Yritä jo ymmärtää Teuvo

Totuutta rakastava

Sinut otettiin joskus, yli kaksikymmentävuotta sitten vakavasti, mutta itse tyrit mahdollisuutesi. Sinua ei enää kukaan ota vakavasti, olet vain pelle ihmisten silmissä. Voit lopettaa missiosi ja palata valokuvaajksi.

15

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Keneen tämä suuri puskadivisioona sitten vihansa purkaisi, jos minä täältä poistuisin?

      Ja tästä keskustelusta poistun nyt.

      • Kysymys.

        on siitä että projisoit oman aggressiivisuutesi muihin ja näin ollen kuvittelet olevasi vihattu.

        Jos julistaisitkin kristinuskon aitoa sanomaa, voisi olla että joku ei tykkäisi.


      • Minä ite
        Kysymys. kirjoitti:

        on siitä että projisoit oman aggressiivisuutesi muihin ja näin ollen kuvittelet olevasi vihattu.

        Jos julistaisitkin kristinuskon aitoa sanomaa, voisi olla että joku ei tykkäisi.

        Teuvo ei ymmärrä älkää nakelko enään helmiä sioille ei ne niitä osaa arvostaa.


      • Kysymys. kirjoitti:

        on siitä että projisoit oman aggressiivisuutesi muihin ja näin ollen kuvittelet olevasi vihattu.

        Jos julistaisitkin kristinuskon aitoa sanomaa, voisi olla että joku ei tykkäisi.

        Kristinuskon aito sanoma ei perustu valheeseen - jolla kaikki kaltaisesi tekopyhät on mukamas tehty kristityiksi - vaan totuuteen, jota sinäkin loppuun asti silmittömästi vihaat.

        Sillä Jeesus ei valehdellut:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."


      • Niin.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kristinuskon aito sanoma ei perustu valheeseen - jolla kaikki kaltaisesi tekopyhät on mukamas tehty kristityiksi - vaan totuuteen, jota sinäkin loppuun asti silmittömästi vihaat.

        Sillä Jeesus ei valehdellut:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        "Kaikki tulevat vihaamaan teitä minun nimeni tähden, mutta se, joka kestää loppuun asti, pelastuu."

        Lentävästä lautasesta ammennettu tietohan se on ainoa luotettava totuus.


      • Niin. kirjoitti:

        Lentävästä lautasesta ammennettu tietohan se on ainoa luotettava totuus.

        Ne ovat niitä avaruuden pahoja henkiä, joista Paavalikin jotain tiesi.

        Mutta sinulle ne tarjoavat oivallisen keinon herjata Totuuden Henkeä.

        "Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat,"

        "Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja."

        "Mutta nämä ihmiset herjaavat sitä, mitä eivät tunne, ja sillä, minkä he luonnostaan, järjettömien eläinten tavoin tuntevat, he saattavat itsensä turmioon."

        "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas.

        Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään kristityiksi vaikka eivät ole -- Saa-tanan synagogaa he ovat!"


      • Annat..
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Ne ovat niitä avaruuden pahoja henkiä, joista Paavalikin jotain tiesi.

        Mutta sinulle ne tarjoavat oivallisen keinon herjata Totuuden Henkeä.

        "Nuo ihmiset herjaavat sellaista, mitä eivät tunne. Siinä he ovat kuin järjettömät eläimet, jotka luonto on tarkoittanut pyydystettäviksi ja tapettaviksi, ja eläinten lailla he myös tuhoutuvat,"

        "Yhtä kaikki nämä hurmahenget tekevät samalla tavoin. He saastuttavat ruumiinsa, halveksivat Herraa ja hänen valtaansa ja herjaavat henkivaltoja."

        "Mutta nämä ihmiset herjaavat sitä, mitä eivät tunne, ja sillä, minkä he luonnostaan, järjettömien eläinten tavoin tuntevat, he saattavat itsensä turmioon."

        "Minä tiedän sinun ahdinkosi ja köyhyytesi -- sinun, joka kuitenkin olet rikas.

        Minä tiedän, miten sinua herjaavat nuo, jotka sanovat itseään kristityiksi vaikka eivät ole -- Saa-tanan synagogaa he ovat!"

        Taas ymmärtää että olet totuuden henki Teuvo.


      • Annat.. kirjoitti:

        Taas ymmärtää että olet totuuden henki Teuvo.

        Jos en olisi tätäkään saanut elämässäni todeksi elää, en taatusti olisi täällä kaltaistesi ivan ja plikan kohteena:

        Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Minua hän ei lähettänyt Jerusalemista vaan silloisen Oulun läänin Ruukin kunnasta.

        Ensiksi luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin
        viideksi vuodeksi, ja kun totuus sielläkin torjuttiin, niin kuin täälläkin, niin sitten heinäkuussa näihin kaikkialle maailman ääriin leviäviin nettikeskusteluihin.


      • Ahaa.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Jos en olisi tätäkään saanut elämässäni todeksi elää, en taatusti olisi täällä kaltaistesi ivan ja plikan kohteena:

        Ollessaan heidän kanssaan aterialla Jeesus sanoi: "Älkää lähtekö Jerusalemista, vaan jääkää odottamaan sitä, minkä Isä on teille luvannut ja mistä olette minulta kuulleet.

        Johannes kastoi vedellä, mutta teidät kastetaan Pyhällä Hengellä. Siihen ei ole enää montakaan päivää."

        Silloin ne, jotka olivat koolla, kysyivät häneltä: "Herra, onko nyt tullut se aika, jolloin sinä rakennat Israelin valtakunnan uudelleen?

        Hän vastasi: "Ei teidän kuulu tietää aikoja eikä hetkiä, jotka Isä oman valtansa nojalla on asettanut.

        Mutta te saatte voiman, kun Pyhä Henki tulee teihin, ja te olette minun todistajani Jerusalemissa, koko Juudeassa ja Samariassa ja maan ääriin saakka."

        Minua hän ei lähettänyt Jerusalemista vaan silloisen Oulun läänin Ruukin kunnasta.

        Ensiksi luterilaisen seurakunnan kaikkiin toimintoihin
        viideksi vuodeksi, ja kun totuus sielläkin torjuttiin, niin kuin täälläkin, niin sitten heinäkuussa näihin kaikkialle maailman ääriin leviäviin nettikeskusteluihin.

        Taas Teuvo löysi porsaanreiän, nyt sille että on vain Raamattupalstalla. Muistattehan kun hän taannoin joutui nigerialaiskirjeen huijaamaksi kun oli niin otettu siitä että hänen tekstejään luetaan afrikassakin.


    • Ymmärtäväinen

      Ettekö tekään ymmärrä?

      Teuvo etsii ystävää, joka ymmärtää.

      • Väärässä olet sinäkin vaikka ymmärtäväinen luulet olevasi.

        Ei etsi Teuvo enää totuudella ystäviä, koska se on täysin mahdotonta niitä saada, ja kaiken lisäksi vastoin Raamatun totuutta.

        Kyllä minä silloin riemastuin kun sain läpikäydä Pyhän Hengen koulutusjakson, kun hän paransi minut terveeksi menneisyyden haavoista, ja omista synneistäkin.

        Ja antaessaan tietää totuuden Raamatun totuudesta, niin todella uskoin, ettei tässäkään maassa ole varmaankaan yhtään itsensä uskovaiseksi uskovaa, joka ei tätä samaa totuuden tietä lähtisi elämäänsä etsimään.

        Jo ensimmäiset vuodet luterilaisen seurakunnan kaikissa toiminnoissa osoittivat todeksi tämän Jeesuksen ilmoituksen isälleen:

        "Minä olen ilmoittanut heille sanasi, ja he ovat saaneet osakseen maailman vihan, koska eivät kuulu maailmaan, niin kuin en minäkään kuulu."

        Ja jo tätä tämäkin Jeesuksen ilmoitus piti jo todeksi elää: "Viholliset ovat oman talon väkeä."

        Ja oman talon väkeä olivat myöskin seurakunnan kirkkoherra ja Oulun piispa, silloin kun vielä seurakunnan jäsen olin.


    • tikku

      Tämä Teuvo ei pysty ymmärtämään, joten antakaa hänen olla. Olen itse yrittänyt keskustella järkevästi samantyyppisen ihmisen kanssa, mutta se on valitettavasti mahdotonta. Jankkaamisesta ei tule ikinä loppua, mt-tapaus, tuolla em. tuttavallani se oli F20.

      • Kyllä se sinun kohdalla loppuu jo paljon ennen kuin saat tietää loppusijoituspaikkasi.

        Sen olen saanut nähdä toteutuneen jo monen rienaajan kohdalla.


      • Jälleen.
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä se sinun kohdalla loppuu jo paljon ennen kuin saat tietää loppusijoituspaikkasi.

        Sen olen saanut nähdä toteutuneen jo monen rienaajan kohdalla.

        Teuvo rehvastelee siää että on kironnut vastustajansa kuoliaaksi, sen ohella että taas lausui kadotustuomion.

        Mistäköhän johtuu että Teuvon arkkivihollisekseen nimittämä Reijo J. -pappi elää ja voi hyvin, 22 vuotta Teuvon kirouksen jälkeenkin.


      • tikku
        TeuvoSuni kirjoitti:

        Kyllä se sinun kohdalla loppuu jo paljon ennen kuin saat tietää loppusijoituspaikkasi.

        Sen olen saanut nähdä toteutuneen jo monen rienaajan kohdalla.

        Sinähän et kenenkään "loppusijoituspaikkaa" määrää vaikka niin tunnut luulevan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      48
      4974
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3267
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      27
      1405
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1245
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      74
      943
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      878
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      857
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      215
      731
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      728
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      697
    Aihe