Naapurit räksyttävät

epäkiitollisessa teh

Asun omassa rivitalohuoneistossani ja olen asuntoyhtiön hallituksen jäsen.
Olen saanut naapurikseni keski-ikäisen pariskunnan, joka jatkuvasti ollessani pihallani räksyttää minulle vähän kaikesta.
Olen heidän mukaansa ikävä ihminen ja hallitus on huono.
Muutama vuosi sitten pariskunnan mies oli hallituksessa, mutta sanoutui irti tehtävästä neljän kuukauden kuluttua valituksi tultuaan.

Mitä tällaisessa tilanteessa voisi hallitus tehdä? Ei ole mitään mieltä astua pihamaalle, jos oven raosta huudellaan tuon tuostakin.

6

121

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kokemusta on

      Kannattaa ottaa esille asunnon haltuun ottoa taloyhtiölle jos ei suut pysy supussa.
      Yhtiökokous on se paikka jossa asioita puidaan.

    • ::::::::::::::::::::

      Laita youtubeen karpo naapuriterroristit niin arvostat naapureitasi!

    • 24-24

      Kysy niiltä:

      "voitteko lopettaa sen nälvimisen ja v1ttuilun?"

      Tule sitten tänne kertomaan, että mitä vastasivat.

      • Tilli

        Aikuisten hiekkalaatikko


    • Onnellinen osakas(ny

      Hyvin paljon mahdollista, että hallitus tosiaan on huomo ja Sinä ikävä ihminen. Hallituksen huonoudesta kertoo paljon, että naapuri ollut hetken hallituksessa ja eronnut siitä. Sinusta kertoo erittäin paljon se, että olet änkyttämässä hallituksen mahdollisuuksista plaplaaplaa jossain netin huuhaa höpinä palstalla.

      Meillä oli vähän samanlaista. Sen verran mahdotonta porukkaa hallituksessa, että oli mahdotonta löytää täyspäisiä kiinnostumaan asiasta, täysin yhteistyökyvytöntä ja typerää porukkaa. Ja aina siellä oli jokunen nuorisonedustaja, joilla oli pää täynnä kucta, koska olivat hallituksen jäseniä.

      Sitä kesti kauan, piti odottaa, että kaheleitten klikkijengi vanheni, eivätkä enää itse jaksaneet hallituksessa toimia yhtiön itlereinä, samalla saatiin vaihdetuksi nuorien kucipäiden tilalle normaaleja nuorempia jäseniä. Nyt homma toimii jo paljon paremmin. Mutta aikaa prosessi vei jotain 15 vuotta. Siellä oli siis ennen aina sama perusrunko ja sitten kucipäitä, jotka asuivat yhtiössä vain lyhyen aikaa ja kun muuttivat pois, uutta tilalle.

      Ongelma pohjimmiltaan tietenkin aina osakkaissa. Iso yhtiö, harvempi tuntee kovin paljon ihmisiä lähinaapureitaan lukuunottamatta. Erittäin hankala saada minkäänlaista äänien keskittämistä tms aikaiseksi. Näillä vaihallituslaisilla oli oma perceennuolijaporukkansa. Eli ihan kuin kaikessa politiikassa, pieni vähemmistö pyrki olemaan yksinvaltiaana ja "hallitsemaan" alamaisiaan. Noin niinkuin esimerkiksi, tiedonkulu olematonta, ei muuttunut miksikään uuden osakeyhtiölain voimaan tullessa, vaikka sitä korostettiin. Kaikki yhteisöllisyys oli tapettu, ei edes pihatalkoita, missä olisi voinut tavata naapureita. Hupaisinta oli, että kerhohuoneen avain oli pimitettynä erään hallituksen jäsenen taakse "lainattavaksi", Samaten pesutuvan kolikot olivat jonkun hallituksen jäsenen takana. Kaikkea tuollaista pientä.

      Mutta ei kait siinä. Sä ilmeisimmin et ole muuttanut asuntoosi loppuelämäksesi, muutat aikanaan pois ja jätät sotkut muitten siivottaviksi. Joskus aikanaan siinäkin yhtiössä saadaan hommia toimimaan.

      Ai niin, hallituksen jäsen muuten oikeasti on sellaisessa asemassa, sen pitää kuunnella osakkaita ja niitten mielipiteitä. Vaikka se witutusta aiheuttaakin, sä olet kähikontakti hallituksen suuntaa. Ite aloit siihen duuniin, olisit ajatellut ensin.

    • pienisännöitsijä

      Millä tavalla hän perustelee, että hallitus on huono? Mikä on oma kantasi asiaan? Anna joku esimerkki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      417
      4667
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      249
      2324
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      70
      1740
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      162
      1477
    5. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      325
      1450
    6. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      67
      1157
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      140
      1151
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      80
      1120
    9. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      167
      1095
    10. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1005
    Aihe