Pimeät pyöräilijät, HEI!

nyrkillä silmään!

Ostakaa jo se 10e lamppu fillariinne, kun vielä olette hengissä sitä ostamaan. Heijastinliivikään ei maksa, kuin nelisen euroa halvimmillaan. Kalliiseen pyörään on varaa, mutta,,,,? Taas tänä aamuna meinasin erään teitä pimeistä tappaa, kun mustissa vatteissa ajoit aikuinen n.20v eteeni satakunnankadulla, ilman valoja. ps.näytit keskisormea, vaikka itse olit syyllinen vaaratilanteeseen? Olette te olevinanne fiksua väkeä, mutta määränne onneksi koko ajan harvenee asenteenne vuoksi.

55

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitähäh?

      Lampun saa muutamalla eurolla ja heijastinliivin parilla eurolla, mutta millä hinnalla sais sitä järkeä?

    • himokalle¨

      Ei riittäny enää rahat lamppuun, kun pyörä maksoi yli tonnin ja pyöräilytekstiileihinkin meni seittemänsataa...

      • kerro parempi

        huono vitsi


    • …………..

      Heijastinliivissä on tietysti se vaara, että kun sen kanssa on kerran lähtenyt liikkeelle, ei koskaan enää uskalla lähteä ilman. Jos siis on hämärää/pimeää. Näin kävi mulle.

    • trgfdgfd

      Vielä kun nuo halvat lamput saisi jotenkin järkevästi kiinni pyörään. Otsalampun käyttö taas on kielletty niin mennään sitten pimeänä.

      En tosin ihan ymmärrä miten lamppu vaikuttaa hengissä pysymiseen. Eteensä näkemisessä se helpottaa joissain tilanteissa.

      • eetukenkkunen

        "En tosin ihan ymmärrä miten lamppu vaikuttaa hengissä pysymiseen"

        Nonni. Joku kuulutti järkeä pyöräiljöille, mutta edellisellä kirjoittajalla sitä nyt ei kuitenkaan näemmä ole. Eikö missään koskaan ole tullut vastaan sellainen vanha slogani, jossa kehotetaan että "NÄE JA NÄY PIMEÄSSÄ". Tätä voitkin pureksia hetken aikaa, palataan sitten asiaan.


      • trgfdgfdgfd
        eetukenkkunen kirjoitti:

        "En tosin ihan ymmärrä miten lamppu vaikuttaa hengissä pysymiseen"

        Nonni. Joku kuulutti järkeä pyöräiljöille, mutta edellisellä kirjoittajalla sitä nyt ei kuitenkaan näemmä ole. Eikö missään koskaan ole tullut vastaan sellainen vanha slogani, jossa kehotetaan että "NÄE JA NÄY PIMEÄSSÄ". Tätä voitkin pureksia hetken aikaa, palataan sitten asiaan.

        Ei minua tarvitse nähdä, koska minä näen. Harvemmin autot ajavat takaapäin päälle pyörätiellä.


      • Pyhä yksinkertaisuus
        trgfdgfdgfd kirjoitti:

        Ei minua tarvitse nähdä, koska minä näen. Harvemmin autot ajavat takaapäin päälle pyörätiellä.

        Tässä tiivistyikin kaikki olennainen tamperelaisen pyöräilijän järjenjuoksusta, jos sitä siis edes olisi...


      • rtgfdgfd
        Pyhä yksinkertaisuus kirjoitti:

        Tässä tiivistyikin kaikki olennainen tamperelaisen pyöräilijän järjenjuoksusta, jos sitä siis edes olisi...

        Osaisitko hieman selittää itseäsi?


      • haista ite!
        rtgfdgfd kirjoitti:

        Osaisitko hieman selittää itseäsi?

        Suosittelisin hakeutumaan hoitoon, mutta valittavasti sitä ei ole saatavissa, joten tapa itsesi!


      • järjenkin valo
        rtgfdgfd kirjoitti:

        Osaisitko hieman selittää itseäsi?

        Et sitten ihmettele, jos toinen valoton pyöräilijä ajaa pimeässä vaikka kulman takaa suoraan päällesi. Valojen kanssa kulman takaa tulo erottuisi kaukaa ja olisit ehtinyt varautua.


      • trgfdgfd
        järjenkin valo kirjoitti:

        Et sitten ihmettele, jos toinen valoton pyöräilijä ajaa pimeässä vaikka kulman takaa suoraan päällesi. Valojen kanssa kulman takaa tulo erottuisi kaukaa ja olisit ehtinyt varautua.

        Minä kyllä ehdin varautua ilman valojakin. Järjetöntä se olisi luotta lamppuun ja painaa nurkan takaa täysiä.


      • ykköskysymys
        trgfdgfd kirjoitti:

        Minä kyllä ehdin varautua ilman valojakin. Järjetöntä se olisi luotta lamppuun ja painaa nurkan takaa täysiä.

        Oletko provo vai oikeasti pässi?


      • trgfdgfdfgd
        ykköskysymys kirjoitti:

        Oletko provo vai oikeasti pässi?

        Puheeni saattavat vaikuttaa typerältä jos käsityskyky ei riitä niiden ymmärtämiseen.


      • ykköskysymys
        trgfdgfdfgd kirjoitti:

        Puheeni saattavat vaikuttaa typerältä jos käsityskyky ei riitä niiden ymmärtämiseen.

        Paljastui, että sinulla on vielä opettelemista luetunymmärtämisessä. Sen vuoksi kysymys, oletko provo vai pässi.


      • trgfdgfd
        ykköskysymys kirjoitti:

        Paljastui, että sinulla on vielä opettelemista luetunymmärtämisessä. Sen vuoksi kysymys, oletko provo vai pässi.

        Luetun ymmärtäminen ei ole yhdyssana.


    • ...

      Minulla on pyörässä 2 x 740 lm valaisimia ja silti autoilijat eivät näe minua risteyksissä, vaan ajavat kolmion takaa eteen ja aiheuttavat vaaratilanteen.

      Täytyy varmaan ostaa 2000 lm valaisimia nimenomaan risteysvaloiksi.

      Kumma kun nämä autoilijat silti näkevät muiden autoilijoiden valot, autojen päivävaloissa ei aina ole hääppöiset lumenit.

      Täysin valottomista pyöräilijöistä olen samaa mieltä, täysiä idiootteja! Mutta ei se valo pyöräilijää suojaa juuri lainkaan noilta sokeilta autoilijoilta.

      • rtyuyio

        Taitaa olla joku häirikkö. Eihän noin tehokkaat lamput ole edes sallittuja.

        Mutta toisaalta, valaisimet näyttävät kapeaa kiilaa vain eteenpäin, sivulta katsottaessa niistä ei ole paljon apua. Pinnaheijastimet ja vastaavat auttavat sellaisessa tilanteessa. Näin kerran pyöräilijän, jolla renkaiden sivut olivat heijastavaa materiaalia, ja se toimi tehokkaasti.


      • uyhgfhgfg

        Itse laitoin ensimmäistä kertaa lampun pyörääni kun löysin sellaisen, joka ei häiritse ajamistani. Oli varmaankin vaarallisin kotimatka töistä koskaan. Kolme autoa, 6 jalankulkijaa ja yksi pyöräilijää jätti väistämättä


      • ...
        rtyuyio kirjoitti:

        Taitaa olla joku häirikkö. Eihän noin tehokkaat lamput ole edes sallittuja.

        Mutta toisaalta, valaisimet näyttävät kapeaa kiilaa vain eteenpäin, sivulta katsottaessa niistä ei ole paljon apua. Pinnaheijastimet ja vastaavat auttavat sellaisessa tilanteessa. Näin kerran pyöräilijän, jolla renkaiden sivut olivat heijastavaa materiaalia, ja se toimi tehokkaasti.

        Vähänpä tiedät laista ja pyörävalaisimista. Mitään tehorajaa ei laissa ole ja pyörävalaisimia on niin hajavalolla kuin heittovalolla.

        Jos naisen (yleensä väistämisvelvollisuuttaan täällä rikkoo nainen) naama on valaistu pyöräilijän valoilla, niin jo on ihme ettei näe pyöräilijää risteyksessä. Taitaa olla autoilijoiden päässä se vika.


      • kulli....

        ai sulla on noi? Auttaako ne muita?


      • lnäklöänökl
        ... kirjoitti:

        Vähänpä tiedät laista ja pyörävalaisimista. Mitään tehorajaa ei laissa ole ja pyörävalaisimia on niin hajavalolla kuin heittovalolla.

        Jos naisen (yleensä väistämisvelvollisuuttaan täällä rikkoo nainen) naama on valaistu pyöräilijän valoilla, niin jo on ihme ettei näe pyöräilijää risteyksessä. Taitaa olla autoilijoiden päässä se vika.

        Jo, tehorajaa ei lakiin ole laitettu kun lain säätämisen aikaan ei ole vissiin tehokkaita lamppuja ollut edes olemassa. Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisi pakko laittaa joku valotykki häikäistäkseen toisia tielläkulkijoita.

        Ylikomisario Jukka Lankinen Kymenlaakson poliisilaitokselta kirjoittaa näin:
        "Valo saa olla hyvinkin kirkas. Maalaisjärki pitää kuitenkin pitää mukana.
        -Jos valo on todella kirkas ja suunnattu ylöspäin niin, että se häikäisee, siihen voidaan puuttua suuntauksen takia."

        Kirjoituksesi sävyn perusteella voi miettiä, kenen päässä sitä vikaa on...


      • ...
        lnäklöänökl kirjoitti:

        Jo, tehorajaa ei lakiin ole laitettu kun lain säätämisen aikaan ei ole vissiin tehokkaita lamppuja ollut edes olemassa. Ei se kuitenkaan tarkoita, että olisi pakko laittaa joku valotykki häikäistäkseen toisia tielläkulkijoita.

        Ylikomisario Jukka Lankinen Kymenlaakson poliisilaitokselta kirjoittaa näin:
        "Valo saa olla hyvinkin kirkas. Maalaisjärki pitää kuitenkin pitää mukana.
        -Jos valo on todella kirkas ja suunnattu ylöspäin niin, että se häikäisee, siihen voidaan puuttua suuntauksen takia."

        Kirjoituksesi sävyn perusteella voi miettiä, kenen päässä sitä vikaa on...

        Miten valo voi olla liian kirkas, jos autoilijat eivät näe sitä kun se osoittaa suoraan lärviin?

        Luuletko etten himmennä valoja jalankulkojat ja vastaantulijat huomioiden? Himmennän ne myös autoilijat huomioiden.

        Tässä on muuten yksi mysteeri lisää. Pyörätie menee rinnakkain maantien kanssa. Kun käytän pimeässä pienempää valotehoa, yksikään autoilija ei vaihda pitkiä valojaan päivävaloihin. Kun käytän suurempaa valotehoa ja himmennän valot vastaantulijat huomioiden, niin lähes kaikki autoilijat vaihtavat pitkät valot päivävaloihin.


    • Aloittaja hoitoon...

      Mikäs ihmeen asenne tuo on että varaa kalliiseen pyörään täh....ja ettei varaa lamppuun.Taitaa KATEUS olla tässäkin takana

      • uyjhgjg

        Kyllähän se varmaan vituttaa kun toisen pyörä on arvokkaampi kuin oma auto ja menee perkele vielä ohikin keskustassa. Puhumattakaan niistä tiukoista pakaroista ja vieressä pyöräilevästä sporttisesta naisesta.


      • voihan ketju!

        siis miksei OLE sitten varaa siihen halpaan lamppuun? Menikö isin antama raha kaikki kerralla, vai pitikö pari pössyä siihen päälle lunastaa? Ja siinäkö syy, että "pimeenä" aina ajelet? ;-)


    • läheltäpiti

      Keskustassa ajoi keski-ikäinen nainen nurkan takaa pyörällä, ilman kypärää, ohjaustanko heilui oikealle ja vasemmalle kun ei tiennyt mihin suuntaan menee. Olisin jäänyt alle varmaan, jos en itse olisi pysähtynyt. Jalkakäytävällä vielä ajettiin, eikö kannata miettiä vauhtia ja tulokulmaa kun jalankulkijoita on paljon. Se ei voi olla yllätys että nurkan takana (kääntyessä) on jalankulkijoita! Sen sijaan pyörä on nopea, vaikea varoa. Miten jalankulkijoiden käy? Tuleeko törmäyksiä?

      • eli siis

        "Sen sijaan pyörä on nopea, vaikea varoa."

        Pyöräilijä nopeudessaan yllättää kävelijän, sitä on vaikea varoa.


      • ...
        eli siis kirjoitti:

        "Sen sijaan pyörä on nopea, vaikea varoa."

        Pyöräilijä nopeudessaan yllättää kävelijän, sitä on vaikea varoa.

        Jokaisen pyöräilijän kunnia-asia tulisi aina olla heikompien turvallisuus. Näitä ovat paitsi jalankulkijat myös nuoremmat ja kokemattomammat pyöräilijät sekä iäkkäät pyöräilijät.

        Jalkakäytävällä pyöräily on jotain niin älytöntä etten voi ymmärtää. Yhdistetyllä ajetaan jalankulkijoiden ja muiden heikompien ehdoilla. Paras paikka aikuiselle pyöräilijälle on ajoradalla, jopa silloin kun vieressä on yhdistetty tai pyörätie.


      • ythgfhfg
        eli siis kirjoitti:

        "Sen sijaan pyörä on nopea, vaikea varoa."

        Pyöräilijä nopeudessaan yllättää kävelijän, sitä on vaikea varoa.

        Totta jos pyöräilijä tulee päälle. Onneksi lähes kaikki pyöräilijät väistävät kunhan vain näkevät sinut. Joten jotain merkkilediä käsivarteen ja heijastimia joka suuntaan niin tuskin tarvitsee paljon pyöräilijöitä pelätä.


    • Sporttisuus

      Ihmisiä ottaa päähän sporttisuus mitä tulee pyöräilyyn,varmaan nyppiin kun näkee vaikka hoikan ukkelin joka hoitaa kuntoaan työmatkapyöräillyllä.Hyvä koulutus ja itse rakennettu talo ja vaimo 15 lasta.
      Ettekö voi mainita sitä kuinka autolla tapetaan ihmisiä suojateillä ja muutenkin kuolonkolareita.
      Koko keskustan alueelta henkilöautot pois.

    • 20+14

      Pyöräilijöille ajokorttipakko ja pakollinen liikennevakuutus noin aluksi. Ja tietysti pyörät rekisteriin ja vuotuinen käyttövero!

      • Odotellessa

        Hyvä ehdotus.Saamme paremmat pyöräkaistat. Leveyttä ja pituutta.


    • Hei-aISTAIN...

      kIRJOTAPPA LUKEMIA TIELIIKENNEONNETTOMUKSIISTA MITÄ VAKUUTUSYHTIÖT KORVANNUT.

    • henkka vaan.tre

      asia tuli selväksi!
      -teillä EI ole itsesuojeluvaistoa! Sleep tide!

    • pyöräilijä...

      toivon, että kuolette pos!

      • H.L.tre

        -ketkä meistä, vai ihan kaikki? :-D
        -oikeesti nyt, kaikki leivän syöjätkin on kualleet tähän mennessä... Aivan jokainen...


    • mielenterveys...

      Aloitukseen viitaten tulee mieleen että mites on tuon mielenterveyden,-meinas tappaa ja jotain muutakin huh huh mikä raivo.Mikä ihmeen syyllinen.

      • revi siitä..........

        -keskisormen näyttäjällä ei ole kaikki inkkarit samassa kanootissa, vai mitä?
        -pitääkö sullekkin kaikki rautalangasta vääntää? Huoh? Kuka tässä raivoaa? Olen ainoastaan oikeasti huolissani noista toopeista, joilla ei ole itsesuojeluvaistoa edes nimeksi jäljellä.. Luulevat, että valojen käyttäminen pimeällä on kyykytystä? EI, hei, ei ole, vaan siksi sinun pitää valoja käyttää, että muut sinut näkevät.. Ei se ole isoveljen valvontaa, mutta se, että notkut jatkuvasti somessa, osoittaa, ettei sinulla ole reaalimaailman tajua laisinkaan... Jopa pyöräillessä pitää päivittää ja itse ajotapahtuma jää tois-arvoiseksi? Sama asia monilla nuorilla autoilijoilla? jatkuvasti valoissa kännykkä kourassa, eikä poliisi valvo mitenkään? Montako henkeä tämä sometus on jo suomen maassa vienyt? -Vastaa, ken osaa? :-/


    • No vastaan

      No näytti sulle keskisormea ni mitä sitten...loukkaannuitko ja mitäs siitä vaikka keskustelupalstoilla olen.Poliisi ja poliisin pitäs sakottaa huh huh...hanki elämä itselles.
      Katto ittees peilistä ookko täydellinen ilman virheitä ennen kun alat ketään moralisoimaan saakeli henkilö olet jolla hyvin huono itsetunto joka koittaa pätee ylimalkaisilla kirjotoutuksilla.
      Voi hellan lettas sua tyttö...

      • quawh

        se koira älähtää, johon kalikka kalahtaa? Itselläsi tuskin on puhtaita jauhoja pussissa, tai pusseissa?
        Kyllä se vituttaa, kun joku uskaltaa kerrankin sanoa, kuinka ääliömäisiä te pyöräilijät olette liikenteessä.. Aloittajaa ei voi syyttää muusta, kuin siitä, ettei kiroillut enempää. Minä olisin käyttänyt paljon karkeampaa kieltä!


    • kirjoitukset netissä

      Tuollainen kuin aloittaja mielestäni ei voi olla kauheen vaativassa työtehtävässä tai saati sitten onko töissä huh huh mikä turvallisuusriski tuollaisella raivolla-Alotus nyrkillä silmään huh huh.Lapset pois tuollaiselta ja äkkiä jos edes on ja toivottavasti EI

      • tavis vatipää

        Niinpä, mutta hän sentään osaa kirjoittaa oikein, mitä sinä "korkeammassa" tehtävässä oleva et näytä osaavan?
        Hyppää jo pois sieltä pilarin päästä? ;-)


    • Ei osaa

      Ei osaa kirjoittaa vaiko osaa kirjoittaa heko heko,tiedän ettet ollut koulussa hyvä ja jon sentakia aloitusta lukien,täh puolustakko Juusto jotain henkilöä joka kirjoittaa että nyrkillä silmään.Mee hoitoon vai käykkö jo....

      • (__¤__)

        -etpä näköjään osaa sinäkään suomen kielioppia? Jäi kai koulut kesken? On aivan sama mitä kirjoittaa, mutta kysymys on nyt oikein kirjoittamisesta. Hmmm? Lukemansa ymmärtämisestä myös?


    • Tyy tänne

      Tyy tänne ni vätäsen sua silmään mut enne sitä hoysyt pöis....heh heh hoh hoh...

    • sattuuhan sitä

      Nuorukainen törmäsi suojatietä ylittäneeseen vanhukseen, joka lensi konepellin kautta katuun.
      Jätti tuulilasin skrapauksen väliin ja törmäsi vanhukseen suojatiellä
      Ei paljon valot auta kun asenne on tämä.

      • Tyhmä kerta muutkin?

        Kumpikin on tärkeää: autoilijoilla tuulilasit skrapattuina ja pyöräilijöillä valot pimeällä. Kyse ei ole kummassakaan laiminlyönnissä asetelmasta autoilijat vs. pyöräilijät, vaan tielläliikkuja vs. muu liikenne.


    • Niiiiimpä...

      Niimpä,eipä valot aina auta vaikka kulkis missä ja millä tahansa.Aloitukseen vielä sen verran että kyllä on typerä ihminen kun kirjoittaa jotain nyrkillä silmään huh huh kun varmaankin vielä tosissaan.-eihän tuollainen Raivo ole mistään kotoisin.

    • ewsddsdada

      Te, jotka paasaatte lampuista, menkää joskus itse pyöräilemään pimeällä älkääkä vain huudelko sieltä auton ratista. Toki autoilijan on helpompi huomata valollinen pyöräilijä. Siihen se lampun hyötyä oikeastaan jääkin. Kun vastaan tulee pyöräilijä, jolla on valot päällä niin minun on huomattavasti vaikeampaa nähdä edessäni kulkevaa, tummiin pukeutunutta jalankulkijaa. Tuo kirkas valo pienentää silmien pupillia ja sen seurauksena kaikki muu näyttää mustemmalta kuin ilman tuota valoa.

      Jos valo on pakko laittaa pyörään niin laittakaa sitten himmeä ja suunnatkaa se vahvasti alaspäin, jolloin valon merkitys on nimenomaan toimia merkkivalona, eikä varsinaisena valaistuksena, jollaista ei kaupungissa pyöräillessä tarvitse.

      • 4+6

        Ei sitä valoa tarvitse tuijottaa. Itse ainakin olen kokenut tehokkaat valot tarpeellisiksi. Autoilijat eivät edelleenkään ole näkevinään, mutta näen heijastimelliset kulkijat, pusikoissa väijyvät kissat, lasinsirut jne jne. Ei ole ollut haitaksi nähdä eteensä muutenkaan.

        En ole häikäistynyt pyöräilijöiden tehokkaista valoista, koska en tuijota heidän valojaan.


      • trgfdgfgd
        4+6 kirjoitti:

        Ei sitä valoa tarvitse tuijottaa. Itse ainakin olen kokenut tehokkaat valot tarpeellisiksi. Autoilijat eivät edelleenkään ole näkevinään, mutta näen heijastimelliset kulkijat, pusikoissa väijyvät kissat, lasinsirut jne jne. Ei ole ollut haitaksi nähdä eteensä muutenkaan.

        En ole häikäistynyt pyöräilijöiden tehokkaista valoista, koska en tuijota heidän valojaan.

        Kyse ei ole häikäistymisestä, vaan siitä, että valoa tulee yhdestä lähteestä yksinkertaisesti liikaa. Jos valosi valaisee oikein pientareetkin niin aiheutat valollasi varmasti haittaa muille kulkijoille. Tuollainen valo kyllä jo häikäiseekin.


      • kerro lisää

        ,,,,,, älkääkä vain huudelko sieltä auton ratista.,,,,,

        Miten niin "auton ratista", on täällä kävelijöitäkin? Valoton pyöräilijä jalkakäytävällä mustissa vaatteissa pimeän aikaan on uhka nimenomaan kävelijöille, ei autoilijoille. Ei siinä autoilijan luut haperru jos tuollaisen tollon eteen ajaa mutta kävelijälle voi käydä köpelösti kun 100-kiloinen jätkä tulee päälle hurjaa vauhtia. Miksi puolustat sellaista käytöstä, ajeletko itse valoitta, miksi ?


    • pyörä pois

      Eilen illalla siinä 7 maissa kävelin Pinninkatua kun yht¨äkkiä pimeästä syöksyi valoton pyöräilijä jalkakäytävää pitkin eteeni. En ehtinyt muuta kuin jäykistyä paikalleni ja varautua iskuun mutta jätkä onnistui väistämään.

      Jos ei tiedä tai välitä alkeitakaan liikennesäännöistä niin pyörä pois sellaisilta, armotta, ja kunnon sakko päälle vielä.

      • sakko valottomille!

        laskin huvikseni yks ilta hämeenpuistossa 15 min ajan, että vain keskimäärin 3:lla kymmenestä pyöräilijästä oli valot? Ja muutamamilla oli valaisin, muttei se ollut päällä? Tätä ei voi järkevä ihminen ymmärtää... Tässäkin ketjussa provoilevien kakaroiden jutut kannattaa suodattaa tietenkin pois, sillä he eivät ole edes pyöräilleet pimeällä, saati edes omistavat pyörää. Senhän jo noista typeristä heitoista huomaa normi älyllä varustettu liikunnan harrastaja..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1184
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      975
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      937
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      694
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe