JENNAN EKA KERTA 11-VUOTIAANA!

SIC!

päivällä jenna kertoi muille lapsuudestaan. Kaikki makoili lattialla ja jenna oli äänessä. Kertoi olleensa kauhea lapsi nuorena ja tehneensä kaiken toisin kuin vanhemmat määräsivät. Kipsissä käsi ollut viisi kertaa murtuneena. Kolaris kahdesti. Tuollaisia selitti. Extempore kertoi eka kertansa ollut kun hän oli 11-vuotias!!! Vanhemman miehen, ei pojan kanssa. Huh.

28

1756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huh huh??

      Mitä? 11 vuotiaana jonku vanhan miehen kanssa? Et oo oikeesti tosissa nyt??

    • Dani Goodbye

      Ei kannata kaikkea uskoa. Olis laitoksessa jos olis 11 veenä raiskattu. Ei bb talossa.

      • DANI:SEUR. VIIKOLLE

        Ei sanonut että oli raiskattu. Ilmeisesti asiasta ei moni edes tiennyt. Mutta kamala oli se mies. Silloinhan Jenna OLI lapsi. Ja eikös hän kuulemani mukaan jossakin ryhmäkodissa olekin?


      • ikävää kuultavaa
        DANI:SEUR. VIIKOLLE kirjoitti:

        Ei sanonut että oli raiskattu. Ilmeisesti asiasta ei moni edes tiennyt. Mutta kamala oli se mies. Silloinhan Jenna OLI lapsi. Ja eikös hän kuulemani mukaan jossakin ryhmäkodissa olekin?

        BB- tuotanto joutuu kyllä nyt huonoon valoon. Ottaa nyt taloon tuollaisen historian omaava ihminen, jonka käytös kielii jostain vakavasta. Jos on puoletkaan totta?
        BB-tuotanto korostaa, että seula on tiukka, mutta selvästi hakevat sensaatiota valikoidessaan taloon reppanoita.
        Ottavatko nyt vastuun tämän nuoren naisen elämästä?

        Ja nyt sekosi Anthe, laulaa loikasee viestiä kotikylään. Eivätkö mihet ole ihan näännyksissä, liika on liikaa.


      • mietiskelin

        Mitäs Dani kyseli Jennalta, että kuinka iso se sun veljes on, että minulle tulee aina itku kun sä kerrot siitä, että se on tykin ruokaa...
        Onko Jennan veli jotain vai mistä puhuivat.


      • Kamala lumppu!!!

        Ei sitä raiskattu ku ite alko panee jo sen ikäsenä!!!


    • ....................

      Täytyy sanoo että tosta jakorasiasta mä uskon ihan mitä vaan! Luulenpa vahvasti että Ylitorniosta ei sellasta kyrpää löydy, joka ei olis tota hutsua polkassu! Melkeinpä vois sanoo että säälin Dania, ku meni tollaseen lumppuun sekaantumaan. Aiemminhan Dani on sanonut ettei halua Helsingin "poljetuinta polkupyörää".

      • SIC!

        MUTTA millaisen tautivaraston Dani saikaan, toivottavasti ei pannut paljaalla?

        Lääkäri tuo Danille tautilistan jossa on lueteltun MITÄ TAUTIÄ HÄNELLÄ EI OLE koska on helpompi niinpäin, kun sademetsää kaatuisi kuin WindowsKasi työaikaan. riahahahaSIC!


      • Hyi olkoon
        SIC! kirjoitti:

        MUTTA millaisen tautivaraston Dani saikaan, toivottavasti ei pannut paljaalla?

        Lääkäri tuo Danille tautilistan jossa on lueteltun MITÄ TAUTIÄ HÄNELLÄ EI OLE koska on helpompi niinpäin, kun sademetsää kaatuisi kuin WindowsKasi työaikaan. riahahahaSIC!

        No olishan se ihan oikein tuolle Danille vaikka jonkun taudin saiskin, kato sitä saa mitä tilaa.


    • katsokaaa itseänne

      Taidatte olla vain kateellisia.

      • Hyi helvetti!

        Mistä me oltais kateellisia??? Ai siitä, että jotkut idiootit panee suorassa lähetyksessä ku kanit?!


    • tai ryysy

      J on tatuoitu joka pojan ruusu.

    • Pedofiili vastuuseen

      Ei kai se 11v. hyväksikäyttö vanhene?
      Nyt lastensuojeluviranomaiset tarttukaa asiaan, siitähän on aikaa vasta 8 vuotta!
      Pedofiili vastuuseen ja linnaan!!

      Tuosta tytöstä uskoisi kyllä vaikka mitä? Ja mikä hänestä tulee vielä, kun luulee olevansa niin ihana ja haluttu miesten ihailun ja seksin vonkaamisen vuoksi!
      Hän on niitä naisenalkuja jotka luulevat seksin olevan tie miehen sydämeen ja siihen suostumisen olevan kaiken a ja o....

      • rikollista

        Ylitornio niin pieni paikka, että kyllä siellä selviää tämä lapsen hyväksikäyttäjä.
        Koska hyväksikäyttöä se on, sanoo lapsi miehelle mitä hyvänsä. Vastuuseen!


    • Pusi, pusi!

      Jennasta tulee ihana, rauhallinen, turvallinen ja fiksu äiti ja KASVATTAJA!!
      Eli siis ei mitään noista!! Toivottavasti abortin voi vielä tehdä! Onkohan Dani oikeasti niiiiiin hölmö, että luulee itseään isäksi? Kuinkahan moni ulkopuolinen laskeskelee "onnellisena", että pääseekö ihanan Jennan lapsen isukiksi?

    • keino

      Äläkää höpöttäkö, tuskin on raskaana, nykyyään kun on näitä ehkäisykeinoja.

    • s<b<z<<

      Jenna on taloin pimein bimbo

    • voi poijjaat

      Nyt sitten BB talossa tämä Dani. Vääntelee Jennan nenää ja nauraa, vetää korvista ja ilvehtii, työntää sormen sieramiin, satuttaa ihan tahallaan. Ihan hullu.
      Minä en sietäisi yhtään tuollaista, idiootti on niin neuroottinen että syö kynsiään tai hiplaa itseään.

      Puhuu mölisemällä kuten kaaleilla on tapana, mölistä Satumaata. Hikoilee kai kuin sika kun kulkee shortseissa ja hihattomissa paidoissa.
      Toinen hauska neiti tämä Jussi K- kusipää, tämä mekko päällä liikehtivä, joka on kuulemma kutsuttu johonkin ohjelmaan. Hänelle soitettiin, pitää on hyvän näköinen ja fiksuu, mutta hän ei ollut juuri silloin sinkku.
      Voi mikä pelle, liimaletti hölmö.

      • joo joo

        Osaatko mitään muuta kun etsiä vikoja toisista? Hirvee haloo jos jollakin on shortsit ja hihaton paita päällä! Mitä sitten?! Mitä moittimista siinäkin nyt sitten on?
        Tykkäisitkl itse jos sua haukuttas kusipääksi ja idiotiksi, sillä sellasen kuvan kyllä itsestäsi annoit.


    • Pete34

      Voi viineri! Kyllä nyt on todella paheksuttavaa kaivaa näin paljon ilkeyksiä Jennan nuoruudesta, kuinka te kehtaatte? HÄVETKÄÄ!

    • JoopasEi

      Jenna tässä saa hävetä! Tyhmääkin tyhmempi olio.

      • vaikuttaako suhun?

        No antaa hävetä jos haluaa, mites se suhun sitten vaikuttaa?


    • frederik_the_truth

      Jenna on hyvännäköinen, olkaa kateelliset hiljaa.

      Dani on Allfa-uros, kuksii parhaat päältä paksuksi. Tuhannet ja tuhannet naiset odottavat Dania pois BB:stä, jotta pääsisivät raskaaksi Danin siemenestä.

      Näin elämä vaan menee.

    • mokkis

      Jää että kölärissä kähesti. Eihä siitä Üli-törniöstä nii hirveen pitkä latu siihe ole? Tä?

    • säälin

      Nyt kun olen seurannut pikkasen, kyllä tässä taitaa olla joku muu joka saa hävetä, ei JENNA.
      Jenna on uhri, uhri jota on hyväksikäytetty ja hyväksikäyttö jatkuu BB-talossa.
      Ihiminen ajautuu hyväksikäytön jälkeen määrättyyn seuraan, jossa kaikki jatkuu.
      Jos ihminen ei saa tukea, vanhemmata eivät tajua, osaa eivät uskalla toimia, ihminen jota hyväksikäyteään jää todella yksin. Pienissä kylissä tuomitaan, milloin uskoonon milloin perheen historian vuoksi, ja tillanne voi olla kamala.
      Me lähdemme helposti lyömään ja tuomitsemaan, koska emme tiedä mistä kaikki johtuu. Niin minäkin.
      Nämä palstat antavat siihen mahdollisuuden. Kun täällä ei ole mitään kontrollia, jokainen voi suoltaa mitä sillä hetkellä haluaa.

      Kun äiti ajoi päin bussia mukaanaan lapsensa, siitäkin puhutaan kaikkea, vaikka hyvin harva tietää mikä oli todella perheen tilanne.

      Sanotaan, että sääli on sairautta, ehkä olen itse sairas. Olen kokenut paljon, onneksi myös paljon onnea ja hyvyyttä!

    • 15+18

      Kuule älä sinä sotke tota Bussi murhaa tähän BB- Hapatukseen ollenkaan.
      Mene ja häpee idiootti.

    • Rööperi

      No niin aamujumpat suoritettu huomioni herätti, että Jonathan ylti melkein samantasoiseensuorituksen kun kun Tuulikki onathanilta puuttui vain
      käsipainot.

    • KAPTEENI ROSENDAHL

      :D:D: Dkukkahattutädit vauhissa. Jenna on dorka katulapsi ja vitun ärsyttävä ja itserakas lumppu. Justice happens

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      360
      4175
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1779
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      44
      1536
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      63
      1520
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      29
      1360
    6. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      59
      1321
    7. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      52
      1319
    8. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      201
      1306
    9. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      8
      1208
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1205
    Aihe