Nyt kun se perisynti on vauvasta

kops pom

saatu irti ja ulos vesitipan papin ja parin kummin voimalla, niin miksi se palaa takaisin jo ennen kuin vauva istuu hiekkalootalla?

Ai mistäkö sen tiedän, no siitä kun se lyö lapiolla sitä naapurin vaavia ja ottaa sen punasen ämpärin.

30

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olet sairas trolli!

      Mitä tämä sairas kristittyjä vihaava miekkalähetystrolli uudestikastaja-inttäjä-ekesyttäjä näin Raamatussa oikein höpisee? Missä vaiheessa perisynti on saatu irti vauvasta? Ei luterilaisuus eikä Raamattukaan opeta että synti häviää mihinkään missään vaiheessa. Olemme syntisiä kaikki.

      Sen sijaan kasteessa saamme synnit anteeksi Jeesuksen tähden. Papilla ja kummeilla ei ole siihen osuutta.

      • kljuhyt

        "Sen sijaan kasteessa saamme synnit anteeksi Jeesuksen tähden. Papilla ja kummeilla ei ole siihen osuutta. "

        Valehtelet!
        Jeesus EI OLE kaikkien kaikkia syntejä sovittanut joten älä jatkossa valehtele!

        Jeesus on Isän; Jumalan antaman Lain vahvistanut joten eksytät uskomaan ettei se LAKI olis muka voimassa!

        Jeesus SOVITTI syntiin/rikoksiin toisten taholta pakotettujen synnit/rikokset.
        Siis esimerkiksi kun sotilaan esivalta määrää tappamaan vastoin sotilaan omaa tahtoa, NIIN SIITÄ "ÄLÄ TAPA" KÄSKYN RIKKOMISESTA ASETETAAN ESIVALTA VASTUUSEEN, EIKÄ SOTILASTA JOKA TEKI RIKOKSEN ESIVALLAN KÄSKYSTÄ OMAN HENKENSÄ SÄÄSTÄÄKSEEN (sotatuomia istuimen päätösillä on suomalaisiakin tapatettu jos kieltäytyy "vihollisen" tappamisesta, ampumisesta.)
        Ellei noin olisi, niin sinunkin käsityksen mukaan meidän pitäs uskoa, siis USKOA että Stalinen, Hitlerin, Husseinin jne esivaltojen rikokset olisvat muka Jumalan tahdon määräämiä! Niin ei ole, EI EDES NOITAROVIOILLA TAPETTUJEN SUOMALAISTENKAAN SUHTEEN.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Usko
        "Usko tarkoittaa 1) tietoon perustumatonta käsitystä jostakin, luuloa, 2) luottamusta jonkin olemassaoloon, toteutumiseen, arvoon tai muuhun, 3) uskonnollista vakaumusta, uskontoa: ihmisen vakaumusta jumalan tai muun yli-inhimillisen mahdin olemassaolosta ja tähän turvautumista[1].

        JUMALAN JA JEESUKSEN NIMEEN VÄÄRÄÄ TODISTUSTA JAKAMISET OVAT RIKOKSIA.

        Matt.25:41 "Menkää pois minun luotani, te kirotut, ikuiseen tuleen, joka on varattu Saatanalle ja hänen enkeleilleen."

        Tällaisten opit ovat perkelestä:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; "Järkemme ei voi käsittää Jumalaa.'


    • qgneqwg

      Sama katkera uudestikastaja taas vauhdissa. Ei ymmärrä Raamattua eikä kastetta, ei armoa eikä Kristusta. Sitten kyselee täällä typeriä.

      Voin näitä uudestikastaja-parkoja!

    • voi kun tietäis

      Minkä synnin tai synnit se vauveli saa anteeksi ?

      Mitä se on tehnyt että Jumala ei huoli sitä kainaloonsa ilman pappien ja kummien rituaaleja?

    • dasdassda

      Musta tuntuu että jumala antaa mulle huulihölkkää...

    • Ei te ilkkuvat uudellenkastajat usko Raamattua, vaan omaa omavanhurskasta hurmahenkeä.

      Perisynti Raamatussa:

      Perisynti on vain uskottava pyhän Raamatun ilmoituksen perusteella:
      Room.5:12 Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet-

      Room.3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
      11 ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa"

      "olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin" (Ef.2:3).

      Ps.51:7."Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."

      Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. [Ef. 5:26; Tit. 3:5; 1. Piet. 3:21]
      6 Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä. [1. Kor. 15:50; Ef. 2:3]

      • voi poloista

        Weha se jaksaa jauhaa tuota samaa julmaa oppiaan.
        Koskahan tuo lapsiviha poistuu hänestä? Eikö tuollainen vihapuhe ole tänä päivänä rikos Suomessa.
        Tietenkin luonnevikainen ei halua muuttaa käsityksiään, mutta ymmärtäisi pysyä edes vaiti.

        Jeesus osoitti, miten lapsiin pitää suhtautua. HÄN SIUNASI HEITÄ!!!
        Eivät nuo langenneen Daavidin vaikerrukset koske ketään muuta kuin Wehaa, jolla
        oli samanlaisia vaikeuksia naisen kanssa kuin Daavidilla. Daavid onneksi ymmärsi
        puhua vain itsestään syntisenä, mutta Weha koettaa tehdä muistakin syntisiä.

        Raamatun ilmoitus lasten asemasta on kristallinkirkas:
        Ps 71
        5. Sillä sinä olet minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani hamasta nuoruudestani.
        6. Sinä olet minun tukeni syntymästäni saakka, sinä päästit minut äitini kohdusta; sinua minä alati ylistän."

        Ps 22:
        10 Herra, sinä minut päästit äitini kohdusta
        ja annoit minulle turvan äitini rinnoilla.
        11 Syntymästäni saakka olen ollut sinun varassasi,
        sinä olet ollut Jumalani ensi hetkestä alkaen."

        Nuo lupaukset eivät tietystikkään koske Wehaa, joka kantaa Lutherin kirouksen
        seuraukset, koska Luther kirosi juutalaiset.


      • totuusontämä
        voi poloista kirjoitti:

        Weha se jaksaa jauhaa tuota samaa julmaa oppiaan.
        Koskahan tuo lapsiviha poistuu hänestä? Eikö tuollainen vihapuhe ole tänä päivänä rikos Suomessa.
        Tietenkin luonnevikainen ei halua muuttaa käsityksiään, mutta ymmärtäisi pysyä edes vaiti.

        Jeesus osoitti, miten lapsiin pitää suhtautua. HÄN SIUNASI HEITÄ!!!
        Eivät nuo langenneen Daavidin vaikerrukset koske ketään muuta kuin Wehaa, jolla
        oli samanlaisia vaikeuksia naisen kanssa kuin Daavidilla. Daavid onneksi ymmärsi
        puhua vain itsestään syntisenä, mutta Weha koettaa tehdä muistakin syntisiä.

        Raamatun ilmoitus lasten asemasta on kristallinkirkas:
        Ps 71
        5. Sillä sinä olet minun toivoni, Herra, Herra, minun turvani hamasta nuoruudestani.
        6. Sinä olet minun tukeni syntymästäni saakka, sinä päästit minut äitini kohdusta; sinua minä alati ylistän."

        Ps 22:
        10 Herra, sinä minut päästit äitini kohdusta
        ja annoit minulle turvan äitini rinnoilla.
        11 Syntymästäni saakka olen ollut sinun varassasi,
        sinä olet ollut Jumalani ensi hetkestä alkaen."

        Nuo lupaukset eivät tietystikkään koske Wehaa, joka kantaa Lutherin kirouksen
        seuraukset, koska Luther kirosi juutalaiset.

        Kumpikaan noista uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramaatussa -trollin antamista kohdista ei puhu lasten synnittömyyden puolesta. Päin vastoin, nehän puhuvat sen puolesta että jo pieni lapsi tarvii heti alusta alkaen armoa. Jeesus näytti miten lapsiin on suhtauduttava, siis päästettävä heidät Kristuksen luo. Jeesus ei asettanut siunaustatoimitusta välittämään pelastusta, vaan kasteen.

        Raamatun mukaan kaikki ovat syntisiä, ei sitä weha ole itse keksinyt, sillä syntiinlenkeemuksen seurauksena kaikki ovat syntisiä.


      • voi poloisia
        totuusontämä kirjoitti:

        Kumpikaan noista uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Ramaatussa -trollin antamista kohdista ei puhu lasten synnittömyyden puolesta. Päin vastoin, nehän puhuvat sen puolesta että jo pieni lapsi tarvii heti alusta alkaen armoa. Jeesus näytti miten lapsiin on suhtauduttava, siis päästettävä heidät Kristuksen luo. Jeesus ei asettanut siunaustatoimitusta välittämään pelastusta, vaan kasteen.

        Raamatun mukaan kaikki ovat syntisiä, ei sitä weha ole itse keksinyt, sillä syntiinlenkeemuksen seurauksena kaikki ovat syntisiä.

        Voiko joku olla noin kovapäinen???

        Lapsi tarvitsee joka päivä Jumalan armoa ja hän saa elää armossa eikä tarvitse
        mitään vesirituaalia!!!

        "Sinä olet ollut minun tukeni syntymästäni saakka."
        "SINÄ OLET OLLUT JUMALANI ENSI HETKESTÄ ALKAEN."!!!!

        Joka ei tuota tajua, niin sitten ei tajua mitään muutakaan Jumalan Sanasta. Mis-
        tähän tuollainen lapsiviha johtuu?


      • gnwrepew
        voi poloisia kirjoitti:

        Voiko joku olla noin kovapäinen???

        Lapsi tarvitsee joka päivä Jumalan armoa ja hän saa elää armossa eikä tarvitse
        mitään vesirituaalia!!!

        "Sinä olet ollut minun tukeni syntymästäni saakka."
        "SINÄ OLET OLLUT JUMALANI ENSI HETKESTÄ ALKAEN."!!!!

        Joka ei tuota tajua, niin sitten ei tajua mitään muutakaan Jumalan Sanasta. Mis-
        tähän tuollainen lapsiviha johtuu?

        Lapsi tarvitsee armoa, joka annetaan kasteen ja Sanan kautta. Näiden kautta Herra on luvannut toimia. Ei lapsi luonnostaan ole Jumalan lapsi.

        Kaikki olemme Jumalan omaisuutta, Hän on meidät luonut.

        Lapsivihasi on kyllä hirvittävää, lastenraiskaajatrolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa!


      • åqgnqpgq
        voi poloisia kirjoitti:

        Voiko joku olla noin kovapäinen???

        Lapsi tarvitsee joka päivä Jumalan armoa ja hän saa elää armossa eikä tarvitse
        mitään vesirituaalia!!!

        "Sinä olet ollut minun tukeni syntymästäni saakka."
        "SINÄ OLET OLLUT JUMALANI ENSI HETKESTÄ ALKAEN."!!!!

        Joka ei tuota tajua, niin sitten ei tajua mitään muutakaan Jumalan Sanasta. Mis-
        tähän tuollainen lapsiviha johtuu?

        Mitä tuo sairas trolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa vielä sökeltää! Menisi sairas trolli palvomaan sitä Mariaa. Niin sairasta on hänen käytöksensä!!!


      • voi poloisia
        åqgnqpgq kirjoitti:

        Mitä tuo sairas trolli uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa vielä sökeltää! Menisi sairas trolli palvomaan sitä Mariaa. Niin sairasta on hänen käytöksensä!!!

        Ei sinne Marian kuvan eteen enää sovi, kun te jo kumartelette siellä vesikipponne
        kanssa!

        Mutta tuo sinun sairautesi ei kyllä parane Neitsyt Mariaa palvomalla, kuten olet
        varmaan jo huomannut.


      • gnwrepew
        voi poloisia kirjoitti:

        Ei sinne Marian kuvan eteen enää sovi, kun te jo kumartelette siellä vesikipponne
        kanssa!

        Mutta tuo sinun sairautesi ei kyllä parane Neitsyt Mariaa palvomalla, kuten olet
        varmaan jo huomannut.

        Voi poloista uudestikastajaa. Mariaa palvoo ja vielä taikavettä. Ei taida Jeesus paljoa kiinnostaa. Hän voisi katkeruutesi parantaa jos annat siihen mahdollisuuden!


    • Nim. "voi poloisia" sanon, että puhuin Raamatun kohdin yleisestä synnistä, jonka osana on kuolema. Profeettoja on turha ottaa sikäli esiin. Syyllistyt perisynnin kieltämiseen, joka on myös vanhoillislestadiolaista oppia: Kauheata ketkuilua ja iljettävää Raamatun väärentämistä.

      Perisynti on vain uskottava pyhän Raamatun ilmoituksen perusteella:
      Room.5:12 Sentähden, niinkuin yhden ihmisen kautta synti tuli maailmaan, ja synnin kautta kuolema, niin kuolema on tullut kaikkien ihmisten osaksi, koska kaikki ovat syntiä tehneet-

      Room.3:10 niinkuin kirjoitettu on: "Ei ole ketään vanhurskasta, ei ainoatakaan,
      11 ei ole ketään ymmärtäväistä, ei ketään, joka etsii Jumalaa"

      "olimme luonnostamme vihan lapsia niinkuin muutkin" (Ef.2:3).

      Ps.51:7."Syntinen olin jo syntyessäni, synnin alaiseksi olen siinnyt äitini kohtuun."

      Joh.3:5 Jeesus vastasi: "Totisesti, totisesti: jos ihminen ei synny vedestä ja Hengestä, hän ei pääse Jumalan valtakuntaan. [Ef. 5:26; Tit. 3:5; 1. Piet. 3:21]
      6 Mikä on syntynyt lihasta, on lihaa, mikä on syntynyt Hengestä, on henkeä. [1. Kor. 15:50; Ef. 2:3]

      "Kuinka voisi ihminen olla puhdas, kuinka vaimosta syntynyt olla vanhurskas!" (Job.15:14).

      • kastettu

        Eihän nämä ukastajat ota vastaan esim. wehan tervettä opetusta. Korvasyyhyn mukaan ukastajat etsivät opetusta mitä tahtovat kuulla.


      • lkjhugytre
        kastettu kirjoitti:

        Eihän nämä ukastajat ota vastaan esim. wehan tervettä opetusta. Korvasyyhyn mukaan ukastajat etsivät opetusta mitä tahtovat kuulla.

        Niinkö!

        No ettehän te uskovaiset tarvitse Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä muuhun kuin HEIDÄN pilkkaamisiin Teillähän on rikollisuuden herra jumalat herroineen ja tietysti wehajoka ei ei ymmärrä edes Jeesuksen antamaa selvää käskyä;
        Markus 16:15

        Tällaisia olette:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; "Järkemme ei voi käsittää Jumalaa."(mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'


      • kastettu
        lkjhugytre kirjoitti:

        Niinkö!

        No ettehän te uskovaiset tarvitse Jumalaa, Jeesusta ja Pyhää Henkeä muuhun kuin HEIDÄN pilkkaamisiin Teillähän on rikollisuuden herra jumalat herroineen ja tietysti wehajoka ei ei ymmärrä edes Jeesuksen antamaa selvää käskyä;
        Markus 16:15

        Tällaisia olette:
        http://www.evl.fi/katekismus/uskontunnustus/uskontunnustus.html
        'Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; "Järkemme ei voi käsittää Jumalaa."(mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).'

        Voisitko täsmentää missä kohtaa katemistusta on:

        "Meillä ei ole järkeä. Meillä ei ole ymmärrystä. Me emme kykene noudattamaan ihmisille säädettyä lakia. Olemme syntisiä; "Järkemme ei voi käsittää Jumalaa."(mielenvikaisia ja/tai rikollisia ja/tai alempiarvoisia).' "

        Itse en näin yht´äkkiä löytänyt.


      • perin selvää

        Sitkeästi Weha käyttää "leikkaa-liimaa" tekniikkaa avukseen yrittessään epä-
        toivoisesti saada vauvakasteen sopimaan Raamattuun. Mikään noista kohdista ei puhu sanaakaan vauvakasteesta.

        Jae sieltä, toinen täältä ja, simsala bim, vauvakaste saadaan hyvällä mielikuvituksella sopimaan kuvaan.

        Mutta kyllä sitä alkaa vähitellen uskomaan, että ihmisessä, ainakin Wehassa asuu perisynti, sillä niin sokeasti hän väärentää selviäkin Raamatun kohtia.
        Ei täysjärkinen tekisi noin.

        Miksihän Jumala itse kumoaa esim. Jobin vaikerruksen ja kysyy:
        Job 38:2
        "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheillasi pimennät minun aivoitukseni?"

        Vastaus: No Weha tietysti!!


      • gqwnpwqeg
        perin selvää kirjoitti:

        Sitkeästi Weha käyttää "leikkaa-liimaa" tekniikkaa avukseen yrittessään epä-
        toivoisesti saada vauvakasteen sopimaan Raamattuun. Mikään noista kohdista ei puhu sanaakaan vauvakasteesta.

        Jae sieltä, toinen täältä ja, simsala bim, vauvakaste saadaan hyvällä mielikuvituksella sopimaan kuvaan.

        Mutta kyllä sitä alkaa vähitellen uskomaan, että ihmisessä, ainakin Wehassa asuu perisynti, sillä niin sokeasti hän väärentää selviäkin Raamatun kohtia.
        Ei täysjärkinen tekisi noin.

        Miksihän Jumala itse kumoaa esim. Jobin vaikerruksen ja kysyy:
        Job 38:2
        "Kuka olet sinä, joka taitamattomilla puheillasi pimennät minun aivoitukseni?"

        Vastaus: No Weha tietysti!!

        Sairas kristittyjä vihava miekkalähetystrolli koittaa vikistä ja inttää, mutta eipä se uudestikaste vaan ilmesty sinne Raamattuun. Sitten pitää alkaa haukkumaan Raamatun sanassa pysyvää wehaa. Wehan näyttämät kohdat puhuvat kasteesta, ei ole erikseen vauvakastetta ja naistan kastetta tai teinien kastetta vaan yksi kaste on kaikille.

        Mutta Johannes kirjotaa meille hyviä sanoja:

        "Maailmassa on nyt liikkeellä monia (uudestikastaja-inttäjä-) eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, (uudestikastaja-inttäjä-)eksyttäjä (näin Raamatussa)"

        Uudestikataja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa on erittäin katkera ja sairas!


      • raukkamaista
        gqwnpwqeg kirjoitti:

        Sairas kristittyjä vihava miekkalähetystrolli koittaa vikistä ja inttää, mutta eipä se uudestikaste vaan ilmesty sinne Raamattuun. Sitten pitää alkaa haukkumaan Raamatun sanassa pysyvää wehaa. Wehan näyttämät kohdat puhuvat kasteesta, ei ole erikseen vauvakastetta ja naistan kastetta tai teinien kastetta vaan yksi kaste on kaikille.

        Mutta Johannes kirjotaa meille hyviä sanoja:

        "Maailmassa on nyt liikkeellä monia (uudestikastaja-inttäjä-) eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, (uudestikastaja-inttäjä-)eksyttäjä (näin Raamatussa)"

        Uudestikataja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa on erittäin katkera ja sairas!

        Joku yrittää epätoivoisesti ajaa omaa agendaansa "kaikella valheen voimalla",
        kuten Raamattu ennustaa.
        Silloin valheetkin palvelevat hänen asiaansa.

        Asialla tuntuisi olevan ikunen rienaaja "totuusontämä", joka purkaa omaa sairauttaan ja pahaa oloaan
        toisiin.


      • olet raukkamainen!
        raukkamaista kirjoitti:

        Joku yrittää epätoivoisesti ajaa omaa agendaansa "kaikella valheen voimalla",
        kuten Raamattu ennustaa.
        Silloin valheetkin palvelevat hänen asiaansa.

        Asialla tuntuisi olevan ikunen rienaaja "totuusontämä", joka purkaa omaa sairauttaan ja pahaa oloaan
        toisiin.

        "Joku yrittää epätoivoisesti ajaa omaa agendaansa "kaikella valheen voimalla",
        kuten Raamattu ennustaa."

        KYLLÄ, ja se joku on uudestikastaja-inttäjä-eksyttäjä näin Raamatussa joka purkaa täällä vihaansa ja katkeruuttaan kristittyihin.


    • On jo aikakin
      • kastettu

        Niin, kehoita eroamaan kirkosta, ja sitten opeta näitä eronneita välttämään väkivaltaa.


    • voi huutoja

      MIten pöljän sokeaksi ihmisen pitää tulla että alkaa kumartelemaan lutterin humpuukeja joille ei ole mitään perusteita Sanassa !=?

      Kun pienellä historian lukemisella näkee puolisokeakin että koko touhu on pelkkä uskomusjärjestelmä vailla mitään Apostolien alkamaa Jeesuksen evankeliumin seuraamista.

      Ja vaikka herra L tapattaa uskovia ja aJUmalan kansaa, ei sekään avaa näiden wehojen silmiä vaan irvinhampain puolustetaan tuota munkkia, ei käsitä ei noita ihmisparkoja ja koko suomen kansaa sitäkautta.

      • voi piemitä u-kastaj

        Miten sokeaksi ihmisen pitää tulla että kumartaa uudestikastajalahkojen teko-oppeja ja hylkää kristuksen asettamat sakramentit.!?Uudestikastajien opilla ei ole perusteita Sanassa. Apostolinen usko on vanhoilla kirkoilla, mutta uudestikastajalahkot ovat siitä luopuneet. Se on sääli.

        Miksihän uudestikastajat puhuvat koko ajan Lutherista, menisivät luterilaisuu-pasltalle puhumaan hänestä. Luterilaiset eivät puhu Luitherista, vaan Raamatusta, johon häidän oppinsa perustuu. Kun uudestikastajien opille ei löydy tukea Sanasa, niin pakko on siirtää keskustelu johonkin muuhun. Sairasta!


    • joku voi tietää

      Onkohan wehalla ihan sähköllä pyörivä arviontakone jolla hää noita Raamatunkohtia arpoo, vaiko semmonen isiltä peritty käsinveivattava!?

      vaiko semmonen pubimalli jossa niinkuin tikkaa heittämällä löytyy oikea oppi jaopetus!
      Mihin tikka naksahtaa siihen weha haksahtaa- tyyliin.

      • vnepwve

        Nimimerkin "joku voi tietää" katkerasta ja halventavasta sepustuksesta näemme mikä pimeä henki näissä lahkolaisissa vaikuttaa. Kehoitan kaikkia kristittyjä rukoilemaan tämänkin ihmsien puolsta!


    • jaksaa toivoa

      Oho Olispa se ihme kuulla kun se paljon puhuttu "kristitty" luterilainen rukoilee ihmisjoukossa ääneen!!, en ole vielä koskaan kuulut sellaista ihmettä !

      toivossa on kuitenkin hyvä elää, ihan kuin lapamatokin sanoi aikanaan.

      • toivoa jaksaa

        En minäkään ole kuulut yhdenkään uudestikastajan rukoilevan joukossa ääneen.

        Itse käyn luterilaisen kirkon tilaisuuksissa paljonkin ja aina meillä on sekä alku- että loppurukouis. Kaikki krisityt rukoilevat, riippumatta siitä mihin kirkkoon he kuuluvat.

        Eli kyse on vain sinun väärästä ennakkollulostasi. Katkerilla uudestikastajilla niitä tuntuu riittävän.


    • nouskaaammmmeeeeee

      Siellä kirkossanne on yhtä kuivaa kuin nuotion pohjassa se onihan sama mitä siellä jumalattlmat papit höpisevät ja lauma perässä tietämättä edes mistä on kysymys.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      54
      2946
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      543
      2798
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      32
      1947
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1912
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      119
      1778
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      304
      1717
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1422
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      90
      1186
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1178
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      22
      1132
    Aihe