskollinen, niin kuin olin uskollinen Daavidille."

        Sen verran tätä Jumalan ilmoitusta täytyy päivittää, ettei noille portoille tänään kelpaa maksuksi hopea, vaan nyt pitää olla euroja.

        Paitsi silloin, jos he saavat jonkun testamenttaamaan heille kaikki vanhat hopeiset esineenä.


      • tarkistaja12
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Voiko sen selvemmin sanoa, miten Saa-tana ja sen palvelijat matkivat Jumalan tekoja ja ilmoituksia.

        Tuosta Pääiljetyksestä ja sen pikkuiljetyksistäkään et tiennyt mitään, ennen kuin sen sinulle paljastin, ja heti aloit herjata Totuuden Henkeä iljetykseksi.

        Ei hän kaltaistesi iljetysten tähden vertaan vuodattanut, vaikka kaukaiset iljetyksen esi-isät sen
        saivatkin vuotamaan.

        Omiensa takia hän tuohon suostui:

        "Minun lampaani kuulevat minun ääneni ja minä tunnen ne, ja ne seuraavat minua.

        Minä annan heille ikuisen elämän. He eivät koskaan joudu hukkaan, eikä kukaan riistä heitä minulta.

        Isäni, joka on heidät minulle antanut, on suurempi kuin kukaan muu, eikä kukaan voi riistää heitä Isäni kädestä.

        Minä ja Isä olemme yhtä."

        TeuvoSuni:
        "Ei hän kaltaistesi iljetysten tähden vertaan vuodattanut, vaikka kaukaiset iljetyksen esi-isät sen saivatkin vuotamaan."


        Pyhä Raamattu:
        "Ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi kaikkien puolesta."


      • tarkistaja12 kirjoitti:

        TeuvoSuni:
        "Ei hän kaltaistesi iljetysten tähden vertaan vuodattanut, vaikka kaukaiset iljetyksen esi-isät sen saivatkin vuotamaan."


        Pyhä Raamattu:
        "Ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi kaikkien puolesta."

        Kaikkien puolesta KYLLÄ!

        Mutta siitä huolimatta hän sanoo:

        "Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'"

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"

        Kuitenkin vain harvat saavat tämänkin todeksi elää:

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"


      • Tiivistys
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaikkien puolesta KYLLÄ!

        Mutta siitä huolimatta hän sanoo:

        "Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'"

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"

        Kuitenkin vain harvat saavat tämänkin todeksi elää:

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Teuvon vastaus oli kyllä, mutta ei kuitenkaan.


      • Tiivistys kirjoitti:

        Teuvon vastaus oli kyllä, mutta ei kuitenkaan.

        Eipä kuitenkaan, sillä puuttuihan siitä tämä Saa-tanan pelastusoppi:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."


      • Tiimalasi.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä sinunkin jumalasi sen tietää, että puhun totta, mutta ei sitä sinulle kerro.

        Koska sillä konstilla saa sinut pidettyä omanaan ikuisesti, kun saatanallisen pelastusvarmuuden turvin ei mikään enää estä sinua herjaamasta Totuuden Henkeä.

        Eräänä päivänä joudut tekemään tiliä Jumalalle kaikista valheistasi ja vääristelyistäsi, tiedä se. Se päivä on hyvin lähellä.


      • Pitkään palstalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Eipä kuitenkaan, sillä puuttuihan siitä tämä Saa-tanan pelastusoppi:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        Väität siis, ettei pelastus siis ole Jumalasta? Mistä sitten?


      • Tiimalasi. kirjoitti:

        Eräänä päivänä joudut tekemään tiliä Jumalalle kaikista valheistasi ja vääristelyistäsi, tiedä se. Se päivä on hyvin lähellä.

        Kuljetko Juudaksen jalanjäljissä?

        "Silloin, heti kun Juudas oli sen saanut, Saatana meni häneen.

        Jeesus sanoi hänelle: "Mitä aiot, tee se pian!"

        Eikö pian ole sama kuin viestisi: "Se päivä on hyvin lähellä."


      • tarkistaja12
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kaikkien puolesta KYLLÄ!

        Mutta siitä huolimatta hän sanoo:

        "Monet ovat kutsuttuja, mutta harvat valittuja.'"

        "Monet sanovat minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra! Sinun nimessäsihän me profetoimme, sinun nimessäsi me karkotimme pahoja henkiä ja sinun nimessäsi teimme monia voimatekoja.'

        Mutta silloin he saavat minulta vastauksen: 'En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, vääryydentekijät!"

        Kuitenkin vain harvat saavat tämänkin todeksi elää:

        "Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        Mutta sinulle ei olekaan riittänyt Jeesuksen sana "harvat".
        Sinä olet muuttanut tämän muotoon "vain erittäin harvat".

        Missä hengessä kirjoitatkaan?


      • tarkistaja12 kirjoitti:

        Mutta sinulle ei olekaan riittänyt Jeesuksen sana "harvat".
        Sinä olet muuttanut tämän muotoon "vain erittäin harvat".

        Missä hengessä kirjoitatkaan?

        Totuuden Hengessä kirjoitan, tämä keskustelupalsta on hyvänä todistuksena sille, että vain erittäin harvat löytävät sen.

        Ne ovat kokemuksen johdosta kirjoitetut sanat, joita en ole väittänytkään alkuperäisiksi Jeesuksen sanoiksi.

        Ja onhan hänellä itselläänkin Henkensä kautta päivittää eksytyksen etenemistä edelleen.

        Niin kuin on päivittänytkin, kun tarkastaja12 ei ole totuuden tietä löytänyt.


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        Väität siis, ettei pelastus siis ole Jumalasta? Mistä sitten?

        Kyllä se on edelleen Jumalasta. Siksi sinäkään et ole saanut sitä kokea, kun se ei tule porttopappien julistusten kautta:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Minä julistan sinulle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki sinun syntisi anteeksi."

        Miksi et usko näihin Jeesuksen omiin ilmoituksiin siitä, minkälainen on hänen oikea pelastuksen tie:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        6.
        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."


      • Pitkään palstalla
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos totuus sinunkin mielesi sai vielä muuksi muuttumaan, et olisikaan vielä tullut Jumalan paaduttamaksi.

        Vastaamalla tuollaisilla ympäripyöreillä tyhjänpäiväisyyksillä tunnustat, ettet ole totuudessa tässäkään asiassa.


      • Älä turhenna pelastu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä se on edelleen Jumalasta. Siksi sinäkään et ole saanut sitä kokea, kun se ei tule porttopappien julistusten kautta:

        "Armosta Jumala on teidät pelastanut antamalla teille uskon. Pelastus ei ole lähtöisin teistä, vaan se on Jumalan lahja."

        "Minä julistan sinulle Jeesuksen nimessä ja kalliissa sovintoveressä kaikki sinun syntisi anteeksi."

        Miksi et usko näihin Jeesuksen omiin ilmoituksiin siitä, minkälainen on hänen oikea pelastuksen tie:

        1.
        "Jos joku tulee minun luokseni mutta ei ole valmis luopumaan isästään ja äidistään, vaimostaan ja lapsistaan, veljistään ja sisaristaan, vieläpä omasta elämästään, hän ei voi olla minun opetuslapseni."

        2.
        "Joka on ottanut vastaan minun käskyni ja noudattaa niitä, se rakastaa minua. Ja minun Isäni rakastaa sitä, joka rakastaa minua, ja häntä minäkin rakastan ja ilmaisen hänelle itseni."

        3.
        "Menkää sisään ahtaasta portista. Monet menevät avarasta portista ja laveaa tietä, mutta se vie kadotukseen.

        Miten ahdas onkaan se portti ja kapea se tie, joka vie elämään, ja vain harvat löytävät sen!"

        4.
        " Kun Totuuden Henki tulee, hän johtaa teidät tuntemaan koko totuuden. Hän ei näet puhu omissa nimissään, vaan puhuu sen, minkä kuulee, ja ilmoittaa teille, mitä on tuleva."

        5.
        "Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?"

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Jopa täällä maan ääressä: Suomi 24 Raamattu-keskustelussa, kaikkien vihan kohteena:

        6.
        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Jeesuksen opetus pelastuksen ehdoista on tämä: "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi".


      • Pitkään palstalla kirjoitti:

        Vastaamalla tuollaisilla ympäripyöreillä tyhjänpäiväisyyksillä tunnustat, ettet ole totuudessa tässäkään asiassa.

        Miksi totuus on mielestäsi tyhjänpäiväistä ympäripyöreää?

        Pitkään palstalla
        1.11.2014 18:47
        Vastaamalla tuollaisilla ympäripyöreillä tyhjänpäiväisyyksillä tunnustat, ettet ole totuudessa tässäkään asiassa.

        Aivan kuin Jeesus olisi sanonut:

        "Kun Totuuden Henki tulee, se tekee teistä ympäripyöreitä tyhjänpäiväisyyksiä."

        Tämän jälkeen ei enää tarvitse herätellä toivetta, ettet vielä olisikaan tullut Jumalan paaduttamaksi.


    • seuratkaa lippua

      • Reijo.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä en tarvinnut siihen kaavakkeita, vaan käytin tilaisuutta hyväkseni pitämällä pitkän puheen kirkkoherra Reijo Junttilalle:

        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2439902

        on kuitenkin pappi ja lääninrovasti.


      • Reijo. kirjoitti:

        on kuitenkin pappi ja lääninrovasti.

        Älä muuta sano!

        On siinä ollut Teuvolla rohkeutta, toisin kuin kaltaisillasi, jotka pimeyden puskassa, kintut pelosta väristen tuotakin ihmettelevät.

        Miksi et tuo esille myös sitä, mitä Teuvo sanoi piispalle, kun tämä suuttui ja ajoi hänet pois huoneestaan?

        Ja siksi joutui myöhemmin kirkkolakia rikkoen peruuttamaan lain mukaisen piispantarkastuksen, kun ei valheen henki sydämessään uskaltanut asettua seurakunnan edessä Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymysten eteen.


      • Nuo
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Älä muuta sano!

        On siinä ollut Teuvolla rohkeutta, toisin kuin kaltaisillasi, jotka pimeyden puskassa, kintut pelosta väristen tuotakin ihmettelevät.

        Miksi et tuo esille myös sitä, mitä Teuvo sanoi piispalle, kun tämä suuttui ja ajoi hänet pois huoneestaan?

        Ja siksi joutui myöhemmin kirkkolakia rikkoen peruuttamaan lain mukaisen piispantarkastuksen, kun ei valheen henki sydämessään uskaltanut asettua seurakunnan edessä Totuuden Hengen saaneen ihmisen kysymysten eteen.

        ovat niitä satujasi, jotka kumpuavat suuruuskuvitelmistasi. Olet nähnyt unta että piispa pelkää sinua.


      • Nuo kirjoitti:

        ovat niitä satujasi, jotka kumpuavat suuruuskuvitelmistasi. Olet nähnyt unta että piispa pelkää sinua.

        Se on sinun ongelmasi, ei minun.

        Sillä jokaiselle kaltaisellesi ihmisopeilla tekopyhitetyille totuus on suuruuden hullujen satuja.

        Kirjassani on tallella kaikki dokumentit tuosta luterilaisen kirkon piispan ensimmäisestä kirkkolakia rikkovasta pakomatkasta.

        Oikeuskanslerinviraston lausuntoa myöten siitä, miten esivallan ja kirkon hyvävelijärjestelmä tuollaiset rikokset lakaisee punaisten mattojen alle.


      • Höpö höpö
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Se on sinun ongelmasi, ei minun.

        Sillä jokaiselle kaltaisellesi ihmisopeilla tekopyhitetyille totuus on suuruuden hullujen satuja.

        Kirjassani on tallella kaikki dokumentit tuosta luterilaisen kirkon piispan ensimmäisestä kirkkolakia rikkovasta pakomatkasta.

        Oikeuskanslerinviraston lausuntoa myöten siitä, miten esivallan ja kirkon hyvävelijärjestelmä tuollaiset rikokset lakaisee punaisten mattojen alle.

        "Kirjassani on tallella kaikki dokumentit tuosta luterilaisen kirkon piispan ensimmäisestä kirkkolakia rikkovasta pakomatkasta."

        Sana dokumentti on kokenut superinflaation käsittelyssäsi, Kirjassasi on vain omia satujasi tapahtuneesta.


      • Höpö höpö kirjoitti:

        "Kirjassani on tallella kaikki dokumentit tuosta luterilaisen kirkon piispan ensimmäisestä kirkkolakia rikkovasta pakomatkasta."

        Sana dokumentti on kokenut superinflaation käsittelyssäsi, Kirjassasi on vain omia satujasi tapahtuneesta.

        Nauti onnestasi, ja pyydä jumalaltasi pitkää ikää, että mahdollisimman pitkään saisit elää onnesi kukkulalla.


    • Paratiisissa Paholaisen pettämiksi tulleet kaltaisesi peittivät alastomuutensa viikunanlehdillä, mutta täällä nimimerkeillään.

      • Etpä

        moiti niitä nimimerkkejä jotka kehuvat sinua (tosin harvoin aidosti, eli itse nekin laitat).


      • Etpä kirjoitti:

        moiti niitä nimimerkkejä jotka kehuvat sinua (tosin harvoin aidosti, eli itse nekin laitat).

        Minä en ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Enkä taatusti ole yhtä ainoaa kiitoviestiä puskasta kirjoittanut.

        Ne ovat kaltaisesi ihmiset jotka puskista aamenia huutavat valheiden perään.

        Olen kyllä puhunut pelkuruuden hengestä, joka valittujakin estää käyttämästä omaa nimeään, jos he vielä ovat opetuslasten tavoin opetusta saamassa, eivätkä vielä ole saanet Totuuden Henkeä, joka kyllä torjuu kaikki pelot.

        Kuten apostoli Johannes kirjoitti:

        Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.

        Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Täydellinen rakkaus päästään omistamaan vasta ahtaassa portissa, jossa Kristus omansa puhdistaa ja antaa heidän sydämeensä täydellisen rakkauden; Pyhän eli Totuuden hengen.


      • Muistavainen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Minä en ole ihmisten kiitosten tarpeessa. Enkä taatusti ole yhtä ainoaa kiitoviestiä puskasta kirjoittanut.

        Ne ovat kaltaisesi ihmiset jotka puskista aamenia huutavat valheiden perään.

        Olen kyllä puhunut pelkuruuden hengestä, joka valittujakin estää käyttämästä omaa nimeään, jos he vielä ovat opetuslasten tavoin opetusta saamassa, eivätkä vielä ole saanet Totuuden Henkeä, joka kyllä torjuu kaikki pelot.

        Kuten apostoli Johannes kirjoitti:

        Jumalan rakkaus on saavuttanut meissä täyttymyksensä, kun me tuomion päivänä astumme rohkeasti esiin.

        Sellainen kuin Jeesus on, sellaisia olemme mekin tässä maailmassa.

        Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkottaa pelon.

        Pelossahan on jo rangaistusta; se, joka pelkää, ei ole tullut täydelliseksi rakkaudessa."

        Täydellinen rakkaus päästään omistamaan vasta ahtaassa portissa, jossa Kristus omansa puhdistaa ja antaa heidän sydämeensä täydellisen rakkauden; Pyhän eli Totuuden hengen.

        Muistatko enää sitä totuutta, kun sanoit, että valehteleminen on sinulle sallittua? Minä muistan. Sinulle on normaalia valehteleminen.


      • Minäkin muistan
        Muistavainen kirjoitti:

        Muistatko enää sitä totuutta, kun sanoit, että valehteleminen on sinulle sallittua? Minä muistan. Sinulle on normaalia valehteleminen.

        Tämä valehteluvapaus kuuluu Teuvolla siihen yleiseen häntä koskevaan porsaanreikäteoriaan, josta Teuvo on sanonut että hänellä on myös lupa tehdä syntiä yleensäkin ja sitä ei hänelle lueta synniksi.


      • Minäkin muistan kirjoitti:

        Tämä valehteluvapaus kuuluu Teuvolla siihen yleiseen häntä koskevaan porsaanreikäteoriaan, josta Teuvo on sanonut että hänellä on myös lupa tehdä syntiä yleensäkin ja sitä ei hänelle lueta synniksi.

        Yhtä erinomaisilla ilmestyksillä, joilla Saa-tana sai Paavalinkin omakseen, se on saanut myös teidät samaan riettauden virtaan kääntämään totuuden valheen ja vääryyden ilosanomaksi.

        Tämän olen sanonut: Saat-tana on murhaaja sekä valheen ja vääryyden isä, joka erinomaisilla valheillaan on koko ihmiskunnan omakseen saanut.

        Ja se kyllä tykkää, kun sen palvelijat uskollisesti jatkavat hänen perintöään sukupolvesta toiseen.

        Siksi Raamatussakin se paljastetaan, että siitä tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä:

        "Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä,
        ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan.

        He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

        Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

        Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."


      • Jälleen
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Yhtä erinomaisilla ilmestyksillä, joilla Saa-tana sai Paavalinkin omakseen, se on saanut myös teidät samaan riettauden virtaan kääntämään totuuden valheen ja vääryyden ilosanomaksi.

        Tämän olen sanonut: Saat-tana on murhaaja sekä valheen ja vääryyden isä, joka erinomaisilla valheillaan on koko ihmiskunnan omakseen saanut.

        Ja se kyllä tykkää, kun sen palvelijat uskollisesti jatkavat hänen perintöään sukupolvesta toiseen.

        Siksi Raamatussakin se paljastetaan, että siitä tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä:

        "Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä,
        ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan.

        He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

        Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

        Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        pitkästi tekstiä, mutta ei vastausta,

        "koko ihmiskunnan omakseen saanut."

        Siis sinutkin Teuvo - ja senkin huomaa.


      • Jälleen kirjoitti:

        pitkästi tekstiä, mutta ei vastausta,

        "koko ihmiskunnan omakseen saanut."

        Siis sinutkin Teuvo - ja senkin huomaa.

        Sen kyllä huomaa, miten Saa-tana ottaa sinusta kaikki mehut irti.

        Olet varmaan jo lähellä kuivumista, kun et tätä huomannut:

        "Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."


      • Sori Tepa!
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Yhtä erinomaisilla ilmestyksillä, joilla Saa-tana sai Paavalinkin omakseen, se on saanut myös teidät samaan riettauden virtaan kääntämään totuuden valheen ja vääryyden ilosanomaksi.

        Tämän olen sanonut: Saat-tana on murhaaja sekä valheen ja vääryyden isä, joka erinomaisilla valheillaan on koko ihmiskunnan omakseen saanut.

        Ja se kyllä tykkää, kun sen palvelijat uskollisesti jatkavat hänen perintöään sukupolvesta toiseen.

        Siksi Raamatussakin se paljastetaan, että siitä tuli koko ihmiskunnan eksyttäjä:

        "Minä näin, että yksi pedon päistä oli saanut surmaniskun mutta haava oli parantunut. Koko maailma ihmetteli petoa ja lähti seuraamaan sitä,
        ja kaikki kumarsivat lohikäärmettä, joka oli antanut pedolle sellaisen vallan.

        He kumarsivat myös petoa ja sanoivat: -- Kuka on pedon vertainen, kuka pystyy taistelemaan sitä vastaan?

        Pedolle annettiin suu, joka herjaa ja puhuu suuria sanoja, ja se sai tämän vallan neljänkymmenenkahden kuukauden ajaksi.

        Niin se avasi suunsa ja alkoi herjata Jumalaa. Se herjasi hänen nimeään ja hänen asuinsijaansa ja niitä, jotka asuvat taivaassa.

        Sille annettiin myös lupa käydä taisteluun pyhiä vastaan ja voittaa heidät, ja niin sen valtaan annettiin kaikki heimot, kansat, kielet ja maat.

        Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan."

        Älä valehtele!
        Sinä olet sanonut, että saa.tanalle valehtelu ei ole syntiä. Tämän sinä sanoit siinä yhteydessä, kun jälleen olit toista keskustelijaa saa.tanaksi kutsunut. Sehän onkin sinun mieliharrastuksesi. Tehtyä et saa tekemättömäksi.


      • Ihmettelen.
        Sori Tepa! kirjoitti:

        Älä valehtele!
        Sinä olet sanonut, että saa.tanalle valehtelu ei ole syntiä. Tämän sinä sanoit siinä yhteydessä, kun jälleen olit toista keskustelijaa saa.tanaksi kutsunut. Sehän onkin sinun mieliharrastuksesi. Tehtyä et saa tekemättömäksi.

        miksi Teuvo ei etsi uutta foorumia jossa on ihmisiä jotka eivät tunne niin läpikotaisin hänen valheitaan kuin täällä olijat tuntevat, hän saattaisi haksauttaa taas vähäksi aikaa monia mukaansa.


      • Sori Tepa! kirjoitti:

        Älä valehtele!
        Sinä olet sanonut, että saa.tanalle valehtelu ei ole syntiä. Tämän sinä sanoit siinä yhteydessä, kun jälleen olit toista keskustelijaa saa.tanaksi kutsunut. Sehän onkin sinun mieliharrastuksesi. Tehtyä et saa tekemättömäksi.

        Niinhän teki lähettäjänikin. Miksi et syytä häntä ja vaadi tilille sanomisistaan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Minä teen nyt sinulle hyvän palveluksen, päivitän tilanteesi, ettei sinun tarvitsisi enää vuosien takaisia asioita esille nostaa:

        "Väisty tieltäni, Sori Tepa! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta vaan Saa-tanasta.


      • Ihmettelen. kirjoitti:

        miksi Teuvo ei etsi uutta foorumia jossa on ihmisiä jotka eivät tunne niin läpikotaisin hänen valheitaan kuin täällä olijat tuntevat, hän saattaisi haksauttaa taas vähäksi aikaa monia mukaansa.

        Sitä minäkin olen näiden 9 vuoden aikana monta kertaa ihmetellyt ja kysellyt.

        Aina on vastaus ollut sama. Miksi vaihtaa maisemaa, kun täälläkin kuuntelijoita riittää:

        "Ihminen, sinun maanmiehesi puhuvat sinusta seinänvierillä ja talojen ovilla ja sanovat toisilleen:

        'Mennään kuulemaan, millainen sanoma Herralta nyt on tullut.'

        He tulevat miehissä luoksesi, istuvat edessäsi, niin kuin kansani kuuluu tehdä, ja kuuntelevat sinun puhettasi.

        Sen mukaisesti he eivät kuitenkaan elä. Heidän suunsa on täynnä valhetta, heidän sydämensä on keinottelun ja voiton lumoissa.

        Sinä olet heille vain kuin lemmenlaulujen laulaja, kaunisääninen ja taitavasti soittava viihdyttäjä. He kuuntelevat puhettasi mutta eivät elä sen mukaan.

        Mutta kun minun sanani toteutuvat -- ja ne toteutuvat -- he ymmärtävät, että heidän keskellään on ollut profeetta."

        Eikä tässä kaikki, sillä tässä joukossa on muutama nainenkin, jotka tässä lopun ajassa ovat samanlaisia miesten kanssa:

        "jotka ovat aina alttiita uusille opetuksille mutta eivät voi koskaan päästä selville totuudesta."


      • kunhan kysyn
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Niinhän teki lähettäjänikin. Miksi et syytä häntä ja vaadi tilille sanomisistaan:

        "Te olette lähtöisin Saatanasta. Hän on teidän isänne, ja hänen halunsa te tahdotte tyydyttää. Saatana on ollut murhaaja alusta asti.

        Hän on kaukana totuudesta, se on hänelle vieras. Kun hän valehtelee, hän todella puhuu omiaan, sillä hän on valehtelija ja valheen isä.

        Mutta minua te ette usko, koska minä sanon teille totuuden."

        Minä teen nyt sinulle hyvän palveluksen, päivitän tilanteesi, ettei sinun tarvitsisi enää vuosien takaisia asioita esille nostaa:

        "Väisty tieltäni, Sori Tepa! Sinun ajatuksesi eivät ole Jumalasta vaan Saa-tanasta.

        Minkälainen sinä Suni olisit, jos alusta alkaen olisit kirjoittanut kaiken nimimerkillä tai nimimerkeillä?


      • Samanlainen
        kunhan kysyn kirjoitti:

        Minkälainen sinä Suni olisit, jos alusta alkaen olisit kirjoittanut kaiken nimimerkillä tai nimimerkeillä?

        Sa,atanan K-pää kuin nytkin.


      • kunhan kysyn kirjoitti:

        Minkälainen sinä Suni olisit, jos alusta alkaen olisit kirjoittanut kaiken nimimerkillä tai nimimerkeillä?

        Samaa totuutta julistaisin kuin nytkin, ja samaisen herjauksen kohteeksi joutuisi, niin kuin nytkin, kun joku K-pää ehti jo saada orgasmin sinun kysymyksestäsi.

        Tämä tuli eteen jo heti kohta sen jälkeen kun näihin keskusteluihin tulin omalla nimellä.

        Kirjoitin silloin Ihmeiden oppikurssi-palstalla,. jossa sen seriffi Admata, alkoi järjestelmällisesti poistaa kaikki kirjoitukseni.

        Sen jälkeen kirjoitin vähän aikaa Henki&henki nimimerkillä, kunnes tuo Admata tunnisti sen, ja sääntöjen vastaisesti paljasti sen kaikille palstalaisille.


      • Taas se nähtiin
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Samaa totuutta julistaisin kuin nytkin, ja samaisen herjauksen kohteeksi joutuisi, niin kuin nytkin, kun joku K-pää ehti jo saada orgasmin sinun kysymyksestäsi.

        Tämä tuli eteen jo heti kohta sen jälkeen kun näihin keskusteluihin tulin omalla nimellä.

        Kirjoitin silloin Ihmeiden oppikurssi-palstalla,. jossa sen seriffi Admata, alkoi järjestelmällisesti poistaa kaikki kirjoitukseni.

        Sen jälkeen kirjoitin vähän aikaa Henki&henki nimimerkillä, kunnes tuo Admata tunnisti sen, ja sääntöjen vastaisesti paljasti sen kaikille palstalaisille.

        ""Sen jälkeen kirjoitin vähän aikaa Henki&henki nimimerkillä, kunnes tuo Admata tunnisti sen, ja sääntöjen vastaisesti paljasti sen kaikille palstalaisille. ""

        Mutta kun sinä juoruat ihmisistä Teuvo, se on mielestäsi ylevä ja jalo teko. Montako kertaa olet itse paljastanut asioita jotka ovat sääntöjen vastaia?

        Mutta ainahan Teuvo saa,tanan K-pää itselleen porsaanreiän löytää.


      • Jep.
        Taas se nähtiin kirjoitti:

        ""Sen jälkeen kirjoitin vähän aikaa Henki&henki nimimerkillä, kunnes tuo Admata tunnisti sen, ja sääntöjen vastaisesti paljasti sen kaikille palstalaisille. ""

        Mutta kun sinä juoruat ihmisistä Teuvo, se on mielestäsi ylevä ja jalo teko. Montako kertaa olet itse paljastanut asioita jotka ovat sääntöjen vastaia?

        Mutta ainahan Teuvo saa,tanan K-pää itselleen porsaanreiän löytää.

        Jepulis jep.


      • Taas se nähtiin kirjoitti:

        ""Sen jälkeen kirjoitin vähän aikaa Henki&henki nimimerkillä, kunnes tuo Admata tunnisti sen, ja sääntöjen vastaisesti paljasti sen kaikille palstalaisille. ""

        Mutta kun sinä juoruat ihmisistä Teuvo, se on mielestäsi ylevä ja jalo teko. Montako kertaa olet itse paljastanut asioita jotka ovat sääntöjen vastaia?

        Mutta ainahan Teuvo saa,tanan K-pää itselleen porsaanreiän löytää.

        Mitä olen mahtanut sinusta juoruta?

        Saa-tanan pettämille se on kyllä kauheinta juoruamista ja suurta syntiä, jos varoittaa ihmisiä sen vainahengistä, joita spiritismin keinoilla manataan esille.

        Nämäkö sinua kaivertaa? Oliko vielä muutakin?


      • Jep. kirjoitti:

        Jepulis jep.

        Oletko sinäkin veljeillyt vainajahenkien kanssa, kun jatkuvasti heitä Jepulis jepität, ja nostelet esille heidän manauksiaan?


      • Tuo on vielä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Mitä olen mahtanut sinusta juoruta?

        Saa-tanan pettämille se on kyllä kauheinta juoruamista ja suurta syntiä, jos varoittaa ihmisiä sen vainahengistä, joita spiritismin keinoilla manataan esille.

        Nämäkö sinua kaivertaa? Oliko vielä muutakin?

        pahempaa, kerrot silkkaa valhetta. Etkö alkuperäisestä Raimosta mm ole juorunnut?

        Muistatko kun julkaisit palstalla Naomin sinulle lähettämän sähköpostin?


      • Tuo on vielä kirjoitti:

        pahempaa, kerrot silkkaa valhetta. Etkö alkuperäisestä Raimosta mm ole juorunnut?

        Muistatko kun julkaisit palstalla Naomin sinulle lähettämän sähköpostin?

        Muistan, koska siinä oli mukana juuri nuo Saa-tanan vainajahenget.

        Ymmärrän hyvin uskosi vakavuuden, koska sen isälle kaikki totuus on suurinta syntiä, ja sen paljastaminen synneistä suurinta.

        Mutta tätä valittujen velvollisuutta sinä et ymmärrä ennen kuin vasta viimeisellä tuomiolla:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

        Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."


      • Totuutta rakastava
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistan, koska siinä oli mukana juuri nuo Saa-tanan vainajahenget.

        Ymmärrän hyvin uskosi vakavuuden, koska sen isälle kaikki totuus on suurinta syntiä, ja sen paljastaminen synneistä suurinta.

        Mutta tätä valittujen velvollisuutta sinä et ymmärrä ennen kuin vasta viimeisellä tuomiolla:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

        Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."

        ""Ymmärrän hyvin uskosi vakavuuden, koska sen isälle kaikki totuus on suurinta syntiä, ja sen paljastaminen synneistä suurinta.""

        No eikö Admata tehnyt sitten oikein kun paljasti kuka on nimimerkkisi takana?


      • Etpä vastannut
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Muistan, koska siinä oli mukana juuri nuo Saa-tanan vainajahenget.

        Ymmärrän hyvin uskosi vakavuuden, koska sen isälle kaikki totuus on suurinta syntiä, ja sen paljastaminen synneistä suurinta.

        Mutta tätä valittujen velvollisuutta sinä et ymmärrä ennen kuin vasta viimeisellä tuomiolla:

        "Kun minä sanon jumalattomalle, että hänen on kuoltava, asetan sinut vastuuseen hänestä. Ellet sinä puhu hänelle, ellet varoita häntä hänen jumalattomuudestaan pelastaaksesi hänet, hän kuolee syntiensä tähden -- ja hänen kuolemastaan minä vaadin tilille sinut.

        Mutta jos sinä varoitat jumalatonta eikä hän silti luovu jumalattomuudestaan, ei käänny pahoilta teiltään, hän kyllä kuolee syntiensä tähden mutta sinä pelastat elämäsi."

        Eikä tarvi vastata kun itse näimme kuinka paljon juorusit Raimosta mm poispotkittu opettaja ja sontakuormalaulaja.


      • Totuutta rakastava kirjoitti:

        ""Ymmärrän hyvin uskosi vakavuuden, koska sen isälle kaikki totuus on suurinta syntiä, ja sen paljastaminen synneistä suurinta.""

        No eikö Admata tehnyt sitten oikein kun paljasti kuka on nimimerkkisi takana?

        Miksi kuitenkin pyysi anteeksi paljastustaan, jos ei olisi seriffin sääntöjä rikkonut.

        Näyttää nykyisin paimentavan vanhoillislestadiolaisia.


      • Etpä vastannut kirjoitti:

        Eikä tarvi vastata kun itse näimme kuinka paljon juorusit Raimosta mm poispotkittu opettaja ja sontakuormalaulaja.

        Etkö itse ole tuota laulajaa netistä löytänyt


      • Ei häntä
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Etkö itse ole tuota laulajaa netistä löytänyt

        kukaan olisi löytänyt jos et olisi juorunnut hänen nimeään.


      • Kuinka fiksu
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Miksi kuitenkin pyysi anteeksi paljastustaan, jos ei olisi seriffin sääntöjä rikkonut.

        Näyttää nykyisin paimentavan vanhoillislestadiolaisia.

        Admata onkaan sinuun nähden, hänhän olisi laillasi voinut ylpeillä väärinteostaan.


      • Kuinka fiksu kirjoitti:

        Admata onkaan sinuun nähden, hänhän olisi laillasi voinut ylpeillä väärinteostaan.

        Kyllä sinuun kaikki Saa-tanan valheet uppoavat niin kuin kuuma veitsi voihin.

        Jos olisin uskosi mukaan väärinteoista ylpeillyt, kulkisimme kaulakkain siellä pimeydessä, Saa-ta-nan enkelin kanssa, kuten Paavalikin.


      • Ei häntä kirjoitti:

        kukaan olisi löytänyt jos et olisi juorunnut hänen nimeään.

        Miksiköhän minä hänet löysin, kun tänne komennuksen sain, ja hän silloin täällä omalla nimellään kirjoitti?


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe