Mafioso tuijotti uunia ja jääkaappia

13+7

Mafia-mummo katseli siihen noin 11.56 aikaan uunia ja jääkaappia, oletettavasti taas oli nälkä ja pitäisi pötsiä taas vaihteen vuoksi täyttää. Sitten kun Don Tuulikki on syönyt taas 20 kiloa ruokaa, niin se menee nukkumaan, tunnin päästä herätys paskalle, jonka jälkeen nukkumaan, koska oli niin raskasta käydä jöötillä.

28

364

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 13+7

      Päivitys: Klo 12.15 - Nyt se s*atana syö koko pöydän tyhjäksi, hyvä jos jää muille tähteet!

    • 13+7

      Klo 12.27 - Nyt se s*atana saarnaa Pertille! Yrittää esittää uskovaista, vaikka pisti talon komeisiin liekkeihin

      • kröhöm

        Miten Pertin pokka pitää?


      • 13+7
        kröhöm kirjoitti:

        Miten Pertin pokka pitää?

        Perttiä ei tunnu kiinnostavan trokari muorin saarnat


    • 13+7

      Klo 12.34 - Istuu pöydällä ja valittaa taas tapansa mukaan. "voi voi" kuului pari kertaa.

      • pysty

        Tuularilla pysty perse.


    • mummeli voittoon

      Äänestetään mummo voittoon, mummo tietää mitä rahalla tehdään, ei ainakaan viinaa osteta.

      • 13+7

        Niinhän se nykyään menee. Janica voitti p*llun jakamisella BB:n, Teija voitti turvan soittamisella ja tänä vuonna voittaa vätys nähtävästi


    • 13+7

      Klo 13.05 - Olen kellottanut Tuulikkia, uskotteko että hän on istunut tuolilla jo puoli tuntia :O ? Miten se voi, kun on selkä niiiiiiin kipiä :(

    • 13+7

      Klo 13.08 - Puhuu politiikasta Pertille. Jos löhöää kotona yhtä paljon kuin talossa, niin uskon kyllä että tietää politiikasta paljon kun tapittaa sitä töllöstä päivät pitkät. Välillä tietenkin pitää käydä paskalla, mutta sitten taas makaamaan

    • 13+7

      Klo 13.13 - Minun pitää mennä tekemään pihatyöt, voiko joku jatkaa sillä välin raportoimista? Haluan tietää mitä tämä vätysten kenraali ja liekinheittimien expertti vielä tekee? Tekemisellä tarkoitan sitä että mitä hän laiskoittelee ja ei tee.

    • Don etuliite

      viittaa mieheen ja lisäksi mafioso ei myöskään ole naispuolinen.

      Tässä taas kerran esimerkki, ettei kannata päteä vierailla kielillä, ellei niitä osaa.
      Käyttämällä jne lässyttämällä ei opi, vaan ihan rehdillä opiskelulla saattaa oppi upota -tai sitten ei.

      Ei se tietotaito kuitenkaan itsestään sinne nuppiin ilmesty..

      • 8+13

        Äläkä sinä yritä päteä semmoisissa asioissa mistään et itsekään mitään tiedä. Menepäs leikkimään niitä nettidekkari leikkejä muualle poika, täällä yritetään keskustella vakavista asioista.

        Huomasitteko muuten kun kaikkien piti kerääntyä sohvalle niin Mafioso Tuulikki lähti omille teilleen haahuileen? Don Tuulikki tekee nähtävästi ihan mitä haluaa talossa, eikä tuotanto välitä.


      • Kauha kasa kakkaa
        8+13 kirjoitti:

        Äläkä sinä yritä päteä semmoisissa asioissa mistään et itsekään mitään tiedä. Menepäs leikkimään niitä nettidekkari leikkejä muualle poika, täällä yritetään keskustella vakavista asioista.

        Huomasitteko muuten kun kaikkien piti kerääntyä sohvalle niin Mafioso Tuulikki lähti omille teilleen haahuileen? Don Tuulikki tekee nähtävästi ihan mitä haluaa talossa, eikä tuotanto välitä.

        Muulikki meni varmaan tekemään tarpeensa jonnekin uuteen paikkaan.


    • Don etuliite

      Don = mies, herra
      On olemassa vastaava etuliite naiselle
      *piip* = nainen, rouva

      Älä turhaan, umpinuppi, mitään opiskele tai silleen, jatka toki typeryytesi toitottamista, onhan se ihan viihteellistä.

      • 7+5

        Päiväkodissa lienee tylsää kun pitää tänne tulla isin koneella leikkimään internetin sherlock holmesia :) ? Kuulepas poika kun sinähän et tiedä asioista tai vieraista kielistä yhtään mitään niin neuvoni on: käy eskari loppuun, say no to drugs, äläkä tule aikuisten keskustelu palstoille esittämään, ok?


    • Pete34

      Miksi kiusaatte jatkuvasti Tuulikkia? Vaikka hän olisi kuinka ollut mafioso nuorempana, hän on syntinsä sovittanut. HÄVETKÄÄ!

      • häpeämätön

        Meillä on täällä uusi palstan omatunto,nimeltään Pete34. Mene muualle paheksumaan, no mene mene !


      • Pete34
        häpeämätön kirjoitti:

        Meillä on täällä uusi palstan omatunto,nimeltään Pete34. Mene muualle paheksumaan, no mene mene !

        En mene, en mene. Paheksuttavaa käytöstä sinultakin, iso mies! Saisit hävetä!


    • Paskannut

      Kuinka te jaksattte Tuulikista paasata jatkuvasti, omhan siellä lepäämässä monta patalaiskaa nuorta naista.
      Ihme sakkia täällä kun syömiset ja paskantamiset lasketaan.

      Eiköhän hankita ihan oma elämä.

      • Pete34

        Juuri näin! Hyvin sanottu nuori mies.


    • Don Dorka

      äläpä neuvo muita ollenkaan, pösilö. Älyllisesti olet selkeästi ehkä juuri eskaritasoa ja mitä enemmän sössötät, sitä selvempää se on..

      • Lapsellista hommaa molemmilta! Toinen kirjaa Tuulikin tekemisiä talossa että saa mollata ja sinä yrität esittää muka kovinkin fiksua ihmistä! Olet älyllisesti vielä hölmömpi ihminen kuin hän kun lähdit mukaan tuohon hulluuteen. Kasva aikuiseksi, iso poika. HÄVETKÄÄ MOLEMMAT!


      • 13+7
        pete34 kirjoitti:

        Lapsellista hommaa molemmilta! Toinen kirjaa Tuulikin tekemisiä talossa että saa mollata ja sinä yrität esittää muka kovinkin fiksua ihmistä! Olet älyllisesti vielä hölmömpi ihminen kuin hän kun lähdit mukaan tuohon hulluuteen. Kasva aikuiseksi, iso poika. HÄVETKÄÄ MOLEMMAT!

        Pakko sanoa että i agree, tosin eri syistä. Hävettää että aloin väittelemään älyllisesti vajaan lapsen kanssa, mutta koska olen kuitenkin viisaampi ihminen kuin hän, niin lopetan nyt. Viisaus ei asu meissä kaikissa, toivottavasti Don Dorka/etuliite saa koulunsa käytyä joskus. Lapset on lapsia, mutta minä fiksumpana ihmisenä jätän nyt tämän keskustelu alueen ja pilkkaan Don Tuulikkia muualla, heh heh :)


    • Häpeä itse

      itse olet kovin aikuinen ja selvännäkijä kun anojen iän ja sukupuolenkin näet.

      • Miksi minun pitäisi hävetä?


    • että sellanen sinä

      Kas kas,oletko tullut vaihteeks tänne? Oletko se joka väitit ja vänkäsit kun sua kuulemma kiusattiin kommenteilla eräässä keskustelussa suomi24 bb palstalla,mutta kun minä niitä luin läpi, ei kukaan sua mollannut sanallakaan. Kannattaa opetella ensin hieman ymmärtämään lukemaansa ja kommentoida asiaan kuuluvalla tavalla.

    • Termit hukassa

      #kirjoituksianieisaakritisoida #tairupeankiukuttelemaan #kestänkritiikkiäeiku
      #hyökkäänhenkilökohtaisuuksiin #todellakypsää #keskustelupalstallaeisaakeskustella
      #kuvittelensatuhahmottodellisiksi #noshitsherlock #esikouluottikoville

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1382
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1265
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1170
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1052
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1006
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1005
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      993
    8. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      979
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      971
    Aihe