Etelä-Savo

kysymyksiä

Onko kellään kokemusta miehestä nimimerkillä Trangia65? Etunimi alkaa L, sukunimi V ? Poistanut profiilin viikko sitten...

18

389

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 19 ja 3

      Minkä ikäinen? Oletko varma ettei ole pohjois-savosta?

      • kysymyksiä

        Sanoi mulle olevansa 48v,mutta iästä ei ole välttämättä takeita..sanoi muuttaneensa elokuussa Lappeenrannasta Pieksämäelle(kävin kerran ko herran asunnolla) ajelee isolla keltaisella Toyotalla, vihreät logot, työsuhdeauto. Ruskeat hiukset, vihreät silmät, n.175cm, 80kg...


      • 18ja4
        kysymyksiä kirjoitti:

        Sanoi mulle olevansa 48v,mutta iästä ei ole välttämättä takeita..sanoi muuttaneensa elokuussa Lappeenrannasta Pieksämäelle(kävin kerran ko herran asunnolla) ajelee isolla keltaisella Toyotalla, vihreät logot, työsuhdeauto. Ruskeat hiukset, vihreät silmät, n.175cm, 80kg...

        En onneksi tunne, Huh.


      • Oppia ikä kaikki
        18ja4 kirjoitti:

        En onneksi tunne, Huh.

        Tapailin tätä tyyppiä syyskuusta lähtien ja tällä viikolla paljastui huijariksi ja patologiseksi valehtelijaksi. Tätä ennen oli joitakin peruuntuneita tapaamisia liittyen tämän tyypin äkillisiin työesteisiin, mitkä hänen työnkuvasta johtuen sisällään olisivat olleet mahdollisiakin.Taustalla oli sitten muutakin...

        Tämä tyyppi tulee palaamaan deittilinjoille takaisin, mutta taatusti uudella profiililla.Valehti alusta lähtien ikänsäkin,sanoi olevansa 48v, mutta joulukuussa tulee 53v mittariin...se mikä tässä tyypissä huolestuttaa, on se, että ne jutut, mitä hän minulle kertoi ja miten käyttäytyi, olivat täysin loogisia.Ei narahtanut mistään. Ei tullut minulle pieneen mieleenkään, että tulen huijatuksi, ja nyt keräilen sydämeni sirpaleita kasaan...

        Pahinta oli, että hän käytti häikäilemättä hyväkseen tarinaa lapsistaan, 10v tytöstä ja 12v pojasta, tietäen minun tykkäävän lapsista. Vanhemmat lapset hänellä ovat poika 23v ja tyttö 26v, jolla myös lapsi. Minulle syötettiin tällaista pajunköyttä, että lasten äiti olisi saanut aivoverenvuodon, ja siitä toipilaana olisi pahoinpidellyt 12v pojan sairaalakuntoon ja lastensuojelu olisi huostaanottanut lapset äidiltä, ja huolto olisi siirtynyt isälle. Tästä tämä tyyppi itkien minulle sitten kertoi, sylissäni nyyhkyttäen,lapset muuttivat isänpäivän viikonloppuna Etelä-Savoon, isi hoiteli muuttoa, järjesti lapset kouluun ym ym ym viikonloput hällä meni mökillä lasten kanssa ym ym, minulla vuorotyö, en aavistanut mitään..

        Valetta koko stoori. Lapsia en tavannut kertaakaan.Mistä epäilys sitten heräsi ? Olen tehnyt töitä päivystyksessä vuosikaudet tietäen, että lasten kipsattuja murtumia kontrolloidaan joskus jopa viikon välein kasvulinjojen turvamiseksi. Isäpapalla ei ollut mitään hajua kontrolleista, hämmentyi kysymyksistä.....epäilys heräsi. Tällä viikolla keksin, että väestörekisteristä voi tarkistaa omilla pankkitunnuksilla osoitetiedot, jos tieto ei ole salainen, täysin laillisesti, eikä maksa kuin 1.24e/kysely. Sieltä löytyi edelleen perhe Lappeenranna läheisyydestä, pieneltä paikkakunnalta. Soitto vaimolle, puhelu ei tullut vaimolle yllätyksenä,avioliittoa 25 vuotta takana, ukko patologinen valehtelija ja pettäjä kaikkine lieveilmiöineen.

        Itsellä pyörii päällimmäisenä mielessä, millainen ihminen tekee tällaista, käyttää toisen ihmisen hyväksikäytössä apunaan omia pieniä lapsiaan, kehittelemällä tarinan heidn ympärille ?


      • voihan-kissanviikset
        Oppia ikä kaikki kirjoitti:

        Tapailin tätä tyyppiä syyskuusta lähtien ja tällä viikolla paljastui huijariksi ja patologiseksi valehtelijaksi. Tätä ennen oli joitakin peruuntuneita tapaamisia liittyen tämän tyypin äkillisiin työesteisiin, mitkä hänen työnkuvasta johtuen sisällään olisivat olleet mahdollisiakin.Taustalla oli sitten muutakin...

        Tämä tyyppi tulee palaamaan deittilinjoille takaisin, mutta taatusti uudella profiililla.Valehti alusta lähtien ikänsäkin,sanoi olevansa 48v, mutta joulukuussa tulee 53v mittariin...se mikä tässä tyypissä huolestuttaa, on se, että ne jutut, mitä hän minulle kertoi ja miten käyttäytyi, olivat täysin loogisia.Ei narahtanut mistään. Ei tullut minulle pieneen mieleenkään, että tulen huijatuksi, ja nyt keräilen sydämeni sirpaleita kasaan...

        Pahinta oli, että hän käytti häikäilemättä hyväkseen tarinaa lapsistaan, 10v tytöstä ja 12v pojasta, tietäen minun tykkäävän lapsista. Vanhemmat lapset hänellä ovat poika 23v ja tyttö 26v, jolla myös lapsi. Minulle syötettiin tällaista pajunköyttä, että lasten äiti olisi saanut aivoverenvuodon, ja siitä toipilaana olisi pahoinpidellyt 12v pojan sairaalakuntoon ja lastensuojelu olisi huostaanottanut lapset äidiltä, ja huolto olisi siirtynyt isälle. Tästä tämä tyyppi itkien minulle sitten kertoi, sylissäni nyyhkyttäen,lapset muuttivat isänpäivän viikonloppuna Etelä-Savoon, isi hoiteli muuttoa, järjesti lapset kouluun ym ym ym viikonloput hällä meni mökillä lasten kanssa ym ym, minulla vuorotyö, en aavistanut mitään..

        Valetta koko stoori. Lapsia en tavannut kertaakaan.Mistä epäilys sitten heräsi ? Olen tehnyt töitä päivystyksessä vuosikaudet tietäen, että lasten kipsattuja murtumia kontrolloidaan joskus jopa viikon välein kasvulinjojen turvamiseksi. Isäpapalla ei ollut mitään hajua kontrolleista, hämmentyi kysymyksistä.....epäilys heräsi. Tällä viikolla keksin, että väestörekisteristä voi tarkistaa omilla pankkitunnuksilla osoitetiedot, jos tieto ei ole salainen, täysin laillisesti, eikä maksa kuin 1.24e/kysely. Sieltä löytyi edelleen perhe Lappeenranna läheisyydestä, pieneltä paikkakunnalta. Soitto vaimolle, puhelu ei tullut vaimolle yllätyksenä,avioliittoa 25 vuotta takana, ukko patologinen valehtelija ja pettäjä kaikkine lieveilmiöineen.

        Itsellä pyörii päällimmäisenä mielessä, millainen ihminen tekee tällaista, käyttää toisen ihmisen hyväksikäytössä apunaan omia pieniä lapsiaan, kehittelemällä tarinan heidn ympärille ?

        .. ja kaikki tuo vain.. pimpan takia vai..?


    • Transitti.

      Voihan nenä. Piiri pieni jatkaa pyörimistään piirissä joukko naisia sekä muutama mies jotka kiertävät transitilla punkasta punkkaan. Nettitreffailu sellaista.

    • 19+14

      Nimimerkki kuulostaa tutulta, taisin tavata kertaalleen viime kesänä.Huh huh, melkoinen tarina. Ei ole täysin järjissään, jos tuollaista satua on kehittänyt. Lohdutukseksi alkuperäiselle kirjoittajalle, tuollaiset tyypit ovat tän yhteiskunnan moraalista pohjasakkaa. Rotta mikä rotta.

    • 15+4

      Siis mikä tuonkin äijän vaimoa vaivaa, jos on sietänyt ukkonsa sikailuja noinkin pitkään, puolet ihmisen elämästä? Tuohan on perhehelvetti lapsille ! SItten ihmetellään, miksi lapsilla ja nuorilla on mielenterveysongelmia. Ite heitin ukkoni pihalla ensimmäisen käryn jälkeen.Ja elän omasta mielestä melko tyydyttävää elämää lasteni kanssa. Parempi elää yksin lasten kanssa kuin läpimädässä parisuhteessa.

    • talvella nukuttaa

      Olkaas varovaisia, tuo Trangia mikä lie, on ehkä nimim Hellä69 (ETELÄ-SAVO, 48v) takana, otti yhteyttä minuun, kovin on kiire tavata, kettuilee ylivarovaisuudesta, kertoilee oudosta elämäntilanteesta, kaksi kotia, toinen Imatralla, toinen Mikkelissä, kolme lasta, pojat 23v ja 12v ja 14v....

      • 16ja18

        Nyt naiset tehkääpä yhteis treffit :) Ja ottakaa pari miespuolista kaveria, mielellään häijynnäköisiä mukaanne. Ja sitten soitto sen vaimolle, et voi käydä hakemassa miehensä jostain hakattuna.


      • Oppia ikä kaikki
        16ja18 kirjoitti:

        Nyt naiset tehkääpä yhteis treffit :) Ja ottakaa pari miespuolista kaveria, mielellään häijynnäköisiä mukaanne. Ja sitten soitto sen vaimolle, et voi käydä hakemassa miehensä jostain hakattuna.

        Taitaa olla niin, että tuo Leo V -niminen naistennaurattaja on nyt rangaistuksensa saanut. Ihan itse on sen aiheuttanut, omalla käytöksellään, valehtelemalla stoorin kaikille osapuolille. Hän sai jutuillaan sotkettua tähän soppaan myös minun pari samalla paikkakunnalla asuvaa ystävääni. Tuohon valheiden sarjaan liittyy myös sellaista, että tämä jätkä uskotteli minulle olevansa ostamassa taloa itselleen ja lapsilleen.Ei itse tuntenut paikkakuntaa vielä kovin hyvin, joten kysyi minulta neuvoa, mitkä ovat hyviä asuinalueita. Itse asun naapurikaupungissa, joten laitoin asialle kaksi ystävääni häntä auttaakseni.Kerroin ko jätkän tiedot, nimen, työpaikan, lasten nimet ja koulun, johon ovat menossa... ja yllätys yllätys, toisen ystäväni mies on samassa työpaikassa.Tää satuilija sattuu olemaan ko yksikössä hiukan korkeammalla....

        Tämä vyyhti alkoi purkautumaan pari viikkoa ennen tämän jätkän kärähtämistä, ystäväni soitti ja ihmetteli, kun sen nimisiä lapsia ei ole ilmaantunut kouluun ja kyseli, että mitä tää on...eipä mun auttanut muu käryn jälkeen kuin tunnustaa, miten sinisilmäinen ja hyväuskoinen 47-vuotias nainen voi olla...

        Mutta annahan olla, nyt taitaa tämän herran työpaikalla olla tilanne se, että työkavereilla on hauskaa...ystäväni mies on laittanut lisää "pökköä pesään", tulevien viikkojen vedonlyönnin aihe taitaa olla "onko Leo saanut iskettyä uuden naisen netistä vai ei", "onko Leo saanut pillua vai ei" ja " on vaimo tietoinen vai ei", tarkkailun alla on tietenkin,onko tämän herra hymyilevä vaiko hapan tai jotain muuta....saa nähdä, miten kauan tän tyypin pokka pitää. Toivottavasti tuo rotta ryömii takaisin koloonsa, sinne, mistä on tullutkin, Taipalsaareen.

        Näinhän se menee, lopulta paha saa palkkansa.Oppi varmaan, että nyt rupesi pelaamaan väärän naisen kanssa...ei tänne Keski-Savoon voi tulla kuin maailman omistaja ja tehdä mitä lystää, pieni paikkakunta, jutut liikkuu nopsaan, käry käy alta aikayksikön...


    • sitä saa mitä tilaa

      tää on hyvä,olispa hauskaa olla kärpäsenä katossa,kun vedonlyönti alkaa :-)

    • Oppia ikä kaikki

      Ja lisää tulta kantapäihin...tämä satujen kertoja kertoi minulle liittyneensä paikalliseen kuntokeskukseen,oliko se nyt, lokakuussa ja palkanneensa personal trainerin, voipi olla valhetta sekin...mutta kaiken varalta...nämä tällaiset tapapettäjät,ikääntyvät,vatsakkaat, epätoivoisesti sixpackia tavoittelevat tyypit ovat tunnetusti kuntokeskusten riesa, kyttäävät naispuolisia treenaajia, iskuyrityksiä, tulevat iholle lähes väkisin..

      Tämä ystäväni, jonka mies on samassa työpaikassa, käy samassa kuntokeskuksessa muutaman kaverinsa kanssa.Laitoin pari tämän herran valokuvaa ystävälleni emailina jakeluun, että älyävät pysyä kaukana tästä ihmisestä ....pidetään huoli, että jätkän naama tulee tutuksi...voipi käydä elämä tukalaksi pienellä paikkakunnalla...kompastuu lopulta omaan paskaansa.

    • tervemennoo

      sillä tavalla,tervetulloo Keski-Savvoon,eipä olisi kivaa olla tuon hemmon housuissa,näkyy täällä Savonmualla asuvan räväköitäkin akkoja :-)

    • 3+18

      E voi kuin ihmetellä,mikä tuonkin petturimiehen vaimoa vaivaa,jos puolet elämästä on ollut tuollaista.Ainakin muijan itsetunto on poljettu maahan ajat sitten.Ja pienet lapset,eihän tuo ole normaalia turvallista lapsen elämää,kasvaa ristiiriitaisessa tunneilmastossa.Lapset vaistoaa,että heidän perheessä on jotain pielessä pahasti.Voisi olla lastensuojelulla oikeestikin puuttumisen paikka.

      • 12ja11

        Jätkähän on selvä narsisti. Ollut koko elämänsä. Ei siinä vaimo mitään voi sanoa, jos itse saa turpiinsa mennen tullen ja oma mielenterveys on poljettu maanrakoon. Tää paskiainen tarvitsee vain kunnolla turpaansa ja perhe piiloon.


    • broken2

      Tuollaisia edellä mainitun kaltaisia ukkomiehiä ovat nettipalstat täynnä myös oman kokemuksen mukaan. Kaikki voi olla valhetta jo ensimmäisestä viestistä alkaen,aivan kaikki. Itse koin petturin charmin reilu vuosi takaperin, hän sai pyöritettyä minua puoli vuotta ennen paljastumista. Hajosin psyykkisesti palasiksi. Ole sinä alkuperäinen kirjoittaja tyytyväinen, että käry kävi parissa kuukaudessa. Tämän jälkeen tunnistat varmasti pelimiehet takuuvarmasti, koska heidän käytös hurmausvaihde päällä menee saman kaavan mukaan,aina.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe