Läski Tuija

ei hoitoalalle

on BB:n ilkein ämmä, jatkuvasti narisee kaikesta nasaali äänellä,
jos joskus valmistuu sairaanhaoitajaksi haukkuu tietenkin työkaverit
ja potilaat!!!

66

765

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elkiufv

      Totta Tuija on epäsiisti karjakko hyi yök, naama
      kuin sian perce. Haukkuu kaikkia selän takana.

      • fdokd

        Niinhän teet sinäkin, haukut selän takana!! Et siis ole sen kummempi vaikka niin muka luulet


    • ei hoitoalalle

      Jenna huolehtii lihasten velttoutamisesta. Peitto permassa, homma päin vitttua siis

    • fredric

      Tuija on kyllä karsee tursas

    • avar

      Näitä Tuijia riittää melkein joka työpaikassa....

    • Kova pistelee

      Jos Tuija valmistuu sairaanhoitajaksi insuliinit piiloon.

    • Työpaikka

      Jos on läski hoitaja ja sellaisena haluaa pysyä. Kannattaa hakeutua töihin jonkun terveyskeskuksen vuodeosastolle, tai huonomaineisseen hoivakotiin. Siellä ei tehdä muuta, kuin istutaan kansliassa kahvilla, tai tietokoneella.

    • yäkpäjä

      Tuija on kyllä sellainen ämmä jota en halua lähelleni jos sairastun.



      Tiedän kyllä kieroja hoitsuja ihan lähipiiristäni. Tutkivat potilastietoja ja juoruavat niistä eteenpäin. Käyttävät seniilejä vanhuksia hyväkseen jne.

      Tollanen räkääsyövä kieroileva läskipää ei ansaitse muuta kuin hevostallin paskanluojan ammatin.

      • kommentaattori

        Ihan tiedokses, että potilastietoihin tietokoneelle jää merkintä kuka siellä on käynyt, ja potilaiden tiedoissa EI saa käydä huvin vuoksi! Hoitajilla myös vaitiolovelvollisuus ja usein niistä(kin) jää kiinni ja sillon ei ole asiaa enää hoitoalan hommiin.
        En tiedä oliko tuo trolli mutta miksi et kerro ko. laitokseen että tällaisia hoitsuja heillä palkkalistoilla? Parhaimmassa tapauksessa potkitaan pihalle eikä ainakaan sun tarvitsisi enää heidän hoidossaan olla. Jos tuo juttus nyt siis on totta...


    • Hetero21

      Tuijalla on isot hinkit!

    • 7+8

      Miksi pilkkaatte Tuijaa? Saisitte hävetä!

      P.S. Hävetkää!

      • Näin täällä

        Rajansa toki pilkkaamisellakin pitäisi olla, osa on hyvinkin ala-arvoista mutta... oletko sinä sitten joku siveyden sipuli etkä koskaan ole puhunut paskaa kenestäkään tai syytellyt ketään, tällä palstalla tai ylipäätään elämässä?


      • jaa miks?

        ai miksi? luulempa että ihan itse aiheuttanut nämä mielipiteet itsestään.


    • Ilkeää arvostelua

      Kukaan ei voi mitään sille, millaisen äänen on saanut. Jokaisella omanlaisensa puhetapa. Järkyttävää, että tälläisiä asioita arvostellaan näin julmasti. Koska on sellaisiakin, ihmisiä. Jotka eivät pidä omasta äänestään ja haluaisivat muuttaa ääntään ja puhetapaansa. Mutta eivät pysty. Et pysty siihen sinäkään, joka muita näin arvostelet. Osoittaa ilkeyttä ja typeryyttä tuollainen ihmisten arvostelu.

      • irur7

        Puhetyyliä ja -tapaa ihminen kykenee muuttamaan. Ääntäkin voi muokata pitkäkestoisella intensiivisellä harjoittelulla.
        Tuijan tiedon keruu ja sen jakaminen joonatanille on kuvottavaa. Se tekee tuijasta ei pidetyn ihmisen.


    • felitsaiju

      Tuija on kyllä karsee tursas

    • herää

      Toi on hemmetin säälittävää haukkua toisia näin. Tuija laihdutti ja 18 kiloa, voisitte teki vähän arvostaa!

      • Juuri näin! Hyvin sanottu nuori mies!


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Juuri näin! Hyvin sanottu nuori mies!

        Mene helvettiin.


      • Spede34 kirjoitti:

        Mene helvettiin.

        Paheksuttavaa käytöstä! Hyi iso poika, HÄPEÄ!


      • ­­­pete34
        Spede34 kirjoitti:

        Mene helvettiin.

        Olen HOMO!


        HOMO


        HOMO


      • ­­­pete34
        pete34 kirjoitti:

        Paheksuttavaa käytöstä! Hyi iso poika, HÄPEÄ!

        Unohdin mainita että olen HOMO ja Mensan jäsen!


      • ­­­pete34 kirjoitti:

        Olen HOMO!


        HOMO


        HOMO

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkeillä? Vaikka olisitkin homo, niin pystyt varmaan keksimään oman nimimerkin, olet jo iso poika. HÄPEÄ!


      • ­­­pete34 kirjoitti:

        Unohdin mainita että olen HOMO ja Mensan jäsen!

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkeillä? Vaikka olisitkin homo, niin pystyt varmaan keksimään oman nimimerkin, olet jo iso poika. HÄPEÄ!


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkeillä? Vaikka olisitkin homo, niin pystyt varmaan keksimään oman nimimerkin, olet jo iso poika. HÄPEÄ!

        Pete34 jaksaa, aina vaan. Lopeta jo, tuo jatkuva häiriköinti. Joka saatanan ketjuunko, sulla pitää kirjoittaa paskaa. On sulle siitä monikin sanonut. Sinä tampio, et vaan puhetta usko. Meneppäs nyt rautakauppaan, ostamaan paksua köyttä ja tuubi vaseliinia. Ja hirtä ittes...


      • AnneJ.
        pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkeillä? Vaikka olisitkin homo, niin pystyt varmaan keksimään oman nimimerkin, olet jo iso poika. HÄPEÄ!

        Otatko sä noin tosissasi tuon trollauksen? Etkö ymmärrä että samalla nimimerkillä kommentoiva vaan trollaa sua ja siitä vaan nautintoa kun hermostut ja vastailet sille.


      • Spede34 kirjoitti:

        Pete34 jaksaa, aina vaan. Lopeta jo, tuo jatkuva häiriköinti. Joka saatanan ketjuunko, sulla pitää kirjoittaa paskaa. On sulle siitä monikin sanonut. Sinä tampio, et vaan puhetta usko. Meneppäs nyt rautakauppaan, ostamaan paksua köyttä ja tuubi vaseliinia. Ja hirtä ittes...

        Ei, minä en häiriköi, mutta sinä tunnut häiriköivän törkeillä kommenteilla. Minun ei tarvitse käydä rautakaupassa ostamassa mitään myöskään, kaikki kodin työkalut löytyvät jo kotoa. Saisit mennä nurkkaan häpeämään! Iso poika ja jaksaa valittaa, hyi!


      • AnneJ. kirjoitti:

        Otatko sä noin tosissasi tuon trollauksen? Etkö ymmärrä että samalla nimimerkillä kommentoiva vaan trollaa sua ja siitä vaan nautintoa kun hermostut ja vastailet sille.

        Mitä tarkoittaa " trollaa " ? Minä en ymmärrä kaikkia nuoriso slangeja


      • ...
        pete34 kirjoitti:

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkeillä? Vaikka olisitkin homo, niin pystyt varmaan keksimään oman nimimerkin, olet jo iso poika. HÄPEÄ!

        sinähän olet tämä nik 7 8. Oikea trollien trolli. Keskustelet itsesi kanssa kun täällä ei muita idiootteja ole.


      • Spede34
        AnneJ. kirjoitti:

        Otatko sä noin tosissasi tuon trollauksen? Etkö ymmärrä että samalla nimimerkillä kommentoiva vaan trollaa sua ja siitä vaan nautintoa kun hermostut ja vastailet sille.

