KIINNOSTAA ALA-MAAILMA

Tyhmä

Juu eli oon 14 vuotias tyttö ja mua on aina kiinnostanu niin sanottu ala-maailma, johon kuuluu rikokset, raiskaukset, huumeet, väkivalta, tapot jne. Jos mulla ois kaks elämää nii oisin toises elämäs rikollinen. Sellane joka juoksee poliiseja karkuun eikä koskaa jää kiinni(:D) Haluaisin omistaa aseen ja tehä kaikkee rikollista, käyttää huumeita, viettää yöt baareis ja hämäris paikois. ONKS TÄÄ TYHMÄÄ?? ONKS TÄÄ TAVALLISTA?? Ja nii viel teijän mielest ehkä tyhmin juttu... haluisin tulla raiskatuksi. Tuntee ja kokee sen. Siistii ois! Kaikki aina liijoittelee et ei siitä koskaa pääse yli ja tarvii ammattiapuu ja ihan hirveetä ja kaikkee vinkumista ja paskaa. Ei se nii oo. Ne kerjää säälii... Mä kait nauttisin. Ois kiva joutuu muutenki väkivallan uhriksi. Ois niiiiiiiin siisti♥ONKSTÄÄ TYHMÄÄ???

77

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kai siinä

      No sulla on vähän oudot seksi fantasiat sinänsä mutta muuten ihannormaalia

      • Tyhmä

        No mites sulla?


      • Joqu
        Tyhmä kirjoitti:

        No mites sulla?

        Sun nimimerkki kertoo kaiken...


      • Tyhmä
        Joqu kirjoitti:

        Sun nimimerkki kertoo kaiken...

        Haastat riitaa. Vaik ite kyl sanoin et oon tyhmä:DD


      • joqu
        Tyhmä kirjoitti:

        Haastat riitaa. Vaik ite kyl sanoin et oon tyhmä:DD

        Niih:D


      • Helv****
        joqu kirjoitti:

        Niih:D

        Ei voi olla noi sairas et haluaa raiskatuksi. Se on kauheeta


      • Tyhmä
        Helv**** kirjoitti:

        Ei voi olla noi sairas et haluaa raiskatuksi. Se on kauheeta

        Ei oo.....


      • vivalarevolucion69
        Tyhmä kirjoitti:

        Ei oo.....

        Teknisesti ottaen se ei olisi raiskaus jos haluaisit sitä?


      • olet tyhmä
        Tyhmä kirjoitti:

        Ei oo.....

        hahah, tuu raiskatuks vaa ja kärsi HIVistä ja muista sukupuolitaudeista lopun ikääs


      • Tyhmä
        vivalarevolucion69 kirjoitti:

        Teknisesti ottaen se ei olisi raiskaus jos haluaisit sitä?

        Niinno.... mut kuiteski


      • Tyhmä
        olet tyhmä kirjoitti:

        hahah, tuu raiskatuks vaa ja kärsi HIVistä ja muista sukupuolitaudeista lopun ikääs

        Ei aina ees tuu sellasii x)


      • Ootko ihan idiootti??
        Tyhmä kirjoitti:

        Ei aina ees tuu sellasii x)

        Mistäs sä sen voisit tietää kenellä on jokin virusperäinen sukupuolitauti? Ei kondomikaan niiltä välttämättä suojaa -tosin raiskauksissa sitä ei käytetä.
        Sitten kun saat virusperäisen sukupuolitaudin, niin se on kehossasi loppuelämäsi. Se voi olla myös kauan oireeton, joten et tiedä oletko sellaista saanut (tosin lääkärillä sekin asia selviäisi).


    • Se ei ole kuten elokuvissa, usko pois.

    • jokanetavallaan

      useimmissa raiskauksissa on tekijällä(raiskaajalla) mielessä vikaa, semmosta himoa joka useimmiten aiheuttaa uhrille vammoja ja muutenkin useat tekijät nauttivat satuttamisesta, mutta toki jokaisella on omat mielihalunsa, kyllä itekkin oon nuorempana näitä miettinyt...

      • Tyhmä

        Tiiän et se ei oo kuin elokuvissa mut sehä kiinnostaa just (ja tietty ne elokuvissaki olevat:D). Ja ei tää oo mtn nuoren iän ajatuksia:DD Tää on ollu aina


      • Tietämätön
        Tyhmä kirjoitti:

        Tiiän et se ei oo kuin elokuvissa mut sehä kiinnostaa just (ja tietty ne elokuvissaki olevat:D). Ja ei tää oo mtn nuoren iän ajatuksia:DD Tää on ollu aina

        Minkäkaisii ne sit oikeesti on??:)


      • 15v tyttö
        Tyhmä kirjoitti:

        Tiiän et se ei oo kuin elokuvissa mut sehä kiinnostaa just (ja tietty ne elokuvissaki olevat:D). Ja ei tää oo mtn nuoren iän ajatuksia:DD Tää on ollu aina

        Ei raiskatuksi tulemisessa ole mitään "siistii". Fantasioida voi, sehän on aika yleinen fantasia, mutta jos sä joutuisit raiskatuks, sä haluisit tappaa ittes. Monikin raiskattu on tehnyt itsemurhan tai ainakin yrittänyt sitä. Mutta mene toki raiskattavaksi, nähdäänpä me muut sitten se kuolinilmoitus...


      • Tyhmä
        15v tyttö kirjoitti:

        Ei raiskatuksi tulemisessa ole mitään "siistii". Fantasioida voi, sehän on aika yleinen fantasia, mutta jos sä joutuisit raiskatuks, sä haluisit tappaa ittes. Monikin raiskattu on tehnyt itsemurhan tai ainakin yrittänyt sitä. Mutta mene toki raiskattavaksi, nähdäänpä me muut sitten se kuolinilmoitus...

        I never die :)


      • hehehehehe
        Tyhmä kirjoitti:

        I never die :)

        joskus se todellinen maailma sinullekin aukeaa


    • tyttööööö-99

      Aloittaja ajattelen ihan samanlailla kuin sinä!:D Oon aina ajatellu et oon ainut mut en sit näköjää ookkaa:DD

      • Tyhmä

        No hyvä nyt ku meit on kaks nii ollaa muiden mielest yhes pervoi:DDDD noeivaa kiva juttu:)!


      • w€irdöyhh01

        Täällä kolmas!! En oo ainut!! :D


    • ei tyhmä

      Hei Tyhmä. Sun ajatusmaailmaa ei kai kukaa voi muuttaa. Sä voi kasata sinne kaikkee saastaa niin paljo kuin haluut. Mut tiedäksä et toi on sun nimimerkin tapaista? Noi tyypit jotka käyttää energiansa ton tyylisiin haaveisiin ovat juuri sitä pohjasakkaa ja ihmisviemäriä jotka inhoo itteensä.

      Voiksä nostaa haavees korkeammalle tasolle? junou, niiku ajatusmaailmas suuntautumise itteäs kehittävään niiku musaan, tsekkaan mitä muualla maailmalla tapahtuu. (netistä sä sen saat), kattomalla miten sä voit olla niinku avuks apuu tarttevalle jne.

      iha oikeesti, delettaa toi sun saastamielikuva ja fillaa sun tyhmät aivot monta astetta korkeemmalle tasolle.

    • poeka13vbbb

      voin tulla raiskaa sut.

      • Tyhmä

        Ei tyhmä. Ooks sit olevinas joku iso joka on kunnollinen kansalainen ja nörtti?:d hyh... ja poeka et oo oikee


      • Oppeliini1
        Tyhmä kirjoitti:

        Ei tyhmä. Ooks sit olevinas joku iso joka on kunnollinen kansalainen ja nörtti?:d hyh... ja poeka et oo oikee

        Emmä tiä onks mä nörtti vai mikä! Mut must toi viemäri tyyppien ihailu on iha pimeetä. Mahtavaa älyn tuhlausta niinku.

        Ooksä kattonu vanhoi ellui joissa noi konnat ylennetää jolleki idiootti jalustalle? Ainoo paikka minne ne kuuluu junou, on viemäri.


      • Tyhmä
        Oppeliini1 kirjoitti:

        Emmä tiä onks mä nörtti vai mikä! Mut must toi viemäri tyyppien ihailu on iha pimeetä. Mahtavaa älyn tuhlausta niinku.

        Ooksä kattonu vanhoi ellui joissa noi konnat ylennetää jolleki idiootti jalustalle? Ainoo paikka minne ne kuuluu junou, on viemäri.

        Et tiiä mitää näköjää niist... EI... Niil on yleensä joku iha tavalline talo tai sit ne on piiloutunu asumaa jonnekki syrjäselle paikalle esim.


      • Tyhmä
        Oppeliini1 kirjoitti:

        Emmä tiä onks mä nörtti vai mikä! Mut must toi viemäri tyyppien ihailu on iha pimeetä. Mahtavaa älyn tuhlausta niinku.

        Ooksä kattonu vanhoi ellui joissa noi konnat ylennetää jolleki idiootti jalustalle? Ainoo paikka minne ne kuuluu junou, on viemäri.

        Et tiiä mitää näköjää niist... EI... Niil on yleensä joku iha tavalline talo tai sit ne on piiloutunu asumaa jonnekki syrjäselle paikalle esim.


      • vitun nobo
        Tyhmä kirjoitti:

        Et tiiä mitää näköjää niist... EI... Niil on yleensä joku iha tavalline talo tai sit ne on piiloutunu asumaa jonnekki syrjäselle paikalle esim.

        Totisesti olet täysidiootti (viitaten Oppeliini1 kommenttiin ja vastaukseesi)....


    • w€irdöyhh01

      Oikeesti vihdoi mä "törmään" johki samankaltasee.. asun vaa laitokses ni tää o vaikeet mut vois ottaa hatkat :'D

    • chaimonster

      Oot nolo

      • Tyhmä

        Jee tääl on muitaki :))


      • jdjdjsjkahs
        Tyhmä kirjoitti:

        Jee tääl on muitaki :))

        sä et vrma tiiä et siin ei o ees ni kivaa jos su pitää juosta niit hanee kosk esim mä jouduin tollasen takii koulukotiin tein rikoksii jne sä et haluu joutuu laitoksee ku sul on kuitenki perhe mikä välittää ja rakastaa


      • Tyhmä
        jdjdjsjkahs kirjoitti:

        sä et vrma tiiä et siin ei o ees ni kivaa jos su pitää juosta niit hanee kosk esim mä jouduin tollasen takii koulukotiin tein rikoksii jne sä et haluu joutuu laitoksee ku sul on kuitenki perhe mikä välittää ja rakastaa

        En joudu ku en jää kiinni ehkäsä jäät...:D jaeimua kiinnosta ei kukaa pollari saa mua kiinni:DDD


      • tyhmä
        Tyhmä kirjoitti:

        En joudu ku en jää kiinni ehkäsä jäät...:D jaeimua kiinnosta ei kukaa pollari saa mua kiinni:DDD

        Vaikka ois just kiva joutuu ja sielt ain karata:DDDD


      • Onko kaikki iha kotona?
        Tyhmä kirjoitti:

        En joudu ku en jää kiinni ehkäsä jäät...:D jaeimua kiinnosta ei kukaa pollari saa mua kiinni:DDD

        Omassa ajatusmaailmassa on ihan hyvä elää. Jos nyt heräisit edes tähän päivään? Luuletsä oikeesti pystyväs karata vankilasta :DDD
        Jos oletat, ettei poliisit saa sua kiinni tai ettet jää kiinni??

        Voi vittu herää pahvi!


      • Et pysty
        Onko kaikki iha kotona? kirjoitti:

        Omassa ajatusmaailmassa on ihan hyvä elää. Jos nyt heräisit edes tähän päivään? Luuletsä oikeesti pystyväs karata vankilasta :DDD
        Jos oletat, ettei poliisit saa sua kiinni tai ettet jää kiinni??

        Voi vittu herää pahvi!

        *laitoksesta, ei vankilasta

        Sulla sentään on rakastava perhe, ja miks vitus pilaisit tulevaisuutes sotkeutumalla alamaailmaan??


      • Et pysty
        Et pysty kirjoitti:

        *laitoksesta, ei vankilasta

        Sulla sentään on rakastava perhe, ja miks vitus pilaisit tulevaisuutes sotkeutumalla alamaailmaan??

        Kaikki, mitä merkitään sulle rekisteriin, pysyy siellä. Tulevat työnantajat näkevät rekisterisi tarvittaessa ja se rajoittaa huomattavasti työpaikkamahdollisuuksia. Toivon, että järki tulee viä päähäs.....


      • Tyhmä
        Et pysty kirjoitti:

        Kaikki, mitä merkitään sulle rekisteriin, pysyy siellä. Tulevat työnantajat näkevät rekisterisi tarvittaessa ja se rajoittaa huomattavasti työpaikkamahdollisuuksia. Toivon, että järki tulee viä päähäs.....

        No en menis töihi ku kaupittelisin huumeit ja nii. Ois unelmaa:DD


      • Tyhmä
        Et pysty kirjoitti:

        *laitoksesta, ei vankilasta

        Sulla sentään on rakastava perhe, ja miks vitus pilaisit tulevaisuutes sotkeutumalla alamaailmaan??

        Voit sä olla vaa kotona ja kunnon kansalainen :) tylsäelämä tulos sul... mut maunsa kullakin :)


      • Tyhmä
        Tyhmä kirjoitti:

        Voit sä olla vaa kotona ja kunnon kansalainen :) tylsäelämä tulos sul... mut maunsa kullakin :)

        No joo ehk liiottelin vähän ja muumilimu nous vähän päähä emmä nyt oikeest haluis rupee tekee rikoksii. Oon säälittävä paska toivon että joku hyvä ihminen tappaa mut :)


      • AINUT JA OIKEA TYHMÄ
        Tyhmä kirjoitti:

        No joo ehk liiottelin vähän ja muumilimu nous vähän päähä emmä nyt oikeest haluis rupee tekee rikoksii. Oon säälittävä paska toivon että joku hyvä ihminen tappaa mut :)

        JOKU MUU KÄYTTI TOS MUN NIMIMERKKII^^^^^^^


      • Vittu oot tyhmä
        Tyhmä kirjoitti:

        No en menis töihi ku kaupittelisin huumeit ja nii. Ois unelmaa:DD

        Sun pitäis muuttaa Meksikoon, jos huumeita haluisit myydä. Suomessa jäät heti kiinni


      • Oot urpå
        Tyhmä kirjoitti:

        Voit sä olla vaa kotona ja kunnon kansalainen :) tylsäelämä tulos sul... mut maunsa kullakin :)

        Ei tylsä, vaan kunnon kansalainen, jolla on kaikki kotona. Haluan perheen ja hyvä palkkaisen ammatin. En halua itselleni rikosrekisteriä ja lusia vankilassa kun on parempaakin tekemistä elämällä :)


      • Et pysty
        Tyhmä kirjoitti:

        Voit sä olla vaa kotona ja kunnon kansalainen :) tylsäelämä tulos sul... mut maunsa kullakin :)

        Kunnon kansalainen kyllä ja ylpeä siitä! En halua rikosrekisteriä, sillä haluan hyväpalkkaisen ammatin. Vankiloihin en halua, on järkevimpiäkin asioita, mihin käyttää se aika. Itse elämässä on jännitystä, miksi siis haluaisin lyhentää sitä vankilalla ja poliisia pakoilulla?? Elämme vain kerran, enkä halua käyttää sitä turhaan paskaan kuten sinä.


    • Enkeksinimeexd

      Mäki haluun olla tollee :D Ainoo rikos mitä oon vielä tehny on se ku laitoin 4 sidukkaa mun laukkuunja menin pois kaupasta, mut haluisin osaa ja uskaltaa pölliä esim autoja lompakoita ja muuta :D Ja oon 15v tyttö

      • Tyhmä

        Ompa paha rikos mut nii :))


      • Fobba hoitaa

        Fobba-asiaa.


      • Huhhuhuijaa

        Vittu oot hurja kakara


      • Tyhmä
        Huhhuhuijaa kirjoitti:

        Vittu oot hurja kakara

        En ookkaa


      • ????????
        Tyhmä kirjoitti:

        En ookkaa

        ????????


      • Tyhmä
        ???????? kirjoitti:

        ????????

        Mitä nyt???????


      • Tyhmä
        Tyhmä kirjoitti:

        Mitä nyt???????

        Nojuu oon aika paska trolli myönnän :P


      • Tyhmä
        Tyhmä kirjoitti:

        Nojuu oon aika paska trolli myönnän :P

        Ja sidu pärinöis kirjotin tän varmaan hyppään tänään m-junan eteen


      • hehehehehehee
        Tyhmä kirjoitti:

        Nojuu oon aika paska trolli myönnän :P

        Totta, olet erittäin paska trolli


      • ?????????
        Tyhmä kirjoitti:

        Mitä nyt???????

        Kirjoita niin, että ymmärretään. Luepas läpi vastauksesi ja se mihin vastasit. Et oikeen vastannut kysymykseen.

        Saatanan pelle


      • ?????????
        ????????? kirjoitti:

        Kirjoita niin, että ymmärretään. Luepas läpi vastauksesi ja se mihin vastasit. Et oikeen vastannut kysymykseen.

        Saatanan pelle

        Eikä edes ollut sinulle tarkoitettu kommentti....


      • ?????????
        ????????? kirjoitti:

        Eikä edes ollut sinulle tarkoitettu kommentti....

        Eikä tämä sinulle


    • . . .

      Masokismia!? Toki olet vapaa pitämään itsesi tyytyväisenä haluammalasi tavalla, mutta elävääv pääse hengestästäs ta vastaavaa...

    • Sataniclife

      Itseä kiinnostaa ihan samat asiat ja on kiinnostanut jo pitkään. Sen lisäksi olen ollut kiinnostunut Saatananpalvonnasta. Mikään rikollinen en aio kuitenkaan olla, koska en halua vankilaan. Itse varmaankin muutan aikuisena jonnekin pahamaineiselle alueelle niin saan katsoa sitä siistiä alamaailman elämää ja tutustua siellä asuviin ihmisiin ja päihteitä tietysti aion käyttää. Olen pian 16v poika

      • Sataniclife

        Sen kummempaa rikostaustaa ei minulla ole kuin se, että olen ladannut laittomasti pelejä ja musiikkia netistä ja olen ryypiskellyt ja tupakoinut, vaikka olen alaikäinen.


    • ***

      Et voi tietää että oisko siistii tulla raiskatuks jos et oo kokenu sitä. Se olis melko varmasti kauheempaa ku kuvittelet. Oot varmaa joku jolla on liian helppo elämä

      • gfghjdgkhhlglf

        toi tyyppi on provo xd


      • Tyhmä
        gfghjdgkhhlglf kirjoitti:

        toi tyyppi on provo xd

        Eli nyt löysin yhen puiston jossa kuulema pyörii kaikkii outoi... Meen sinne illalla mahdollisimman paljastavissa. Mahtava ja jännä fiilis!!!!


      • paskin trolli ikinä
        Tyhmä kirjoitti:

        Eli nyt löysin yhen puiston jossa kuulema pyörii kaikkii outoi... Meen sinne illalla mahdollisimman paljastavissa. Mahtava ja jännä fiilis!!!!

        Hahah, get a life noob.


    • Näin

      Mee Intiaan tai Turkkiin pyörimään minihameessa ja topissa ja jos oot vaaleehiuksinen niin parempi. Ei sun tarvi kun semmosen kymmenisen minuuttia pyöriä siellä kaduilla niin ai että on kohta joku metrikyrpä sussa kiinni :)

      • mee sinne

        Tässä tapauksessa suosittelisin Intiaa. Huoravaatteet päälle vain


      • AbdullahAkmar
        mee sinne kirjoitti:

        Tässä tapauksessa suosittelisin Intiaa. Huoravaatteet päälle vain

        Missa olla karvakäsi? Meillä paljon parempi, ja halvempi kebaba!


    • Huhuuh...ä.

      Et tiedä nykyään olen 19 mutta noin 15-16 vuotiaaksi saakka (siis ihan nuoresta lähtien niinkuin jostain 4-5 vuotiaasta alkaen) minulla oli vaihe, että halusin kuulua alamaailmaan ja tehdä kaikkea ja ihannoin punk tyyliä ihan siitä lähtien kun vaatteista tiesin. Heti kun sain värjäsin tukkani mustaksi. Ja musta se oli seuraavat 5-6 vuotta? Olin hieman masentunut. Haaveilin tatuoinneista ja lävistyksistä olin ihan varma että tulen ottamaan niitä paljon heti kun vain saan. Minulla ei pahemmin ollut kavereita. Kuuntelin rock/punk musiikkia ja olin omissa oloissani. Olin koulukiusattu, sisäänpäinkääntynyt ja hieman ujo. Ajattelun huumeita ja alkoholia ja mietin myös silloin tällöin tuota raiskaamis hommaa. Kunnes eräänä päivänä tajusin, ettei raiskaamisessa ole mitään kiihottavaa. Raiskaaminen ei ole mikään hieman pakotetaan mutta oikeasti uhrikin nauttii vaan se voi pahimmillaan olla brutaali, raaka, traumaattinen ja henkisiä sekä fyysisiä arpia jättävä kokemus. Raiskauksen uhreja saatetaan tappaa aktin päätteksi tai he saattavat itse jälkikäteen tappaa itsensä. Kaikille kuuluu oikeus vastata omasta kehostaan eikä KENELLÄKÄÄN MISSÄÄN TILANTEESSA ole oikeutta päättää kenenkään puolesta. Raiskauksen uhri voi olla neitsyt ja jos tällaista tehdään neitsyylle hän ei ehkä enää koskaan pysty harrastamaan seksiä tai ainakaan nauttimaan siitä. Sama pätee vaikkei olisikaan neitsyt. Raiskauksen uhri ei todellakaan varmaan näytä miltään villiä seksiä harrastaneelta kiimaiselta paljastavasti pukeutuneelta prostitoidulta, vaan tavalliselta ihmiseltä kenties hieman mukiloituna (mustelmia ja verta yms). Ja ne huumeiden käyttäjät ja rikolliset eivät ole mitään "hottiksia" jhonny deppin näköisiä pahoja poikia vaan tavallisia ihmisiä (lihavia, laihoja, aknen omaavia- tajuat pointin ihan normaaleja ihmisiä ei mtn leffojen komistuksia tai seksistisiä naisia). Katsoin kerran YouTubesta dokumentin, joka kertoi huumeprostitoiduista oli ihan suomenkielinen teksti ja kaikki kannattaa katsoa jos haluaa nähdä miltä se "alamaailma" näyttää kun siitä poistetaan se Hollywood hohto. Tosiaan en nyt tässä sano että tatuoinnit ja musta tukka ja punk musiikki on pahasta :D! Tatuoinnit on OK jos ne oikeasti haluaa ja niitten seurauksista on perillä samoin lävistykset! (Olen vain onnellinen ettei minun annettu 13 vuotiaana pistää huulikorua vaikka jankkasin, koska katuisin sitä nykyään) punk musiikkia kuuntelen nykyäänkin. Mutta haluan vain sanoa että tuosta kirjoittamastasi tekstistä paistaa läpi helvetinmoinen tietämättömyys ja epäkypsyys! Älä koskaan kerro jotain saatanan faktoja jostain raiskauksesta jos et ole sitä itse kokenut!!! Ja kaikki on aina henkilökohtaista helvetistäkö sinä tiedät miltä tuntuisi vaikka jos oma isä raiskaisi?!?! Tai olisit päättänyt säästää itseäsi avioliittoon tai sopivalle henkilölle ja joku helvetin metrikyrpä tai joku nainen vibran kanssa tulisi jostain nurkan takaa ja väkivaltaisesti veisi sinut syrjään ja tyydyttäisi tarpeensa. Samaan aikaan kuin sinä saatanan kokematon kaikkitietäjä makaisit henkihieverissä.. Juu... Olen puhunut :D

      • jeeesshh

        Hyvin sanottu, ei lisättävää :D


      • 14+12

        hyvin sanottu mut toi alottaja on 99%varmasti trolli


      • valitettavasti vasta 12v
        14+12 kirjoitti:

        hyvin sanottu mut toi alottaja on 99%varmasti trolli

        Itsekkin olen kiinnostunut alamaailman jutuista ja siksi olen pienestä lähtien käyttänyt päihteitä. Ja en ole ylpeä siitä että vedin jo 4-5v 1,8 promillen kännit ja olen kohta 13v ja poltan joka kerta kun on mahdollista. No onhan mulla yksi kaveri joka tekee samaa mutta häntä on kielletty olemasta minun kanssa vaikka hän tekee pahempia juttuja kuin minä mutta minusta tiedetään enemmän kuin hänestä ja olen koukussa pelätyin tyttö koska olen hakannut 1luokasta asti tyyppejä (4-6luokkalaisia) ja loppu elämäni ei tule olemaan helppo koska olen myös epäillyt että minulla on... En muista nimeä mut siis sellainen et on kaks tyyppii samassa ihmisessä


      • hmmmmmm olisko
        valitettavasti vasta 12v kirjoitti:

        Itsekkin olen kiinnostunut alamaailman jutuista ja siksi olen pienestä lähtien käyttänyt päihteitä. Ja en ole ylpeä siitä että vedin jo 4-5v 1,8 promillen kännit ja olen kohta 13v ja poltan joka kerta kun on mahdollista. No onhan mulla yksi kaveri joka tekee samaa mutta häntä on kielletty olemasta minun kanssa vaikka hän tekee pahempia juttuja kuin minä mutta minusta tiedetään enemmän kuin hänestä ja olen koukussa pelätyin tyttö koska olen hakannut 1luokasta asti tyyppejä (4-6luokkalaisia) ja loppu elämäni ei tule olemaan helppo koska olen myös epäillyt että minulla on... En muista nimeä mut siis sellainen et on kaks tyyppii samassa ihmisessä

        Skitsofrenia


    • saukkozuuu

      Miksi kaikki teki nyt noin ison numeron tuosta raiskaamisesta? Ja pakko myöbtää että olen itsekkin joskud kuvitellut minkä laists olisi jos minyt raiskattaisiin ja kyllähän tuo baareissa istuminen ja myy kin kuulodti ihan houkuttelevalta

    • Hei!

      No voithan haaveilla tuollaisista asioista, mutta ei se tietysti todellisuudessa ole samanlaista kuin kuvitelmissa. Kannattaa "ihastella" rikollisuutta vain etäisyyden päästä, niin kuin petoeläimiä eläintarhassa.

    • dibbabbabba

      Et oo ainut. Itekkin haluun olla rikollinen ja tulla raiskatuks

    • ndksjfksd

      No eikai se haittaa, saakai sit' haaveilla mistä haluaa, mutta toivottavasti et toteuta haaveitasi koska se ei ole hyväksi yhteiskunnalle. Aina kun saa pelätä milloin joku ryöstää tai sun muuta. Ihme vain tuo että haluat raiskatuksi. Joku lihava karvainen limainen äijä tulee väkisin ja pakottaa sukupuoliyhteyteen vaikka et olisi edes kiimainen. "mikäpä sen sistimpää tosiaan" itse en todellakaan haluaisi, silloin kun ei seksi kiinnosta niin ei kiinnosta, kuvottavaa jos joku vielä väkisin tekee jotain. no joo, se on minun mielipide ja sinun on sinun mielipiteet. :) mutta pysy hei kiltti lain rajoissa, ei ole muille mukavaa jos ryhdyt rikolliseksi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      47
      4773
    2. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      95
      4572
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      620
      4184
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3147
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2691
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      129
      2213
    7. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      221
      2163
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      347
      2163
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1775
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1502
    Aihe