Menkat...

epätoivoinen

Miks ei ne vaa vois jo alkaa? Ärsyttää kuunnella muitten menkkavalituksii ja ite vaa myöntäillä siin sillee "mm" oon siis 13v eikä menkat oo vielkää alkanu... noh ei kyl kaikilla kavereilkaa oo mutta ärsyttää silti. Kerran oli alavatsa ihan sairaan kipee sillee et piti vääntää joku outo asento ja syyä buranaa et se loppuis ja olin ihan varma et menkat alko mutta ei. Mulla on siis valkovuotoo, karvoi, rinnat ja oon kai kasvanukki. Kertokaa ihmiset millon teijän menkat alko tai onko ees alkanu viel!?

27

402

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tyttö 14v

      mulla olko 13v ja oon nyt 14v et kyllä ne alkaa ja mulla oli ollu pari päivää maha kipee ja tällee ja otin sit siteen mukaan varuiks kouluu no ei ne sit alkanu ja seuraavana päivänä olin unohtanu siteen ja sit ne tottakai alko :D

      • löllölehmä

        Siis älä vitussa TOIVO et sun menkat alkaa! Itelläni ei oo kivuliaat menkat mut ne tuntuu ÄL-LÖT-TÄ-VIL-TÄ! Ja koulus on ihan saatanan kamalaa ku mies ope viiskymppine läski utelee et mikä mul on ku esim en oo niin hereillä ku yleensä. Menkkani alko 9 vuotiaana:(( oon ny 15


    • jokuvaa12345

      oon 13v ja mullakaa ei oo vielä alkanu... ois kiva et alkais et ei sitte tartte pelkää et yhtäkkii koulus alkais... :/

    • GreenHillZoneAct1

      Menkat on hei perseestä (tai sanotaanko tässä asiassa pillusta)!
      Oikeesti veri vaa vuotaa ja vuotaa eikä se vaa lopu nyt on tällä hetkellä menossa ja taas on semmone ällö tunne siellä alhaalla.
      Ainut hyvä puoli niillä on et ne jos menkat tulee kaikki on hyvin.
      Jos ei niin olet kuseessa.
      Mutta vaihdetaanko vartaloita?
      Saat runsaat menkat jos haluat.

      • VertaTuleeIhaVitusti

        Mullaki tulee sitä verta aivan saatanasti! Sen on vaa vitun ärsyttävää


    • Niih...

      Mä en ymmärrä näitä, ketkä kokee ittesä vanhemmiks heti kun menkat alkaa.

      Itse olen helvetin _tyytyväinen_ että ikää on mittarissa 15, ja menkat ei ole alkaneet. Onhan mulla vielä kaksi vuotta aikaa ennen kuin pitää huolestua oikeasti.

      Joten suuta soukemmalle pikkuinen, mikään kiire sulla ei vielä ole.

    • 15-vuotias tyttönen

      Mä olin 11 ku alko ja nyt oon 15 vuotias ja sanonpahan vaan että sinuna olisin erittäin ilonen!!!! Menkat on varmaan yksi maailman kamalimmista asioista minkä tiiän!! >_

      • tietämätön

        Kestääks menkat koko loppu elämän ?


      • 546854658
        tietämätön kirjoitti:

        Kestääks menkat koko loppu elämän ?

        Ei ellei sitten satu kuolemaan keskimääräistä aiemmin. Vaihdevuosiksi sanottu aika naisen elämässä alkaa 50 ikävuoden lähituntumassa. Sukupuolihormonien toiminta hiipuu ja kuukautiset loppuvat.


    • really?

      Kuka siis oikeesti tulee kateelliseksi siitä että toisella on kipuja ja itellä ei? Halleluja

      • mä-13

        Mulla alko 12v ja oon aina oikeestaa ilonen jos ne jää pois joskus :D oot onnekas ku sulla ei oo alkanu. Mä inhoon menkkoja


      • mä-12
        mä-13 kirjoitti:

        Mulla alko 12v ja oon aina oikeestaa ilonen jos ne jää pois joskus :D oot onnekas ku sulla ei oo alkanu. Mä inhoon menkkoja

        Samat mul alko jo 11v...


    • Ole onnellinen

      Itselläni alkoi kesällä, olen kohta neljäsoista. Itselläni ei ole kipuja, mutta inhottavia kouraisuja on ja mielialani vaihtelevat niin nopeaan tahtiin, ettei itse edes pysy mukana ja itkettää ja vituttaa jajaja... Ne on vaan perseestä. Lisäksi inhottava tunne alapäässä

    • hesaTyttö

      moi oon hesast mul alko 11.v ja oon ny 12.v

      • hesaTyttökansLoL

        Samat mäki oon hesast mäki oon tyttö mulki alko 11v mäki oon nyt 12v xd KLIKKAAAAAAAAA


    • Menkkamonsteri

      Vitun idiootti mee roskii. Terveisin 14v tyttö jolla on vitun runsaat ja kivuliaat menkat ja kärsii niistä tällä hetkellä
      PS. Se mahakipu oli varmaan pieru.

    • elkääiloitko

      Menkat ei oo kiva juttu heiii... ennen kamujen kans käytii usein uimassa ja muyrenki olin joka päivä viettämässä aikaa kamujen kans. Ku menkat alko nii oli hankalaa ku ei voinu käyä uimassa millo vaa ja vattaa vääntää koko ajan.

      • be happy

        Itelläni alko ku olin 11v melkeen 12v ja se vaan on niin ärsyttävää ku on menkat ja ole onnellinen et sul ei oo alkanu viel


    • ällömenkat

      On 12 eikä oo vielä alkanut. Kaikki muut murrosiän merkit on muttei menkoja. Äitini laskeskelle millon mulla vois alkaa isosiskon alkamisajasta. Oli silläkin varmaan niin hemmetin kivaa kun alkoi ulkomailla. Olen henkisesti varautunut tähän koitokseen, kun alkaa veri virrata. Yäk!

    • Where_are_my_boobs

      Mul alko joskus 12v, pienenä vuotena vaan. Sit seuraavana päivänä vähän enemmän ja sitä seuraavana päivänä vasta tarvitsin siteen.

      Nyt ikää 14 mut mulla taas ei tissejä näy missään :D

    • minävaan8936592794224

      Itselläni alkoi 14 vuotiaana ja kavereitteni kesken ensimmäisenä :/ Nyt olen vuoden ja huomenna siitä on tasan vuosi xD (18.7) Ja juuri nyt minulla on menkat ja se tuntuu inhottavalle xP Olkaa te iloisia joilla ei ole vielä alkanut menkat!! :c

      • minävaan89365927942244

        siis tarkoitin että olen nyt 15v XDDD enkä vuoden XDDDDDDDD


    • Kellokolme

      Itel alko kun olin 13. Ne on välillä aika kivuliaat ja runsaat. Ei kivaa. Ja sitten kun vielä rinnat turpoo ja aristaa menkkojan aikana, ällöttää ja sattuu ja suututtaa jajaja... Sit menkkojen alkamisen jälkeen se vaan voimistu ja voimistu, et pari päivää aina ennen mekkojen alkua on kamala kiima päällä, ja se vasta ikävää on kun ajattelet muutaman päivän vain alapään kautta...

    • ei.vee

      Kuule sulla ei oo mikään kiire mihinkään, mä oon n. 18v tyttö ja mulla siis alko 15 vuotiaana, ja kyllähän nää jotenkin sietää mut ekat pari pv sattuu ihan v****ti mahaan... Ja vuotaaki ihan helv****ti

    • tyttö15v

      Uskoa mua sää et haluu niitä helveti ärsyttäviä menkkoja. Alko 10-11v

    • VITUNMENKATSAATANA

      Mulla alko 13v ja on iha vituttavaa. Selkään sattuu nii SAATANASTI, että on vaikeeta kävellä. Mitkää lämminvesipussit ja muut ei auta vittuakaan. Sit sitä verta vaan tulee ja tulee ja tulee ja tuntuu, että kuolet verenhukkaan. Sit se on vaa tosi ällöttävää D: Sitku on vielä semmoset vitun epäsäännölliset menkat nii ei voi tietää millon alkaa seuraavat ":)" menkat on oikeesti ihan kauheita ja niistä joutuu kärsimään joka kuukausi monta päivää putkeeen. Ai että. Itellä kestää menkat 6-7pv :))))))

    • Memimia

      Oo kuule ihan tyytyväinen siihen ettei sulla niitä vielä oo.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      2501
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1980
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1958
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1766
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1530
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1202
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1188
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1188
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1167
    Aihe