        No en tosiaan ota;) Mulla on vapaa päivä ja tässä oon muutaman kaljan tissutellu ja nauranu vedet silmissä;)


      • pete­­­34
        pete34 kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa " trollaa " ? Minä en ymmärrä kaikkia nuoriso slangeja

        Unohdin taas mainita, että olen HOMO!


      • ... kirjoitti:

        sinähän olet tämä nik 7 8. Oikea trollien trolli. Keskustelet itsesi kanssa kun täällä ei muita idiootteja ole.

        En ole kirjoitellu millään muulla nimimerkillä kuin omalla, enkä vastaile omiin viesteihin. Nyt olet poika kyllä pahasti erehtynyt. Ei pitäisi tehdä valheellisia johtopäätöksiä, hyi iso poika! HÄPEÄ!


      • Tarkoittaa että...
        pete34 kirjoitti:

        Mitä tarkoittaa " trollaa " ? Minä en ymmärrä kaikkia nuoriso slangeja

        Okei... trollaaminen tarkoittaa mm: toisten ärsyttämistä keskustelupalstoilla. Ja nää "trollaajat" saa siitä nautintoa jos joku niiden vittuiluun vastailee. Näin olen sen ymmärtänyt enkä kuulu minäkään enää siihen nuorisoporukkaan.


      • pete­­­34 kirjoitti:

        Unohdin taas mainita, että olen HOMO!

        Miksi kirjoitat toisten nimimerkeillä? Vaikka olisitkin homo, niin pystyt varmaan keksimään oman nimimerkin, olet jo iso poika. HÄPEÄ!


      • Spede34 kirjoitti:

        No en tosiaan ota;) Mulla on vapaa päivä ja tässä oon muutaman kaljan tissutellu ja nauranu vedet silmissä;)

        Kaljaa tähän aikaan päivästä, eikö edes hävetä? Hyi, iso poika ja tuleva alkoholisti! Mene nurkkaan häpeämään ja mieti mitä haluat elämältäsi!


      • Tarkoittaa että... kirjoitti:

        Okei... trollaaminen tarkoittaa mm: toisten ärsyttämistä keskustelupalstoilla. Ja nää "trollaajat" saa siitä nautintoa jos joku niiden vittuiluun vastailee. Näin olen sen ymmärtänyt enkä kuulu minäkään enää siihen nuorisoporukkaan.

        Kiitos nuori mies. Pojat ovat ottaneet minut silmätikuksi ja syyttelevät juuri tällaisista asioista, todella törkeää ja valheellista. HÄVETKÄÄ!


      • kyllä kyllä.....
        Spede34 kirjoitti:

        No en tosiaan ota;) Mulla on vapaa päivä ja tässä oon muutaman kaljan tissutellu ja nauranu vedet silmissä;)

        Hah... tää on oikeesti viihdyttävää luettavaa :D Jo siksikin kun tuo kirjautuneella nimimerkillä pete34 ottaa hirveet pultit näistä.


      • ffjkjldf
        pete34 kirjoitti:

        Kaljaa tähän aikaan päivästä, eikö edes hävetä? Hyi, iso poika ja tuleva alkoholisti! Mene nurkkaan häpeämään ja mieti mitä haluat elämältäsi!

        Mites se kellonaika vaikuttaa siihen koska kaljaa juo??


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Kaljaa tähän aikaan päivästä, eikö edes hävetä? Hyi, iso poika ja tuleva alkoholisti! Mene nurkkaan häpeämään ja mieti mitä haluat elämältäsi!

        Jostakin syystä, ei hävetä. Viis kaljaa olen tänään juonut ja nyt ne sitte loppu. Viimeviikolla join vissiin neljä, että kyllä minä varmaan olen alkoholisti.

        Mutta onnekseni, en ole hullu, mutta sinä taidat olla;)
        Lisäksi uskon että olet homo.

        Mutta suksisit nyt pete69, vaikka vittuun häiriköimästä. Minä vainoan sinua loputtomiin;)


      • Spede34 kirjoitti:

        Jostakin syystä, ei hävetä. Viis kaljaa olen tänään juonut ja nyt ne sitte loppu. Viimeviikolla join vissiin neljä, että kyllä minä varmaan olen alkoholisti.

