Viestittely naisen kanssa

1+6

Laitan naiselle viestiä, jolloin hän vastaa ja vaihdamme kuulumisia hymiöitä käyttäen ja välillä hieman flirttailevasti. Kuitenkaan hän ei itse yleensä aloita viestittelyä, paitsi jos olen ollut pari viikkoa laittamatta mitään. En haluaisi aina olla se joka sen aloittaa, etten olisi liian painostava eikä juttu etene näin mihinkään suuntaan. Aina kun laitan viestin niin mulla on todella epätoivoinen olo ja pelkään että nainen luulee myös näin. Tämän takia tavatessakaan on vaikea muodostaa mitään syvempää jännitettä kun tuntuu että itse on joku pervo ahdistelija, vaikka ollaan välillä oltu tiiviissäkin tunnelmissa.

Eikö häntä loppujen lopuksi edes kiinnosta?

19

4664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      Voi harmi, että koet asian tuolla tavalla. Hän tuskin pitää sinua pervona ahdistelijana! Jos hän on vain pidättyväistä luonnetyyppiä, hän toden näköisesti odottaakin sinun olevan koko ajan se aloitteellinen osapuoli.

      Kysy suoraan mistä kiikastaa.

      • 6+1

        Tähän haluan vielä lisätä, että kun ensimmäisen kerran tavattiin, niin hän pommitti minua viesteillä enkä koskaan ottanut häneen yhteyttä. Tästä on vajaa vuosi aikaa ja tähän mennessä juttu on kääntynyt ehkä liikaa kaverilliseksi. Olisi kai pitänyt toimia silloin kun hän oli täysin lääpällään minuun ja olettaa nyt ehkä etten minä halua muuta kuin olla kaveri.


      • ......
        6+1 kirjoitti:

        Tähän haluan vielä lisätä, että kun ensimmäisen kerran tavattiin, niin hän pommitti minua viesteillä enkä koskaan ottanut häneen yhteyttä. Tästä on vajaa vuosi aikaa ja tähän mennessä juttu on kääntynyt ehkä liikaa kaverilliseksi. Olisi kai pitänyt toimia silloin kun hän oli täysin lääpällään minuun ja olettaa nyt ehkä etten minä halua muuta kuin olla kaveri.

        Tuo analyysisi osuu todennäköisesti aivan oikeaan.


      • 1+6
        ...... kirjoitti:

        Tuo analyysisi osuu todennäköisesti aivan oikeaan.

        Tai siis tietenkin vastasin hänelle aina mutta en ikinä itse aloittanut sitä


      • minna 95
        ...... kirjoitti:

        Tuo analyysisi osuu todennäköisesti aivan oikeaan.

        Voit työntää tuon analyysisi anaaliisi, ketään ei kiinnosta tollainen pervo vanhempi äijä.


      • Anonyymi

        "hän toden näköisesti odottaakin sinun olevan koko ajan se aloitteellinen osapuoli."

        Hieno elämä edessä kun joutuu kantamaan kommunikaatiota. Ajatellaas nämä suhteeseen, mitä tapahtuu kun mies väsähtää ainaiseen vetäjän rooliin?

        "Tuntuu kuin väliltämme olisi kuollut jotain" terveisin nainen. Jep, se mikä kuoli oli valmis ateria joka tuotiin pöytään. Se oli puhtaat vaatteet jotka viikattiin suoraan kaappiin. Se oli se yksipuolinen vaiva mitä mies näki naisen eteen saamatta mitään vastaavaa tilalle.

        Olen oppinut sen että jos nainen ei hoida omaa osuuttaan kommunikaatiosta niin minä pistän sen jutun lihoiksi ja jatkan matkaa, ihan sama kuinka kuuma kissa tai ihan luonne - minä jatkan yksin koska se yksinäisyys ei ollut lähelläkään loppua. Naisia jotka heittävät nuo länget miehen niskaan on pilvin pimein seuramarkkinoilla ja kaikkien heidän kanssaan suhde menee lopulta vituiksi koska yksi ihminen ei voi luoda kahden ihmisen välistä suhdetta johdonmukaisesti. Se on yksinkertaisesti mahdonta ja sen sanoo niin logiikka kuin myöskin terve emotionaalisuus jossa voidaan empatisoida helposti sitä osapuolta joka joutuu aina vain pyrkimään.

        Yksikään nainen joka laittaa miehen tuohon asemaan ei ole yhdenkään miehen arvoinen.


    • 1+6

      Siis kun välillä ollaan ihan kuin kavereita ja välillä touhu menee läheiseksi. Usein toinen tai molemmat luullaan että toinen ei ole enää kiinnostunut, vaikka ollaan se toisillemme osoitettu monet kerrat. Pitääkö mun miehenä pitää tätä viestittelyä ja juttua yllä ja kuinka usein voin laittaa viestiä. Tunteita ei kait viestissä saa sanoa koskaan enkä livenä sitä voi tehdä, kun usein ei olla kahdestaan. Ne pari kertaa kun ollaan oltu kahdestaan niin ollaan puhuttu vain pinnallisia ja ne tapaamiset on usein tullut sattumalta ja kestänyt vain hetken. Nainen on hyvännäköinen ja saa paljon huomiota miehiltä, joten voihan olla että hän on myös peluri.

      Mutta oletetaan nyt että naista kiinnostaa edes jollain tasolla, niin miten saan jutun etenemään ja millaisia viestejä voin hänelle laittaa jos juttu on taas tippunut ns. kaveritasolle.

      • ......

        Ehkä nuorempien naisten pitäisi vastata, mutta itse olin aikoinaan otettu, kun mies uskalsi kertoa face to face olevansa aivan lääpällään minuun. Rakastuin siinä silmänräpäyksessä.

        Vaikea sinua kyllä on yllyttä tuohonkaan, jos nainen sittenkin osoittautuu peluriksi, niin särjet vain sydämesi.


    • mis1

      Seuraavalla kerralla mene, suutele (tai sano suoraan mitä tunnet) ja katso mikä tulos. Jotku naiset haluavat rohkean miehen, eivätkä ujoa poikaa.

      • Anonyymi

        Montako saatanan taistelua miehen täytyy käydä, jokaikinen päivä valloittaa se nainen, joka päivä vahvistaa naisen arvo ja menettää siinä sivussa omansa koska ei olla koskaan syy aktiolle, vain aktion aikaansaaja?

        Minä olen aivan vitun kyllästynyt olemaan se rohkea mies. Minä haluan olla OIKEA MIES joka on osaltaan myös minua kohtaavan huomion ja vaivannäön kaipuinen olento. Minä en halua enää ainuttakaan naista joka pitää valloittaa ja pitää valloitetuna, huolimatta siitä että olen aikojen kuluessa kehittynyt oikein helvetin taitavaksi siinäkin pelleroolissa, pakon edessä tietenkin.

        Ja tälläistä pakkoako sitten naiset ajavat todeksi? Sitä että itsestään on lobotomisoitava sellainen puoli ollakseeen raaa raaa RAAA miehekäs mies. Taitaa olla sellainen ajatusmalli miehen glorifiointia, ongelma on omissa nupeissanne ja ratkaisu ei ole odottaa miehiltä epäinhimillistä kieroutumista. Luulisi tajuavan kanssasiskojen kokemuksista että se maaginen miehinen mies ei ole kuitenkaan loppukädessä se hyvä valinta; caveat emptor.

        Tämmöiset pidäkkeettömät mouhoamiset täällä tällä erää.


    • kuumarauta1

      Se on se kuplavaihe. Vaikka ois kuinka ujo niin silloin pitää toimia. Sama on kaupankäynnissä yms. Kun asiakas on kuuma kuin hellan koukku kaupat tulee, mutta niinkuis tiiätte rauta jäähtyy ja sitten on turha takoa enää...

    • rimojjgg

      Mulla oli naispuolisen kaveri joka itse aina kirjoitti sen ensimmäisen viestin ja sitten vaihdettiin kuulumiset. Kerran sitten itse tein avauksen ja se osui hänelle huonoon rakoon, niin laitoin vain anteeksi pyynnön että olin häirinnyt.

    • rikkinäinenpuhelin

      Mulla oli naispuolisen kaveri joka itse aina kirjoitti sen ensimmäisen viestin ja sitten vaihdettiin kuulumiset. Kerran sitten itse tein avauksen ja se osui hänelle huonoon rakoon, niin laitoin vain anteeksi pyynnön että olin häirinnyt.

    • Anonyymi

      Alaks

    • Anonyymi

      Haluatko munaa tuu tänne

    • Anonyymi

      Naiset lokeroi juttelevan miehen heti kaveri lokeroon ja sieltä on vaikea päästä pois. Hakevat sitten seksi ja seurusteluseuransa jostain muualta. Eikä auta vaikka vähän flirttailisi nainen luulee sitä vitsiksi. Terveisin monen naisen kaveri.

      • Anonyymi

        Ei naiset tajua sitä että ensin tutustutaan ja sitten liikutaan eteenpäin tai taaksepäin. Heille se on joko tai heti alussa röyhkein vie monesti voiton vaikka väittävät etteivät sellaisesta pidä.


    • Anonyymi

      Tämä on vanha aloitus, mutta sinäänsä hyvä keskustelun aihe.
      Kaikki naiset eivät pidä pelkistä hymiöiden vaihtelusta, tai se on heille pelkkää viihdettä, jota jaksaa ehkä vain hyvällä hetkellä. Mikäli nainen arvostaa älykästä keskustelua, niin hän todennäköisesti haluaa sisältöä myös viestittelyyn, muutoin jäät pelkäksi hyvän hetken tutuksi.

    • Anonyymi

      Itse jättäsin niikseen yrittää vai kuinka helposti saa sut ripustautumaan itseensä voidakseen itse tehdä selkäsi takana mitä huvittaa ja sä olet lyhyessä talutushihnassa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      66
      3163
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      548
      3004
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      37
      2225
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      1982
    5. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1815
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      305
      1795
    7. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      9
      1572
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      101
      1295
    9. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      63
      1208
    10. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      23
      1185
    Aihe