Miksi en laihdu?

Epääbn

En ole laihtunut kolmeen viikkoon tippaakaan, syön 1400 kaloria päivässä (56kg 163cm 19v nainen). Eikä senttejä oo lähteny yhtään mistään! Kävelen 2-3h päivässä, en laske kaloreita väärin, juon paljon vettä, aineenvaihdunta nopea. 5 x viikossa lenkki myös ja lihaskuntoa. Syön tarpeeksi proteiinia, hiilareita en niinkään.. Mitäs nyt? :S masentaa, onko muilla kokemuksia painon junnailusta? Mitä vois tehdä?

6

92

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hjgfd

      Lopettaa stressaaminen, alkoholinkäyttö ja aloittaa nukkumaan enemmän. Kalorien laskemisen sijaan katso, mistä kalorit koostuvat. THL:n ravintosuosituksista mallia.

    • höpsökö?

      Ei ole mistä laihtuisit. Jo nyt olet laiha kuin kusimato
      Otapa järki käteen ja mieti oletko nyt ihan oikealla asialla.

    • tsemii

      Sulla ei ole ylipainoa, vaan olet normaalipainoinen. Painon pudotus normaalipainon sisällä tapahtuu aina hitaasti.

      Olen paininut itse saman ongelman kanssa, sillä olen pudottanut painoani normaalipainon sisällä 5 kg ja aikaa meni puoli vuotta. Eli paino putosi todella hitaasti. Ei edes kiloa kuukaudessa. Jossain vaiheessa paino jumitti pari kk samoissa lukemissa.

      Ainoa keino oli vain jatkaa samaan malliin, eikä antaa periksi. Kannattaa syödä reilusti lähes kalorittomia kasviksia, kuten kaalia, kesäkurpitsaa, kurkkua, tomaattia ja salaattia, sillä pystyy huijaamaan elimistöä, että ruokaa tulee vatsaan paljon ja aineenvaihdunta tehostuu. Jos vain entisestäsi vähennät syömistä, niin elimistö luulee nälänhädän koittaneen ja aineenvaihdunta hidastuu ja elimistö taistelee laihtumista vastaan.

    • Epääbn

      Nukun ihan 8-9h vuorokaudessa ja en käytä alkoholia. Ja tsemii, no huh, puol vuotta on aika pitkä aika! Oon kuitenkin laihtunut kolme kiloa ensimmäisinä 5 viikkona, nyt 3 viikkoa paino ei oo laskenut.. Pitää käydä vihannesosastolla ostelemassa enemmän noita vihanneksia näköjään :) Ja lisään liikuntaa, jos se jonkin verran auttais.

      • uieiiiii

        Jospa lihaksesi kasvaa=painoa lisää. Tai sitten olet vaan jo niin laiha,ettet enää laihdu paitsi jos et lopeta syömistä kokonaan, en suosittele toki!


    • Soromnoo

      Täällä samaa kaliiberia oleva nainen, 40 vuotta, 160 pitkä ja paino 56 kg. Olen yrittänyt pudottaa kahta kiloa, jotka tulivat kevät-kesällä. Ei onnistu, ei ilman nälkiintymistä. Ja sehän ei ole terveellistä lainkaan.

      Ajattelin sitten, etten enää yritä. Normaalipainossahan tässä ollaan ja vakaa paino, vaikkain korkeampi, on parempi kuin jojoilu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      54
      5399
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3477
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1602
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      197
      1521
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1023
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      789
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      788
    Aihe