        Mutta onnekseni, en ole hullu, mutta sinä taidat olla;)
        Lisäksi uskon että olet homo.

        Mutta suksisit nyt pete69, vaikka vittuun häiriköimästä. Minä vainoan sinua loputtomiin;)

        Ei, minä en ole hullu enkä myöskään homo, mutta se joka haukkuu toista on. Hyi, iso poika ja alkoholisti! MENE HÄPEÄMÄÄN!


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Ei, minä en ole hullu enkä myöskään homo, mutta se joka haukkuu toista on. Hyi, iso poika ja alkoholisti! MENE HÄPEÄMÄÄN!

        Varmasti oot. Se on taivahan tosi. Onko sulla minkälainen mielitauti? Ja onko sulla lääkkeet loppunu, vai miksi sie näitä järettömyyksiä kirjoittelet, joka ketjun täyteen? Vastaappas nyt.


      • yksin vai kaksinkert
        pete34 kirjoitti:

        Ei, minä en ole hullu enkä myöskään homo, mutta se joka haukkuu toista on. Hyi, iso poika ja alkoholisti! MENE HÄPEÄMÄÄN!

        Hahahah, eikös pikkupojat sano just noin että "se joka haukkuu on ite" Ootko niin tyhmä ettet tajua miks oot tääl silmätikku? Myöntäisit edes olevas hieman yksinkertainen niin jotenkin vois ymmärtää tuon saman asian jauhamisen


      • Spede34 kirjoitti:

        Varmasti oot. Se on taivahan tosi. Onko sulla minkälainen mielitauti? Ja onko sulla lääkkeet loppunu, vai miksi sie näitä järettömyyksiä kirjoittelet, joka ketjun täyteen? Vastaappas nyt.

        Ei minulla ole mielitautia, enkä käyty lääkkeitä. Sinä taidat käyttää, sillä se joka haukkuu toista, on itse.


      • antipete
        pete34 kirjoitti:

        Ei minulla ole mielitautia, enkä käyty lääkkeitä. Sinä taidat käyttää, sillä se joka haukkuu toista, on itse.

        Yksinkertainen ainakin olet, kovin lapsen omaisia kommentteja. Lapsetkin pystyy tuottamaan järkevämpää tekstiä kuin sinä, muka aikuinen mies. Aikuinen ehkä iältään mutta ehkä pikkasen jääny lapsen tasolle,menikö oikein?


      • antipete kirjoitti:

        Yksinkertainen ainakin olet, kovin lapsen omaisia kommentteja. Lapsetkin pystyy tuottamaan järkevämpää tekstiä kuin sinä, muka aikuinen mies. Aikuinen ehkä iältään mutta ehkä pikkasen jääny lapsen tasolle,menikö oikein?

        Ei mennyt oikein, taisi mennä omalla kohdallasi oikein tosin. Sillä se joka haukkuu toista, on itse.


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Ei minulla ole mielitautia, enkä käyty lääkkeitä. Sinä taidat käyttää, sillä se joka haukkuu toista, on itse.

        No, kerro nyt ihmeessä, että miksi häiriköit joka ketjussa? Et taida muistaa, että mikä tämänkään keskustelun aihe on.

        Ja anteeksi nyt kovasti muille, kun kun olen itsekin näissä ketjuissa häiriköinyt. Koittakaa pärjätä, tuon vajaan Peten kanssa;) Mie lähen nyt, helevettiin. Naurukiintiö on täynnä;)


      • sillai kai
        pete34 kirjoitti:

        Ei mennyt oikein, taisi mennä omalla kohdallasi oikein tosin. Sillä se joka haukkuu toista, on itse.

        Meillä kakarat vänkää samalla lailla ku sä, eli kertooko jotain sun älykkyydestä tai sen puuttumisesta


      • Spede34 kirjoitti:

        No, kerro nyt ihmeessä, että miksi häiriköit joka ketjussa? Et taida muistaa, että mikä tämänkään keskustelun aihe on.

        Ja anteeksi nyt kovasti muille, kun kun olen itsekin näissä ketjuissa häiriköinyt. Koittakaa pärjätä, tuon vajaan Peten kanssa;) Mie lähen nyt, helevettiin. Naurukiintiö on täynnä;)

        Älysit siis lopultakin mennä nurkkaan häpeämään, hyvä poika, kirjoitukseni menivät siis lopultakin alitajuntaan. Toivottavasti palaat takaisin sivistyneempänä ihmisenä. Hyvät jatkot sinulle.


      • ooooooooooo
        pete34 kirjoitti:

        Älysit siis lopultakin mennä nurkkaan häpeämään, hyvä poika, kirjoitukseni menivät siis lopultakin alitajuntaan. Toivottavasti palaat takaisin sivistyneempänä ihmisenä. Hyvät jatkot sinulle.

        Koskahan sinä sivistyt ja lopetat sen saman asian jankkaamisen? Vai onko mielestäs sivistynyttä hokea kun papukaija samaa asiaa? Eikö sua yhtään hävetä kun annat noin typerän kuva itsestäs,kyllä vähempikin jankkaaminen samasta asiasta riittää. Onko sulla ymmärrystä siitä että mikä on kohtuullista, että koska kannattaa lopettaa?Naurunalaiseksi teet vaan ittes.


      • Kyllästynyt
        Spede34 kirjoitti:

        Pete34 jaksaa, aina vaan. Lopeta jo, tuo jatkuva häiriköinti. Joka saatanan ketjuunko, sulla pitää kirjoittaa paskaa. On sulle siitä monikin sanonut. Sinä tampio, et vaan puhetta usko. Meneppäs nyt rautakauppaan, ostamaan paksua köyttä ja tuubi vaseliinia. Ja hirtä ittes...

        Tähän väliin haluan nyt sanoa että taidat olla yhdenlainen häirikkö sinäkin. Ja melkein joka ketjussa myös.
        Lapsellista touhua. Lopettakaa jo!!


      • Kyllästynyt
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Tähän väliin haluan nyt sanoa että taidat olla yhdenlainen häirikkö sinäkin. Ja melkein joka ketjussa myös.
        Lapsellista touhua. Lopettakaa jo!!

        Siis tarkoitin tätä Spede34.


    • HAhahahaaa

      Kyllä aamen vitullinen ihrakasa ja suu vähän "Vinos XD" :DDDDDDD

    • jon i

      ihan tuli mieleen että onkohan tuo pete34 häädetty Joni? jotenkin vaan tuli sellainen fiilis

      • Ei, en suinkaan. Olen teidän hiljainen vartija, tarkkaileva suojelija, pimeä ritari ja pistän teidät häpeämään hävyttömistä kommenteista.


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Ei, en suinkaan. Olen teidän hiljainen vartija, tarkkaileva suojelija, pimeä ritari ja pistän teidät häpeämään hävyttömistä kommenteista.

        Vai että pimeyden ritari:) Sun päässä on pimeää, kuin afrikkalaisen miehen hanurissa. Ei oo valoja, ei.


      • Spede34 kirjoitti:

        Vai että pimeyden ritari:) Sun päässä on pimeää, kuin afrikkalaisen miehen hanurissa. Ei oo valoja, ei.

        Olen häpäissyt sinut jo totaalisesti, jos jatkaisin niin nolaisin sinua jo liikaa. En aio kommentoida enempää tähän. Työt kutsuu ja pitää pistää ihmiset häpeämään


      • Spede34
        pete34 kirjoitti:

        Olen häpäissyt sinut jo totaalisesti, jos jatkaisin niin nolaisin sinua jo liikaa. En aio kommentoida enempää tähän. Työt kutsuu ja pitää pistää ihmiset häpeämään

        Tuota samaahan sinä koko ajan hoet. Sulla on pää sekaisin, ku Haminan kaupunki, eli lepakoita tapulissa! Laahaako sulla tosiaan jarrut päässä, niin pahasti, että et pysty tuottamaan järkevämpää tekstiä. Minä epäilen, että koska pete34 on homo ja sitä on jyystetty perseeseen, niin siellä suolessa, on se paska tiivistynyt tulpaksi. No sitten, kun ulospääsy paskalta on estynyt, niin se on valinnut seuraavaksi helpoimman pako-paikan. Tässä tapauksessa, se on ollut epäilemättä, täysin tyhjä pää. Tämä on toden näköisesti, tapahtunut yli kaksi vuosikymmentä sitten. Lyhyempi aika, ei tule kysymykseen, sillä niin paljon on paskaa Pete34;n päässä.


      • Lujaa menee
        Spede34 kirjoitti:

        Tuota samaahan sinä koko ajan hoet. Sulla on pää sekaisin, ku Haminan kaupunki, eli lepakoita tapulissa! Laahaako sulla tosiaan jarrut päässä, niin pahasti, että et pysty tuottamaan järkevämpää tekstiä. Minä epäilen, että koska pete34 on homo ja sitä on jyystetty perseeseen, niin siellä suolessa, on se paska tiivistynyt tulpaksi. No sitten, kun ulospääsy paskalta on estynyt, niin se on valinnut seuraavaksi helpoimman pako-paikan. Tässä tapauksessa, se on ollut epäilemättä, täysin tyhjä pää. Tämä on toden näköisesti, tapahtunut yli kaksi vuosikymmentä sitten. Lyhyempi aika, ei tule kysymykseen, sillä niin paljon on paskaa Pete34;n päässä.

        BB- asukkaiden haukkuminen vaihtui toisten kommentoijien haukkumiseksi.
        Ai ai kun menee lujaa; D


      • Spede34
        Lujaa menee kirjoitti:

        BB- asukkaiden haukkuminen vaihtui toisten kommentoijien haukkumiseksi.
        Ai ai kun menee lujaa; D

        Täältä on yritetty savustaa pois, erästä henkilöä, joka on häirinnyt keskusteluja. Ei sen kummempaa. Kyllähän se ikävää on, mutta jospas tilanne rauhoittuisi, kun ko. Henkilön identiteetti on paljastunut. Päästään taas haukkumaan, niitä pölvästejä siellä talossa;)


      • Lujaa menee
        Spede34 kirjoitti:

        Täältä on yritetty savustaa pois, erästä henkilöä, joka on häirinnyt keskusteluja. Ei sen kummempaa. Kyllähän se ikävää on, mutta jospas tilanne rauhoittuisi, kun ko. Henkilön identiteetti on paljastunut. Päästään taas haukkumaan, niitä pölvästejä siellä talossa;)

        Aika erikoinen tapa sulla.
        Toinen luultavasti sai vain lisää vettä myllyynsä:D


      • Spede34
        Lujaa menee kirjoitti:

        Aika erikoinen tapa sulla.
        Toinen luultavasti sai vain lisää vettä myllyynsä:D

        En usko. Muuten tänne alkaa ilmestyä tyypin elämänkerta, pienissä paloissa. Voin sanoa että hän ei todellakaan halua paljastua;) Jatketaan bb aiheisilla jutuilla:)


      • Lujaa menee
        Spede34 kirjoitti:

        En usko. Muuten tänne alkaa ilmestyä tyypin elämänkerta, pienissä paloissa. Voin sanoa että hän ei todellakaan halua paljastua;) Jatketaan bb aiheisilla jutuilla:)

        Ehkä parempi niin. Johan tuota riitelyä olikin riittävästi.


    • wret

      Tuija ulos tänään ny6t kun siihen mahdollisuus. Tuija on kaksinaamainen. Toki8 eniten haukkunut Tuulikkia. Jonathanin hännystelijä. Pilasi mahdollisuudet voittoon.

    • Miksi pilkkaatte Tuijaa hävyttömästi? HÄVETKÄÄ!

    • duunari 1234

      - Tasapaksu pötkäle
      - Seläntakana puhuja
      - Huom, syö ruuan muutamalla purasulla, nielee kokonaisena potut, ahne
      - Kieroilee itsensä pitkälle

      • glcc

        Lattana miehen"perse".yöh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      50
      5015
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3287
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1422
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1275
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      967
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      888
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      219
      750
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      738
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe