Tykkääkkö pojat "kovista" tytöistä?

kovatyttö

Hei. Kysymykseni näkyykin otsikossa. Pitääkö tytön seurata muotia ja olla sellainen herkkä joka meikkaa ja laittautuu. Pitääkö tytön jahata poikia kaikki välitunnit et joku kiinnostuu? Edellisessä koulussa vuoden aikana aika moni luokan poika kysy:- Alakko? Ja sanoi pitävänsä minusta mutta tuntuu, että pojat ei kiinnostu kovemmista tytöistä... Vaikka moni tykkäs nii oma ihastukseni piti näistä "muotilissuista" ja uudessa koulussa kukaan ei vilkasekkaan.
Olen:
13v
Miulla on lyhyet ruskeat hiukset
Pidän hevistä
Kelkkailen ym.
ajattelen talvellakin enemmän lämpöisyyttä entä kuin sitä muotia
En oo mikään random "Siiri 13v joka kulkee yli isoissa paidoissa ja luulee olevansa kova ku ajaa talvet kelkalla ja kesät harricalla"..
Pidän mustasta ja pukeudun sen mukaan
Rakastan lävistyksiä
Pointtini oli voiko pojat rakastaa minua? Täytyykö muuttua?

14

214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yyybfdj

      Lävistykset ovat aivan hirveitä ja ainakin itse sekä kaverini vihaavat niitä. Kauniinkin ihmisen saa rumaksi lävistyksillä ja/tai tatuoinneilla. Mustat vaatteet ovat aika synkkiä. Tykkään enemmän värikkäästi tai esim. punaiseen pukeutuvista tytöistä. Voit silti olla tosi ihana vaikket juuri minun kriteerien mukainen olekaan...

      • jose.

        Minustakin lävärit ja tatskat on ällöjä.....öö!


      • kovatyttö

        Kiitos. Ihana kommentti. En miekään mistään isommista tai näkyvistä lävistyksistä.


    • Suoraan sanottuna näytät siis jätkältä?

      • kovatyttö

        No.. Joskus miuu luultiin pojaks mut en missään nimessä haluu näyttää pojalta ja olen mielestäni tyttömäinen omalla tavalla. Esim. Yhdestä lempi paidoistani on sydän..mutta sen keskellä on puukko :'D


    • ASD12

      Ei tarvi olla mikää maailman värikkäin sateenkaari, joten mustakin on jees :)
      Itellä vähän rock/punk tyylinen pukeutuminen ja sit joskus rennompaa. Ite sytyn läväreistä, joillekki sopii tosi hyvi. Itellä nyt vaan kielikoru mut nenää ja silmäkulmaa tulee vielä. Jos pukeudut mustaan ja tykkäät läväreistä, ei tarkota et oisit paha :D

      • kovatyttö

        Niinpä. Joskus lävistykset näyttää tosi kivoille. Ehkä se nyt tuntuu toivottomalta, mutta kyllä ainakin aikuisena miusta joku tykkää.
        Alemmalle kommentoijalle:
        Minulta on kysytty viime vuonna useenpi kerta et alanko (akward)mut mie sanoin ei. Et kuka ottaa ja kenet.
        Miulla oli vaan se kysymys mielessä et pitääkö näyttää samalta jne. ja ihmiset ovat näköjään tosi ennakkoluuloista porukkaa.


    • adblockerZ

      Lyhyet hiukset, hyi.
      Hevi, hyi.
      Lävistykset, hyi.
      Ei sua kukaa täysjärkine poika ota.

    • minä 98

      herätkää jätkät! snake bitet, bridget, ja venytykset on iha vitun söpöjä, musta on täydellinen väri ja sopii kaikkeen, raskas musiikki on ihanaa ja paljon enemmän ku huutamista ja lyhyet hiukset on iha yhtä kauniita ku pitkätki

      • adblockerZ

        Voi vittu ku on sairataki ihmisiä olemassa..


      • kovatyttö

        Kiitos. Ei kaikkien tarvi noista tykätä mut ei pitäs olla ennakkoluulonen. Kiitoss. :)


    • Lutka

      Älä muuta itseäsi joidenkin poikien takia

    • Wrooom

      Joo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      233
      3615
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      25
      2214
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2101
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1995
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      89
      1670
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1277
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1227
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe