HASSUN HAUSKAT TORNIO & HAAPARANTA!

Late Lapista.

Torniossa ja Haaparannassa on molemmissa komiat rautatieasemat, mutta Torniossa se on annettu jonkun komeljanttarijengin käyttöön ja Haaparannassa kakaroiden temmellyspaikaksi!
Torniossa matkustajat astuvat junaan ja siitä pois, jossakin Torpin takana olevassa pajupensikossa!
Haaparannassa pitää matkustaa Luleoon asti, ennen kuin edes pääsee junankyytiin!
Eikö nämäkin touhut vaikuta pitkälti hölömöläisten touhulta?



http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=3&cad=rja&uact=8&ved=0CC8QFjAC&url=http://yle.fi/uutiset/tornion_rautatieasema_hiljenee_lopullisesti/5607123&ei=ltBNVJSjLMLmyQOapoA4&usg=AFQjCNFy2cWtBHivCPTRi1tpNmh-c5kfPA&bvm=bv.77880786,d.bGQ


http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&frm=1&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CB4QFjAA&url=http://fi.wikipedia.org/wiki/Haaparannan_rautatieasema&ei=atFNVOvBMIeAywOUz4KYDw&usg=AFQjCNHCoVGVuiygLmGuRAj0u-aKo_U7TA

Late Lapista.

17

284

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tired

      Laten jutut on hölmöläisen juttuja.

    • gfadf

      Haaparannalle alkaa henkilöliikenne joko vuonna 2015 tahi 2016.
      Kyllä se TornionkinHenkilöliikenne joskus alkaa uudestaan.

    • kuhan kirjoitin

      sulle se ei sitten kelpaa mikään. koita nyt tajuta et tänä päivänä ei ole torniosta enään junalla kulkijoita. mutta sentään juna pysähtyy edelleen torniossa, seisakkeella jossa katos ja parkkipaikka ja pitkä laituri, eikä ole mikään vaikea pääsynen paikka, ole varmaan ees käynyt siellä? vai luuleks et pysäkki on edelleen vanha seisake. ja ihan joka viikko menee molempiin suuntiin, ja aina on pysähtynyt. ja onko hankala konduktööriltä ostaa lippu 1.linkkiisi vedoten, ei ole! ja jos ennakkoon ostat netistä niin vaikka ärrältä lunastat sen tai voit jopa tulostaa sen kotona ihan omalle paperille. tapoja vaikka mitä jos vaan jaksaisit vr:n sivuja lukasta. ja tiedoks vaan että kulkijoita vähän torniosta nykyään mihinkään suuntaa et ihan turha piettää asemaa auki ja muutenkaan olemassa. linja-autotki aika harvoin täynnä, pois lukien sesongit

    • Late Lapista.

      Justiinsa juu! ja kun matkustaa lentsikalla taikka omalla autolla, ei tarvitse vierailla Torpin pajupensikon laitureilla!
      No onneksi noita rautatieasemia ei ole vielä muutettu pakoloiskeskuksiksi!

      Late Lapista.

      • kuhan kirjoitin

        pitkissä matkoissa juna on hyvä kuten tornio-helsinki. ei kuule lentokoneilla pääse joka paikkaan vai oleks päässyt lentsikalla vaikkapa torniosta helsinkiin. linja-autoilla sentään pääsee melkein minne vaan vaikkapa torniosta utsjoelle tai kilpisjärvelle.
        Mutta junille ei ole nykyään tarpeeksi matkustajia että asemien käyttöaste tulisi kaikki käyttöön. silloin riittää aivan hyvin seisakkeet. ja jos tuntuu et sulla on joku hel.etin pelko seisakkeihin niin nouse kemistä junaan, ei ole vaikeeta. eikä torppiin ole kauhea matka mennä. ja mitä minä olen junalla mennyt kolariin niin harvoin täynnä, ainoastaan hiihto ja joulusesonkina täynnä. ikinä ole ollut kesällä ja syksyllä täynnä.
        linja-autovuorojaki vain vähennetään ku yksin kertaisesti ei ole käyttäjiä tai kulkevat omilla autoilla


      • tekstarit

        Ja tämän päivän posarista voi lukea Laten oikean nimen?


      • Late Lapista.
        kuhan kirjoitin kirjoitti:

        pitkissä matkoissa juna on hyvä kuten tornio-helsinki. ei kuule lentokoneilla pääse joka paikkaan vai oleks päässyt lentsikalla vaikkapa torniosta helsinkiin. linja-autoilla sentään pääsee melkein minne vaan vaikkapa torniosta utsjoelle tai kilpisjärvelle.
        Mutta junille ei ole nykyään tarpeeksi matkustajia että asemien käyttöaste tulisi kaikki käyttöön. silloin riittää aivan hyvin seisakkeet. ja jos tuntuu et sulla on joku hel.etin pelko seisakkeihin niin nouse kemistä junaan, ei ole vaikeeta. eikä torppiin ole kauhea matka mennä. ja mitä minä olen junalla mennyt kolariin niin harvoin täynnä, ainoastaan hiihto ja joulusesonkina täynnä. ikinä ole ollut kesällä ja syksyllä täynnä.
        linja-autovuorojaki vain vähennetään ku yksin kertaisesti ei ole käyttäjiä tai kulkevat omilla autoilla

        Omilla autoilla ajelenkin! Ja pääsen rapulta rapulle !
        Se on tuo hintapolitiikka joka karsii juna ja bussimatkustajia !

        Late Lapista.


      • kuhan kirjoitin
        Late Lapista. kirjoitti:

        Omilla autoilla ajelenkin! Ja pääsen rapulta rapulle !
        Se on tuo hintapolitiikka joka karsii juna ja bussimatkustajia !

        Late Lapista.

        höpö höpö, ei niissä hinnoissa ole mittään vikaa. kyllä vaan ainaki mulle on kelvanut hinnat. ja jos kuule on ainakin sesonkeina ollut minun nähen aina täynnä linkut ja junat, niin kukas/mikäs niitä muka sitten karsis. usein ollut jopa niin täynnä että olen ollut "viimeinen matkustaja" ja ihan just 52 hengen bussi ja junatki ollut täynnä ainaki parhaana talvisesonkina. junassa on lähes aina ollut varmasti muutama tyhjä, mut silti aika täynnä. ja on kuule niin että vähempi on keväällä ja syys-talvi taitteessa ei kuule moniakaan huvita "sekasäässä" lähteä mihinkään ja kesä ja syksy on sit ollut vaihtelevaa, syksystä ainaki että ruska-aika kans vetää ainaki linkut täyteen. olen pistänyt merkille että vaikka helsinkiin menee junal niin pääsee jo alle satasella reilusti mut meeppä linkul hyvä että et ole viel köyhä ku pääset perille


      • Late Lapista.
        kuhan kirjoitin kirjoitti:

        höpö höpö, ei niissä hinnoissa ole mittään vikaa. kyllä vaan ainaki mulle on kelvanut hinnat. ja jos kuule on ainakin sesonkeina ollut minun nähen aina täynnä linkut ja junat, niin kukas/mikäs niitä muka sitten karsis. usein ollut jopa niin täynnä että olen ollut "viimeinen matkustaja" ja ihan just 52 hengen bussi ja junatki ollut täynnä ainaki parhaana talvisesonkina. junassa on lähes aina ollut varmasti muutama tyhjä, mut silti aika täynnä. ja on kuule niin että vähempi on keväällä ja syys-talvi taitteessa ei kuule moniakaan huvita "sekasäässä" lähteä mihinkään ja kesä ja syksy on sit ollut vaihtelevaa, syksystä ainaki että ruska-aika kans vetää ainaki linkut täyteen. olen pistänyt merkille että vaikka helsinkiin menee junal niin pääsee jo alle satasella reilusti mut meeppä linkul hyvä että et ole viel köyhä ku pääset perille

        Joopas se joo! Kyllä minäkin olen havainnut autoni ikkunasta jotta ruska taasen oli ja meni!
        Kaksi henkeä kuitenkin matkustaa omalla autolla halvemmalla kuin linja-autolla, en tiedä vaikuttaako tuo köyhyyteen vaiko ei, mutta noin se vain on, ja oli jo 90 luvulla !


        Late Lapista.


      • kuhan kirjoitin
        Late Lapista. kirjoitti:

        Joopas se joo! Kyllä minäkin olen havainnut autoni ikkunasta jotta ruska taasen oli ja meni!
        Kaksi henkeä kuitenkin matkustaa omalla autolla halvemmalla kuin linja-autolla, en tiedä vaikuttaako tuo köyhyyteen vaiko ei, mutta noin se vain on, ja oli jo 90 luvulla !


        Late Lapista.

        kyl minä sen tiän että autolla on halvempaa ! aika kummaa ku ensin kitiset ku ei junat kulje ja sit hurraat autojen halpuutta ?!?!?!?


    • http://fi.wikipedia.
    • http://fi.wikipedia.

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Oulu–Tornio-rata

    • vonkaukko

      Hanna Mäntylä perussuomalaisista asialle niin alkaa tapahtumaan.lapin kepuukkoja ei kiinnosta kuin mopoauto asiat, alkon hallintoneuvostossa istumiset ja kepulainen koplaus omalle suvulle ja puolueelle.

      • ---

        Hevonkukkua. Yks tai edes useampi Mäntylä ei mitään muuta.


    • järkikäteennulikat

      Ei mitää yhteiskunnan varoja kannattamattomille yhteyksille. Torniolaiset nii köyhiä, että ei ne matkusta minnekään. Eikä kukaan halua tornioon tulla. ei torniossa ole mitään!!! Seuraavaksi varmaan vaaditte lentokenttää? Se teidän yhteinenkin lopetetaan kohta. Järkeä idiootit vaatimuksillenne höh...

    • Late Lapista.

      " Torniolaiset nii köyhiä, että ei ne matkusta minnekään. Eikä kukaan halua tornioon tulla. ei torniossa ole mitään!!!"


      Ja höpö höpö! melko vilkas liikenne Tornio/Haaparannassa ainakin on lähes ympäri vuoden ! seassa näkyy olevan melkoisesti Norjalaisia ja Venäläisiäkin kaaroja !


      Late Lapista.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe