Ammuskelu salossa 27.10 ?

apuaaaa

Mitä tapahtui salossa taksikoppien luona tänään 27.10. klo.19.00. Paikalla oli paljon ambulansseja, poliiseja ja mediheli. Maassa näkyi makaavan ihminen jolle laitettiin valkoinen peitto päälle. Kuulin jonkun puhuvan että olisi tapahtunut jonkinlainen ammuskelu... Pitääkö tämä paikkansa? Kaikki luotettavat tiedot tänne!

17

797

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ammuskelu joo

      Ammuskelu oli ilmeisesti tapahtunut... onko muita versioita?

    • joooli

      Olin paikalla kun tämä tapahtui. Oli siis jonkulainen ammuskelu.

    • peeter tenu.

      Mä olin siel kans mut kuma olin tullu just Jallun kämpästä ja olijjuonu niipaljo kiljuu et emmä muista mitän.
      Tai emmä oo varma etä olinkoma sielä olenkaan.

    • näikihaoikke

      Misä sää medihelin näit? Eik simmone oo lopettanu toiminnan jo.

    • ponu.

      Minulla on teorija: Kännisen Apinan paarissa räjähti pontikkapannu.
      Salakapakka!

    • olkaamme valppaina

      Kaikesta luotettavin tieto on tämä: isis treenaa kaupunkisotaa.

      • iilopin hommia

        Jos vaikka Iilopin öljylautta räjähti Salonjoella. Oli kuulemma tulessa.


    • pum pum!

      Semmostakin puhutaan, että Teivi Rokket on noussu hautasta käymää uutestaan Alamon taisteluu. Jäi vähä keske sillon kaheksantoistasattaakolomekytäkuus.

    • että noin

      Vietetään tänä vuonna Pultavan Taistelun 100-vuotisjuhlaa.

    • minareet

      Se oli Riston Valinnan muslimien terrori-isku.

    • Riisiapua tarvitaan

      Kaupunkisotaharjotuksia pidettiin. Kokeeksi ammuttiin muutama tyyppi.

      • näytelmäkipale

        Salonjoen sillalla esitettiin näytelmää Sven Tuuva Koljonvirralla. Epähuomiossa annettiin näyttelijöille tussareihin kovat ja ruumiitahan siinä tuli.
        Mut niin tuli Koljonvirrallakin, joten näytelmä oli totuudenmukainen.


    • mörrkö o syylline

      MÖRRKÖ pierraisi nii että JYSÄHTI. Sitte MONTA ihmistä pökräs ku siitä tuli nii hirvee HAISU.

      • ales mörrkö

        Heleveti MÖRRKÖ ko tollee pierreskkele!


    • kuukahtiva

      Simmottis puhutan, etä TYKILÄ amutin KUNJA LAUKKAUKSIJA sen kunjaksi ko IIloppi loppeti Nokjan.
      Eme tarvitte Nokjaa.
      Muuttama Harhhautunnu tyki kuula osus Muutamaasee tyyppii.
      Kuukahtiva kaik.

    • luotettava tieto

      Työttömiksi jääneet Nokian insinöörit olivat puhdetöinään rakentaneet atomipommin ja testasivat sitä Keikkamestassa.
      Tämä on muuten syy siihen, että kyseinen ravinteli on suljettu.

    • miksi??

      taas ammuttu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1495
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1301
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1282
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      30
      1227
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1204
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      14
      1106
    7. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1087
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1076
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1074
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1052
    Aihe