alkoholi, yksinäisyys

lonely1111

nyt ku oon täyttäny 18 meinaa mennä yli tää juominen, ku ei oo muuta iloa :( help?

15

201

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alkoholi helpottaa

      Itse täytän 4 päivä päästä 18 ja mullaki lähtee varmaa käsistä toi alkoholin käyttö. Mitä muutakaan yksinäinen voi tehdä kun juoda?

      • lonely1111

        niinpä, :( surullista :(


    • ....................

      Minä en ole ollut koskaan kännissä, enkä juonut alkoholia, mitä nyt maistanut ja todennut, että onpas skeidan makuista. Ironista onkin, että se onkin yksi syy, joka edesauttoi "yksinäistymistäni" teininä.

    • 19+11

      0.7 oz malibua 0.7oz midoria 0.7oz amarettoa muutama jää ja loppu lasi ananasmehua siinä juoma mistä kannattaa alottaa maistuu paremmalle kuin seksi

    • lonely111

      sitte., krapula yksinäisyys, kauhea yhdistelmä :(
      hopeless

    • 313+

      Ikävä lukea että noin nuorilla jo on yksinäisyyden kanssa niin paljon ongelmia että tunteet on parempi hukuttaa juomisee.. No teen sitä itsekin mutta olen hieman vanhempi 40 tuntuu että näin vanhempana on vielä vaikeampi tutustua kehenkään.
      Luulisi että asia on päinvastoin kun elettyä elämää on jo takana mutta liekö sitten
      itsetunto murentunut lopullisesti matkan varrella..
      No niin tai näin otetaas taas.

    • säätänä

      Täytin noin 4kuukautta sitten 18v. Sitä ennen en ollut kuin pari kertaa juonut. mutta kun tuli 18v täyteen niin joka viikonloppu juonut. En oikeastaan näe syytä miksi en joisi. Eihän minulla parempaakaan tekemistä ole. Ja ryyppäähäne muut mun ikäset joilla on kavereita niin baarissa, jonne menee vielä enemmän rahaa! Mut joo loppujen lopuksi melko tylsää yksin himassa juoda...

      • wiselonely

        18vee täälläki,
        eilenkin meni 10 annosta kaljaa
        vitun turhauttavaa this shit all


    • tyttttönen

      itse 16, ja pelkään niin helvetisti sitä että täytän 18 .
      :

      • Alkoholin orja -78

        Mä aloin paikkaamaan yksinäisyyttä ja huonoa itsetuntoa alkoholilla 16-vuotiaana. Noin 20 v. tuli juotua joka suruun ja iloon. Vähitellen juomisesta tulikin ainut "pakokeino". Meni työpaikka, ihmissuhteet, ajokortti ja itsetunto lopullisesti. Aina on kiva ja helppo olla jälkiviisas, mut nyt kyllä toivoisin, että olis juomiset jääneet väliin.

        Kaikki muu meni, mut juominen jäi.


      • wiselonely

        miks?
        tutustutaako


      • huikka 40
        Alkoholin orja -78 kirjoitti:

        Mä aloin paikkaamaan yksinäisyyttä ja huonoa itsetuntoa alkoholilla 16-vuotiaana. Noin 20 v. tuli juotua joka suruun ja iloon. Vähitellen juomisesta tulikin ainut "pakokeino". Meni työpaikka, ihmissuhteet, ajokortti ja itsetunto lopullisesti. Aina on kiva ja helppo olla jälkiviisas, mut nyt kyllä toivoisin, että olis juomiset jääneet väliin.

        Kaikki muu meni, mut juominen jäi.

        pullosta pääsee kun ensin korkin sulkee. mutta ensin juo loppuun. tässä elämässä huikannut muutaman järven ja ainoa mitä oppinut et mikälli itsellä kuulassa homma hallussa ja pystyy elämään seurausten kanssa niin ok. mutta turha kuunnella tällasta tuopin pohjan tuijottajaa. yksinäisyys on itsestä kiinni. jos voisin vaihtaa tiettyjä muistoja menneistä kun en ollut yksinäinen tekisin heti. totuus että ollaan kaikki yksin kunnes seuraa ilmaantuu. ja joskus se ei ole hyvästä. lopulta ollaan yksin viimesessä yksiössä eikä edes nähdä kukkia jota joku tuo maan pinnalle. :D


    • viinaguru

      Mutta juominenhan on hyvä tapa viettää aikaa niin kauan kun on rahaa.

    • seryeaaaby

      oottakaas kun tulee 40 vuotta. ja sikana. silloin alkaa äly viimeistään umpiluussa. jos silloinkaan :D

      • dadadaddadadada

        riittää että on 30 vuotta mittarissa. viime viikko meni lomaillessa. ja yksinäisenä ihmisenä ei ollut juuri mitään ohjelmaa koko viikoksi. tulikin ryypättyä ihan mielettömät määrät. välillä alkoi homma jo heti aamusta ja jatkui niin pitkälle kuin kunto antoi myöden..

        mitään järkeähän tuossa ei ole. ja tiedostan sen itsekkin vallan mainiosti. työt alkaa, ja vaihdan pullon lenkkeilyyn. kunnes taas iskee ahdistus ja sama kaava toistuu.

        aikamoinen oravanpyörähän tuo on, viina ajaa yksinäisyyteen ja yksinäisyys alkoholismiin. työ onkin minulle aika lailla kaikki kaikessa. viikon loma on jo ihan maksimi. en ymmärrä miten te ihmiset jaksatte joilla ei edes sitä ole. itse en sitä kestäisi varmaan muutamaa kuukautta kauempaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      295
      3239
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1601
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1117
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe