Neljä Verikuuta (Tetrad) ja Auringonpimennys

Red Beads

9

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Video verikuutetradi
    • Kaksi auringon-

      pimennystä tulee 2015 noiden kahden kuun pimennyksen lisäksi, ja 2014 on kaksi kuunpimennystä. Hyvinkin tapahtuu jotain erityistä 2015-2016, tai sen jälkeen lähivuosina.

    • IsmoS

      Mielenkiintosta että vuonna 2017 on seuraava riemuvuosi. Raamattu sanoo riemuvuodesta näin: 3.Moos.25:10: "Ja pyhittäkää viideskymmenes vuosi ja julistakaa vapautus maassa kaikille sen asukkaille. Se olkoon teille riemuvuosi; jokainen teistä saa silloin palata perintömaallensa ja sukunsa luo." http://www.missiomaailma.fi/pdf/missiomaailma_lehti_2014_03.pdf tuolla oli juttua tästä aiheesta viidennellä ja kuudennella sivulla.

    • alfa123om2222

      Profeettojen kirjoissa tuo vapautus vain tapahtuu, joko profeetan mukaisesti tai sitten: "Minä julistan teille vapautuksen, vapautuksen miekkaan............ Joka menee miekkaan menköön miekkaan, kuka nälkään menköön nälkään ja loput tuhoavat pedot."

      Ei kannata juurikaan sooloilla tuonkaan raamatun jakeen kanssa. Itse yritin kerran viettää Suuren Sovituspäivän heinäkuun 10.ntenä, mutta eräs henkivalta sanoi se on väärin; ei ole oikea päivä Israelin kalenterin mukaan ja iski minuun syövän, joka välillä suurenee ja välillä pienenee. Kun teen tai ajattelen pahaa se suurenee. Mutta kun osoitan Jumalan pelkoa niin se pienenee.

    • Kuplapuhkeaa

      Yksittäisiä kuunpimenmyksiä tapahtuu melko usein, mutta neljä tälläistä pimennystä näin lähellä toisiaan on erittäin harvinaista. Niitä on havaittu vain kolme kertaa aikaisemmin yli 300 vuoteen. Matt.12:39. Mutta hän vastasi heille ja sanoi: Tämä paha ja aviorikkoja sukupolvi tavoittelee merkkiä, mutta sille ei anneta muuta merkkiä kuin profeetta Joonaan merkki. Mark.8:12. Niin hän huokasi hengessään ja sanoi: Miksi tämä sukupolvi vaatii merkkiä? Totisesti minä sanon teille: tälle sukupolvelle ei anneta merkkiä.

      • Jumalan.sanaa

        Raamatussa nimenomaan Jumala opettaa että on merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä ennen Herran päivää.


    • Tunnetaan_merkit

      Tunnetaan merkit Herran päivän läheisyydestä Raamatussa, sillä siksi ovat annetut eikä ole tyhmyyttä näitä asioita tutkia vaan viisautta, kuten Jeesusta kävivät kumartamassa idästä ne miehet, jotka antoivat lahjoina hänelle kultaa ja suitsuketta ja mirhaa. Tietenkään ei merkeistä tule alkaa mitään ennustelemaankaan silti vaan elää mahdollisimman hyvin Jeesuksen opetuksen mukaan ja samoin olemaan kuin ne viisaat ihmiset joilla on se öljy astioissa kun nähdään yön koittavan maan päälle, ja verikuut ovat yleensä tuhosta kertovia ja maailmassa on montakin vaikeaa asiaa ja Lähi-idässä nähdään selvästi tätä kehitystä laajasti ja terroria ja väkivaltaa ja uhkaa moninaisesti ja kristityt ja juutalaiset kohteena myös osaltaan, ja nyt Euroopankiin suuntaan on levinnyt huonoja asioita.

      Tietysti hienoa, jos ja kun ihmiset voivat elää kansakuntina ja sisäisesti ihmisinä rauhallista ja hyvää elämää Jumalassa, ja rakkaus totuutta ja evankeliumia ja Jumalan valtakuntaa kohtaan on tietysti parasta ja kaikkinainen laupeus ihmisten keskuudessa samoin myös, kuten rakkaus siitä osaltaan myös tunnetaan, mutta Jumalan rakkaus sisältää maailman tuomitsemisen myös, eikä ole vain jotain epämääräistä "love, love, love, all i need is love" hymistelyä, ja tämä tulee oikein ymmärtää Jumalan ilmoituksen pohjalta eikä tämän maailman villitysten pohjalta.

    • KTS--

      Verikuusta tuli veripää.

    • Kuu-ilmiö

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      276
      2974
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      76
      1538
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1470
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      36
      1270
    5. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1190
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1187
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1109
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1077
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe