Nopeutuuko

Nopeutuuko

Nykyinen iPad, ehkä 3gen, sillä isolla liittimellä. Kannattaako päivittää uuteen Air2:een? Normaalia nettiselausta, mutta myös muutama tietokantoihin perustuva sanakirja aktiivisessa käytössä. 1 gen iPadiin verrattuna nykyinen on tykki, mutta aika hidas silti. Luuletteko että uudella nopeutusi

17

69

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kannattaa päivittää Android tablettiin niin saa rahalle enemmän vastinetta vapaamman käyttiksen muodossa.

    • AGIdictionary

      Saanko myös kaikki 1 versiosta alkaen lataamani appsit käyttöön. Esimerkiksi aloituksessani tarkoittamani AGI:n sanakirjan. Ei taida olla androidille saatavilla. Onko tuo nyt sitten sitä vapautta?

    • Vaihtoehto sovelluksia on ja jopa parempiakin.

      • AGIparemmaksi

        Siis AGI clossarylle löytyy vaihtoehtoinen, parempi sovellus. Tuon haluaisin nähdä. Maailmanlaajuiselle standardille Vapunen löytää paremman. Kerro mikä se on.


      • Agiparempi

        Mikä on parempi?


      • Glossary
        AGIparemmaksi kirjoitti:

        Siis AGI clossarylle löytyy vaihtoehtoinen, parempi sovellus. Tuon haluaisin nähdä. Maailmanlaajuiselle standardille Vapunen löytää paremman. Kerro mikä se on.

        Sorry, PO glossary


      • Parempia

        Kerro yksikin.


      • Yllättävää

        Mikä on vaihtoehto?


      • android on kallista.

        Androidille ei ole yhtään parempaa sovellusta olemassa ja korvaavissakin on puutteita, monista ohjelmista et saa korvaavia tilalle.
        sitä paitsi kaikki androidin sovellukset lähes tulkoon on maksullisia, applen laitteissa saa ilman mainoksia täysin ilmaiseksi joka päivä kymmeniä jotka vaihtuu päivittäin.


      • Agisanakirja

        Mistä löytyy?


    • Sulavaa

      olen siirtymässä Air 2:seen, Air:in sulavuus ja nopeus on huomattava muutos aikaisempaan 3/4gen:iin, tiedä sitten voiko vielä nopeutua Air 2:sessa...hieman arveluttaa kun kaikkea ohennetaan, jääkö tilaa komponenttien toimivuuteen

    • Vaponentietää

      Minäkin maksoin AGI:n glossarysta 30 taalaa iPadille. Mistä Vapunen sai paremman?

    • Eikökanttiriitä

      Olen seurannut näitä Suomi24 tietotekniikkapalstoja jonkun aikaa ja huomannut, että tämä Vapunen ei omasta mutu tunteestaan voi millään luopua. Kannattako häntä uskoa missään, sillä esim. GPS palstalla tuore kompassiväittely teki hänet naurunalaiseksi. Nytkin aika lapsellisia vastauksia ja kun lopullinen kysymys tuli vastaan, niin hiljaa. Munaako taas itsensä?

    • Tehän munaatte itsenne?

      • Yritäolla

        Yritä edes vastata ja olla tietävä. Eikö anna periksi olla väärässä, niinkuin usein ennenkin.


    • Munaatteitse

      Siis kerro vaihtoehtoinen ja parempi sovellus AGI glossarylle.

    • Kerromullekkin

      Mistä muuten Vapunen sait agin glossaryn?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      313
      3566
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      83
      1669
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1500
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      56
      1425
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      27
      1290
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1250
    7. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      49
      1212
    8. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1180
    9. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      182
      1161
    10. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1147
    Aihe