Miksi naihet eivät iske miehiä?

naisethei

Miksi on yleisesti niin, että miehen kuuluu tehdä aloite? Eikö voi olla toisin päin?

24

518

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • birgit -89

      Miksi jankkaat viikosta toiseen tätä samaa asiaa. Oletko joku ujo työtön renttu joka ei uskalla itse juttusille? Sellainen ei kelpaa kelleen naiselle, usko jo.

    • bhnyghnjytnjyt

      Minä iskin mieheni menemällä juttelemaan, mutta aloitteen jälkeen mies hoiti kaikki yhteydenotot seuraavan vuoden ajan, eli minä vain vastasin niihin. Eli naisen on tärkeintä saada tuntea, että mies aktiivisesti ja määrätietoisesti tavoittelee naista. Että mies haluaa naisen ja "ottaa minkä haluaa" romanttisten sankareiden tavoin.

      Eli jotta suhde leimahtaa, siihen nyt vain tarvitaan miehen määrätietoista ja aloitteellista naisen tavoittelua, muuten nainen ei syty eikä tunne kemiaa miestä kohtaan. Se on niin tärkeää, että joskus naiset rakatsuvat miehiin ihan vain siksi, että he ovat tavoitelleet häntä niin sinnikkäästi, vaikkeivat muuten alunperin ehkä olisi olleet hänestä kiinnostuneita. Määrätietoinen ja laoitteellinen mies on seksikäs.

      • N 36

        Höpö höpö.


      • kui?
        N 36 kirjoitti:

        Höpö höpö.

        Pidätkö sinä sitten passiivisia nyhveröitä seksikkäinä?


      • …………….
        kui? kirjoitti:

        Pidätkö sinä sitten passiivisia nyhveröitä seksikkäinä?

        No ainakin sinnikäs tavoittelija, joka ei ymmärrä sanaa ei, on tavattoman rasittava.


      • kui?
        ……………. kirjoitti:

        No ainakin sinnikäs tavoittelija, joka ei ymmärrä sanaa ei, on tavattoman rasittava.

        Siinä olet oikeassa, mutta ei se passiivinen nyhverökään sytytä yhtään.


      • ynjuymkjuy
        ……………. kirjoitti:

        No ainakin sinnikäs tavoittelija, joka ei ymmärrä sanaa ei, on tavattoman rasittava.

        "No ainakin sinnikäs tavoittelija, joka ei ymmärrä sanaa ei, on tavattoman rasittava. "

        Totta, mutta komea ja seksikäs ihana mies, joka on sinnikäs, aloitteellinen ja määrätietoinen on taas joka naisen unelma.


      • kuten mie

        sinä et kelpaa kellekään työtön ei oo renttu välttis vaan voi olla ihana mies


      • tepa 87
        kuten mie kirjoitti:

        sinä et kelpaa kellekään työtön ei oo renttu välttis vaan voi olla ihana mies

        Työtön mies ei kelpaa kelleen älykkäälle naiselle, ei koskaan.


    • N 36

      Yleensä naisen ei vain tarvitse tehdä aloitetta, koska kiinnostuneita miehiä piisaa. Itse olen kyllä ollut aloitteellinen sellaisiin miehiin, jotka minua kiinnostavat. Siis pari kertaa - ja olen kyllä sitä ennen jo tiennyt, että kiinnostus on molemminpuolista, etten ihan riskillä ole mennyt. Mutta olisin kyllä voinut senkin tehdä.

    • -Kohtuutonta-

      Miksi munasolut ei itse nouda siittiöitä kun ne on pitkän matkan uinu kohtuun? Vieläkö munasarjoihin asti pitäisi jatkaa?!

    • olihan se

      Joo on sitä yritetty. Saa paheksuvan katseen ja oudoksuvan ilmeen: "ei kiitos". Miten torjunta kannustaa "iskemään". Usein miehet ovat varattuja sitäpaitsi. Mistä tiedät kuka on vapaa? Joku nörttimies varmaan innostuu iskemisestä, muut ovat niitä varattuja sitten ja pelimiehiä.

      • Meinaatko että homma toimii erilailla miehen tehdessä aloitetta.


    • Miksi naihet

      Miksi naihet

    • höpölöpö

      Kyllä ne välillä iskee stadissa ja vielä useammin maamme rajojen ulkopuolella. On ruotsalaisblondikin tullut meitä poikaa iskemään. Tosin en ole ihan kantasuomalainen.

    • pervo poika 15v

      Ai että mä odotan sitä että nainen iskisi minua nyrkillä. Sen jälkeen nappaisin naisen karhun syleilyyn ja jatkaisin puristamista kunnes laukeaisin.

      • Knjuhhy

        Itse tykitän suoraan pakoputkeen takaapäin ja riuhdon hiuksista, mielellään saparoista. Joskus myös laitan etusormeni kuolaimeksi ja vedän taaksepäin samalla kuin tykitän äässiin.


      • Toni.
        Knjuhhy kirjoitti:

        Itse tykitän suoraan pakoputkeen takaapäin ja riuhdon hiuksista, mielellään saparoista. Joskus myös laitan etusormeni kuolaimeksi ja vedän taaksepäin samalla kuin tykitän äässiin.

        Miten toi onnistuu kun naisella on housut jalassa?


      • kyllä iskevät.
        Toni. kirjoitti:

        Miten toi onnistuu kun naisella on housut jalassa?

        Minua on iskenyt sata naista. Enkä liioittele. Itse en ole koskaan iskenyt. Olenkin kotoisin pohjoisemmasta Suomea. Esim Tampereella naiset eivät ole sosiaalisesti älykkäitä


      • Kjuioijhh
        Toni. kirjoitti:

        Miten toi onnistuu kun naisella on housut jalassa?

        Ensin ne pois.


      • Hhuiopp
        Toni. kirjoitti:

        Miten toi onnistuu kun naisella on housut jalassa?

        Kajuuttanaama?


    • 0,01% naisista iskee

      Oishan se ihan kiva tunne/kokemus jos joku joskus koittas iskeä vaikka baarissa. Emäntä kyllä löytyy jo ja sitä isketään jatkuvalla tahdilla vaikkei nyt ulkoisesti olekkaan mitenkään erikoisen näkönen ihan perus muija.

    • ...

      Kyllä naiset iskee, kaikki eivät vaan huomaa sitä.

      Se ensimmäinen pidempi katse tai jotkin tietyt eleet ovat jo aloite - ei pelkkä suora, sanallinen toiminta.

      • ei herranjumala

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      272
      2733
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      74
      1460
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      40
      1433
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      31
      1211
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1164
    6. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1163
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      45
      1151
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      9
      1151
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1099
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      10
      1080
    Aihe