Ingles vai Puerto de la cruz 30-vuotiaalle?

aurinkoon

Kumpaa kohdetta suosittelisit ja perusteluja? Kummassa mielestäsi paremmat maisemat ja enemmän nähtävää sekä yöelämää?

18

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inglés

      Inglés. Enemmän bikiniasuisia kaupungilla. Enemmän aurinkoa. Halvempaa irtoseksiä. Siinä tärkeimmät.

      • Inglés

        Lisään hintatietoutta: puolihoito kaupungilla 15-20€ ja täyshoito 25-40€. Cruzissa saat laittaa kympin lisää molempiin.


      • Näin oN

        Juuri näin


      • Näin oN (org)
        Näin oN kirjoitti:

        Juuri näin

        Olet sit varastanut mun nimimerkin!!


      • Näin oN (org)
        Näin oN (org) kirjoitti:

        Olet sit varastanut mun nimimerkin!!

        Ei rekisteröimättömiä nimimerkkejä voi varastaa.

        Näin oN


      • niinpäniin
        Näin oN (org) kirjoitti:

        Ei rekisteröimättömiä nimimerkkejä voi varastaa.

        Näin oN

        No sinussa runkkari ei oo kirjoittaan omalla nikillä!! kusipäitä riittää tähän maahan :))


      • Don luis
        niinpäniin kirjoitti:

        No sinussa runkkari ei oo kirjoittaan omalla nikillä!! kusipäitä riittää tähän maahan :))

        Totta,olen aivan samaa mieltä kanssasi.Kaiken maailman tuulipukujuntit tänne kirjoitteleekin. Suomijuntit ovatkin itiootteja


      • Don luis kirjoitti:

        Totta,olen aivan samaa mieltä kanssasi.Kaiken maailman tuulipukujuntit tänne kirjoitteleekin. Suomijuntit ovatkin itiootteja

        Aito donluis on tällä hetkellä matkoilla eikä kommentoi tänne ja kirjoittaa aina kirjautuneena :) Harmittaako se nikkivaras?


    • kumpi vain

      Puertossa paremmat maisemat, enemmän ja monipuolisempaa nähtävää lähietäisydellä, yöelämä muutakin kuin ainoastaan turistihömppää, paljon paikallisväestöä, pilvien ja sadekuurojen mahdollisuus suurempi.

      Inglesissä paremmat uintimahdollisuudet, paljon suomipaikkoja, pelkkä turistikeskittymä, varmempi aurinko mutta tuulisempaa.

      Molemmissa paikoissa on puolensa. Se kumpaa sulle voisin suositella riippuu paljolti siitä mitä sinä haluat lomaltasi ja mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä. Jos esim. auringonotto, meressä uiminen ja suomikapakat ovat listallasi ylimmäisenä suosittelen Inglesiä, mutta jos puolestaan kaunis rehevä luonto, kaupunkilomamaisuus ja paikallisväri niin ehdottomasti Puerto.

    • los molos

      Mainitsit taikasanan "yöelämä". Ts lienee koko reissusi päätarkoitus. Valitse Ingles, siellä on jo mökää ja kännäämistä valmiiksi. Siis valmis kattaus sinulle!

      • reissulasse

        Molemmissa paikoissa on puolensa. Se kumpaa sulle voisin suositella riippuu paljolti siitä mitä sinä haluat lomaltasi ja mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä. Jos esim. auringonotto, meressä uiminen, kaunis rehevä luonto, kaupunkilomamaisuus ja paikallisväri niin ehdottomasti Gran Canaria/ Play del Ingles


      • Playa del Ingles:
        reissulasse kirjoitti:

        Molemmissa paikoissa on puolensa. Se kumpaa sulle voisin suositella riippuu paljolti siitä mitä sinä haluat lomaltasi ja mitkä asiat sinulle ovat tärkeitä. Jos esim. auringonotto, meressä uiminen, kaunis rehevä luonto, kaupunkilomamaisuus ja paikallisväri niin ehdottomasti Gran Canaria/ Play del Ingles

        Kaunis rehevä luonto on keinokastelulla hengissä pidettävä palmu hotellikolhoosin pihalla.
        Kaupunkilomamaisuus on hotellihelvetti, muutama kulahtanut ostoskeskus ja pitkät kävelymatkat ilman kiinnostavaa katseltavaa.
        Paikallisväri on turistin viskinpunainen nenä sekä sateenkaaren värit.
        Auringonotto on hiekan syljeskelemistä suusta kun dyyneillä tuulee aina.
        Meressä uiminen on kyllä mukavaa ellei satu samalle kurssille portugalin sotalaivueen kanssa.


      • lupaakkos
        Playa del Ingles: kirjoitti:

        Kaunis rehevä luonto on keinokastelulla hengissä pidettävä palmu hotellikolhoosin pihalla.
        Kaupunkilomamaisuus on hotellihelvetti, muutama kulahtanut ostoskeskus ja pitkät kävelymatkat ilman kiinnostavaa katseltavaa.
        Paikallisväri on turistin viskinpunainen nenä sekä sateenkaaren värit.
        Auringonotto on hiekan syljeskelemistä suusta kun dyyneillä tuulee aina.
        Meressä uiminen on kyllä mukavaa ellei satu samalle kurssille portugalin sotalaivueen kanssa.

        Nimimerkille "Playa del Ingles"; lupaathan ettet koskaan tule Gran Canarialle koska ei siellä mielisairaita tarvita :-)


    • Barraquitto= ei kir

      Suosittelen Playa del Inglésiä. Asustelen täällä itse ja täältä löytyy paljon nähtävää jokaiseen makuun. Vuorille pääsee sekä vuokra-autolla että vaikka pikkukyliin bussilla kätevästi. Yöelämä on ehdoton, myös itseni kaltaiselle Bi-henkiselle. Ainoa haitta on suomalaisturistien suuri määrä talvikuukausina, mutta kuka heille käskee puhumaan mitään. Tervetuloa.

      • pian tulossa inglesi

        minäkin muistelin viime talvesta että sinä asustelet siellä inglesissä etkä muulla saarella tai vaasassa. Muistan viime talvesta että olit sinä ja joitakin kavereitasi aina viettämässä viinin maistelu iltoja ja olitte saunomassa. Itse olen ollut vain kaksi kertaa inglesissä niin missä se sauna on missä te käytte? Ymmärsin puheistanne että joku suomalainen pyörittää siellä saunaa jossakin. Olisi kiva poiketa saunomassa viikon lomani aikana ainakin kerran. Pitäähän suomalaisen saunaan päästä


    • Opetellaan netin käyttöä eli kannattaa kirjoittaa googleen; suomalainen sauna play del ingles

    • Tenerife

      Valitsisin Americasin, jos yöelämää kaipaa. Ingles vanha kulahtanut kohde.

    • tensku kulahtanut

      Minä valitsisin Play del Inglesin koska kohde remontoitu sekä uusittu vuosien aikana ja on tätä päivää verrattuna vanhanaikaiseen ja eläkeläisten valloittamaan puertoon.

      Yö elämä on myös Play del Inglesissä parasta mitä kanariansaaret voi tarjota, on kymmeniä kansainvälisiä diskoja, klubeja sekä tietty perinteiset tanssipaikat jne jne

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      278
      3018
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      78
      1547
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1276
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1200
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1197
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1119
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe